Heb ook geen aansteker bij, dus de sigaret was nog wel aan uiteraardquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:56 schreef Frollo het volgende:
Bukshag.
Vier.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Frollo het volgende:
Een raadseltje. Stel, je hebt onbeperkt vloeitjes, maar geen shag. Dus ga je eropuit om peuken van de straat te rapen. Van elke drie peukjes kun je één nieuwe rollen. Je vindt negen peuken, hoeveel sjekkies kun je nu roken?
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:58 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Heb ook geen aansteker bij, dus de sigaret was nog wel aan uiteraard
Ik zit overigens niet op paupereacties te wachten. Ik vraag alleen of meer mensen dit doen of er weleens aan denken.
4quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Frollo het volgende:
Een raadseltje. Stel, je hebt onbeperkt vloeitjes, maar geen shag. Dus ga je eropuit om peuken van de straat te rapen. Van elke drie peukjes kun je één nieuwe rollen. Je vindt in de loop van de dag negen peuken, hoeveel sjekkies kun je nu roken?
Is nog net het rekenniveau dat ik aankan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Correct.
Een klassiek schoolpleinraadseltje.
OMG.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:02 schreef BlackRhino het volgende:
De dame in kwestie
http://tinypic.com/view.php?pic=2j2gwee&s=5
Lolquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:02 schreef BlackRhino het volgende:
De dame in kwestie
jij hebt echt geen leven he ...quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:02 schreef BlackRhino het volgende:
De dame in kwestie
Creep.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:02 schreef BlackRhino het volgende:
De dame in kwestie
Omdat ik een foto maak? Van mooie dingen maak ik foto's.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
jij hebt echt geen leven he ...
Maar wel stiekem. En dan ook nog op internet plaatsen. Tsk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:06 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
Omdat ik een foto maak? Van mooie dingen maak ik foto's.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:50 schreef BlackRhino het volgende:
B. vond ik het wel een geil idee omdat haar mooie lippen de sigaret net aangeraakt hadden
Nee, komt niet in me op. Bovendien sta ik nooit bij een bushokje en heb ik zelf altijd voldoende te roken bij me.quote:Alleen nu vraag ik mij af, zijn er mensen die dit wel echt doen of er ook weleens aan denken in een dergelijke situatie
Hij heeft wel smaak.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar wel stiekem. En dan ook nog op internet plaatsen. Tsk.
Zal ik dan maar de eerste zijn toe toegeeft dat 'ie 'm niet snaptquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Correct.
Een klassiek schoolpleinraadseltje.
Van de negen peukjes draai je er drie. Als je die oprookt, heb je weer drie peukjes. Daarmee draai je nummer vier.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zal ik dan maar de eerste zijn toe toegeeft dat 'ie 'm niet snapt.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van de negen peukjes draai je er drie. Als je die oprookt, heb je weer drie peukjes. Daarmee draai je nummer vier.
Als je goed leest staat er dat ik het niet eens gedaan hebquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:12 schreef Echo99 het volgende:
En doe je dat ook met die kauwgompjes die daar allemaal liggen?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zal ik dan maar de eerste zijn toe toegeeft dat 'ie 'm niet snapt.
Jij ruikt ook stiekem aan zadels van damesfietsen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:50 schreef BlackRhino het volgende:
en B. vond ik het wel een geil idee omdat haar mooie lippen de sigaret net aangeraakt hadden
Ah, een doordenker. Het heeft gelukkig niets met mijn rekencapaciteiten te makenquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van de negen peukjes draai je er drie. Als je die oprookt, heb je weer drie peukjes. Daarmee draai je nummer vier.
zadelruikersquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jij ruikt ook stiekem aan zadels van damesfietsen?
omgquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ah, een doordenker. Het heeft gelukkig niets met mijn rekencapaciteiten te maken.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Jij ruikt ook stiekem aan zadels van damesfietsen?
Die heb ik al! 2 zelfs.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:25 schreef Lienekien het volgende:
En ik kan helaas op de foto niet zien of ze een koortslip heeft.
Dat krijg je als je dingen van de grond in je mond neemt.quote:
Dúdequote:Toen dacht ik er heel even aan om haar sigaret gewoon verder op te roken omdat ik het A. zonde vond en B. vond ik het wel een geil idee omdat haar mooie lippen de sigaret net aangeraakt hadden
Dordt centraal?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:02 schreef BlackRhino het volgende:
De dame in kwestie
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:53 schreef McGilles het volgende:
Bij mij op werk staat bij de ingang een prullenbak met zo'n peukenbak erbovenop, ik zie om de zoveel tijd altijd een gast op een fiets aan komen rijden, stoppen, om zich heen kijken en daarna snel alle peuken in z'n jas proppen en snel wegfietsen
Hij scoort er meestal wel een stuk of 30 ja denk ikquote:Op zondag 21 december 2008 18:06 schreef nachtdier2 het volgende:
Is gewoon een slimme junk! Ik zie die junkies soms wel eens peuken van de straat oprapen. Dan is zo'n bak legen een stuk makkelijker, alleen zijn ze niet zo slim.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:03 schreef kabelhaspel het volgende:
Freak.
Dat doe jij niet!quote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Roi het volgende:
Doe ik ook regelmatig, niks raars aan hoor!
Klopt inderdaad!quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:02 schreef Frollo het volgende:
Dat meisje was niet dom trouwens, want het is bekend dat de bus komt zodra je een peuk opsteekt.
Waarom is het 4 en geen 3?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Frollo het volgende:
Een raadseltje. Stel, je hebt onbeperkt vloeitjes, maar geen shag. Dus ga je eropuit om peuken van de straat te rapen. Van elke drie peukjes kun je één nieuwe rollen. Je vindt negen peuken, hoeveel sjekkies kun je nu roken?
Omdat de 3 sjekkies die je rolt allemaal peukjes nalatenquote:
ja maar sjekkies (:')) rollen van reeds gerecycelde peuken is nog smeriger dan eerstgenoemde, er bestaan geen nicojunkies die dát doenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:13 schreef zquing het volgende:
[..]
Omdat de 3 sjekkies die je rolt allemaal peukjes nalaten
Jij hebt duidelijk de oorlog niet meegemaakt, melkmuil.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:27 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
ja maar sjekkies (:')) rollen van reeds gerecycelde peuken is nog smeriger dan eerstgenoemde, er bestaan geen nicojunkies die dát doen
Oorlog of niet dat is qua smaak gewoon zo smerig dat het mij de nicotine niet eens waard zou zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 11:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de oorlog niet meegemaakt, melkmuil.
ik snap hem nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:00 schreef Frollo het volgende:
Hahh, gelukkig het was nog maar 999 keer uitgelegd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef nachtdier2 het volgende:
Hij is flauw.
9 peuken > daar maak je drie nieuwe van en die rook je alledrie op tot nieuwe peuken. Je houdt dus drie nieuwe peuken over waarvan je het laatste sigaretje draait.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |