Zou eens tijd worden.quote:
Oeh, gave fotoshootquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:18 schreef BobbyB het volgende:
WTF!?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen is het zaterdag.quote:
Als je slaapt ja.quote:
Allang gezien, mang.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:28 schreef Breathtaking het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8458113
Kijk dit!
Ow.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehe dan ben ik nog minder aardig dan overdag
Ja, ik ben er.quote:
Wow, tof dat ik jou hier tref Lakitu.quote:
Zeker tof!quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wow, tof dat ik jou hier tref Lakitu.
Ja dankje johquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook leuk dat jij hier bent BT!
Doe eens niet zo gek, je praat tegen jezelf.quote:
Nee hoor, ik praat tegen BT.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gek, je praat tegen jezelf.
Sexayquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef BigKahuna het volgende:
De beloofde foto, inclusief terrorist-look
[ afbeelding ]
Je hebt iets op je hoofd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef BigKahuna het volgende:
De beloofde foto, inclusief terrorist-look
[ afbeelding ]
DAT HEB IK STIEKEM MET PAINT GEDAAN JOHHHHH!!!! HIHIHI HET IS NIET ECHT WEETJE!!quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
DAT HEB IK STIEKEM MET PAINT GEDAAN JOHHHHH!!!! HIHIHI HET IS NIET ECHT WEETJE!!
Waarom?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
DAT HEB IK STIEKEM MET PAINT GEDAAN JOHHHHH!!!! HIHIHI HET IS NIET ECHT WEETJE!!
Niet iedereen wil met zijn hoofd op internetquote:
Ik denk niet dat Bobby serieus was met z'n vraag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet iedereen wil met zijn hoofd op internet
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bobby serieus was met z'n vraag.
Jij wel, ik heb nog zo'n leuke ava van jou!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet iedereen wil met zijn hoofd op internet
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij wel, ik heb nog zo'n leuke ava van jou!
Waaromquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooizomijn gala was echt saaaaaai
![]()
!
Jaquote:Zag je date er mooi uit?
Paupermuziekquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
JaHahah ze had maandag aan me gevraagd 'hoe gaan we eigenlijk naar het gala toe?'. En daarop antwoordde ik iets van: "Nouja, ik weet het niet. Ik hoorde van *vriendin van haar* dat je met haar samen ging, dus ik heb iets geregeld met vrienden dat we met z'n allen gaan eigenlijk.".
Toen zei ze dat dat niet uitmaakte en dat ze me daar wel zou zien, maar ondertussen was ze tegen haar moeder en tegen een vriendin helemaal tekeer gegaan over hoe ik dit nou kon doen en wat een klootzak ik wel niet was.
En toen stond ik ineens voor de deur met een witte roos en een witte limousine en ze was zo mooi![]()
.
50 uur lang gebruikte nietjes lospeuteren en terugstoppen in de nietmachine.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
Wat staat er tegenwoordig voor straf op het ombrengen van je collega's door een noodlottig ongeval?
Is er iets voorgevallen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
Wat staat er tegenwoordig voor straf op het ombrengen van je collega's door een noodlottig ongeval?
Ik teken ervoor. Als ik daarmee voor eeuwig verlost ben van mn collega's doe ik het vanmiddag nogquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
50 uur lang gebruikte nietjes lospeuteren en terugstoppen in de nietmachine.
Ach, ik wordt soms enorm chagrijnig van mn collega's. Door de onderwerpen die er besproken worden, door de opmerkingen naar elkaar en door de muziekvoorkeur van mijn collega's.quote:
Kan je niet met een koptelefoon naar je eigen muziek luisteren...?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ach, ik wordt soms enorm chagrijnig van mn collega's. Door de onderwerpen die er besproken worden, door de opmerkingen naar elkaar en door de muziekvoorkeur van mijn collega's.
Of toch plan bquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan je niet met een koptelefoon naar je eigen muziek luisteren...?
Oke, je wordt dan wel als de autist van de afdeling gezien, maar toch...
Kom ik volgend jaar toch even in den Helder langsquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Paupermuziekdat is echt standaard hier. Slechte DJ dus, slechte optredens.
Wijn was echt niet te drinken!
+ geen leuke jongens.
En hahahaha wat leukwas dat mij maar gebeurd
!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
Kan gebeuren, hebben meer mensen last van en de truck is dan ook om je eigen conclusie te trekken en die persoon daarna vriendelijk duidelijk te maken dat je niet ieder uur iets nieuws kan en wil maken.
Supervette shootquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:18 schreef BobbyB het volgende:
WTF!?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh my...quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:22 schreef jitzzzze het volgende:
Vandaag, echt serieus. Niet iedereen is zo geweldig professioneel als ik, maar dit slaat toch wel een boel.
Het gaat over sporten, en ik als hardwerkende man heb 's avonds geen zin om te sporten. En dat durf ik ook hardop te roepen. Waarop de reactie is: Hoe goed ben je dan in bed?
Echt serieus, bespreek die dingen in de kroeg. MAAR NIET OP KANTOOR. IK WIL HET NIET WETEN!!!![]()
![]()
Uberhaupt is de gedachtesprong van sporten naar sex al vreemd, maar dit?
En gisteren, komt er een mailtje binnen van iemand die niet weet wat ze wil en dus ieder uur iets anders wilKan gebeuren, hebben meer mensen last van en de truck is dan ook om je eigen conclusie te trekken en die persoon daarna vriendelijk duidelijk te maken dat je niet ieder uur iets nieuws kan en wil maken.
Maar wat doen ze hier: Er barst ineens vanachter een bureau een scheldkannonade los waar de gemiddelde bootwerker jaloers op zou wordenEn dat van een vrouw
Dat is toch niet normaal?
![]()
En ook veelvuldig 'Allah akbar' roepen doet wonderenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Paar handschoenen aan bivakmuts op wie heeft het door
Jullie heben zeker van die schoolfeesten in de aula?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Paupermuziekdat is echt standaard hier. Slechte DJ dus, slechte optredens.
Wijn was echt niet te drinken!
+ geen leuke jongens.
Ja, maar niet als dit ieder uur gebeurtquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh my...![]()
Je kan dit echt bij iedere baan tegen komen..
Uhm, wees blij dat het niet je buren zijn?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, maar niet als dit ieder uur gebeurt
Dan geven ze Al Qaida de schuld en loop jij vrij rondquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ook veelvuldig 'Allah akbar' roepen doet wonderen
Ik zie me collega's meer dan me burenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, wees blij dat het niet je buren zijn?
Schrale troost...
Daar ben ik ook enorm dankbaar voor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, wees blij dat het niet je buren zijn?
Schrale troost...
Preciesquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dan geven ze Al Qaida de schuld en loop jij vrij rond
Dat is ook waar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik zie me collega's meer dan me buren
Nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar ben ik ook enorm dankbaar voor.
Maar ben ik nou gek of mn collega's?
True.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:32 schreef Gupje het volgende:
Gister was Fight Club er voor wat een brute film is dat toch
Die is ook bruut was alleen ondertiteling weg viel bij Fight Clubquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
True.
Kan die film alleen al dromen.
Daarom allen Four Brothers gekeken die daarvoor was, ook zwaar brute film!
Huh? Wat nee?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik trek dat soort dingen toch al heel slecht
Mja, Veronica liep tijdens Four Brothers ook al t kutten, we kregen iedere keer een soort video lock error ertussen door =/quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die is ook bruut was alleen ondertiteling weg viel bij Fight Club
Maar heb dan altijd het gevoel 's avonds dat ze daar gewoon niks aan doen, want daar is niemandquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja, Veronica liep tijdens Four Brothers ook al t kutten, we kregen iedere keer een soort video lock error ertussen door =/
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:22 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Kom ik volgend jaar toch even in den Helder langs?
Ja inderdaad, die zitten dan samen met die lui van Comedy Central in de kroeg dronken te wordenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar heb dan altijd het gevoel 's avonds dat ze daar gewoon niks aan doen, want daar is niemand
Jaquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jullie heben zeker van die schoolfeesten in de aula?
Dat ik weinig van ander mensen kan hebben, vooral 's ochtendsquote:
Wat ik ook zou doen als ik daar zou werkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die zitten dan samen met die lui van Comedy Central in de kroeg dronken te worden
Morgenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemorgen
Hmhm, daarom wil ik daar ook werken, je hoeft er blijkbaar geen kut te doenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Wat ik ook zou doen als ik daar zou werkenCC heeft dat trouwens ook zo vaak geen ondertitel of het loopt achter kan daar soms zo boos om worden
Heb nog wel paar staan van Logitech 2 boxen + bas boxquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:43 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en degene die nu even boxjes voor mn computer wil gaan kopen ze hier komt brengen krijgt een kusje
Zullen we solliciterenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hmhm, daarom wil ik daar ook werken, je hoeft er blijkbaar geen kut te doen
Gmorgen NB
Maar ben ik nou gek? Of zijn zij allemaal gek?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik weinig van ander mensen kan hebben, vooral 's ochtends
Zie je zoquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:44 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb nog wel paar staan van Logitech 2 boxen + bas box
Zij zijn gek. Maar je hoeft toch niet mee te doen aan hun stompzinnige gesprekken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar ben ik nou gek? Of zijn zij allemaal gek?
Veel films huren, popcorn of chips pakkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:46 schreef Noorsbloed het volgende:
Goedemorgen iedereen
Blaaargh
5 dagen vrij nu.
Geen idee wat ik moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |