abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64554513
Oe, spannend SilkTie, ik duim voor jullie!! Hoe lang worden jullie in spanning gehouden?

wilmadonna, hoop dat je goed bericht krijgt morgen. Wel vreemd dat ze helemaal zelf geen contact hebben opgenomen.

Verdere allemaal een mooi 2009 gewenst en dat iedereen maar een mooie zwangerschap gegeven zal zijn.
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:58:36 #102
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64554750

x?

Over zo'n anderhalve week echo, dan weten we ook hoeveel.

Dames, wij zijn dus de ijsbrekers en hebben baan 2009 (die voert naar Z&G) voor u geopend. Behouden vaart en goede thuisreis .
(Dit is nog geen afscheid! Alleen maar een goede wens voor jullie allemaal.)

Maar nog even mondje dicht, mijn vrouw wil het pas aan de ouders vertellen na de eerste echo, dan hebben we het hartje/de hartjes zien kloppen en weten we dat het de goeie kant opgaat. Pas dan ook zal ik ons in Z&G laten zien (hint voor miss_sly ). Maar voor mijn girlfriends die zo meeleven (en toevallig weten dat we vandaag het nieuws zouden krijgen ...) kan ik het niet verbergen.

We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_64554923
Ik kom langs om iedereen een heel vruchtbaar 2009 te wensen

En wat lees ik dan nu
Silktie & echtgenote!!!!

G E F E L I C I T E E R D *o*

Wat een geweldig begin van 2009!!!!

Sterkte en Succes allemaal!!!!
pi_64554940

Whaaaaaa, wat een fantastisch nieuws voor jullie!!

Gefeliciteerd! Dat is nog eens een mooi begin van 2009!

Dat geeft de burger moed!
pi_64555262
gefeliciteerd
mama van 3 kids!
pi_64555313
Oh wat fijn Silktie! Gefeliciteerd!
pi_64555738
WAUW! Dat noem ik nou een jaar goed beginnen!
Gefeliciteerd!
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:15:39 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64556476
En zie daar: de streepjesregen is begonnen!!
pi_64556559
Dat is nog eens een mooi begin!! Gefeliciteerd SilkTie en vrouw!!!
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:53:46 #110
24188 Belana
kloon van belana
pi_64557370
silktie, van harte!
stormy waters...
sailin'
pi_64557508
En dat op dag 1 van het nieuwe jaar

Gefeliciteerd SilkTie en Ima

En spannend, nog anderhalve week wachten en dan weten we hoeveel nieuwe SilkTies er gaan komen.
  Moderator donderdag 1 januari 2009 @ 18:13:53 #112
5428 crew  miss_sly
pi_64559487
Silktie, wat een geweldig nieuws
Gefeliciteerd, ook voor je vrouw. Nog even spannend dus hoeveel...ik wacht geduldig mee af en hoop je wanneer jij het de juiste tijd vindt, in Z&G te zien
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jubileum moderator donderdag 1 januari 2009 @ 19:51:44 #113
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64562021
Dat is nog eens een knallend begin van het nieuwe jaar Silk en mevrouw Tie, van harte gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64562572
Dat is even leuk thuis komen!! Gefeliciteerd SilkTie en vrouw
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:21:22 #115
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64562958
Als dít geen goed begin van het nieuwe jaar is, dan weet ik het niet meer, SilkTy en vrouw; van harte gefeliciteerd, dit wordt een heeeeeel gelukkig nieuwjaar voor jullie, als er 1 schaap over de dam is... Ik hoop dat we met velen zullen volgen.

Voor de rest een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar 2009 toegewenst Wie weet met zijn allen door naar het volgende topic lijkt me een goed voornemen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_64563335
Silktie wat goed!!
Gefeliciteerd voor jou en je vrouw!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64563754
SilkTie, wat goed van je dat je de baan voor ons hebt opengegooid. Wat een supernieuws!! Gefeliciteerd!!

Ik hoop over een ruime week ook met zulk nieuws te komen. Ik zoek eigenlijk een nagelbijtsmiley.

O, en je complimenten aan ons in je post daarvoor vind ik erg lief. Mijn man gaat ook mee naar alle afspraken en geeft me verder op allerlei manier het gevoel dat we het echt samen doen. Zo fijn en zo belangrijk!
Daardoor geloof ik dat wij het samen wel gaan redden, ook als het echt niet gaat lukken met kinderen krijgen. (Maar daar moet ik tegelijkertijd niet aan denken, een leven zonder kinderen.)
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:46:56 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64563918
SilkTie, wat een geweldig nieuws!
pi_64567149
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:46 schreef Brighteyes het volgende:
SilkTie, wat een geweldig nieuws!
BE, wil je meneer en mevrouw SilkTie in de OP zetten als goed gelukt voorbeeld voor ons allemaal?

Mits ze daar zelf geen problemen mee hebben natuurlijk
pi_64567258
Auw! Ik ben heel blij dat de duivels zijn gekomen, maar dit is wel heel enthousiast. Buikpijn en hoofdpijn, normaal heb ik dat niet zo erg als nu. Dus ik ben blij dat ze er zijn, maar nu mogen ze wel weer gaan. (En minimaal 9 maanden wegblijven. )
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:20:17 #121
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64568972
Van harte mazzel tov SilkTie en vrouw!

Nu de rest ook snel weg
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 07:28:13 #122
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64574141
Allereerst wil ik iedereen nog hier een heel gelukkig en hopelijk vruchtbaar nieuwjaar wensen!! En hopelijk bestaat dit topic aan het einde van dit jaar niet meer...

SilkTie van harte gefelciteerd Wat een supergoed nieuws op de eerste dag van dit nieuwe jaar!!

Ik ben/post hier niet meer zo vaak, maar ik lees nog steeds mee hoor
Make love, not war ☮
pi_64576553
Stilkie en vrouw, gefeliciteerd zeg!

Super om zo het nieuwe jaar in te gaan!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64577349
SilkTie & Mw. SilkTie
Van harte!!!! Wat goed!

Dit wordt het begin van de regen, dat MOET wel! Voor allemaal een SUPER vruchtbaar 2009 gewenst!
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
pi_64577685
Wat fijn SilkTie en mw "Silly"! Wat een heerlijk begin van het nieuwe jaar voor jullie!

Ik hoop dat ze zich goed zal voelen en jullie er heerlijk van kunnen genieten samen!
Voor de rest hoop ik dat dit samen met de inluiding van het nieuwe jaar hét perfecte startschot is geweest! Laat die strepen maar vallen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64581138
SilkTie wat fantastisch Gefeliciteerd
pi_64586201
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:42 schreef sombie het volgende:

[sub]Ik hoop over een ruime week ook met zulk nieuws te komen.

Doen!!
En sterkte met de spanning... nog een week: zet hem op!
pi_64588209
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:18 schreef leonieke het volgende:

[..]

[quote]
Vandaag ook gebeld naar het ziekenhuis en ik mag op 20 januari langs gaan voor een intakegesprek, samen met mijn man.
Heel erg veel succes alvast, ik zal aan je denken de 20e!!
quote:
Ik denk dat ongeduld bij mij waarschijnlijk ook een grote boosdoener zal zijn. Nu wachten tot 20 januari en op de site (www.brusselsivf.be) las ik dat er waarschijnlijk pas 6 weken later met een behandeling gestart wordt (als er niet te veel onderzoeken moeten gebeuren). Dat betekent maart... En dan zeggen ze ook dat ze maar 4 IVF-pogingen per jaar doen... Laaaaannnngggg... ik zal nog geduld moeten leren hebben want nu stoor ik me het meest aan al het wachten. Ik wil vooruit en wel nu
Dat lijkt inderdaad nog wel heeeel lang, en ik kan het me zo ontzettend voorstellen/beetje inbeelden hoe irritant wachten kan zijn, hoop voor jou dat het lange wachten heel erg snel beloond wordt het is je zo gegund, een vers beebje straks in jullie nieuwbouwhuisje!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64590967
BE (of iemand anders), zou je er aub 5e ronde van maken?

thnx
pi_64606890
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 18:11 schreef LouiseSteptoe het volgende:

[..]

Doen!!
En sterkte met de spanning... nog een week: zet hem op!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:16:01 #131
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64619401
Dank jullie wel allemaal!
Nu jullie! Hup!
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Van harte mazzel tov SilkTie en vrouw!
Als jij weet wie ik ben (ik ken jou en echtgenoot namelijk irl wel ...), nog even niets vertellen .
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:21 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

BE, wil je meneer en mevrouw SilkTie in de OP zetten als goed gelukt voorbeeld voor ons allemaal?

Ik denk dat mevrouw Silly/Tie/welke namen jullie haar hier dan ook hebben gegeven liever heeft dat dat wacht tot na de echo (haar kennende ).
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Auw! Ik ben heel blij dat de duivels zijn gekomen, maar dit is wel heel enthousiast. Buikpijn en hoofdpijn, normaal heb ik dat niet zo erg als nu. Dus ik ben blij dat ze er zijn, maar nu mogen ze wel weer gaan. (En minimaal 9 maanden wegblijven. )
Op dat minimaal 9 maanden wegblijven zouden DaviniaHR en ik zeggen: omein! (= amen)

Heel veel succes.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:17:32 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64621248
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:21 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Sorry voor mijn late reactie, maar we waren even aan het overleggen.
En wij vinden het eigenlijk niet zo'n heel goed idee. Ten eerste moeten we dan een heel eind gaan teruggraven om alle successtories hier toe te voegen, en een groot deel daarvan zegt jou bijv. niets en over een jaar zegt het een nieuwe user niks dat SilkTie ooit via het medische gebeuren een kindje geeft gekregen.
En we zouden dan natuurlijk voor het 2 streepjes-topic net zo'n lijstje kunnen maken etc. etc.

We zijn nog wel aan het broeden op mss iets anders, bijv. een teller die bij houdt hoeveel mensen hier al weg gegaan zijn bijvoorbeeld, maar vooralsnog willen we het gewoon houden zoals het nu is. Dat iedereen, als het goed is, gewoon doorstroomt naar het volgende topic en dus uit het vorige topic 'verdwijnt'.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 19:19:33 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64621312
Vlindur, ik heb het aangpast, maar wil je er ook niet bij hebben met de 5e ronde van wat? Bijv. clomid ofzo?
Of is dat niet het geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 03-01-2009 19:26:46 ]
pi_64623037
23 januari ben ik bij de gyn en als het goed is wordt ik rond die tijd ook ongesteld. Dat houdt in dat we in februari waarschijnlijk weer in een cryo poging zitten!

ik heb er weer helemaal zin in door het gesprek nu misverstanden ook uit de wereld helpen en voila! Het MOET nu gewoon gaan lukken, vind ik dan
pi_64623094
Trouwens, dromen jullie ook weleens heel raar? (op het gebied van kids krijgen?) Ik had vannacht echt een mega bizarre droom.. Droom al nooit dat ik zwanger ben oid, maar ik was ongeveer 9 weken zwanger, getest. Alles helemaal goed, tot de echo. Er was niets

Heb ik eerder eigenlijk nooit gehad, en manlief zegt dat het aangeeft waar mijn angsten liggen (en misschien is dat ook wel zo). Maar toch, heb in mijn zo goed als 28 jarige bestaan misschien 1 keer gedroomd dat ik zwanger was.. Raar!
pi_64625566
lees het nu pas....
Gefeliciteerd SilkTie en vrouw!!!!!! Erg benieuwd naar de echo!!!!

pi_64625615
Yes, gaaf, super Silk en Silly!

-----

IK wil copyright op de naam "Silly" refererende aan Mevrouw SilkTie

Mijn kat heet ook Silly (niet die in mijn avatar, dat is Diego).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_64626233
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:17 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sorry voor mijn late reactie, maar we waren even aan het overleggen.
En wij vinden het eigenlijk niet zo'n heel goed idee. Ten eerste moeten we dan een heel eind gaan teruggraven om alle successtories hier toe te voegen, en een groot deel daarvan zegt jou bijv. niets en over een jaar zegt het een nieuwe user niks dat SilkTie ooit via het medische gebeuren een kindje geeft gekregen.
En we zouden dan natuurlijk voor het 2 streepjes-topic net zo'n lijstje kunnen maken etc. etc.

We zijn nog wel aan het broeden op mss iets anders, bijv. een teller die bij houdt hoeveel mensen hier al weg gegaan zijn bijvoorbeeld, maar vooralsnog willen we het gewoon houden zoals het nu is. Dat iedereen, als het goed is, gewoon doorstroomt naar het volgende topic en dus uit het vorige topic 'verdwijnt'.
Ik snap je punt. Een teller zou inderdaad wel leuk zijn. Ik vind het persoonlijk wel fijn om te zien dat er hoop is en dat dit niet het eindstation-topic hoeft te zijn
pi_64630491
De 100 mg clomid voel ik wel hoor... ben echt chagrijnig en lijk de werking letterlijk te voelen als pijntjes in mijn eierstokken. (Kan dat?) Anyway, ik voel wel dat ik iets neem.
  zondag 4 januari 2009 @ 01:31:26 #140
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64634938
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef SilkTie het volgende:
Dank jullie wel allemaal!
Nu jullie! Hup!
[..]

Als jij weet wie ik ben (ik ken jou en echtgenoot namelijk irl wel ...), nog even niets vertellen .
[..]

Ik denk dat mevrouw Silly/Tie/welke namen jullie haar hier dan ook hebben gegeven liever heeft dat dat wacht tot na de echo (haar kennende ).
[..]

Op dat minimaal 9 maanden wegblijven zouden DaviniaHR en ik zeggen: omein! (= amen)

Heel veel succes.
Oh, ik heb echt geen idee. je woont in israel, toch?
Nou, mn PM-box staat open voor persoonlijke onthullingen

En dan zal ik uiteraard niets zeggen tegen evt. gezamenlijke kennissen of anderen.
Urg, nu ben ik helemaal nieuwgsierig...

EDIT: Manlief heeft zo zijn vermoedens. Wat leuk voor jullie!
Graag bevestiging

[ Bericht 11% gewijzigd door DaviniaHR op 04-01-2009 01:45:07 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64637779
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur, ik heb het aangpast, maar wil je er ook niet bij hebben met de 5e ronde van wat? Bijv. clomid ofzo?
Of is dat niet het geval.
BE, ja dat zou wel een plan zijn..

Vlindur, in maart 2007 laatste prikpil gehad. In januari 2008 ongesteld. Na soms hele maanden ongesteld door gestuurd naar de gynaecoloog. Blijkt PCOS te hebben. Sinds juli 2008 aan de Clomid. Zonder resultaat in april terug komen.

Zoiets? Verander maar als het geen goeie zinsopbouw is ofzo.

Ik duik mn nestje in. Net terug van een feestje in Utrecht.

Welterusten!
  zondag 4 januari 2009 @ 14:44:15 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64645789
PZE, wat jammer dat je er flink last van hebt nu zeg...

NieTTus! Spannend allemaal weer zeg!

Vlindur, ik ga het even aanpassen.
pi_64648222
Dank je BE!

PZE, ik zou het denk ik juist een geruststelling vinden. Nu weet je tenminste dat het wel werkt.. Succes en sterkte meissie!
pi_64650194
Wat een goede gedachte Vlindur, zo had ik het nog niet echt bekeken. Vandaag gaat de laatste pil er alweer in, dan zijn de bijwerkingen voorlopig ook weer verleden tijd. Dan deze maand echt om de dag klussen en blijven temperaturen... dan moet het toch een keertje raak zijn, toch? Bedankt voor je positieve draai aan deze dag.
We hebben trouwens allebei 30 januari als NOD, wordt nog gezellig tegen die tijd!
pi_64652611
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een goede gedachte Vlindur, zo had ik het nog niet echt bekeken. Vandaag gaat de laatste pil er alweer in, dan zijn de bijwerkingen voorlopig ook weer verleden tijd. Dan deze maand echt om de dag klussen en blijven temperaturen... dan moet het toch een keertje raak zijn, toch? Bedankt voor je positieve draai aan deze dag.
We hebben trouwens allebei 30 januari als NOD, wordt nog gezellig tegen die tijd!
Sterkte met de laatste pilletjes (man, wat zijn die krengen smerig he ) en veel plezier met klussen
pi_64653740
PZE, Ik weet niet of mijne het dus wel doen. Ik voel niks en merk niks, Maar we houden moed he!
Ik hoop dat het eindelijk lukt!

CP, ik dacht altijd dat ze wel lekker waren, dus ik sabbelde er een keer op, bah. Vies zeg!
Sindsdien komen ze tussen mn tanden en dan spoel ik het zo in een keer weg
pi_64655681
Ik ga ze NU doorslikken in 1 teug, zonder te proeven. Bah!
  zondag 4 januari 2009 @ 20:21:55 #148
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64660720

Dames, wees blij dat het 'alleen maar' smerige pilletjes zijn en niet dat je een pijnlijke spuit in je zitvlak krijgt, door je 'lieftallige echtgenoot' erin gejast .

pi_64693646
quote:
Op zondag 4 januari 2009 20:21 schreef SilkTie het volgende:

Dames, wees blij dat het 'alleen maar' smerige pilletjes zijn en niet dat je een pijnlijke spuit in je zitvlak krijgt, door je 'lieftallige echtgenoot' erin gejast .

Ik ga binnenkort merken wat ik fijner vind, die ranzige pillen of een spuit in m'n lovehandle
pi_64695020
Hmm... ik denk dat ik nog maar even geniet van mijn clomid, spuiten is inderdaad van een heel andere orde.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:17:45 #151
114177 Diaan73
pi_64701510
Ikzelf vond de spuiten in mn buik toch echt minder erg dan de tabletjes en dan met name de uitwerking van het spul. Van de Clomid heb ik heel veel last gehad, zat tegen het depressieve aan, met Puregon heb ik daar helemaal geen last van gehad.... maar het is natuurlijk wel heel persoonlijk.
Make love, not war ☮
pi_64702300
Ik merk zelf helemaal niks van de clomid..
Nog 4 maanden, dan kan ik weer naar de gyn..
  maandag 5 januari 2009 @ 20:36:26 #153
114177 Diaan73
pi_64702572
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Vlindur het volgende:
gek he hoe verschillend het bij de vrouwen werkt, hetzelfde middeltje....
Make love, not war ☮
  Moderator maandag 5 januari 2009 @ 20:38:23 #154
5428 crew  miss_sly
pi_64702694
Ach, pillen en spuiten hebben allebei hun eigen voordelen en nadelen.
Ik vond het voordeel van de pillen dat je ze 5 dagen slikt en dat dat het is. Dan moet het iets doen of niet, klaar. Geen gedoe, gemakkelijk innemen en klaar. Nadeel was voor mij ook dat ik er nogal heftig op reageerde, maar ik had wel een eisprong.
Spuiten is dan weer voordelig dat de bijwerkingen voor mij ook veel minder waren en je nog zou kunnen spelen met de dosering om iets voor elkaar te krijgen. Groot nadeel vond ik dat je dat spuiten zo lang moet doen en er zoveel rekening mee moet houden. Ze moeten er toch iedere avond rond dezelfde tijd inzitten. En het is niet fijn om te spuiten.

Maar: fijn of niet fijn, we hebben het er allemaal met liefde voor over om het zo gewenste resultaat te krijgen, toch, lieve meiden en heer
  maandag 5 januari 2009 @ 20:40:48 #155
114177 Diaan73
pi_64702804
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef miss_sly het volgende:

Maar: fijn of niet fijn, we hebben het er allemaal met liefde voor over om het zo gewenste resultaat te krijgen, toch, lieve meiden en heer
Make love, not war ☮
pi_64703613
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Vlindur het volgende:
Je gaat er vanuit dat het niet helpt? Heb je wel een eisprong?
En waarom niet eerder naar de gyn?
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef miss_sly het volgende:
pi_64704170
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Je gaat er vanuit dat het niet helpt? Heb je wel een eisprong?
En waarom niet eerder naar de gyn?
Volgens eerdere controles heb ik sinds de clomid een eisprong. Ik moet eerder terug komen als ik een rare menstruatie ontwikkel. Maar ik zit tussen de 29 en de 34 dagen so far. Dus dat is niet raar.
'Theoretisch' moet het gewoon lukken nu. Maar het lukt alleen dus nog niet.

En ik kan vast ook nu wel terecht. Maar ik doe het niet. Ik heb gewoon zo'n gevoel, maar zeker weten doe je het toch nooit. Het zal vast nu wel werken, maar ik ben met de pillen 'pas' 6 maanden bezig..
We klussen gewoon lekker verder.
pi_64737644
nou, nu weer wat meegemaakt....
gisteren gebeld naar het ziekenhuis om een telefonische afspraak te maken met mijn gynacologe.... zegt die assistente aan de telefoon:
"dat gaat niet, ze is afwezig tot april/mei"
Nou, daar zat ik dan, stomverbaasd aan de telefoon....

ze heeft wel een brief naar het ziekenhuis in de andere stad gestuurd waar ik de seminatie krijg, maar wanneer dat nu is, is nog onbekend... en in juli word ik 39 en dan mag ik het niet meer doen....
Dus ik en mijn man gaan een klacht indienen... echt zoooo stom! Waarom schrijft ze me dan een brief dat ik een telefonische tijd kan bestellen met haar en ze heeft me zelf gezegd dat ik dan mijn controles hier in de stad bij haar kan doen en alleen de inseminatie in de andere stad.
Dus nu weten we nog niks, maar onze bloedtesten waren schijnbaar wel oke, anders hadden we daar wel bericht over gehad.
Vind het zo stom dat ze het niet hebben laten weten aan ons, en ons eventueel een andere gynacoloog hebben toegewezen.
In de andere stad werken ze wel met wachtlijsten dus ik hoop maar dat ik die behandeling nog kan krijgen.
We moeten nu eerst een brief van dat ziekenhuis afwachten....
Nou, ik zie het niet zo positief in allemaal, wat een klote gedoe zeg... grrr....
Gisteren gehuild en vandaag ben ik gewoon boos!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:25:10 #159
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64738303
@wilmadonna, jemig, mijn mond valt af en toe echt open als ik hoor hoe het daar gaat zeg. Je zou toch op zijn minst verwachten dat iemand jullie dossier heeft overgenomen en je niet afhankelijk ben van een aanwezigheid of alles doorgang kan vinden enzo. Dit moet toch op te lossen zijn.

Ik snap je reactie helemaal hoor. grrrr.... ik zou niet te lang wachten op die brief. Als die er niet snel is, gelijk weer aan de telefoon hangen.

Succes!
pi_64738407
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:07 schreef wilmadonna het volgende:
gisteren gebeld naar het ziekenhuis om een telefonische afspraak te maken met mijn gynacologe.... zegt die assistente aan de telefoon:

ze heeft wel een brief naar het ziekenhuis in de andere stad gestuurd waar ik de seminatie krijg, maar wanneer dat nu is, is nog onbekend... en in juli word ik 39 en dan mag ik het niet meer doen....
Dus ik en mijn man gaan een klacht indienen... echt zoooo stom! Waarom schrijft ze me dan een brief dat ik een telefonische tijd kan bestellen met haar en ze heeft me zelf gezegd dat ik dan mijn controles hier in de stad bij haar kan doen en alleen de inseminatie in de andere stad.
Dus nu weten we nog niks, maar onze bloedtesten waren schijnbaar wel oke, anders hadden we daar wel bericht over gehad.
Vind het zo stom dat ze het niet hebben laten weten aan ons, en ons eventueel een andere gynacoloog hebben toegewezen.
In de andere stad werken ze wel met wachtlijsten dus ik hoop maar dat ik die behandeling nog kan krijgen.
Nou, ik zie het niet zo positief in allemaal, wat een klote gedoe zeg... grrr....
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?
Wat is dat nou voor belachelijke actie? Terecht dat je boos bent!

Wellicht kan zij er zelf niets aan doen (misschien is er iets ernstigs gebeurd?), maar het ziekenhuis had jullie wel op de hoogte moeten stellen!

Heel veel sterkte met dit gezeik. Laat je alsjeblieft niet gek maken
pi_64738740
Wilma, wat een ontzettend rare gang van zaken daar zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je heel boos bent. Sterkte ermee en wat CP zegt: laat je niet gek maken.
pi_64740738
Walma, wat een tering streek! Wat ongelooflijk slecht dit! ik hoop dat het in een ander ziekenhuis dan toch nog goed komt!

pi_64744357
Wat een K*zooi!! Ik kan me voorstellen dat je echt pisnijdig bent. Ik hoop dat het nog opgelost kan worden. Sterkte!
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 20:45:56 #164
5428 crew  miss_sly
pi_64744838
wilma, wat een rare streek. Terecht dat je boos bent, dit kunnen ze toch niet maken? Inderdaad snel een erg boze brief sturen en maar hopen dat het dan voor juli iig nog in orde komt

sombie, hoe is het met je?
pi_64745319
Ik weet het niet zo goed, miss_sly. Van het weekend was ik er ineens van overtuigd dat het ook deze keer niet is gelukt. Dat had weer een flinke huilbui tot gevolg. Nu weet ik het niet. Of eigenlijk wel. Volgens mij is het niet gelukt (te oordelen naar allerlei signaaltjes van mijn lijf) maar toch hoop ik weer, eigenlijk tegen beter weten in.. Dit weekend wordt het waarschijnlijk duidelijk.
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 22:23:36 #166
5428 crew  miss_sly
pi_64749128
sombie toch, het duurt wel allemaal erg lang bij jullie
Ik ga toch hopen dat het wel raak is en je gevoel zich vergist
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:24:00 #167
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64758352
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:07 schreef wilmadonna het volgende:

Aya, dat lijkt me helemaal niet fijn (understatement ...).
In zo'n geval is er hier in Israel maar een oplossing: er naartoe gaan, bij de receptie van de afdeling gaan zitten en de tiepmiep duidelijk maken dat je pas weggaat als alles helemaal piekfijn geregeld is. Neem een boek en een dikke huid mee, rustig blijven en inderdaad pas weggaan als het allemaal in orde is.
Stelletje kl..thommels .
pi_64774430
Dankjewel, miss_sly. Ik hoop het ook.
pi_64779836
dank voor al jullie lieve reakties.
ben blij te horen dat ik (en mijn man) niet de enige zijn die er ook zo over denken.
heb ik maandag nog geen brief ontvangen ga ik weer bellen en eis ik dat er meteen wat aan gedaan wordt!
tis inderdaad een zooi hier in het ziekenhuis....
pi_64783672
wilma: alles is al gezegd en ik vind het ook echt belachelijk maar even een dikke

sombie: blijf positief!! Ik hoop dat je dit weekend met goed nieuws komt.

Hier is de ongi eindelijk gekomen dus ik kan weer een cryo poging gaan beginnen! Spannend weer.
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:39:34 #171
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64785703
Wilma het is echt van de gekke op deze manier wat een domper ook. Ik hoop dat er snel wat gedaan wordt voor jullie

Sombie komop hoor! Hou moed

MIjn cyclus is van slag ik had met kerst al ongesteld moeten worden en het is er nog niet. Het laatste jaar was ik juist heel regelmatig en het zit me ook dwars, dus ik hoop maar dat het nu snel doorzet. Als het het weekend er nog niet is ga ik alsnog (tegen beter weten in, want ik weet prima dat ik niet zwanger ben) testen, volgende week naar de gyn dus dan kan ik het meteen aankaarten eventueel. Lastig dit hoor en verrekte irritant
Ylana
  Moderator woensdag 7 januari 2009 @ 23:01:37 #172
5428 crew  miss_sly
pi_64792761
sproet-je, een cryo-poging wat zou het mooi zijn als deze eerste in 2009 zou blijven plakken. Ik duim ervoor

Saffier, ook dat nog tja, een voor-de-zekerheid-testje voor je naar de gyn gaat, dan weet hij meteen hoe en wat en kan hij er misschien meteen wat aan doen. En heel misschien, wie weet, is de test wel positief, of is dat echt onmogelijk?
pi_64805868
Ik wilde iedereen, vanaf de zijlijn, even een knuffel / hart onder de riem / sprankje hoop sturen.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_64818885
edit: onhandig twee keer gedaan en op het verkeerde knopje gedrukt. Dus zie hieronder de goede post
pi_64818917
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:52 schreef sproet-je het volgende:
Miss sly wil jij ze in het VU morgen even vragen of ze extra goed willen zorgen voor mijn cryootjes!?! En ik hoop natuurlijk dat je een mooie kindje ziet op de echo!

En mcLaura, zag ik nou in het zwangerschap topic dat jij in de mooiste provincie van NL woont! (ik dus niet meer maar de eerste 20 jaartjes van mijn leven wel.) Wat heerlijk trouwens zo'n mooie echo
pi_64818930
quote:
Miss sly wil jij ze in het VU morgen even vragen of ze extra goed willen zorgen voor mijn cryootjes!?!

En mcLaura, zag ik nou in het zwangerschap topic dat jij in de mooiste provincie van NL woont! (ik dus niet meer maar de eerste 20 jaartjes van mijn leven wel.) Wat heerlijk trouwens zo'n mooie echo
Ik heb de eerste 20 jaar bij de buren gewoond, maar dit is qua provincie een stuk mooier
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 17:54:50 #177
5428 crew  miss_sly
pi_64818958
quote:
Miss sly wil jij ze in het VU morgen even vragen of ze extra goed willen zorgen voor mijn cryootjes!?!

Tuurlijk sproet-je, dat cryootje van jou zal het aan niets ontbreken, zodat het zich vast helemaal kan voorbereiden op lekker blijven plakken als het bij jou geplaatst wordt
pi_64820380
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 19:52 schreef sproet-je het volgende:
wilma: alles is al gezegd en ik vind het ook echt belachelijk maar even een dikke

sombie: blijf positief!! Ik hoop dat je dit weekend met goed nieuws komt.

Hier is de ongi eindelijk gekomen dus ik kan weer een cryo poging gaan beginnen! Spannend weer.
Telt het plaatsen van een cryo eigenlijk als een IVF-poging verzekeringstechnisch gezien?
pi_64821707
Net de 12 weken scan gehad , "het was niet ouder dan 8.5"
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_64821834
Och nee desiredbard, dat is erg verdrietig... Maar het hartje klopte nog wel? En wat gaat er nu gebeuren?

Crazyprincess: nee gelukkig niet! De cryo's horen gewoon nog bij de poging waar ze uit zijn gekomen.. Dus ik heb 1 poging met hormonen en punctie gedaan en de cryo's die daar uit zijn gekomen horen allemaal bij poging 1. Ik heb dus deze keer 3 pogingen voor 1 wat betreft de verzekering.
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:16:42 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64821872
Ach wat verdrietig Desiredbard.
Dit topic waar we nu in zitten gaat meer over het zwanger worden met behulp van medisch handelen of bijv. zwanger worden na meerdere miskramen.
Je kan je verhaal daarom beter posten in: Zwanger.... en dan gaat het mis #5
pi_64822597
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:12 schreef desiredbard het volgende:
Net de 12 weken scan gehad , "het was niet ouder dan 8.5"
Sterkte!
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:27:35 #183
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64827315
quote:
[b]Op woensdag 7 januari 2009 23:01
Saffier, ook dat nog tja, een voor-de-zekerheid-testje voor je naar de gyn gaat, dan weet hij meteen hoe en wat en kan hij er misschien meteen wat aan doen. En heel misschien, wie weet, is de test wel positief, of is dat echt onmogelijk?
Ik heb er geen 'ook dat nog'-gevoel bij hoor, maar ik dacht wel dat het onregelmatige tot het verleden behoorde. Ik vind het niet leuk om óveral maandverband enzo en pijnstillers mee naar toe te slepen. Het zal de drukke decembermaand wel zijn geweest die dit veroorzaakt heeft. Er is zelfs geen heeeeeeeeel misschien dat die test positief is, het is nagenoeg onmogelijk en ik voel me ook alsof mijn menstruatie in de weg zit. Vrij duidelijk dus voor mij
Hoe voel jij je nu, zo heerlijk zwanger? (iklees Z&G nauwelijks mee, sorry) en McLaura bij jou ook alles goed?

Sproetje wat spannend je cryo'tje weet je al wanneer je poging begint?

Wat rot Desiredbard
Ylana
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 21:54:06 #184
5428 crew  miss_sly
pi_64828765
Wat verdrietig desiredbard

Saffier, voor een keer dan, want dit hoort hier natuurlijk niet, maar ik voel me inderdad heerlijk. Sowieso ben ik erg blij dat ik zwanger ben en dat het er op de echo's so far allemaal goed uitzag, maar daarnaast heb ik ook nog eens nergens last van, behalve vermoeidheid! Hoeveel geluk kun je hebben, vraag ik me regelmatig af.

Wanneer moet je precies naar de gyn volgende week? Ik hoop je zo snel in Z&G te zien, ik vind het zo rot!
Net als alle andere hier, uiteraard.
dikke voor jullie allemaal!

Iemand trouwens nog iets gehoord van Basimah recentelijk? Heb ik eroverheen gelezen, of heeft ze al een tijdje niet gepost?
  donderdag 8 januari 2009 @ 22:08:30 #185
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64829614
Van Bashima heb ik ook al even niets gelezen hier inderdaad.
Wat fijn dat je je zo heerlijk voelt, het is je heel erg gegund hoor! Geniet ervan, het is zó speciaal om zwanger te zijn! Het vermoeide wordt écht beter hoor, bij mij toen pas met een week of 16/18, maar het werd écht beter (of minder )
We hebben woensdagochtend ons intake-gesprek, dit weekend dus de vragen die ik al verzameld heb eens op papier zetten. En tuurlijk hopen we allemaal snel door te mogen naar Z&G , lief van je
Ylana
pi_64831989
Vervelend dat je menstruatie zo op zich laat wachten, Saffier. Al hoop ik dat dat heeeeel kleine kansje op een zwangerschap toch bewaarheid wordt. Dat zou toch fantastisch zijn!

Sterkte, desired_bard!

Weer fijn om te lezen dat je zo geniet, miss_sly! Basimah heb ik inderdaad al een tijdje niet gezien.

Hier nog steeds in afwachting van. Ik ben benieuwd. Morgen is het 14 dagen na de inseminatie. Tot nu ben ik steeds uiterlijk op die dag ongesteld geworden. Niet alleen bij IUI trouwens maar ook "gewoon" ben ik zelden overtijd (goddank). Normaal zou ik even goed een paar dagen wachten voor ik ga testen maar deze keer komt het beter uit als ik dat zaterdag doe, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Nu staat op de bijsluiter van die test echter dat je een vals positieve test kunt krijgen als je hormonen gebruikt. Zal dat ook gelden als je 17 dagen na de laatste injectie (Pregnyl) test?
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 22:54:01 #187
5428 crew  miss_sly
pi_64832125
Na 17 dagen heeft de pregnyl geen effect meer, sombie en kan die normaalgesproken niet voor een valspositieve test zorgen. Spannend, ik hoop het zo voor je
pi_64836627
oh wat rot voor je desiredbard.... sterkte!

spannend sombie.. hopelijk wordt je niet ongesteld

ja, wat is er gebeurd met Basimah???
  vrijdag 9 januari 2009 @ 08:43:03 #189
114177 Diaan73
pi_64839765
Desiredbard, sterkte!!

Sombie wat spannend zeg, hopelijk heb je morgen een mooie positieve test in je handen!!!
Make love, not war ☮
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:45:05 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64847522
Sombie, wat is het spannend voor je! Ik hoop dat je idd morgen kan testen en dat die goed resultaat geeft!
pi_64856424
Spannend Sombie!
Waar is Basimah inderdaad??

Ik heb nu al 5 dagen een temperatuur van 36,5 - kan dat of is mijn thermometer kaduuk?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:30:00 #192
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64856582
Nee hoor, dat kan prima PZE, had ik ook wel eens.

Sombie, ik draai duimen voor je. Het zou echt super zijn!! Spannend hoor.
pi_64858750
prinses, ik heb voor mijn eisprong altijd rond 36.2 of 36.3 dus het kan nog kouder!!

Sombie, ik ben ook aan het duimen draaien.
pi_64859939
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik heb nu al 5 dagen een temperatuur van 36,5 - kan dat of is mijn thermometer kaduuk?
Ik had laatst in het ziekenhuis een temperatuur van 35,8 en dat vonden ze heel normaal. Vroeg me ook al af of de thermometer niet gewoon stuk was
pi_64863500
Basimah is hier !
Ik ben er nog hoor, en ook nog niet zwanger
Ik werd er alleen zo verdrietig van dat ik niet iedereen de put in wilde helpen
pi_64864567
Basmiah
Je kan je ei hier kwijt hoor.. Daar is dit topic toch juist ook voor!
pi_64867039
Sombie, spannend!! Hier nog een duimmeedraaier

Basimah, herkenbaar. Niemand hier dat het erg vindt als je laat merken dat je er verdrietig door bent. Denk dat we dat gevoel allemaal wel kennen.
pi_64868493
Ach, Basimah... Zo herkenbaar.

Hier nog steeds niets maar ik durf niets te geloven. Mijn lijf haalt vast grapjes met me uit. Vanmiddag kon ik niet meer wachten, getest, negatief. Ik verwacht nu eigenlijk dat het morgen komt.
Lief dat jullie zo meeleven.
pi_64870713
Sombie & basimah
pi_64879027
Ah, Sombie en Basimah
En idd, dit topic is er niet alleen voor de vreugdemomenten wanneer het bij iemand gelukt is, maar zeker en vast voor de momenten waarbij we het even allemaal niet zien zitten... zo herkenbaar trouwens, dat verdriet.

Sombie, hoe gaat het nu bij jou?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')