Nee sorry, geen idee.. Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Heb het idee dat ie redelijk klein valt.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef CherryLips het volgende:
weet iemand misschien hoe groot dit setje valt?
[ afbeelding ]
Al even contact opgenomen met de klantenservice? Heb het overigens meerdere keren langs zien komen in dit topic, dus wellicht duikt je bestelling volgende week weer op..quote:Op maandag 5 januari 2009 17:13 schreef super-muffin het volgende:
Hm, begin becember heb ik een order geplaatst die eind december zou komen, maar de order is gewoon verdwenen.
Die van mij ook nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En mijn bestelling van 29 dec. nog steeds niet in behandeling genomen
Dat haar vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:43 schreef alors het volgende:
Deze lijkt me zo mooiMaar de Trend Spring collectie staat er nog steeds niet op.
[ afbeelding ]
Ik had lang geleden ook colbertje gekocht daar, en die zijn volgensmij idd wel goed slimfit hoor....quote:Op maandag 5 januari 2009 20:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zijn er nog mensen hier die de H&M colbert hebben aangeschaft en die wat meer over het slimfit model kunnen zeggen.
Betwijfel namelijk of het wel slimfit is.
Ik had ook gemaild over mijn pakje zonder code, ik kreeg gisteren deze reactie:quote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb mijne van de 23e, zonder code, nog steeds niet binnen. Had al een mail gestuurd, maar toen kreeg ik een onzin reactie terug over totaal wat anders.
Ja, de aanpassing van het magazijn was dat ze mijn broek eruit gehaald hebbenquote:bedankt voor je mail.
Wegens een aanpassing van het magazijn in je bestelling, is deze op 30-12 opnieuw verzonden.
Als alles goed is en er bij TNT verder geen vertraging is, zal je pakketje waarschijnlijk eind deze week, begin volgende week geleverd worden.
Wij wensen je nog een prettige dag.
Binnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 13:54 schreef Addict89 het volgende:
Ik heb mijne van de 23e, zonder code, nog steeds niet binnen. Had al een mail gestuurd, maar toen kreeg ik een onzin reactie terug over totaal wat anders.
't Schiet inderdaad totaal niet opquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:29 schreef Daph_ het volgende:
Mijn bestelling is nog niet eens in behandeling genomenIk heb hem anderhalve week geleden al geplaatst! Zul je zien dat ze wachten met opsturen tot het half januari is zodat alles in één pakket "eind januari" wordt geleverd
Dan heb ik dus een deel van de spullen te laat
Leuk leuk leuk!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, dit is verschrikkelijk..Me natuurlijk voorgenomen om niks te kopen, moet je zien wat een mooie niksen!
![]()
-->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die bikini's zijn zoo leuk he, ik heb al 5 gezien die ik wel zou willenquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:36 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, dit is verschrikkelijk..Me natuurlijk voorgenomen om niks te kopen, moet je zien wat een mooie niksen!
![]()
-->
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb die vorig jaar besteld en hij is echt heel erg leuk! Maar hij staat nu inderdaad niet meer op de site...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:08 schreef Psych-case het volgende:
Wanneer komen ze nou met een gilet van spijkerstof....
Ja gaaf he!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk!
Die bloemetjes heb ik ook in het blauw besteld en die zilver/roze oorbellen zitten ook bij de bestelling![]()
Gaaf he. Ja joh ik had in de sale ook al een bikini besteld, en nu dus weer 2.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:02 schreef alors het volgende:
[..]
Die bikini's zijn zoo leuk he, ik heb al 5 gezien die ik wel zou willen
Hij stond wel in de sale, maar hij is wel heel erg uitverkocht meestal. Ik heb nu er nu een bemachtigd, maar weet nog niet of ik em houd...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb die vorig jaar besteld en hij is echt heel erg leuk! Maar hij staat nu inderdaad niet meer op de site...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:16 schreef eva-diva het volgende:
kan iemand please de kortingcodes ff vermelden![]()
he dat wist ik nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:38 schreef Addict89 het volgende:
Nee, want die staan gewoon in de OP.
Ja hoor, je kunt het altijd proberen, als de code niet werkt, komt dat vanzelf wel onderaan je totaal rekening te staan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
he dat wist ik niet
kunnen die praktisch altijd gebruikt worden? ook bij sale en kleinere bestellingen?
en is het niet zo dat na 4 keer dezelfde code gebruikt te hebben dat ze je niet meer vertrouwen?
bij mij ook al vanaf 1 januari.. al zag ik wel dat op de H&M-site de status is veranderd van 'in behandeling' naar 'onderweg' per 6 januari.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja hoor, je kunt het altijd proberen, als de code niet werkt, komt dat vanzelf wel onderaan je totaal rekening te staan.
Mij vertrouwen ze nog steeds en ik gebruik altijd beide codes![]()
Mn verzending is al vanaf 1 januari ''verzending manco,niet aangetroffen''
Laat ze es een beetje opschieten daar
*kijken gaat..quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
bij mij ook al vanaf 1 januari.. al zag ik wel dat op de H&M-site de status is veranderd van 'in behandeling' naar 'onderweg' per 6 januari.
Zal volgende week ofzo wel worden
\quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:38 schreef Innocence het volgende:
He, waar vind je al die kleding? Vind dat vestje met kersjes super en het "giletje" van de laatste foto ook, maar zie het nergens op de site...
Ja, is er ook in het witquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Maisnon het volgende:
Hoe moet dat noudie wil ik ook alle 4. Geld waar ben je. Die eerste zwarte is die er ook in t wit of wat er in de buurt komt
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef Maisnon het volgende:
Hoe moet dat noudie wil ik ook alle 4. Geld waar ben je. Die eerste zwarte is die er ook in t wit of wat er in de buurt komt
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:38 schreef Innocence het volgende:
He, waar vind je al die kleding? Vind dat vestje met kersjes super, maar zie het nergens op de site...
Ook mijn bestelling is vanaf 1 januari manco.. en sinds 7 januari "onderweg".quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef E.T. het volgende:
[..]
bij mij ook al vanaf 1 januari.. al zag ik wel dat op de H&M-site de status is veranderd van 'in behandeling' naar 'onderweg' per 6 januari.
Zal volgende week ofzo wel worden
Ik!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:35 schreef Linnie20v het volgende:
Had iemand het hier over een spijkergiletje? Er is net een nieuwe op de site van Divided![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:41 schreef MaLo het volgende:
Dit is trouwens wel een HEEL lelijke broek
[ afbeelding ]
Als klein meisje speelde ik halverwege de jaren tachtig met barbiepoppen van de Dolly Dots (quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:22 schreef E.T. het volgende:
[..]![]()
Dat model droegen we 25 jaar geleden als spijkerbroekDat was hartstikke mode.. en dan nog het liefst hoogwater, smalle pijpen en hoge taille met nog een stuk stof boven je riem.
Maar voor nu zie ik het toch nog ff niet zo zitten
Ohhh, 5 maanden niks gekocht? Dan mag 't toch gewoon??quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:15 schreef Daph_ het volgende:
Die broek is inderdaad écht lelijk!!
Ik heb alweer allemaal dingen gezien die ik wil hebbenDat shirtje zoals hierboven in het zwart, dat kersenshirtje, heb twee paar schoenen voor 9,90 gezien die ik wel wil hebben.. Maar ik heb mijn vorige bestelling nog niet eens binnen en die is al bijna 100 euro
Het is maar goed dat die laarsjes van de kinderafdeling maar tot maat 39 gaan en ik maat 40 heb anders had ik die wss ook wel besteld![]()
Beetje shopaholic![]()
Heb afgelopen jaar 5 maanden geen kleding gekocht dus ik heb wat in te halen..
Vind ik ook! Na 5 maanden heb je heel wat in te halen Daph!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh, 5 maanden niks gekocht? Dan mag 't toch gewoon??Ik bestel zowat altijd wat, er staat altijd wel wat in bestelling bij mij...
Ja ik moet ook nieuwe dingen bestellen omdat al mijn oude kleding te groot is (ben 19 kilo afgevallen) en ik bijvoorbeeld geen nette broeken meer heb voor op kantoor.. Maar ik heb bij de sale ook al de halve stad geplunderd (spijkerbroeken 25 euro! pumps 20 euro! Nette broeken 15 euro! Hoppaaaa)quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh, 5 maanden niks gekocht? Dan mag 't toch gewoon??Ik bestel zowat altijd wat, er staat altijd wel wat in bestelling bij mij...
Jullie maken het er niet beter op he, probeer ik me in te houden en niet de hele shop te plunderen en dan zeggen jullie doodleuk "bestelleeee!"quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vind ik ook! Na 5 maanden heb je heel wat in te halen Daph!
Ik heb nu dus 3 bestellingen staan. 1 onderweg, 1 in behandeling en 1 nog niet geleverd
Ik had hetzelfde (6 jan. naar onderweg) en mijne is nu gesorteerd!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
*kijken gaat..
He, bij mij ook op 6 januari veranderd in ''onderweg''!
Ben benieuwd of we op dezelfde dag het pakje krijgen haha
Zohee! 19 kg, supergoed!quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ik moet ook nieuwe dingen bestellen omdat al mijn oude kleding te groot is (ben 19 kilo afgevallen) en ik bijvoorbeeld geen nette broeken meer heb voor op kantoor.. Maar ik heb bij de sale ook al de halve stad geplunderd (spijkerbroeken 25 euro! pumps 20 euro! Nette broeken 15 euro! Hoppaaaa)![]()
[..]
Jullie maken het er niet beter op he, probeer ik me in te houden en niet de hele shop te plunderen en dan zeggen jullie doodleuk "bestelleeee!"![]()
![]()
Mijn buurman wordt knettergek van al die pakketjes geloof ik. Mijn zusje bestelt ook via de webshop dus er komt regelmatig wat binnen..![]()
Duurt het trouwens langer om mijn bestelling in behandeling te laten nemen wanneer ik er maar dingen bij blijf mikken?
Whehe..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zohee! 19 kg, supergoed!![]()
![]()
Haha inderdaad![]()
Nee, wij maken het er idd niet beter op. Maar daar zijn we dan ook voor![]()
![]()
Dat laatste had ik inderdaad ook een keer, werd ie niet in behandeling genomen omdat ik er dingen bij bleef gooien. Maar de laatste keer was dat weer niet zo.
Die is Leuk met een hoofdletter L!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ugh, stomme bestelstop van mezelf...
Hij stat op mijn verlanglijstje!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Ugh, stomme bestelstop van mezelf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |