vind jequote:
nee, als je mijn onderschrift leest dan snap je hem misschienquote:Op maandag 22 december 2008 09:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Is dat zo?Vroegâh waren die Casio G-shocks helemaal in. Nu vind ik ze best wel kiddy achtig
Verwend nestquote:Op maandag 22 december 2008 09:35 schreef Ladylike het volgende:
Vanavond ga ik shoppen voor een ring![]()
Op kosten van pappie
* LL mompelt iets van kerscadeauquote:
Doe maar ruig!quote:Op maandag 22 december 2008 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL mompelt iets van kerscadeau
Ja
Iedere kerst krijg ik juwelen
Kanquote:Op maandag 22 december 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
Even een vraag voor de IT-ers![]()
Als ik een image wil trekken van m'n harddisk, zodat ik niet telkens een windows installatie hoef uit te voeren, maar gewoon die image terug kan pleuren... Norton Ghost toch?
* LL showt ringenquote:
quote:
Verschil moet er zijn...quote:Op maandag 22 december 2008 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL mompelt iets van kerscadeau
Ja
Iedere kerst krijg ik juwelen
Goed gezien, ik zit hier lam vanuit m'n bank, met m'n hond op m'n voeten te Fok!kenquote:Op maandag 22 december 2008 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh sgele en p00p, rustig hier... iedereen vakantie zeker...
Hoiquote:Op maandag 22 december 2008 09:40 schreef Loire het volgende:
werk bleh
quote:Op maandag 22 december 2008 09:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed gezien, ik zit hier lam vanuit m'n bank, met m'n hond op m'n voeten te Fok!ken
Werk ze!quote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
hond uitlaten met natte haren is koud
nu aan het werk
quote:Op maandag 22 december 2008 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En ik mag nog twee dagen hier mn stoel warm houden..
Alleen maar pics van mij met vriendinnen in bad enzo, maar geen in een ferrariquote:Op maandag 22 december 2008 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn...
* MaleDuck mompelt iets over voedselbank...
en mogguh trouwens
foto nog gevonden LL?
quote:Op maandag 22 december 2008 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alleen maar pics van mij met vriendinnen in bad enzo, maar geen in een ferrari
mogguh Draakjequote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
hond uitlaten met natte haren is koud
nu aan het werk
Sorrie dat ik je teleur moet stellenquote:Op maandag 22 december 2008 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
laat dan maar zitten...
ik had er me het hele weekend op verheugd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |