e huren daar een auto.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoe duur is die trein bij jullie dan? 10 euro?
Klopt, maar dan betaal je 45 euro ipv 30 en ben je bovendien pas om 16u in Milaan. Dan mag je weinig vertraging meer oplopen om de wedstrijd niet te missen (ervan uitgaande dat we 20.45u spelen op woensdag)quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoezo gaat iedereen hier vanuit Duitsland?
Vanaf Eindhoven gaan er ook vluchten naar Milaan
Hoever ligt dusseldorf van Arnhem?
Dan pakt RTL gewoon de uitwedstrijd. Zullen ze altijd verkiezen boven NEC of Twente mag ik aannemen zonder enige misplaatste arrogantiequote:Op zaterdag 20 december 2008 18:42 schreef toma het volgende:
Stelletje hufters van de NOS. Waarschijnlijk wordt alleen de thuis wedstrijd tussen Ajax en Fiorentina uitgezonden
Dat zul je denken ja. Bij de NOS verkozen ze Feyenoord - Nancy ook boven Villa - Ajax als ik het juist heb.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan pakt RTL gewoon de uitwedstrijd. Zullen ze altijd verkiezen boven NEC of Twente mag ik aannemen zonder enige misplaatste arrogantie
Allemaal naar Florence dus!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:42 schreef toma het volgende:
Stelletje hufters van de NOS. Waarschijnlijk wordt alleen de thuis wedstrijd tussen Ajax en Fiorentina uitgezonden
Denk niet dat het gaat lukken zonder (europese)uitkaart.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:57 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Allemaal naar Florence dus!
Mag je toch vanuit gaanquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:43 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan pakt RTL gewoon de uitwedstrijd. Zullen ze altijd verkiezen boven NEC of Twente mag ik aannemen zonder enige misplaatste arrogantie
Volgens mij wel hoor. Het is redelijk prijzig (dat is het al snel voor velenquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:04 schreef toma het volgende:
[..]
Denk niet dat het gaat lukken zonder (europese)uitkaart.
Als je geen CC hebt is het dan ook mogelijk om te gaan? Want ik heb wel een CC maar vrienden van me niet.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:10 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Het is redelijk prijzig (dat is het al snel voor velen) en ook te ver om even met de auto te gaan. Dus ik denk dat je best weleens kans maakt.
Nee maar die kunnen ze nu wel aanvragen, dan hebben ze hem optijdquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:11 schreef toma het volgende:
[..]
Als je geen CC hebt is het dan ook mogelijk om te gaan? Want ik heb wel een CC maar vrienden van me niet.
Pff, durf ik niet te zeggen. Maar volgens mij heb je nog tijd zat om er 1 aan te vragen. Enige wat je daarna hoeft te toen is een reglementje te ondertekenen en een foto te laten maken bij de ArenA. Dan kun je gewoon naar Europees uit.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:11 schreef toma het volgende:
[..]
Als je geen CC hebt is het dan ook mogelijk om te gaan? Want ik heb wel een CC maar vrienden van me niet.
Dat kan niet want zij hebben een seizoenskaart van WillemII.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee maar die kunnen ze nu wel aanvragen, dan hebben ze hem optijd
Laat die maar lekker bij WII blijven danquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:14 schreef toma het volgende:
[..]
Dat kan niet want zij hebben een seizoenskaart van WillemII.
En ken je niet wat mensen met SCC bij Ajax trouwens? Die je over zou kunnen nemen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:14 schreef toma het volgende:
[..]
Dat kan niet want zij hebben een seizoenskaart van WillemII.
hehe ik heb ook een paar jaar een seizoenskaart gehad van WillemII (van m'n 13e tot m'n 17e). Maar ik ging altijd voor de gezelligheid en omdat m'n maten gingen, ben zelf altijd voor Ajax geweest. Er zijn echt heel veel van dat soort gasten die bij de kleinere clubs op de tribunes staan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laat die maar lekker bij WII blijven dan
quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:22 schreef Dvm86 het volgende:
Laat Gabri maar eens zien dat hij in de basis hoort en Lindgren niet.
Zit ik ook op te wachten jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:57 schreef Houniet het volgende:
Komt er op de AFS geen rapportage van Ajax - Slavia online?
Hoezo wil je dat zien? Snel vergeten die wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:57 schreef Houniet het volgende:
Komt er op de AFS geen rapportage van Ajax - Slavia online?
2 penalty's jaquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Berg weet opeens weer het net te vinden. Maar 15 miljoen blijft natuurlijk nog steeds een grote grap, zeker als je op zijn enorm wisselvallige spel let.
Doe mij dan maar Elia.
Hij scoorde 4 keerquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De overige 3 doelpunten heb ik niet kunnen zien.
Toch hoeft hij niet naar Ajax te komen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij scoorde 4 keer
Maar die stift van hem was heel mooi, deed me denken aan zo'n soort doelpunt dat Huntelaar eens maakt.
Precies, 1x en dan ook nooit meerquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij scoorde 4 keer
Maar die stift van hem was heel mooi, deed me denken aan zo'n soort doelpunt dat Huntelaar eens maakt.
Auw...quote:Op zondag 21 december 2008 00:49 schreef toma het volgende:
Een heeeeeeel klein kansje dat ik naar Italië ga. Ik hou de moet erin
haha ik heb net met een paar maten gepraat en die kunnen misschien via via aan kaarten komen. Ik zit al aardig in de olie dus dat is mijn excuus voor m'n typfouten enzo.quote:
Via via bij Ajax?quote:Op zondag 21 december 2008 01:13 schreef toma het volgende:
[..]
haha ik heb net met een paar maten gepraat en die kunnen misschien via via aan kaarten komen. Ik zit al aardig in de olie dus dat is mijn excuus voor m'n typfouten enzo.
ik heb er vertrouwen in. Zal ze morgenmiddag nog een keer bellen als ze net zo nuchter zijn als ik nuquote:Op zondag 21 december 2008 01:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Via via bij Ajax?
Is vrij lastig aangezien je jezelf moet laten scannen, al kijken ze er bij europese duels niet echt goed naar.
quote:Gerucht: 'Rommedahl in de belangstelling'
Dennis Rommedahl kan in Frankrijk aan de slag. De vleugelaanvaller van Ajax staat in de belangstelling van AS Nancy, Sochaux en Stade Rennes.
Rommedahl is het slachtoffer van de beslissing van hoofdtrainer Marco van Basten om zijn selectie de komende weken terugbrengen van 28 naar 24 spelers. Ook diverse clubs uit het Engelse Championship en zijn geboorteland Denemarken hebben interesse getoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |