jij bent echt een kkmongool wist je dat?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:26 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Gek zeg, dat ze denken dat jullie dealers zijn. Jullie hangen vaag rond op een plek die daar blijkbaar bekend om staat. Verder is je vriend zwart, en heb jij een "latin" look, waarschijnlijk met bontkraagje. Do i need to say more ?
op het CS, duh.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:27 schreef Misstique het volgende:
Waar kunnen we het ophalen trouwens?
En jij een postzegeltjes verkoperquote:Op donderdag 18 december 2008 10:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
jij bent echt een kkmongool wist je dat?
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:23 schreef PushyGurl het volgende:
wees blij dat je geen proces verbaal hebt gekregen ivb met auto parkeren ...of snap ik het verhaal nu niet helemaal
nee..quote:Op donderdag 18 december 2008 10:29 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
En jij een postzegeltjes verkoper
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:30 schreef voetballeh het volgende:
[..]
nou die cops zeiden dat ze ons hadden kunnen bekeuren omdat we onder een afdakje stonden op het station en dat is 'rondhangen' en was in de APV verboten.
Toen we op het overdekte verwarmde terras zaten zei ik nog tegen m'n mattie "die lui hier hangen ook rond onder een afdak, moeten dan ook allemaal een boete krijgen"
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:31 schreef voetballeh het volgende:
oh kut dit was eigenlijk voor klaagbaak.
Als 6VWO student hoor je toch wel te weten wat verstandige taal is, en wat nietquote:Op donderdag 18 december 2008 10:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
jij bent echt een kkmongool wist je dat?
te laat..je kunt je aanbod niet meer intrekken.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:31 schreef voetballeh het volgende:
of zou hier een bestseller in kunnen zitten, ik heb nog veel meer life-stories die julie wel interessant vinden denk ik.
ik heb de op niet geschreven..quote:Op donderdag 18 december 2008 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als 6VWO student hoor je toch wel te weten wat verstandige taal is, en wat niet
Daarnaast
fuut
Latin look
Police
Roken
Mattie
Hoor je niet toevallig op het VMBO thuis?
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:31 schreef voetballeh het volgende:
oh kut dit was eigenlijk voor ONZ.
waar parkeer jij voor 0,20 euro?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TS, wat ben je voor een sloeber trouwens dat je niet even ¤0,20 in de parkeermeter gooit voor een ticket voor een kwartier? In plaats daarvan ga je een rondje rijden, alsof je auto gratis rijdt.. Een beetje auto rijdt een cent of 15 de kilometer, dus het was goedkoper geweest als je gewoon een parkeerticket had gehaald.
Samenvatting: Fail.
Met zo'n opmerking diskwalificeer je jezelf zo enorm....quote:Op donderdag 18 december 2008 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoor je niet toevallig op het VMBO thuis?
Ik parkeer 'm soms zelfs gratis in je moederquote:Op donderdag 18 december 2008 10:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
waar parkeer jij voor 0,20 euro?
Ha-ha, wat een humor man, echt, serieus, hoe kan je nou ZO grappig zijn..quote:Op donderdag 18 december 2008 10:35 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik parkeer 'm soms zelfs gratis in je moeder
Het was maar voor een kwartier.quote:
wat? je mini?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:35 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik parkeer 'm soms zelfs gratis in je moeder
omgquote:Op donderdag 18 december 2008 10:37 schreef voetballeh het volgende:
m'n pa belde net, maar had 'onbekend nr' ingeschakeld, waarschijnlijk weer per ongeluk, hij heeft geen idee dat hoe z'n gsm werkt maar ik dacht serieus dat het die wouten weer waren nadat ze dit hadden gelezen ofzo.
kneep hem wel effe.
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:37 schreef voetballeh het volgende:
m'n pa belde net, maar had 'onbekend nr' ingeschakeld, waarschijnlijk weer per ongeluk, hij heeft geen idee dat hoe z'n gsm werkt maar ik dacht serieus dat het die wouten weer waren nadat ze dit hadden gelezen ofzo.
kneep hem wel effe.
Mietjequote:Op donderdag 18 december 2008 10:37 schreef voetballeh het volgende:
kneep hem wel effe.
slotje dan maar.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:43 schreef Adelante het volgende:
bedankt voor de kick, hier zitten we op te wachten
..en terecht...die latinlook ass van je de bak in!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:37 schreef voetballeh het volgende:
kneep hem wel effe.
Boks ouwe! Hosselaars 4 life!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:21 schreef voetballeh het volgende:
die agent dan nog even de opmerking maken "je hebt zeker een levenslange eed gezworen niet tegen de politie te praten ofzo HUHHUHUHUHU"
gerust, die komt er wel! was benieuwd of TS nog meer bijdrages heeft om zichzelf belachelijk te maken...quote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
gerust, die komt er wel! was benieuwd of TS nog meer bijdrages heeft om zichzelf belachelijk te maken...
mischien omdat jouw leefwereld ons geen f*ck interesseert en het topic sowieso verbaggerd is omdat je te lam was 'm in het juiste subforum te openen? of telt dat niet als reden?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef voetballeh het volgende:
[..]
waarom moet hier een slotje op, dit is 1 van de weinige KLB topics waarin iemand legitiem geviseerd wordt in z'n leefwereld.
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
mischien omdat jouw leefwereld ons geen f*ck interesseert en het topic sowieso verbaggerd is omdat je te lam was 'm in het juiste subforum te openen? of telt dat niet als reden?
Knieen??quote:Op donderdag 18 december 2008 10:57 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Ze zouden de apv moeten aanpassen zodat ze mensen zoals jij meteen door de knieen kunnen schieten.
Spaans tuig dat maar wat rondlummelt![]()
Je loopt wel met dat k-woord te schelden. Je hoort beter te weten!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
ik heb de op niet geschreven..
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:51 schreef voetballeh het volgende:
[..]
waarom moet hier een slotje op, dit is 1 van de weinige KLB topics waarin iemand legitiem geviseerd wordt in z'n leefwereld.
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:02 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Van Dale Handwoordenboek hedendaags Nederlands
vi▪se▪ren
〈overgankelijk werkwoord; viseerde, heeft geviseerd〉
1 〈ook absoluut〉 (een akte, pas enz.) voor gezien tekenen, een visum verlenen
2 〈ook absoluut〉 met één oog langs iets kijken om te kunnen oordelen of het recht, vlak is
3 〈ook absoluut〉 met een schietwapen mikken
4 beogen, bedoelen
(c) Copyright 2003 Van Dale Lexicografie bv, Utrecht/Antwerpen
Yo no comprende....
Helaas moet ik je gelijk geven....quote:Op donderdag 18 december 2008 11:06 schreef voetballeh het volgende:
[..]
viseren betekent ook in de gaten gehouden worden, essay.
ja en een Belg heeft het nationale dictee gewonnen dus Belgische rules gelden!quote:Op donderdag 18 december 2008 11:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Helaas moet ik je gelijk geven....
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1129/
Geldt alleen voor Belgie
Dus jij zegt eigenlijk dat jij legitiem in de gaten wordt gehouden?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:06 schreef voetballeh het volgende:
Iddquote:Op donderdag 18 december 2008 11:27 schreef piekartz87 het volgende:
een zwarte en een latin die bij het station rondhangen... hmm..
Kan niet meer, voorraad is onderscheptquote:
oke...fair enough....quote:Op donderdag 18 december 2008 11:06 schreef voetballeh het volgende:
[..]
...whehehe..iddquote:Op donderdag 18 december 2008 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dus jij zegt eigenlijk dat jij legitiem in de gaten wordt gehouden?
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:06 schreef n00cL30n het volgende:
Zit er ook een garantie bewijs bij?
Dat is best sneu.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:08 schreef Vono het volgende:
wtf? fuut? echt serieus. ik heb dat woord nog nooit eerder gehoord
essay?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:06 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Dan bedoeld hij 'ese'quote:Op donderdag 18 december 2008 12:17 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...zoals ik al zei....de wannabe latino
precies.....de klunsquote:Op donderdag 18 december 2008 12:37 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan bedoeld hij 'ese'
Of zoals Pablo Fransisco zei:
"You callin' me a term paper?
TS: doe er je voordeel meequote:Op donderdag 18 december 2008 10:21 schreef voetballeh het volgende:
Ok dit is dus echt gisteren gebeurd.
Het was 20:45 dus wij wachtten wachten nog even een kwartier, omdat we anders nog een ticket hadden moeten kopen.
We gingen een beetje bij een afdakje staan want het was koud gisteren avond gisteravond.
Goed, dus ik ook naar de combi gesjokt. vraagt hij "wat doen julie hier?"
Vriend van me zegt "jah sigarettje sigaretje roken he hè je weet wel, in de kroeg mag het niet meer he hè"
Toen begon hij een verhaal af te steken dat het niet meer legaal was om rond te hangen rond het Station station, dit was in de APV aangepast omdat er klachten waren van overlast.
vriend van me zegt: "oh, ja wist ik niet, we waren hier gewoon chill sigarettje sigaretje aan't aan ‘t roken, weet je wel"
Echt en dan vragen mensen zich af waarom er geen respect meer is voor de police politie.
Ik stond gewoon met m'n kameraad een sigaret te roken, buiten het station, wachtend tot het niet meer betaald parkeren is en meteen rijd rijdt er een combi langs met fuut die denken dat we dealers zijn en respectloos gaan ze tegen ons brullen tegen ons.
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:48 schreef voetballeh het volgende:
http://www.flitsservice.n(...)nleveren-t48603.html
'Zwijgzaam viertal moet rijbewijs inleveren'
moet je dit lezen man, fuck die kutpolice.
Justitie besloot dat het rijbewijs ingevorderd moest worden.quote:Justitie heeft beslist dat de vier mannen hun rijbewijs moeten inleveren totdat duidelijk is geworden wie er daadwerkelijk heeft gereden.
Doe maar niet posten.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:31 schreef voetballeh het volgende:
of zou hier een bestseller in kunnen zitten, ik heb nog veel meer life-stories die julie wel interessant vinden denk ik.
...quote:Op donderdag 18 december 2008 10:37 schreef voetballeh het volgende:
kneep hem wel effe.
da's toch een bestelauto...quote:Op donderdag 18 december 2008 14:01 schreef Mendeljev het volgende:
Wat is een combi nou weer? Wordt daar het type 'grote politiebus' mee aangeduid?
Ja, laat je bleken.quote:Op donderdag 18 december 2008 14:38 schreef probeer het volgende:
je ziet er dus uit als een crimineel. doe daar wat aan zou ik zeggen
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:48 schreef DSS24 het volgende:
[ afbeelding ]
Was het wel een sigaretje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |