quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:51 schreef Crazy-p het volgende:
muziek maar weer iets zachter gezet dus he..
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:51 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nog net genoeg tijd om het topic vol te baggeren discussiėren
stuur maar op via postquote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:52 schreef Runx het volgende:
[..]uhu, wij hebben ook altijd zulke interessante gesprekken met elkaar
* Moozzie deelt donuts uitquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:53 schreef Runx het volgende:
[..]
stuur maar op via postnaar Tui Nederland
quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:58 schreef Crazy-p het volgende:
alhoewel.. ja hoor kan nog wel slechter bedenk ik me nu net.. ....
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:01 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
laten we hopen dat dat niet gebeurt
Dat mag heul nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
anders ga ik gewoon echt iets kapot maken
Dan moet logi je maar temmenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:07 schreef Crazy-p het volgende:
ben eigenlijk heel erg geweldadig
waarom niet?quote:
Neej logi moet jou tammen, want jij bent te gewelddadig...quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neuj.. das niet leuk.. Logi moet ongetemd blijven!
Jawelquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:10 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
waarom niet?
zolang ik niets van anderen stuk maak moet het geen probleem zijn denk ik
grmbl..quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:19 schreef Logician het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
kom maar hier zitten.. misschien leer ik dan nog eens iets!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:22 schreef Logician het volgende:
ik zat net te huilen gewoon![]()
hoe lame ben je dan
om watquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:22 schreef Logician het volgende:
ik zat net te huilen gewoon![]()
hoe lame ben je dan
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:27 schreef Logician het volgende:
Frustratie
En nu ga ik naar huisdoei
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:28 schreef Crazy-p het volgende:![]()
[..]
om de stomme situatie waar we beiden in zitten![]()
![]()
tot morgen lief!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:27 schreef Logician het volgende:
Frustratie
En nu ga ik naar huisdoei
fijn weekend!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik ben ook weg, ltsz!
Ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:31 schreef Crazy-p het volgende:
zit hier nog wel 29 minuten :S
getver!
sorry.. ik hield dr nog ff aan de praatquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
pff altijd wachten op dezelfde personen hier
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:43 schreef Crazy-p het volgende:
en toen was het helemaal stil hier
hehe netjesquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:48 schreef Crazy-p het volgende:
en toen had ik niets meer te doen.. mooi dat ik dat hier niet ga zeggen.. haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |