Wow, alsoft Paultjuh zo'n God is.. Uberhaupt het feit dat je 'zijn restjes' wilt hebben is alquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik ben een man. Ik wil Paultjuh toch helemaal niet. Ik wil de vrouwen die op Paultjuh afkomen.
Waar is je kerstgedachten? Zou je niet een mede-Fok!ker aan een datat helpen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:02 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Wow, alsoft Paultjuh zo'n God is.. Uberhaupt het feit dat je 'zijn restjes' wilt hebben is alWees een vent en zoek zelf een leuk vrouwtje.. meisje..
Houd toch op gastquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is je kerstgedachten? Zou je niet een mede-Fok!ker aan een datat helpen?
Oke dan niet. Dan maar weer alleen met de kerst.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:08 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Houd toch op gast![]()
![]()
![]()
Ik begin gewoon te huilen van ellende![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan niet. Dan maar weer alleen met de kerst.![]()
quote:
zijn allemaal gebantquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:13 schreef StockPupil het volgende:
Een baggervrouw zou 'm goed doen.
ga naar het glazen huis, vraag een plaat aan bij die microfoon en zeg dat je paulltjuhhh pilsss heet dan weten wij genoegquote:
Feli met je manquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoi.
neuken?
dahag
zo moeilijk is het niet hoor
Het is wachten tot Jojoortje ook een ban krijgt en dan heeft Paultjuhh natuurlijk in no time een andere vriendinquote:
Je lult poepquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:20 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Het is wachten tot Jojoortje ook een ban krijgt en dan heeft Paultjuhh natuurlijk in no time een andere vriendin
Ze zij 'peop'quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:29 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien als je een ban krijgt
Geregistreerd op: donderdag 11 december 2008 @ 16:28quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:29 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien als je een ban krijgt
Gefeliciflapstaart je bent de eerste die dat zeg, wil je nu een knuffel of een kadeaubon voor de Blokker?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
Nee ik wil een cadeaubonquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:39 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart je bent de eerste die dat zeg, wil je nu een knuffel of een kadeaubon voor de Blokker?
sunchaserquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |