fipo'en is sowieso uncoolquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
in je eigen topic fipo-en is niet leuk toch
Ik las op Twitter ook dat ie pas erg laat vertrok.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net bij de truck geweest, maar geen Veenstra Veenstra gespot.
Maastricht he daar wil je niet gevonden wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
hij zei ook dat hij er vanaf 15:00 uur zou zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
ga er toch morgen echt wel heenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Maastricht he daar wil je niet gevonden worden![]()
Wij gaan voor C!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef weirdofm het volgende:
is dit niet het nummer dat ooit eens is gezongen(met een eigen tekst) door friends for bnn.
Ja..quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef weirdofm het volgende:
is dit niet het nummer dat ooit eens is gezongen(met een eigen tekst) door friends for bnn.
Jammer dat ik vandaag moest werken anders was ik er nog geweest.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet gehoord wie er in de truck zit toevallig?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Idd. Ik ben ook bang dat de laatste dagen wat minder boeiend zijn dan met Veenstra, Stenders en Ekdom vorig jaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Coen en Paul zijn zo saai als stront. Had nou Eddy Zoey en Rudy Mackay naast Giel gekozen en dan was het nog leuk geweest.
Eddy en Rudy zijn okayquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Coen en Paul zijn zo saai als stront. Had nou Eddy Zoey en Rudy Mackay naast Giel gekozen en dan was het nog leuk geweest.
Eddyquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Yup, had 't gezien, maar in die twee uur kon ie wel al hier zijn; de truck staat er immers ook alquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik las op Twitter ook dat ie pas erg laat vertrok.
Kan ook zijn dat z'n toestel verrot is, had ik ook met mijn ouwe mobielquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:43 schreef Ambrosius het volgende:
Giel moet z'n telefoon nu al opladen.
Laatste bericht is van ongeveer een uur geleden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, had 't gezien, maar in die twee uur kon ie wel al hier zijn; de truck staat er immers ook al.
Ik mis het deuntje van de Zweedse kok . . .quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Dichterbijer het volgende:
The Cock!
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asxquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef -Hans- het volgende:
Iemand zo de link naar de cam bij de hand?
Dank je wel ! ga 'm direct even bookmarkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:50 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
http://www.omroep.nl/live/3fm_glazenhuis_live.asx
Bork! Bork! Bork!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik mis het deuntje van de Zweedse kok . . .
't Is net een grote Rabradio. En daar ben ik sowieso al niet zo'n fan vanquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgens mij zit er een vertraging in het doorplaatsen van flickr --> twitterquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Laatste bericht is van ongeveer een uur geleden.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
we zijn al over de grens heen die we nogmaal in 1 vrijdag bereiken met weekendekstra en moveyourass
Zondag om 24:00 gaat voor jou een hoogtepunt worden. Een uur lang Happy HArdcore !!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
't Is net een grote Rabradio. En daar ben ik sowieso al niet zo'n fan van.
heftig hoor..quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
we zijn al over de grens heen die we nogmaal in 1 vrijdag bereiken met weekendekstra en moveyourass
Volgens mij had ie gemeld dat ie overal pas vanaf 15.00 zou zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup, had 't gezien, maar in die twee uur kon ie wel al hier zijn; de truck staat er immers ook al.
Ah ok. Geen idee. Ik heb Flickr nog niet aan Twiiter verbonden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij zit er een vertraging in het doorplaatsen van flickr --> twitter.
*jaloers is*.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:52 schreef Againzender het volgende:
* Againzender luistert ook even mee vanuit een zonnig Zuid Frankrijk
Voor de mensen die Paul niks vinden, na 18 uur dus niet meer luisterenquote:paul3fm: Eerste shift voor Serious Request zit er bijna op. Blijf luisteren en om 18.00 uur weer opnieuw Paul op de radio. #sr08
Oh ik dacht al waar hangt die uit, al een tijd niet meer wat van gehoordquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:52 schreef Againzender het volgende:
* Againzender luistert ook even mee vanuit een zonnig Zuid Frankrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |