idd, een rasechte relkloonquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
ja hoor, en ik ben een blonde god van 2 meter, met een vreselijk heerlijk lichaamquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:46 schreef Krazy_Kripples het volgende:
Ik ben geen kloon!!
* Krazy_Kripples huilend nog een kopje munt thee pakt
![]()
![]()
![]()
VAN WIE BEN IK EEN KLOON DAN HEquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:49 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Jij bent de grootste kloon bitch op FOK!, dus kassie aan manneke
Niet dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja hoor, en ik ben een blonde god van 2 meter, met een vreselijk heerlijk lichaam
Jij bent een kloon van Paultjuhhh en zijn bitch. Dat is 2 keer een FAIL.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
Je bent wel een kloon. Noobs durven niet te zeggen dat ik een kloon ben vanPaul
Van cerrorquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
VAN WIE BEN IK EEN KLOON DAN HE
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
Je bent wel een kloon. Noobs durven niet te zeggen dat ik een kloon ben vanPaul
Het is dat ik op vrouwen val, maar anders zou ik wel eens een robbertje willen britchen met jequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja hoor, en ik ben een blonde god van 2 meter, met een vreselijk heerlijk lichaam
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Tuurlijk is Jojoortje een kloon welke vrouw zegt nou hartje hartje paul tegen mij
Je vraagt naar de bekende wegquote:
En jij de kloon van KKquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
volges mij is paultjuhhhh een kloon van Jooowjoor
sry, maar klonen hebben geen kans bij mij, wel leuk geprobeerd trouwensquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:50 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Het is dat ik op vrouwen val, maar anders zou ik wel eens een robbertje willen britchen met je
tss...quote:
hij is tog de baawz dus who ceeeerzzquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Volgens mij ben ik een kloon van Danny zodat Danny zich kan uitleven als een gestoorde op fok
Met zijn eigen naam kan hij serieus blijven
Sletjequote:Op vrijdag 19 december 2008 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
tss...
Zolang ik niet in god gelooft niet
koffie?quote:
Graag, geen melk en zeker geen suiker alstublieftquote:
* Krazy_Kripples Paultjuhhh bier geeftquote:
Nietes, jij bent een getekend poppertjequote:
Romantisch!quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:11 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Als ik dit schrijf druk ik net een stukje peop naar buiten en ik denk ik aan Paultjuhhh
Maar dat is Paultjuhhh ook, hij heeft jouw als kloon en mij als zijn orginele account en met zijn eigen account is hij zijn eigen bitch.quote:
Okquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:16 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Maar dat is Paultjuhhh ook, hij heeft jouw als kloon en mij als zijn orginele account en met zijn eigen account is hij zijn eigen bitch.
Okquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:16 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Maar dat is Paultjuhhh ook, hij heeft jouw als kloon en mij als zijn orginele account en met zijn eigen account is hij zijn eigen bitch.
Oh loopt daar ook een topic?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
paultjuhhh, je moet ff via 3fm sms chat gedoe ding wat zegge
Het is stil AN DE OOOOOOOOOOOOOOOOOOOUWHOOOWHOOOOOOOVERkant !!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Stil es ff
Nou je echoed hier anders behoorlijk doorquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is stil AN DE OOOOOOOOOOOOOOOOOOOUWHOOOWHOOOOOOOVERkant !!!
heuj heuj heu heu ho ho ho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |