Michiel zit al jaren op FOK! en heeft vorig jaar niet meer dan een of twee keer wat gepost tijdens SR.quote:
We werden ongeduldigquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:35 schreef CamelNLD het volgende:
Goddomme kan niet eens de eerste post doen; jullie gaan te snel lol.
Kloptquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:27 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij heeft iemand al eens een mail gestuurd naar Paul of ie ook op FOK! wilde komen en toen had hij geantwoord dat hij daar geen behoefte aan had.
quote:Hoi Hans,
Ik heb al wel ‘s wat gelezen tijdens Extraweekend. Wist niet dat het zo groot werd aangepakt. :-)
Eerlijk gezegd ben ik niet zo van de posts, dus het blijft bij een anoniem bezoekje.
Gr Paul
quote:
in je eigen topic fipo-en is niet leuk tochquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:35 schreef CamelNLD het volgende:
Goddomme kan niet eens de eerste post doen; jullie gaan te snel lol.
Shifts van 4 uur, dus nog 24 minuten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:36 schreef Vlindur het volgende:
Wanneer komt de volgende DJ? Ik geloof Paul nu wel. Duurt te lang vind ik.
14.00 komt Coen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:36 schreef Vlindur het volgende:
Wanneer komt de volgende DJ? Ik geloof Paul nu wel. Duurt te lang vind ik.
Voordat ik op invoeren had geklikt van de topic openen waren er al 3 postsquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in je eigen topic fipo-en is niet leuk toch
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb een soortgelijke mail ook ontvangen ooit.
Soko Soko!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:41 schreef tha_dark het volgende:
Ik zet nog maar een keer Ail kiel ur op.
Had liever shifts van 3 uur gezien, had je over de dagdelen meer variateit. Nu zitten ze vastgeroest op vaste tijden . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:36 schreef Marc63 het volgende:
Shifts van 4 uur, dus nog 24 minuten.
Ik denk dat het voor de dj's prettiger is om steeds 8 uur vrij te hebben (kunnen ze een beetje doorslapen).quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Had liever shifts van 3 uur gezien, had je over de dagdelen meer variateit. Nu zitten ze vastgeroest op vaste tijden . . .![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net bij de truck geweest, maar geen Veenstra Veenstra gespot.
fipo'en is sowieso uncoolquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in je eigen topic fipo-en is niet leuk toch
Ik las op Twitter ook dat ie pas erg laat vertrok.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maastricht he daar wil je niet gevonden wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
hij zei ook dat hij er vanaf 15:00 uur zou zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
ga er toch morgen echt wel heenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Maastricht he daar wil je niet gevonden worden![]()
Wij gaan voor C!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef weirdofm het volgende:
is dit niet het nummer dat ooit eens is gezongen(met een eigen tekst) door friends for bnn.
Ja..quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef weirdofm het volgende:
is dit niet het nummer dat ooit eens is gezongen(met een eigen tekst) door friends for bnn.
Jammer dat ik vandaag moest werken anders was ik er nog geweest.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet gehoord wie er in de truck zit toevallig?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Idd. Ik ben ook bang dat de laatste dagen wat minder boeiend zijn dan met Veenstra, Stenders en Ekdom vorig jaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Coen en Paul zijn zo saai als stront. Had nou Eddy Zoey en Rudy Mackay naast Giel gekozen en dan was het nog leuk geweest.
Eddy en Rudy zijn okayquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Coen en Paul zijn zo saai als stront. Had nou Eddy Zoey en Rudy Mackay naast Giel gekozen en dan was het nog leuk geweest.
Eddyquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Yup, had 't gezien, maar in die twee uur kon ie wel al hier zijn; de truck staat er immers ook alquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik las op Twitter ook dat ie pas erg laat vertrok.
Kan ook zijn dat z'n toestel verrot is, had ik ook met mijn ouwe mobielquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:43 schreef Ambrosius het volgende:
Giel moet z'n telefoon nu al opladen.
Laatste bericht is van ongeveer een uur geleden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, had 't gezien, maar in die twee uur kon ie wel al hier zijn; de truck staat er immers ook al.
Ik mis het deuntje van de Zweedse kok . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Dichterbijer het volgende:
The Cock!
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asxquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef -Hans- het volgende:
Iemand zo de link naar de cam bij de hand?
Dank je wel ! ga 'm direct even bookmarkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:50 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asx
Bork! Bork! Bork!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik mis het deuntje van de Zweedse kok . . .
't Is net een grote Rabradio. En daar ben ik sowieso al niet zo'n fan vanquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij zit er een vertraging in het doorplaatsen van flickr --> twitterquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laatste bericht is van ongeveer een uur geleden.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
we zijn al over de grens heen die we nogmaal in 1 vrijdag bereiken met weekendekstra en moveyourass
Zondag om 24:00 gaat voor jou een hoogtepunt worden. Een uur lang Happy HArdcore !!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is net een grote Rabradio. En daar ben ik sowieso al niet zo'n fan van.
heftig hoor..quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
we zijn al over de grens heen die we nogmaal in 1 vrijdag bereiken met weekendekstra en moveyourass
Volgens mij had ie gemeld dat ie overal pas vanaf 15.00 zou zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, had 't gezien, maar in die twee uur kon ie wel al hier zijn; de truck staat er immers ook al.
Ah ok. Geen idee. Ik heb Flickr nog niet aan Twiiter verbonden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een vertraging in het doorplaatsen van flickr --> twitter.
*jaloers is*.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:52 schreef Againzender het volgende:
* Againzender luistert ook even mee vanuit een zonnig Zuid Frankrijk
Voor de mensen die Paul niks vinden, na 18 uur dus niet meer luisterenquote:paul3fm: Eerste shift voor Serious Request zit er bijna op. Blijf luisteren en om 18.00 uur weer opnieuw Paul op de radio. #sr08
Oh ik dacht al waar hangt die uit, al een tijd niet meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:52 schreef Againzender het volgende:
* Againzender luistert ook even mee vanuit een zonnig Zuid Frankrijk
Goede actie , is leuke en goede zangeresquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:53 schreef MariaMena het volgende:
Lekkere plaatnamens de fanclub ben ik nu ff hard bezig om mensen te troggelen die Maria Mena willen aanvragen... 40 euro tot nu toe... Moet nog veeeeeeel meer worden
aanstellersquote:
een mens moet zo af en toe eens op vakantiequote:Op vrijdag 19 december 2008 13:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Oh ik dacht al waar hangt die uit, al een tijd niet meer wat van gehoord.
beter dan dat wijf van de nos headlines, van vorig jaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef rubbereend het volgende:
leuk om elke keer Annemieke te zien
Mobypicture gebruikenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah ok. Geen idee. Ik heb Flickr nog niet aan Twiiter verbonden.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Zal er vanavond eens naar kijken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mobypicture gebruiken. Die plaatst bij mij direct naar Flickr, Twitter en Hyves door
.
Vond haar niet tegenvallen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef weirdofm het volgende:
[..]
beter dan dat wijf van de nos headlines, van vorig jaar.
Is niet echt zo'n uit je dak gaan plaat als de voorgaande nummers heb ik het idee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef CamelNLD het volgende:
Dat zal die van Novastar wel worden gok ik zo
Ik heb nu gelukkig ook twee weken vrijquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
een mens moet zo af en toe eens op vakantie
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:01 schreef Resco het volgende:
Nieuwe streams toegevoegd aan http://touchfans.nl/sr
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Dagonet het volgende:
Als ze het volgend jaar op TV doen, laten ze het dan alsjeblieft níet op Nederland 1 doen, dat wordt elk half uur onderbroken voor reclame, een journaalherhaling van een kwartier en een update.
Je krijgt maar weinig mee van het huis.
Dat was de vorige keer ook al het punt van ergernis...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Dagonet het volgende:
Als ze het volgend jaar op TV doen, laten ze het dan alsjeblieft níet op Nederland 1 doen, dat wordt elk half uur onderbroken voor reclame, een journaalherhaling van een kwartier en een update.
Preview- en themakanalen van digitale tv, daar heb je alleen ieder uur een update. In de nacht op Ned. 3 is het wel gewoon zonder al die journaals.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Dagonet het volgende:
Was idd voorgaande jaren ook zo. Word je helemaal simpel van als je een paar uur kijkt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Dagonet het volgende:
Lang leve het infokanaal!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Dagonet het volgende:
Idd ja..quote:
problemen met opletten bedoel je.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef HocBarr het volgende:
Volgens mij hebben ze inderdaad problemen daar met het muziek...
Volgens mij heb jij meer problemen, nergens last van hier.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:07 schreef weirdofm het volgende:
[..]
problemen met opletten bedoel je.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef rubbereend het volgende:
Komt dan zeker niet goed t.o.v. de radio, want daar heb ik nog geen stiltes gehoord.quote:
?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef weirdofm het volgende:
hmm ik moet nu kiezen tussen de aandeelhoudersvergadering van fortis of 3fm
kiezen tussen: geld verliezen of geld weggegeven.
Is daar ook een versie van zonder dat Silverlight gedoe ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:01 schreef Resco het volgende:
Nieuwe streams toegevoegd aan http://touchfans.nl/sr
[ afbeelding ]
Geen idee. Vorig jaar heb ik mn plaat een dag voor SR aangevraagd en ik werd de eerste of tweede nacht gebeld.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik heb This River is Wild van de Killers aangevraagd voor 10 euro.
Hoelang duurt het ongeveer dat ze hem draaien?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
ja hoor, gewoon lachend even 4 topics vol... mag ik niet eens ff bijslapen
als je kijkt via de webcam dan hoor je regelmatig stiltes tussen de platen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Komt dan zeker niet goed t.o.v. de radio, want daar heb ik nog geen stiltes gehoord.
Dan pak je toch het digitaal kanaal of de webstream ??quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef Dagonet het volgende:
is eerder kiezen tussen niets nieuw horen en niets nieuws kunnen bepalen en lekker radio luisteren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef weirdofm het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef weirdofm het volgende:
Al twee uurquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Ambrosius het volgende:
Die dames van het CingelCollege staan er nog.
nu met jou erbij als uitgerust persoon kunnen we tandje harderquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik zou het weggeven. Doet minder pijn en het is nog ergens voor . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:09 schreef weirdofm het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nee, maar Silverlight kan wel ASX bestanden afspelen en Flash niet, vandaar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is daar ook een versie van zonder dat Silverlight gedoe ??
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:58 schreef weirdofm het volgende:
[..]
beter dan dat wijf van de nos headlines, van vorig jaar.
www.3fmfan.nl/page/sr_webcam kan je als alternatief gebruiken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is daar ook een versie van zonder dat Silverlight gedoe ??
wat is er mis met het good old WMP object?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:13 schreef Resco het volgende:
[..]
Nee, maar Silverlight kan wel ASX bestanden afspelen en Flash niet, vandaar.
Hier zijn de linkjes naar de streams:
http://touchfans.nl/sr/video/breda_plein.asx
http://touchfans.nl/sr/video/glazenhuis_binnen.asx
http://touchfans.nl/sr/video/glazenhuis_brievenbus.asx
http://touchfans.nl/sr/video/glazenhuis_dj.asx
http://touchfans.nl/sr/video/glazenhuis_tv.asx
http://touchfans.nl/sr/video/studio_hilversum.asx
goedemorgendus.quote:
Aha. Zal wel komen door de updates met Annemieke e.d., want die komen niet op de radio voorbij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef weirdofm het volgende:
[..]
als je kijkt via de webcam dan hoor je regelmatig stiltes tussen de platen.
ik heb al gekeken of hij aan het bufferen was, maar dat is niet het geval.
Silverlight is meestal niet geblokkeerd (WMP hier wel tenminstequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
wat is er mis met het good old WMP object?
Goedemiddag!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
goedemorgendus.
Dat was ik even vergeten. Serious Request trekt nogal vage mensen aan naar dit topic...
Hmm, ik wou wel maken dat je de video's zelf kon slepen etc. Ik weet het niet meer zeker maar volgens mij lukte mij dat niet met de methode die jij aangeeft. Het heeft wel een reden gehad in ieder geval.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
wat is er mis met het good old WMP object?
hij was net meteen na de eerste plaat na het nieuwsquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Aha. Zal wel komen door de updates met Annemieke e.d., want die komen niet op de radio voorbij.
Dank jequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:13 schreef Resco het volgende:
Nee, maar Silverlight kan wel ASX bestanden afspelen en Flash niet, vandaar.
Hier zijn de linkjes naar de streams:
http://touchfans.nl/sr/video/breda_plein.asx
http://touchfans.nl/sr/video/glazenhuis_binnen.asx
http://touchfans.nl/sr/video/glazenhuis_brievenbus.asx
http://touchfans.nl/sr/video/glazenhuis_dj.asx
http://touchfans.nl/sr/video/glazenhuis_tv.asx
http://touchfans.nl/sr/video/studio_hilversum.asx
het is exact het zelfde systeem alleen een andere playerquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Silverlight is meestal niet geblokkeerd (WMP hier wel tenminste)
.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
goedemorgendus.
Dat was ik even vergeten. Serious Request trekt nogal vage mensen aan naar dit topic...
Achja, en anders installeer je het. Zo erg is het toch ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
het is exact het zelfde systeem alleen een andere player
Maargoed, eens op mn laptop kijken waar ik het wél heb:P
Que ??quote:
Hmja, maar op een of andere manier weten ze daar qua blocken nog wel een onderscheid te makenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
het is exact het zelfde systeem alleen een andere player
En dat ziet er toch wel iets beter uitquote:
Als je het zo bekijkt is de C&S show ook een drive-in showquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Coen klinkt echt alsof ie de zoveelste drive-inshow aan 't presenteren is. Alsof het allemaal heel normaal is enzo.
ah, dat is snel genoeg over.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Coen klinkt echt alsof ie de zoveelste drive-inshow aan 't presenteren is. Alsof het allemaal heel normaal is enzo.
16:00 - 16:30 HIt Me TV ! Stereo is natuurlijk ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef Sjimmie het volgende:
Kan niet wachten tot maandag @ Grote Markt: Stereo oa.
Die is gewoon kutquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef Resco het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is de C&S show ook een drive-in show
Smaken verschillen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef Resco het volgende:
[..]
Smaken verschillen....heeft niks met leeftijd te maken. Hij is gewoon kut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:28 schreef Resco het volgende:
[..]
Smaken verschillen....Dat zal 't wel zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was, is en zal altijd een 13-in-het-dozijn plaatjesdraaier blijven met z'n schaapachtige gelach en vooral het draaien van Hollandse KUT-muziek en bouwvakkersvolk als Paultje Pils.
morgen tussen 09 en 17 zenden ze heel SR07 integraal op 600% snelheid uitquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
We gaan nu SR van voorgaande jaren herhalen
Nijsquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
morgen tussen 09 en 17 zenden ze heel SR07 integraal op 600% snelheid uit
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
morgen tussen 09 en 17 zenden ze heel SR07 integraal op 600% snelheid uit
*ril*quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
ROEL, BROODJE GEBRAAIE GEHAKT OUWE?!
Serieus... WHAT THE FUCK?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
Avans Hogeschool.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:36 schreef -Hans- het volgende:
Hanzehogeschool? Of verstond ik het verkeerd?
het zit aan de binnenkant op het glas. knap staaltje "als het er op tv maar goed uitziet"quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef CamelNLD het volgende:
Brievenbus cam in spiegelbeeld? Je kunt de tekst van binnenuit gewoon lezen :S
Thanks. Dan had ik het wel stoer gevonden als ze vanuit Grunn helemaal naar Breda waren gekomen.quote:
die komen toch van Arnhem ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:36 schreef -Hans- het volgende:
Dat verstond ik ook.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:36 schreef -Hans- het volgende:
Die zit nog in Australië?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:44 schreef cygnusx het volgende:
Zou paultje pils nog langskomen in het huis?
Dat die maar lekker wegblijftquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:44 schreef cygnusx het volgende:
Zou paultje pils nog langskomen in het huis?
Hey Kevin. Ik heb je niet gespot gisteren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi iedereen!
Heej Kevin !quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi iedereen!
Vorig jaar is de normale studio tijdens SR gebruikt om trainingen te geven geloof ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, doen de stats @ http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats het weerOf zijn ze in de studio wat aan 't draaien
Werd Human nog geen uur geleden ook al gedraaid? 19-12-2008 13:52
als producer of als vrije rol.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb gister verstek laten gaan bij de song vh jaar (blijven hangen bij een oliebollen met gluwhein feestje). Ben pas ma-di en woe in Breda trouwens
nee, ik was vrij hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als producer of als vrije rol.
de tv uitzendingen zijn anders dan andere jaren, minder aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
waarom doen ze die tv updates eigenlijk niet tijdens de reclame? gek, want nu hoor je der rudy niet op tv (maar ik heb de radio natuurlijk aan)
Maandag niet even snel naar de GM te Grunn?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb gister verstek laten gaan bij de song vh jaar (blijven hangen bij een oliebollen met gluwhein feestje). Ben pas ma-di en woe in Breda trouwens
All i wanna do is kill my parents ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:54 schreef Noortje. het volgende:
Heu!
Ik zit me al drie dagen af te vragen welke plaat ik aan ga vragen tijdens de SR actie..
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:54 schreef Noortje. het volgende:
Heu!
Ik zit me al drie dagen af te vragen welke plaat ik aan ga vragen tijdens de SR actie..
De Staat coverde The Architect.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Dat zal dan nu ook wel 't geval zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vorig jaar is de normale studio tijdens SR gebruikt om trainingen te geven geloof ik
Heb jij het gemaakt , zal het thuis even proberenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:56 schreef Mdrop het volgende:
3FM Serious Request Live bekijken zonder extra programma's:
.ZIP:
http://www13.zippyshare.com/v/88126788/file.html
.RAR:
http://www13.zippyshare.com/v/48798594/file.html
Ik vertrouw jouw executable niet. doe daar wat aanquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:56 schreef Mdrop het volgende:
.ZIP:
.RAR:
Neuh.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
All i wanna do is kill my parents ?
Muh? Porno? Spam? Malware? Explain?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:56 schreef Mdrop het volgende:
.ZIP:
.RAR:
nee precies, straks horen weer Sam Sparro als pauzemuziekje. Wel fijn dat Annemieke de TV updates doet, dat is dan wel weer aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:56 schreef TheArt het volgende:
Ik vat er dus echt niets van. Waarom, net wat Kevin zegt, zenden ze niet gewoon die updates uit tijdens het nieuws. Want nu krijg je 2x geen live radio: tijdens het nieuws niet, want er mag geen reclame uitgezonden worden op tv en tijdens de update niet.
Niet bepaald handig dit.
Heb jij al een leuke topictitel in gedachten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
op naar het 6de topic sinds vandaag
Ik niet dus ik hoop dat dit niet de laatste post isquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij al een leuke topictitel in gedachten?
de studio word toch verbouwd?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal dan nu ook wel 't geval zijn.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij al een leuke topictitel in gedachten?
haha die is wel origineelquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]De coen zonder sander show
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik zal m alvast scherp zetten
Ik zou ook geen leuke topictitel weten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:59 schreef Resco het volgende:
[..]
Ik niet dus ik hoop dat dit niet de laatste post is
EDIT: gelukkig niet![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]De coen zonder sander show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |