Hield hij het netjes?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:00 schreef TheArt het volgende:
[..]
Freelance journalist van BNR Nieuwsradio.
Ja, hij hield zich redelijk netjes.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hield hij het netjes?
Kan me nog een interview met Witteman en Pauw herinneren op de VRT en die maakten zich compleet belachelijk met hun overdreven leedvermaak.
"redelijk"quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, hij hield zich redelijk netjes.
Hij liet niet na te laten blijken dat hij het geweldig vond en ze dit soort dingen in de saaiere Nederlandse politiek doorgaans niet meemaken ...quote:
Er is minder show, chaos en gedoe omheen maar voor de rest is er niet al te veel reden voor borstklopperij.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hij liet niet na te laten blijken dat hij het geweldig vond en ze dit soort dingen in de saaiere Nederlandse politiek doorgaans niet meemaken ...
Ja, dat zal Leterme wel zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Een héél betrouwbare bron sms't mij juist dat Yves Leterme het ontslag van de hele regering op tafel legt."
Maw, Leterme zelf licht de VRT in ...
OpenVLD en SP.a zijn niet gematigd?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:46 schreef Reya het volgende:
Toch vraag ik me af wat het verdere traject zal zijn, mocht de regering inderdaad ontslag aanbieden. Nieuwe verkiezingen zouden het begin van het einde wel eens kunnen inluiden; nog afgezien van het grote vraagteken rondom het arrest van de Raad van State mbt de kieskring BHV, zou zo'n zet vermoedelijk ook leiden tot ineenstorting van CD&V, het laatste nog bestaande gematigde machtsblok binnen de Belgische federale politiek. Zoals al eerder gezegd, ik zie onmogelijk in hoe types als Di Rupo en Milquet aan de ene zijde en Annemans en Dedecker aan de andere zijde het ooit eens gaan worden.
Qua foert-stemmen gaat bijna alles naar De Decker, vermoed ik, VB is over zijn top heen. Ik zie NVA ook wel terug groeien.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:58 schreef Halcon het volgende:
Als de regering valt dan wordt het prijsschieten voor De Decker en VB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |