gek he hoe verschillend het bij de vrouwen werkt, hetzelfde middeltje....quote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik merk zelf helemaal niks van de clomid..
Nog 4 maanden, dan kan ik weer naar de gyn..
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef miss_sly het volgende:
Maar: fijn of niet fijn, we hebben het er allemaal met liefde voor over om het zo gewenste resultaat te krijgen, toch, lieve meiden en heer
Je gaat er vanuit dat het niet helpt? Heb je wel een eisprong?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:31 schreef Vlindur het volgende:
Ik merk zelf helemaal niks van de clomid..
Nog 4 maanden, dan kan ik weer naar de gyn..
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef miss_sly het volgende:
Maar: fijn of niet fijn, we hebben het er allemaal met liefde voor over om het zo gewenste resultaat te krijgen, toch, lieve meiden en heer
Volgens eerdere controles heb ik sinds de clomid een eisprong. Ik moet eerder terug komen als ik een rare menstruatie ontwikkel. Maar ik zit tussen de 29 en de 34 dagen so far. Dus dat is niet raar.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat het niet helpt? Heb je wel een eisprong?
En waarom niet eerder naar de gyn?
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:07 schreef wilmadonna het volgende:
nou, nu weer wat meegemaakt....
gisteren gebeld naar het ziekenhuis om een telefonische afspraak te maken met mijn gynacologe.... zegt die assistente aan de telefoon:
"dat gaat niet, ze is afwezig tot april/mei"
Nou, daar zat ik dan, stomverbaasd aan de telefoon....
ze heeft wel een brief naar het ziekenhuis in de andere stad gestuurd waar ik de seminatie krijg, maar wanneer dat nu is, is nog onbekend... en in juli word ik 39 en dan mag ik het niet meer doen....
Dus ik en mijn man gaan een klacht indienen... echt zoooo stom! Waarom schrijft ze me dan een brief dat ik een telefonische tijd kan bestellen met haar en ze heeft me zelf gezegd dat ik dan mijn controles hier in de stad bij haar kan doen en alleen de inseminatie in de andere stad.
Dus nu weten we nog niks, maar onze bloedtesten waren schijnbaar wel oke, anders hadden we daar wel bericht over gehad.
Vind het zo stom dat ze het niet hebben laten weten aan ons, en ons eventueel een andere gynacoloog hebben toegewezen.
In de andere stad werken ze wel met wachtlijsten dus ik hoop maar dat ik die behandeling nog kan krijgen.
We moeten nu eerst een brief van dat ziekenhuis afwachten....
Nou, ik zie het niet zo positief in allemaal, wat een klote gedoe zeg... grrr....
Gisteren gehuild en vandaag ben ik gewoon boos!
Aya, dat lijkt me helemaal niet fijn (understatement ...).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:07 schreef wilmadonna het volgende:
nou, nu weer wat meegemaakt....
gisteren gebeld naar het ziekenhuis om een telefonische afspraak te maken met mijn gynacologe.... zegt die assistente aan de telefoon:
"dat gaat niet, ze is afwezig tot april/mei"
Nou, daar zat ik dan, stomverbaasd aan de telefoon....
ze heeft wel een brief naar het ziekenhuis in de andere stad gestuurd waar ik de seminatie krijg, maar wanneer dat nu is, is nog onbekend... en in juli word ik 39 en dan mag ik het niet meer doen....
Dus ik en mijn man gaan een klacht indienen... echt zoooo stom! Waarom schrijft ze me dan een brief dat ik een telefonische tijd kan bestellen met haar en ze heeft me zelf gezegd dat ik dan mijn controles hier in de stad bij haar kan doen en alleen de inseminatie in de andere stad.
Dus nu weten we nog niks, maar onze bloedtesten waren schijnbaar wel oke, anders hadden we daar wel bericht over gehad.
Vind het zo stom dat ze het niet hebben laten weten aan ons, en ons eventueel een andere gynacoloog hebben toegewezen.
In de andere stad werken ze wel met wachtlijsten dus ik hoop maar dat ik die behandeling nog kan krijgen.
We moeten nu eerst een brief van dat ziekenhuis afwachten....
Nou, ik zie het niet zo positief in allemaal, wat een klote gedoe zeg... grrr....
Gisteren gehuild en vandaag ben ik gewoon boos!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:52 schreef sproet-je het volgende:
Miss sly wil jij ze in het VU morgen even vragen of ze extra goed willen zorgen voor mijn cryootjes!?! En ik hoop natuurlijk dat je een mooie kindje ziet op de echo!
En mcLaura, zag ik nou in het zwangerschap topic dat jij in de mooiste provincie van NL woont! (ik dus niet meer maar de eerste 20 jaartjes van mijn leven wel.) Wat heerlijk trouwens zo'n mooie echo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |