Hey Kevin. Ik heb je niet gespot gisteren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi iedereen!
Heej Kevin !quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:47 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hoi iedereen!
Vorig jaar is de normale studio tijdens SR gebruikt om trainingen te geven geloof ikquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey, doen de stats @ http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats het weerOf zijn ze in de studio wat aan 't draaien
Werd Human nog geen uur geleden ook al gedraaid? 19-12-2008 13:52
als producer of als vrije rol.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb gister verstek laten gaan bij de song vh jaar (blijven hangen bij een oliebollen met gluwhein feestje). Ben pas ma-di en woe in Breda trouwens
nee, ik was vrij hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als producer of als vrije rol.
de tv uitzendingen zijn anders dan andere jaren, minder aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:51 schreef moveyourass-kevin het volgende:
waarom doen ze die tv updates eigenlijk niet tijdens de reclame? gek, want nu hoor je der rudy niet op tv (maar ik heb de radio natuurlijk aan)
Maandag niet even snel naar de GM te Grunn?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik heb gister verstek laten gaan bij de song vh jaar (blijven hangen bij een oliebollen met gluwhein feestje). Ben pas ma-di en woe in Breda trouwens
All i wanna do is kill my parents ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:54 schreef Noortje. het volgende:
Heu!
Ik zit me al drie dagen af te vragen welke plaat ik aan ga vragen tijdens de SR actie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |