Dan wordt de selectie wel heul beperktquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:10 schreef Netsplitter het volgende:
Geen eisen qua vrouw dus??
In zn natte dromen jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:21 schreef Ladidadida het volgende:
Paulie heeft toch half Fok al gehad?
Maar nu wordt er een vrouw gezocht.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:21 schreef Ladidadida het volgende:
Paulie heeft toch half Fok al gehad?
[Char]Or is it with a Z[/Char]quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef Moozzie het volgende:
Mmm ik krijg iets binnen met een J klopt dat?
Kéquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan wordt de selectie wel heul beperkt
Jojoortje is kei oudquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ga je Giel achterna en neem je een minderjarige?
Zelfs een eenzame kerst klinkt aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, niet tvp'en maar paultjuhhh pm'en en SunChaser cc'en
Tis al een oude manquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dacht trouwens dat paultjuh veel jonger was
Doe is lief tegen paultjuhhquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik wilde iets typen met pics en worthless, maar ik zie het liever niet
Ik zal mijn spam wel doorsturen danquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe is lief tegen paultjuhh![]()
Hij heeft het al zo moeilijk
Al die dingen kosten geld...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zal mijn spam wel doorsturen dan
[ afbeelding ]
Ik kost nog heel veel meer geldquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Al die dingen kosten geld...
Je kan ook jezelf even naar paultjuhh toesturen
Wie is Doe nou weer?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe is lief tegen paultjuhh![]()
Hij heeft het al zo moeilijk
Doe je niet aan vriendendiensten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik kost nog heel veel meer geld
Ow, dus ik ben de enige die maar 25 euro per avond hoef te betalen voor je?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik kost nog heel veel meer geld
Vriendenprijsje, sstquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ow, dus ik ben de enige die maar 25 euro per avond hoef te betalen voor je?
Jij moet betalen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ow, dus ik ben de enige die maar 25 euro per avond hoef te betalen voor je?
wtf, dan moet je echt wel wanhopig zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
Als Paultjuh iemand afwijst dan heb ik nog wel interesse.
Wrijf het er nog maar eens lekker in.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wtf, dan moet je echt wel wanhopig zijn
okquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens lekker in.
Ik ben wanhopig. Kan iemand mij aan de vrouw helpen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ok
wtf, dan moet je echt wel wanhopig zijn
Stuur gewoon een PM'etje naar paultjuhhquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben wanhopig. Kan iemand mij aan de vrouw helpen?![]()
![]()
Want ik voel mij zo eenzaam en alleen.
Ik durf niet en ik weet niet goed wat ik die PM moet zetten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Stuur gewoon een PM'etje naar paultjuhh
Lieve paultjuhhquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf niet en ik weet niet goed wat ik die PM moet zetten.
hoi.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf niet en ik weet niet goed wat ik die PM moet zetten.
Het kan makkelijker.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoi.
neuken?
dahag
zo moeilijk is het niet hoor
Werkt dat dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
ALS IEMAND VAN JULLIE AAN PAUL ZIT, ZIT JE OOK AAN MIJ HEOhw het wordt nog eens interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw het wordt nog eens interessant![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
ALS IEMAND VAN JULLIE AAN PAUL ZIT, ZIT JE OOK AAN MIJ HEnog steeds tuk op 'n triootje JoJo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Altijdquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nog steeds tuk op 'n triootje JoJo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@jojo
Fixt
[ Bericht 16% gewijzigd door Moozzie op 19-12-2008 17:39:26 ]
Maar hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je moet het een beetje leuk aankleden!
hoiquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan?
Ontopic
Als alle vrouwen die zich hebben opgeven nu naar mij gaan is het probleem toch opgelost. Paultjuh heeft Jojoortje en ik heb een van die andere vrouwen. Kom mensen het is kerst.
Hmm waarom klinkt dit ongeloofwaardig.......quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi Paul,
Leuk dat je op mijn profiel gereageerd hebt, ik zal eerst wat over mezelf vertellen. Ik woon samen met mijn vriend, maar hij heeft hooguit 2 keer per week zin in sex, terwijl ik het wel de hele dag wil doen, ik kom dus heel veel te kort. Ik ben 25 jaar, 1,68 en weeg 58 kilo en heb een D-cup.
Ik hoop dat jij me wel kan geven wat ik bij mijn vriend mis, dat jij ook heel vaak zin hebt, en dat er een mogelijkheid is om elkaar vaak te ontmoeten.
Ik hou bijna overal van op sex gebied, en ben ook gek op experimenteren, dus als er nog iets is dat ik niet gedaan heb, wil ik het graag met jou doen.
Ik heb er nu al zin in, als ik er over schrijf, praat of aan denk dan ben ik al behoorlijk opgewonden.
Alleen mag mij vriend hier niet achter komen, dus je kunt op dit moment alleen contact met me krijgen als je liefde kimmy naar 2225 sms’t. Alleen om een afspraakje met elkaar te maken, ik zit niet zoveel achter de pc dus dat zou opvallen als ik er opeens tijden achter zit. Ik hoop dat ik nog iets van je hoor.
Liefs en kusjes
Kimmy
Heaumeauquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
Als Paultjuh iemand afwijst dan heb ik nog wel interesse.
quote:
Ja ik ben een man. Ik wil Paultjuh toch helemaal niet. Ik wil de vrouwen die op Paultjuh afkomen.quote:
Wow, alsoft Paultjuh zo'n God is.. Uberhaupt het feit dat je 'zijn restjes' wilt hebben is alquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik ben een man. Ik wil Paultjuh toch helemaal niet. Ik wil de vrouwen die op Paultjuh afkomen.
Waar is je kerstgedachten? Zou je niet een mede-Fok!ker aan een datat helpen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:02 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Wow, alsoft Paultjuh zo'n God is.. Uberhaupt het feit dat je 'zijn restjes' wilt hebben is alWees een vent en zoek zelf een leuk vrouwtje.. meisje..
Houd toch op gastquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is je kerstgedachten? Zou je niet een mede-Fok!ker aan een datat helpen?
Oke dan niet. Dan maar weer alleen met de kerst.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:08 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Houd toch op gast![]()
![]()
![]()
Ik begin gewoon te huilen van ellende![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan niet. Dan maar weer alleen met de kerst.![]()
quote:
zijn allemaal gebantquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:13 schreef StockPupil het volgende:
Een baggervrouw zou 'm goed doen.
ga naar het glazen huis, vraag een plaat aan bij die microfoon en zeg dat je paulltjuhhh pilsss heet dan weten wij genoegquote:
Feli met je manquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoi.
neuken?
dahag
zo moeilijk is het niet hoor
Het is wachten tot Jojoortje ook een ban krijgt en dan heeft Paultjuhh natuurlijk in no time een andere vriendinquote:
Je lult poepquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:20 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Het is wachten tot Jojoortje ook een ban krijgt en dan heeft Paultjuhh natuurlijk in no time een andere vriendin
Ze zij 'peop'quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:29 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien als je een ban krijgt
Geregistreerd op: donderdag 11 december 2008 @ 16:28quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:29 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien als je een ban krijgt
Gefeliciflapstaart je bent de eerste die dat zeg, wil je nu een knuffel of een kadeaubon voor de Blokker?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
Nee ik wil een cadeaubonquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:39 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart je bent de eerste die dat zeg, wil je nu een knuffel of een kadeaubon voor de Blokker?
sunchaserquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
idd, een rasechte relkloonquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ja hoor, en ik ben een blonde god van 2 meter, met een vreselijk heerlijk lichaamquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:46 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Ik ben geen kloon!!
* Krazy_Kripples huilend nog een kopje munt thee pakt
![]()
![]()
![]()
VAN WIE BEN IK EEN KLOON DAN HEquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:49 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Jij bent de grootste kloon bitch op FOK!, dus kassie aan manneke
Niet dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja hoor, en ik ben een blonde god van 2 meter, met een vreselijk heerlijk lichaam
Jij bent een kloon van Paultjuhhh en zijn bitch. Dat is 2 keer een FAIL.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
Je bent wel een kloon. Noobs durven niet te zeggen dat ik een kloon ben vanPaul
Van cerrorquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
VAN WIE BEN IK EEN KLOON DAN HE
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
Je bent wel een kloon. Noobs durven niet te zeggen dat ik een kloon ben vanPaul
Het is dat ik op vrouwen val, maar anders zou ik wel eens een robbertje willen britchen met jequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja hoor, en ik ben een blonde god van 2 meter, met een vreselijk heerlijk lichaam
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Tuurlijk is Jojoortje een kloon welke vrouw zegt nou hartje hartje paul tegen mij
Je vraagt naar de bekende wegquote:
En jij de kloon van KKquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
volges mij is paultjuhhhh een kloon van Jooowjoor
sry, maar klonen hebben geen kans bij mij, wel leuk geprobeerd trouwensquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:50 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Het is dat ik op vrouwen val, maar anders zou ik wel eens een robbertje willen britchen met je
tss...quote:
hij is tog de baawz dus who ceeeerzzquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij ben ik een kloon van Danny zodat Danny zich kan uitleven als een gestoorde op fok
Met zijn eigen naam kan hij serieus blijven
Sletjequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tss...
Zolang ik niet in god gelooft niet
koffie?quote:
Graag, geen melk en zeker geen suiker alstublieftquote:
* Krazy_Kripples Paultjuhhh bier geeftquote:
Nietes, jij bent een getekend poppertjequote:
Romantisch!quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:11 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Als ik dit schrijf druk ik net een stukje peop naar buiten en ik denk ik aan Paultjuhhh
Maar dat is Paultjuhhh ook, hij heeft jouw als kloon en mij als zijn orginele account en met zijn eigen account is hij zijn eigen bitch.quote:
Okquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:16 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Maar dat is Paultjuhhh ook, hij heeft jouw als kloon en mij als zijn orginele account en met zijn eigen account is hij zijn eigen bitch.
Okquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:16 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Maar dat is Paultjuhhh ook, hij heeft jouw als kloon en mij als zijn orginele account en met zijn eigen account is hij zijn eigen bitch.
Oh loopt daar ook een topic?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
paultjuhhh, je moet ff via 3fm sms chat gedoe ding wat zegge
Het is stil AN DE OOOOOOOOOOOOOOOOOOOUWHOOOWHOOOOOOOVERkant !!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Stil es ff
Nou je echoed hier anders behoorlijk doorquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is stil AN DE OOOOOOOOOOOOOOOOOOOUWHOOOWHOOOOOOOVERkant !!!
heuj heuj heu heu ho ho ho
Wat kijk je dan? PAULIE WAT KIJK JE DAAAAAAAAANquote:
Ik heb al jojoortjequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
Dit topic heeft een vreemde wending gekregen. Is er nu al een data voor Paultjuh? Zo nee waarom niet?
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:48 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Wat kijk je dan? PAULIE WAT KIJK JE DAAAAAAAAAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Krazy_Kripples trommel pakt en polonaise begint
Ja dat weet ik. Maar als er vrouwen zijn die zich hebben aangemeld heb ik nog steeds interesse.quote:
Liiszle wou welquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Maar als er vrouwen zijn die zich hebben aangemeld heb ik nog steeds interesse.
die strand - edit - ...quote:
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:
Ja er schijnt een topic over Liiszle te zijn op het strand.quote:
Pics?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja er schijnt een topic over Liiszle te zijn op het strand.
mog je willequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Tering wat een baggeraars zijn jullie
Volgens mij is KK en dagoduck dezelfde 2 klonen van iemand hier
Ophoeruh, dit topic is nu van Dagoduck & ondergetekendequote:Op vrijdag 19 december 2008 22:02 schreef paultjuhhh het volgende:
Tering wat een baggeraars zijn jullie
Volgens mij is KK en dagoduck dezelfde 2 klonen van iemand hier
En ik dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:06 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ophoeruh, dit topic is nu van Dagoduck & ondergetekende
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:06 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ophoeruh, dit topic is nu van Dagoduck & ondergetekende
Over Sunchaserquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
Nee ik blijf hier ook lekker posten. Waar ging het ook al weer over?
Wie? Dit topic was toch om voor jouw een date te vinden?quote:
Zeg, waarom heb jij geen vette UI?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie? Dit topic was toch om voor jouw een date te vinden?
Watte? UI?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:22 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Zeg, waarom heb jij geen vette UI?
Het is mij nooit gelukt om zo'n te uploaden. Misschien moet ik er maar eens een uploaden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:29 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
UI = Usericon
Waarom heb je geen vette UI gabber?
sjek me FOBOquote:
Kan het niet vindenquote:Op vrijdag 19 december 2008 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
sjek me FOBO
(niet doorklikken, ook niet eigeschappen bekijken)
Ik word ook wel nieuwsgierig, weet jij al van wie K_K een kloon is?quote:
Waarom vraag je dat elke keerquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:45 schreef RealZeus het volgende:
Is Paultjuhh 25??![]()
Waarom gedraagt hij zich dan nog als een 13 jarige Guido?
Ja ik ben erquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:46 schreef Afwazig het volgende:
Hij is vanavond ook op Thunderdome, ik koppel hem wel aan een betripte pepslet rond een uurtje of 6.
hap hapquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hap hap
ik wist dat je zo zou reageren
quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:50 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
* Krazy_Kripples ignore mode 1
kom dr is op Fok! maar een downtje die het zou kunnen zijn, en dat ben jijquote:
en wtf moet mij dat boeien?quote:Op zaterdag 20 december 2008 20:50 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
* Krazy_Kripples ignore mode 1
Alles wat ik doe is toch wel leukquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kom dr is op Fok! maar een downtje die het zou kunnen zijn, en dat ben jij
ik wacht op het leukstequote:Op zaterdag 20 december 2008 20:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alles wat ik doe is toch wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
ah tof man heequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:00 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Paultjuhhh ik heb net gesms naar die 3FM shit, ik ben namelijk fan van Giel
JA MET WIE DAN ? Wie heb je nou ?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:03 schreef SunChaser het volgende:
Als dat geen neuken wordtAls dat geen neuken wordt
Als dat geen neuken wordt
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JA MET WIE DAN ? Wie heb je nou ?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:00 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Paultjuhhh ik heb net gesms naar die 3FM shit, ik ben namelijk fan van Giel
oh mên, daar druipt de wanhoop vanafquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Misschien vind ik wel een leuke gabberin bij thunderdome
Ze is teleurgesteld in piltje paulsquote:
Ze weet dat ze the one voor mij isquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze is teleurgesteld in piltje pauls
Je gaat niet sloeren en hoeren vanavond hequote:Op zaterdag 20 december 2008 21:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ze weet dat ze the one voor mij is
Je weet zelf dat jij 100 keer knapper bent dan 1000 thunderdomegabberwijfiesquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je gaat niet sloeren en hoeren vanavond he
na 1 pilletje praat je wel andersquote:Op zaterdag 20 december 2008 21:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Je weet zelf dat jij 100 keer knapper bent dan 1000 thunderdomegabberwijfies
thanks nu kan ik mijn avondeten tussen mijn toetsen vandaan pulkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter heeft wel een leuke pony
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
thanks nu kan ik mijn avondeten tussen mijn toetsen vandaan pulken
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog één om het af te leren
quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:38 schreef Jojoortje het volgende:
30x2
idd beter blijf je maagdquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:32 schreef RealZeus het volgende:
Die laatste foto's op de vorige pagina.![]()
Kijk, ik ben ook niet de knapste ter wereld maar die varkens die voor vrouwen moeten doorgaan, daar brand ik mijn poten niet aan.
Die middelste wel een lebber-tong.quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:00 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter heeft wel een leuke pony
30 x 2 jeweetwelquote:
Wat handigquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
30 x 2 jeweetwel
30 keer drukken... 2 keer lucht inblazen
Jaaaa heb EHBOdiploma enzo
Had jij geen ban?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
K_K, mijn fav usertquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
Het_hupt
BIER
TIETEN
zegt iemand die meer dan 15 klonen heeftquote:
Wie dan hequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zegt iemand die meer dan 15 klonen heeft
He Paultjuhhh heb je al een meisje om te batsen met kerst?quote:
Ja Jojoortjequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He Paultjuhhh heb je al een meisje om te batsen met kerst?
oops ik was wat vergeten......Slotjuhquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zegt iemand die meer dan 15 klonen heeft
jij du(hhh)quote:
ga is ff naar sex forumquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
Niemand die met mij wil neuken?
Okequote:
Doei.quote:
Valt mee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:50 schreef Taibaifoe het volgende:
Wat is het rustig op FOK!
Hoi.quote:
Klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |