BE, wil je meneer en mevrouw SilkTie in de OP zetten als goed gelukt voorbeeld voor ons allemaal?quote:
Doen!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:42 schreef sombie het volgende:
[sub]Ik hoop over een ruime week ook met zulk nieuws te komen.
Heel erg veel succes alvast, ik zal aan je denken de 20e!!quote:Op maandag 22 december 2008 19:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
[quote]
Vandaag ook gebeld naar het ziekenhuis en ik mag op 20 januari langs gaan voor een intakegesprek, samen met mijn man.
Dat lijkt inderdaad nog wel heeeel lang, en ik kan het me zo ontzettend voorstellen/beetje inbeelden hoe irritant wachten kan zijn, hoop voor jou dat het lange wachten heel erg snel beloond wordtquote:Ik denk dat ongeduld bij mij waarschijnlijk ook een grote boosdoener zal zijn. Nu wachten tot 20 januari en op de site (www.brusselsivf.be) las ik dat er waarschijnlijk pas 6 weken later met een behandeling gestart wordt (als er niet te veel onderzoeken moeten gebeuren). Dat betekent maart... En dan zeggen ze ook dat ze maar 4 IVF-pogingen per jaar doen... Laaaaannnngggg... ik zal nog geduld moeten leren hebben want nu stoor ik me het meest aan al het wachten. Ik wil vooruit en wel nu
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:11 schreef LouiseSteptoe het volgende:
[..]
Doen!!![]()
En sterkte met de spanning... nog een week: zet hem op!
Als jij weet wie ik ben (ik ken jou en echtgenoot namelijk irl wel ...), nog even niets vertellenquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:20 schreef DaviniaHR het volgende:
Van harte mazzel tov SilkTie en vrouw!![]()
Ik denk dat mevrouw Silly/Tie/welke namen jullie haar hier dan ook hebben gegeven liever heeft dat dat wacht tot na de echo (haar kennendequote:Op donderdag 1 januari 2009 22:21 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
BE, wil je meneer en mevrouw SilkTie in de OP zetten als goed gelukt voorbeeld voor ons allemaal?
Mits ze daar zelf geen problemen mee hebben natuurlijk![]()
Op dat minimaal 9 maanden wegblijven zouden DaviniaHR en ik zeggen: omein! (= amen)quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Auw! Ik ben heel blij dat de duivels zijn gekomen, maar dit is wel heel enthousiast. Buikpijn en hoofdpijn, normaal heb ik dat niet zo erg als nu. Dus ik ben blij dat ze er zijn, maar nu mogen ze wel weer gaan. (En minimaal 9 maanden wegblijven.)
Sorry voor mijn late reactie, maar we waren even aan het overleggen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:21 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
BE, wil je meneer en mevrouw SilkTie in de OP zetten als goed gelukt voorbeeld voor ons allemaal?
Mits ze daar zelf geen problemen mee hebben natuurlijk![]()
Ik snap je punt. Een teller zou inderdaad wel leuk zijn. Ik vind het persoonlijk wel fijn om te zien dat er hoop is en dat dit niet het eindstation-topic hoeft te zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry voor mijn late reactie, maar we waren even aan het overleggen.
En wij vinden het eigenlijk niet zo'n heel goed idee. Ten eerste moeten we dan een heel eind gaan teruggraven om alle successtories hier toe te voegen, en een groot deel daarvan zegt jou bijv. niets en over een jaar zegt het een nieuwe user niks dat SilkTie ooit via het medische gebeuren een kindje geeft gekregen.
En we zouden dan natuurlijk voor het 2 streepjes-topic net zo'n lijstje kunnen maken etc. etc.
We zijn nog wel aan het broeden op mss iets anders, bijv. een teller die bij houdt hoeveel mensen hier al weg gegaan zijn bijvoorbeeld, maar vooralsnog willen we het gewoon houden zoals het nu is. Dat iedereen, als het goed is, gewoon doorstroomt naar het volgende topic en dus uit het vorige topic 'verdwijnt'.
Oh, ik heb echt geen idee. je woont in israel, toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:16 schreef SilkTie het volgende:
Dank jullie wel allemaal!![]()
Nu jullie! Hup!
[..]
Als jij weet wie ik ben (ik ken jou en echtgenoot namelijk irl wel ...), nog even niets vertellen.
[..]
Ik denk dat mevrouw Silly/Tie/welke namen jullie haar hier dan ook hebben gegeven liever heeft dat dat wacht tot na de echo (haar kennende).
[..]
Op dat minimaal 9 maanden wegblijven zouden DaviniaHR en ik zeggen: omein! (= amen)
Heel veel succes.
BE, ja dat zou wel een plan zijn..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:19 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur, ik heb het aangpast, maar wil je er ook niet bij hebben met de 5e ronde van wat? Bijv. clomid ofzo?
Of is dat niet het geval.
Sterkte met de laatste pilletjes (man, wat zijn die krengen smerig hequote:Op zondag 4 januari 2009 16:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wat een goede gedachte Vlindur, zo had ik het nog niet echt bekeken. Vandaag gaat de laatste pil er alweer in, dan zijn de bijwerkingen voorlopig ook weer verleden tijd. Dan deze maand echt om de dag klussen en blijven temperaturen... dan moet het toch een keertje raak zijn, toch? Bedankt voor je positieve draai aan deze dag.
We hebben trouwens allebei 30 januari als NOD, wordt nog gezellig tegen die tijd!![]()
Ik ga binnenkort merken wat ik fijner vind, die ranzige pillen of een spuit in m'n lovehandlequote:Op zondag 4 januari 2009 20:21 schreef SilkTie het volgende:
![]()
Dames, wees blij dat het 'alleen maar' smerige pilletjes zijn en niet dat je een pijnlijke spuit in je zitvlak krijgt, door je 'lieftallige echtgenoot' erin gejast.
gek he hoe verschillend het bij de vrouwen werkt, hetzelfde middeltje....quote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik merk zelf helemaal niks van de clomid..
Nog 4 maanden, dan kan ik weer naar de gyn..
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef miss_sly het volgende:
Maar: fijn of niet fijn, we hebben het er allemaal met liefde voor over om het zo gewenste resultaat te krijgen, toch, lieve meiden en heer
Je gaat er vanuit dat het niet helpt? Heb je wel een eisprong?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik merk zelf helemaal niks van de clomid..
Nog 4 maanden, dan kan ik weer naar de gyn..
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef miss_sly het volgende:
Maar: fijn of niet fijn, we hebben het er allemaal met liefde voor over om het zo gewenste resultaat te krijgen, toch, lieve meiden en heer
Volgens eerdere controles heb ik sinds de clomid een eisprong. Ik moet eerder terug komen als ik een rare menstruatie ontwikkel. Maar ik zit tussen de 29 en de 34 dagen so far. Dus dat is niet raar.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het niet helpt? Heb je wel een eisprong?
En waarom niet eerder naar de gyn?
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:07 schreef wilmadonna het volgende:
nou, nu weer wat meegemaakt....
gisteren gebeld naar het ziekenhuis om een telefonische afspraak te maken met mijn gynacologe.... zegt die assistente aan de telefoon:
"dat gaat niet, ze is afwezig tot april/mei"
Nou, daar zat ik dan, stomverbaasd aan de telefoon....
ze heeft wel een brief naar het ziekenhuis in de andere stad gestuurd waar ik de seminatie krijg, maar wanneer dat nu is, is nog onbekend... en in juli word ik 39 en dan mag ik het niet meer doen....
Dus ik en mijn man gaan een klacht indienen... echt zoooo stom! Waarom schrijft ze me dan een brief dat ik een telefonische tijd kan bestellen met haar en ze heeft me zelf gezegd dat ik dan mijn controles hier in de stad bij haar kan doen en alleen de inseminatie in de andere stad.
Dus nu weten we nog niks, maar onze bloedtesten waren schijnbaar wel oke, anders hadden we daar wel bericht over gehad.
Vind het zo stom dat ze het niet hebben laten weten aan ons, en ons eventueel een andere gynacoloog hebben toegewezen.
In de andere stad werken ze wel met wachtlijsten dus ik hoop maar dat ik die behandeling nog kan krijgen.
We moeten nu eerst een brief van dat ziekenhuis afwachten....
Nou, ik zie het niet zo positief in allemaal, wat een klote gedoe zeg... grrr....
Gisteren gehuild en vandaag ben ik gewoon boos!
Aya, dat lijkt me helemaal niet fijn (understatement ...).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:07 schreef wilmadonna het volgende:
nou, nu weer wat meegemaakt....
gisteren gebeld naar het ziekenhuis om een telefonische afspraak te maken met mijn gynacologe.... zegt die assistente aan de telefoon:
"dat gaat niet, ze is afwezig tot april/mei"
Nou, daar zat ik dan, stomverbaasd aan de telefoon....
ze heeft wel een brief naar het ziekenhuis in de andere stad gestuurd waar ik de seminatie krijg, maar wanneer dat nu is, is nog onbekend... en in juli word ik 39 en dan mag ik het niet meer doen....
Dus ik en mijn man gaan een klacht indienen... echt zoooo stom! Waarom schrijft ze me dan een brief dat ik een telefonische tijd kan bestellen met haar en ze heeft me zelf gezegd dat ik dan mijn controles hier in de stad bij haar kan doen en alleen de inseminatie in de andere stad.
Dus nu weten we nog niks, maar onze bloedtesten waren schijnbaar wel oke, anders hadden we daar wel bericht over gehad.
Vind het zo stom dat ze het niet hebben laten weten aan ons, en ons eventueel een andere gynacoloog hebben toegewezen.
In de andere stad werken ze wel met wachtlijsten dus ik hoop maar dat ik die behandeling nog kan krijgen.
We moeten nu eerst een brief van dat ziekenhuis afwachten....
Nou, ik zie het niet zo positief in allemaal, wat een klote gedoe zeg... grrr....
Gisteren gehuild en vandaag ben ik gewoon boos!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:52 schreef sproet-je het volgende:
Miss sly wil jij ze in het VU morgen even vragen of ze extra goed willen zorgen voor mijn cryootjes!?! En ik hoop natuurlijk dat je een mooie kindje ziet op de echo!
En mcLaura, zag ik nou in het zwangerschap topic dat jij in de mooiste provincie van NL woont! (ik dus niet meer maar de eerste 20 jaartjes van mijn leven wel.) Wat heerlijk trouwens zo'n mooie echo
Ik heb de eerste 20 jaar bij de buren gewoond, maar dit is qua provincie een stuk mooierquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:52 schreef sproet-je het volgende:
Miss sly wil jij ze in het VU morgen even vragen of ze extra goed willen zorgen voor mijn cryootjes!?!
En mcLaura, zag ik nou in het zwangerschap topic dat jij in de mooiste provincie van NL woont! (ik dus niet meer maar de eerste 20 jaartjes van mijn leven wel.) Wat heerlijk trouwens zo'n mooie echo
Tuurlijk sproet-je, dat cryootje van jou zal het aan niets ontbreken, zodat het zich vast helemaal kan voorbereiden op lekker blijven plakken als het bij jou geplaatst wordtquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:52 schreef sproet-je het volgende:
Miss sly wil jij ze in het VU morgen even vragen of ze extra goed willen zorgen voor mijn cryootjes!?!
Telt het plaatsen van een cryo eigenlijk als een IVF-poging verzekeringstechnisch gezien?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:52 schreef sproet-je het volgende:
wilma: alles is al gezegd en ik vind het ook echt belachelijk maar even een dikke![]()
sombie: blijf positief!! Ik hoop dat je dit weekend met goed nieuws komt.
Hier is de ongi eindelijk gekomen dus ik kan weer een cryo poging gaan beginnen! Spannend weer.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:12 schreef desiredbard het volgende:
Net de 12 weken scan gehad , "het was niet ouder dan 8.5"![]()
![]()
![]()
Ik heb er geen 'ook dat nog'-gevoel bij hoor, maar ik dacht wel dat het onregelmatige tot het verleden behoorde. Ik vind het niet leuk om óveral maandverband enzo en pijnstillers mee naar toe te slepen. Het zal de drukke decembermaand wel zijn geweest die dit veroorzaakt heeft. Er is zelfs geen heeeeeeeeel misschien dat die test positief is, het is nagenoeg onmogelijk en ik voel me ook alsof mijn menstruatie in de weg zit. Vrij duidelijk dus voor mijquote:[b]Op woensdag 7 januari 2009 23:01
Saffier, ook dat nogtja, een voor-de-zekerheid-testje voor je naar de gyn gaat, dan weet hij meteen hoe en wat en kan hij er misschien meteen wat aan doen. En heel misschien, wie weet, is de test wel positief, of is dat echt onmogelijk?
Ik had laatst in het ziekenhuis een temperatuur van 35,8 en dat vonden ze heel normaal. Vroeg me ook al af of de thermometer niet gewoon stuk wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik heb nu al 5 dagen een temperatuur van 36,5 - kan dat of is mijn thermometer kaduuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |