jij bent echt een kkmongool wist je dat?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:26 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Gek zeg, dat ze denken dat jullie dealers zijn. Jullie hangen vaag rond op een plek die daar blijkbaar bekend om staat. Verder is je vriend zwart, en heb jij een "latin" look, waarschijnlijk met bontkraagje. Do i need to say more ?
op het CS, duh.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:27 schreef Misstique het volgende:
Waar kunnen we het ophalen trouwens?
En jij een postzegeltjes verkoperquote:Op donderdag 18 december 2008 10:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
jij bent echt een kkmongool wist je dat?
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:23 schreef PushyGurl het volgende:
wees blij dat je geen proces verbaal hebt gekregen ivb met auto parkeren ...of snap ik het verhaal nu niet helemaal
nee..quote:Op donderdag 18 december 2008 10:29 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
En jij een postzegeltjes verkoper
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:30 schreef voetballeh het volgende:
[..]
nou die cops zeiden dat ze ons hadden kunnen bekeuren omdat we onder een afdakje stonden op het station en dat is 'rondhangen' en was in de APV verboten.
Toen we op het overdekte verwarmde terras zaten zei ik nog tegen m'n mattie "die lui hier hangen ook rond onder een afdak, moeten dan ook allemaal een boete krijgen"
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:31 schreef voetballeh het volgende:
oh kut dit was eigenlijk voor klaagbaak.
Als 6VWO student hoor je toch wel te weten wat verstandige taal is, en wat nietquote:Op donderdag 18 december 2008 10:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
jij bent echt een kkmongool wist je dat?
te laat..je kunt je aanbod niet meer intrekken.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:31 schreef voetballeh het volgende:
oh kut dit was eigenlijk voor klaagbaak.
of zou hier een bestseller in kunnen zitten, ik heb nog veel meer life-stories die julie wel interessant vinden denk ik.
ik heb de op niet geschreven..quote:Op donderdag 18 december 2008 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als 6VWO student hoor je toch wel te weten wat verstandige taal is, en wat niet
Daarnaast
fuut
Latin look
Police
Roken
Mattie
Hoor je niet toevallig op het VMBO thuis?
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:31 schreef voetballeh het volgende:
oh kut dit was eigenlijk voor ONZ.
waar parkeer jij voor 0,20 euro?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
TS, wat ben je voor een sloeber trouwens dat je niet even ¤0,20 in de parkeermeter gooit voor een ticket voor een kwartier? In plaats daarvan ga je een rondje rijden, alsof je auto gratis rijdt.. Een beetje auto rijdt een cent of 15 de kilometer, dus het was goedkoper geweest als je gewoon een parkeerticket had gehaald.
Samenvatting: Fail.
Met zo'n opmerking diskwalificeer je jezelf zo enorm....quote:Op donderdag 18 december 2008 10:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoor je niet toevallig op het VMBO thuis?
Ik parkeer 'm soms zelfs gratis in je moederquote:Op donderdag 18 december 2008 10:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
waar parkeer jij voor 0,20 euro?
Ha-ha, wat een humor man, echt, serieus, hoe kan je nou ZO grappig zijn..quote:Op donderdag 18 december 2008 10:35 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik parkeer 'm soms zelfs gratis in je moeder
Het was maar voor een kwartier.quote:
wat? je mini?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:35 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik parkeer 'm soms zelfs gratis in je moeder
omgquote:Op donderdag 18 december 2008 10:37 schreef voetballeh het volgende:
m'n pa belde net, maar had 'onbekend nr' ingeschakeld, waarschijnlijk weer per ongeluk, hij heeft geen idee dat hoe z'n gsm werkt maar ik dacht serieus dat het die wouten weer waren nadat ze dit hadden gelezen ofzo.
kneep hem wel effe.
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:37 schreef voetballeh het volgende:
m'n pa belde net, maar had 'onbekend nr' ingeschakeld, waarschijnlijk weer per ongeluk, hij heeft geen idee dat hoe z'n gsm werkt maar ik dacht serieus dat het die wouten weer waren nadat ze dit hadden gelezen ofzo.
kneep hem wel effe.
Mietjequote:Op donderdag 18 december 2008 10:37 schreef voetballeh het volgende:
kneep hem wel effe.
slotje dan maar.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:43 schreef Adelante het volgende:
bedankt voor de kick, hier zitten we op te wachten
..en terecht...die latinlook ass van je de bak in!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:37 schreef voetballeh het volgende:
kneep hem wel effe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |