ik heb een berichtje in je fobo achter gelaten die veel betrekking heeft op je nicknamequote:Op maandag 22 december 2008 11:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik denk dat ik weet wie Loire isgezien de stijl van replies
Jezusquote:Op maandag 22 december 2008 11:16 schreef Loire het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af aangezien ik al like 3 kwart jaar een ban heb op de andere
Nope geen idee wie je bentquote:Op maandag 22 december 2008 11:16 schreef Loire het volgende:
de meeste mensen kennen me wss niet eens (meer?)
hey, in dit topic behoor je op het werk te zijnquote:Op maandag 22 december 2008 11:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben al thuis
zo even een broodje maken
werk thuisquote:Op maandag 22 december 2008 11:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey, in dit topic behoor je op het werk te zijn
Oh dan mag hetquote:
Ben jij ff opgelucht he...quote:
dan kwam ik hier al heeeeeeeeel lang illegaalquote:Op maandag 22 december 2008 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben jij ff opgelucht he...
Je zou maar eens niet mogen meechatten
Alle illigalen het land topic uitquote:Op maandag 22 december 2008 11:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan kwam ik hier al heeeeeeeeel lang illegaal
maar dat hoeft nu dus niet!quote:Op maandag 22 december 2008 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alle illigalen het land topic uit
Pfff dit gaat een lange dag worden
Ok dan ben je toch niet wie ik dacht dat je wasquote:Op maandag 22 december 2008 11:16 schreef Loire het volgende:
Ja dat vraag ik me ook af aangezien ik al like 3 kwart jaar een ban heb op de andere
ja vandaag nog tot 6 uur werken.. dan morgen lekker vrij.. en woensdag weer werkenquote:
jah nu heb ik helemaal geen zin meer!!quote:
klinkt bekend...quote:Op maandag 22 december 2008 11:40 schreef Crazy-p het volgende:
3/4 jaar geleden had ik nog niet van dit topic gehoord
toen werkte ik dus nog gewoon..
same herequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |