Doe eens niet zo gek, je praat tegen jezelf.quote:
Nee hoor, ik praat tegen BT.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe eens niet zo gek, je praat tegen jezelf.
Sexayquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef BigKahuna het volgende:
De beloofde foto, inclusief terrorist-look
[ afbeelding ]
Je hebt iets op je hoofd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:56 schreef BigKahuna het volgende:
De beloofde foto, inclusief terrorist-look
[ afbeelding ]
DAT HEB IK STIEKEM MET PAINT GEDAAN JOHHHHH!!!! HIHIHI HET IS NIET ECHT WEETJE!!quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
DAT HEB IK STIEKEM MET PAINT GEDAAN JOHHHHH!!!! HIHIHI HET IS NIET ECHT WEETJE!!
Waarom?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:59 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
DAT HEB IK STIEKEM MET PAINT GEDAAN JOHHHHH!!!! HIHIHI HET IS NIET ECHT WEETJE!!
Niet iedereen wil met zijn hoofd op internetquote:
Ik denk niet dat Bobby serieus was met z'n vraag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet iedereen wil met zijn hoofd op internet
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Bobby serieus was met z'n vraag.
Jij wel, ik heb nog zo'n leuke ava van jou!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet iedereen wil met zijn hoofd op internet
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij wel, ik heb nog zo'n leuke ava van jou!
Waaromquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooizomijn gala was echt saaaaaai
![]()
!
Jaquote:Zag je date er mooi uit?
Paupermuziekquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:10 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
JaHahah ze had maandag aan me gevraagd 'hoe gaan we eigenlijk naar het gala toe?'. En daarop antwoordde ik iets van: "Nouja, ik weet het niet. Ik hoorde van *vriendin van haar* dat je met haar samen ging, dus ik heb iets geregeld met vrienden dat we met z'n allen gaan eigenlijk.".
Toen zei ze dat dat niet uitmaakte en dat ze me daar wel zou zien, maar ondertussen was ze tegen haar moeder en tegen een vriendin helemaal tekeer gegaan over hoe ik dit nou kon doen en wat een klootzak ik wel niet was.
En toen stond ik ineens voor de deur met een witte roos en een witte limousine en ze was zo mooi![]()
.
50 uur lang gebruikte nietjes lospeuteren en terugstoppen in de nietmachine.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
Wat staat er tegenwoordig voor straf op het ombrengen van je collega's door een noodlottig ongeval?
Is er iets voorgevallen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:15 schreef jitzzzze het volgende:
Wat staat er tegenwoordig voor straf op het ombrengen van je collega's door een noodlottig ongeval?
Ik teken ervoor. Als ik daarmee voor eeuwig verlost ben van mn collega's doe ik het vanmiddag nogquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:16 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
50 uur lang gebruikte nietjes lospeuteren en terugstoppen in de nietmachine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |