Dan wordt de selectie wel heul beperktquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:10 schreef Netsplitter het volgende:
Geen eisen qua vrouw dus??
In zn natte dromen jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:21 schreef Ladidadida het volgende:
Paulie heeft toch half Fok al gehad?
Maar nu wordt er een vrouw gezocht.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:21 schreef Ladidadida het volgende:
Paulie heeft toch half Fok al gehad?
[Char]Or is it with a Z[/Char]quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:15 schreef Moozzie het volgende:
Mmm ik krijg iets binnen met een J klopt dat?
Kéquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:11 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan wordt de selectie wel heul beperkt
Jojoortje is kei oudquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ga je Giel achterna en neem je een minderjarige?
Zelfs een eenzame kerst klinkt aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, niet tvp'en maar paultjuhhh pm'en en SunChaser cc'en
Tis al een oude manquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dacht trouwens dat paultjuh veel jonger was
Doe is lief tegen paultjuhhquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:03 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik wilde iets typen met pics en worthless, maar ik zie het liever niet
Ik zal mijn spam wel doorsturen danquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe is lief tegen paultjuhh![]()
Hij heeft het al zo moeilijk
Al die dingen kosten geld...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:08 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zal mijn spam wel doorsturen dan
[ afbeelding ]
Ik kost nog heel veel meer geldquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Al die dingen kosten geld...
Je kan ook jezelf even naar paultjuhh toesturen
Wie is Doe nou weer?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Doe is lief tegen paultjuhh![]()
Hij heeft het al zo moeilijk
Doe je niet aan vriendendiensten?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik kost nog heel veel meer geld
Ow, dus ik ben de enige die maar 25 euro per avond hoef te betalen voor je?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik kost nog heel veel meer geld
Vriendenprijsje, sstquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ow, dus ik ben de enige die maar 25 euro per avond hoef te betalen voor je?
Jij moet betalen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ow, dus ik ben de enige die maar 25 euro per avond hoef te betalen voor je?
wtf, dan moet je echt wel wanhopig zijnquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
Als Paultjuh iemand afwijst dan heb ik nog wel interesse.
Wrijf het er nog maar eens lekker in.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wtf, dan moet je echt wel wanhopig zijn
okquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens lekker in.
Ik ben wanhopig. Kan iemand mij aan de vrouw helpen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ok
wtf, dan moet je echt wel wanhopig zijn
Stuur gewoon een PM'etje naar paultjuhhquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben wanhopig. Kan iemand mij aan de vrouw helpen?![]()
![]()
Want ik voel mij zo eenzaam en alleen.
Ik durf niet en ik weet niet goed wat ik die PM moet zetten.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Stuur gewoon een PM'etje naar paultjuhh
Lieve paultjuhhquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf niet en ik weet niet goed wat ik die PM moet zetten.
hoi.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf niet en ik weet niet goed wat ik die PM moet zetten.
Het kan makkelijker.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoi.
neuken?
dahag
zo moeilijk is het niet hoor
Werkt dat dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
ALS IEMAND VAN JULLIE AAN PAUL ZIT, ZIT JE OOK AAN MIJ HEOhw het wordt nog eens interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw het wordt nog eens interessant![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:30 schreef Jojoortje het volgende:
ALS IEMAND VAN JULLIE AAN PAUL ZIT, ZIT JE OOK AAN MIJ HEnog steeds tuk op 'n triootje JoJo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
Altijdquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nog steeds tuk op 'n triootje JoJo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@jojo
Fixt
[ Bericht 16% gewijzigd door Moozzie op 19-12-2008 17:39:26 ]
Maar hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je moet het een beetje leuk aankleden!
hoiquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan?
Ontopic
Als alle vrouwen die zich hebben opgeven nu naar mij gaan is het probleem toch opgelost. Paultjuh heeft Jojoortje en ik heb een van die andere vrouwen. Kom mensen het is kerst.
Hmm waarom klinkt dit ongeloofwaardig.......quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi Paul,
Leuk dat je op mijn profiel gereageerd hebt, ik zal eerst wat over mezelf vertellen. Ik woon samen met mijn vriend, maar hij heeft hooguit 2 keer per week zin in sex, terwijl ik het wel de hele dag wil doen, ik kom dus heel veel te kort. Ik ben 25 jaar, 1,68 en weeg 58 kilo en heb een D-cup.
Ik hoop dat jij me wel kan geven wat ik bij mijn vriend mis, dat jij ook heel vaak zin hebt, en dat er een mogelijkheid is om elkaar vaak te ontmoeten.
Ik hou bijna overal van op sex gebied, en ben ook gek op experimenteren, dus als er nog iets is dat ik niet gedaan heb, wil ik het graag met jou doen.
Ik heb er nu al zin in, als ik er over schrijf, praat of aan denk dan ben ik al behoorlijk opgewonden.
Alleen mag mij vriend hier niet achter komen, dus je kunt op dit moment alleen contact met me krijgen als je liefde kimmy naar 2225 sms’t. Alleen om een afspraakje met elkaar te maken, ik zit niet zoveel achter de pc dus dat zou opvallen als ik er opeens tijden achter zit. Ik hoop dat ik nog iets van je hoor.
Liefs en kusjes
Kimmy
Heaumeauquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
Als Paultjuh iemand afwijst dan heb ik nog wel interesse.
quote:
Ja ik ben een man. Ik wil Paultjuh toch helemaal niet. Ik wil de vrouwen die op Paultjuh afkomen.quote:
Wow, alsoft Paultjuh zo'n God is.. Uberhaupt het feit dat je 'zijn restjes' wilt hebben is alquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja ik ben een man. Ik wil Paultjuh toch helemaal niet. Ik wil de vrouwen die op Paultjuh afkomen.
Waar is je kerstgedachten? Zou je niet een mede-Fok!ker aan een datat helpen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:02 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Wow, alsoft Paultjuh zo'n God is.. Uberhaupt het feit dat je 'zijn restjes' wilt hebben is alWees een vent en zoek zelf een leuk vrouwtje.. meisje..
Houd toch op gastquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is je kerstgedachten? Zou je niet een mede-Fok!ker aan een datat helpen?
Oke dan niet. Dan maar weer alleen met de kerst.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:08 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Houd toch op gast![]()
![]()
![]()
Ik begin gewoon te huilen van ellende![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dan niet. Dan maar weer alleen met de kerst.![]()
quote:
zijn allemaal gebantquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:13 schreef StockPupil het volgende:
Een baggervrouw zou 'm goed doen.
ga naar het glazen huis, vraag een plaat aan bij die microfoon en zeg dat je paulltjuhhh pilsss heet dan weten wij genoegquote:
Feli met je manquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hoi.
neuken?
dahag
zo moeilijk is het niet hoor
Het is wachten tot Jojoortje ook een ban krijgt en dan heeft Paultjuhh natuurlijk in no time een andere vriendinquote:
Je lult poepquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:20 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Het is wachten tot Jojoortje ook een ban krijgt en dan heeft Paultjuhh natuurlijk in no time een andere vriendin
Ze zij 'peop'quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:29 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien als je een ban krijgt
Geregistreerd op: donderdag 11 december 2008 @ 16:28quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:29 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien als je een ban krijgt
Gefeliciflapstaart je bent de eerste die dat zeg, wil je nu een knuffel of een kadeaubon voor de Blokker?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
Nee ik wil een cadeaubonquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:39 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart je bent de eerste die dat zeg, wil je nu een knuffel of een kadeaubon voor de Blokker?
sunchaserquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |