Moet alleen de voorwaarden nog krijgenquote:
Dat kan ikquote:Op donderdag 18 december 2008 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Knippen en scheren, dat wil ik wel
dame in kwestie moet wel een beetje in mijn doelgroep vallen; jaartje of 18, halflang stijl of licht golvend donker haar, donkerbruine ogen, volle lippen, west tot centraal Indonesisch uiterlijk.... eeh.. wat nog meer.. ze moet haar eigen schaar meenemen uiteraard.quote:
Lang haar!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:59 schreef Californium het volgende:
knippendat heb ik ook al lang niet meer gedaan
hoewel ik mijn haar wel stoer lang vind nu
alleen mijn 'pony' mag wel iets korter weer
o en tvp
heb een eigen schaarquote:Op donderdag 18 december 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dame in kwestie moet wel een beetje in mijn doelgroep vallen; jaartje of 18, halflang stijl of licht golvend donker haar, donkerbruine ogen, volle lippen, west tot centraal Indonesisch uiterlijk.... eeh.. wat nog meer.. ze moet haar eigen schaar meenemen uiteraard.
Bij sommigen welquote:Op donderdag 18 december 2008 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is toch net schapenscheren?
Jah, eigenlijk wel toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is toch net schapenscheren?
ff kijken... .we hebben nog 13 dagen (incl.deze) dus dat zou betekenen 2,9 topics per dag volposten... Ik denk het nietquote:Op donderdag 18 december 2008 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redden we de 1200 dit jaar nog?
wordt flink doorposten dan.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redden we de 1200 dit jaar nog?
Als we ons best doen lukt dat best welquote:Op donderdag 18 december 2008 10:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ff kijken... .we hebben nog 13 dagen (incl.deze) dus dat zou betekenen 2,9 topics per dag volposten... Ik denk het niet
Vroegâh had het met gemak gelukt, maar tegenwoordig niet meer
In februari wel ons 2-jarig KSC-jubileum
Dus ik heb er ook weer een note bij?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
jazeker. Soms moet je die maar gewoon koesteren
We kunnen even ons best doen natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 10:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ff kijken... .we hebben nog 13 dagen (incl.deze) dus dat zou betekenen 2,9 topics per dag volposten... Ik denk het niet
Vroegâh had het met gemak gelukt, maar tegenwoordig niet meer
In februari wel ons 2-jarig KSC-jubileum
Ik wil de 66666666quote:Op donderdag 18 december 2008 10:33 schreef JortK het volgende:
64112222
waarom zou ik jou een note hebben moeten gevenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Dus ik heb er ook weer een note bij?
Zoals in de oude tijdenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
waarom zou ik jou een note hebben moeten geven
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
tja, het gaat toch echt niet zo snel als vroeger.
Jij post dan ook niet doorquote:Op donderdag 18 december 2008 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
tja, het gaat toch echt niet zo snel als vroeger.
omdat je dat kan?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
waarom zou ik jou een note hebben moeten geven
Je zal het zwaar hebben met al die vakantiequote:Op donderdag 18 december 2008 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neh, ik heb het druk met onkruid wieden en zo...
jij denkt zeker dat onkruid niet groeit tijdens je vakantie he?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zal het zwaar hebben met al die vakantie
Ik denk helemaal nietquote:Op donderdag 18 december 2008 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij denkt zeker dat onkruid niet groeit tijdens je vakantie he?
Ik las ergens dat in een note ook iets positiefs kan staanquote:
soepquote:Op donderdag 18 december 2008 11:18 schreef Aarti het volgende:
haai!
prik zequote:Op donderdag 18 december 2008 11:27 schreef Aarti het volgende:
Haha
Ik ga weer pleite, bloed prikken
doei!
Daarom is het ook zo traag natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
maar dan ook echt traag. Zit uiteraard precies in een update die ik nu niet kan afronden...
1009 records vervangen... internet is niet top hier, maar zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo traag natuurlijk
Handig wel, werk ze nogquote:Op donderdag 18 december 2008 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
maar goed, in alle consternatie had ik de.bak tabel leeggepleurt, dus ik moet toch maar verder aangezien de backup op de andere computer staat
Ik ga even oliebollen halenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, we gaan er niet dood van dus ik probeer het nog eventjes te herstellen
smakelijkquote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef BrandX het volgende:
ik geloof dat ik toe ben aan nog een bakkie leut
Ik ken het gevoel jaquote:Op donderdag 18 december 2008 12:15 schreef Ladylike het volgende:
pfff.. laten ze me toch ff werken hier..
eng gevoel hequote:
Mislukt, ze zagen me er echt te ranzig uitquote:
Nou, hier hebben ze nog geen oliebollen. Straks met oudjaar wel. Wil voor die tijd trouwens nog even het land uit, maar dat was vrij prijzig (3x zo duur als normaal) aan het worden. Nou ja... dan niet dus.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mislukt, ze zagen me er echt te ranzig uit
Atlijd prijzig rond kerst en o&n toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, hier hebben ze nog geen oliebollen. Straks met oudjaar wel. Wil voor die tijd trouwens nog even het land uit, maar dat was vrij prijzig (3x zo duur als normaal) aan het worden. Nou ja... dan niet dus.
jeps, dus dat luxe Kerstshoppen in Singapore kan ik wel vergeten dit jaar. Dan maar naar Jakarta.... kijk dat klinkt toch al minder, of niet?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Atlijd prijzig rond kerst en o&n toch?
kut gevoel iigquote:
Richting Bali dan? Dat zou weer heel goed klinkenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, dus dat luxe Kerstshoppen in Singapore kan ik wel vergeten dit jaar. Dan maar naar Jakarta.... kijk dat klinkt toch al minder, of niet?
Thanxquote:
Probeer je met een stoer kapsel je collega te imponeren?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:59 schreef Californium het volgende:
knippendat heb ik ook al lang niet meer gedaan
hoewel ik mijn haar wel stoer lang vind nu
alleen mijn 'pony' mag wel iets korter weer
o en tvp
Ik heb geen wedstrijd gezien, had wel nuttigere dingen te doenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
DaMart? Al bijgekomen van gisteren avond? Of was dit de wedstrijd die je verwachtte?
Ik ben Lady & de Vagebond 2 aan het kijkenquote:
Oh ja, dat zonden ze niet uitquote:Op donderdag 18 december 2008 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen wedstrijd gezien, had wel nuttigere dingen te doen.
Nu druk op werk, straks borrel.
Smaken verschillen enzoquote:Op donderdag 18 december 2008 13:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben Lady & de Vagebond 2 aan het kijkenbest leuk wel ja
![]()
Doe jij dan?
Fha is groot disney fanquote:Op donderdag 18 december 2008 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smaken verschillen enzo
Werken
Of een poging tot
Niets mis met Disney idd, hebben een paar goede films gemaaktquote:Op donderdag 18 december 2008 13:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Fha is groot disney fan
Ieeelh werkarme jij
quote:Op donderdag 18 december 2008 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets mis met Disney idd, hebben een paar goede films gemaakt
thx
downloaden kost niets hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 14:05 schreef Fha het volgende:
[..]alleen jammer dat ze zo duur blijven..
Ik moet eigenlijk leren maar toen ging ineens spontaan de film in de dvd speler enzo dus tjah.. nouja ik heb gewoon geen keus
nou zegquote:Op donderdag 18 december 2008 14:06 schreef Frutsel het volgende:
Lady en de Vagebond deel 2???![]()
Ik heb deel 1 denk ik nooit afgezien![]()
Is dit de aflevering dat ze erachter komen dat hun leventjes toch niet zo leuk zijn? dat Vagebond vreemd gaat, Lady een hernia van het stofzuigen en ze de spaghetti eindelijk zat zijn? (of was dat 101 dalmatiers?) Naja, misschien kregen ze wel 101 Vagelady's
Ja wel hoor, stroom is immers ook niet gratis.quote:
dan moet je wel he als je dvd speler die film er zelf in legt, duidelijkquote:Op donderdag 18 december 2008 14:05 schreef Fha het volgende:
[..]alleen jammer dat ze zo duur blijven..
Ik moet eigenlijk leren maar toen ging ineens spontaan de film in de dvd speler enzo dus tjah.. nouja ik heb gewoon geen keus
Jij snapt mijquote:Op donderdag 18 december 2008 14:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dan moet je wel he als je dvd speler die film er zelf in legt, duidelijk
101 LadyLikes? Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:06 schreef Frutsel het volgende:
Lady en de Vagebond deel 2???![]()
Ik heb deel 1 denk ik nooit afgezien![]()
Is dit de aflevering dat ze erachter komen dat hun leventjes toch niet zo leuk zijn? dat Vagebond vreemd gaat, Lady een hernia van het stofzuigen en ze de spaghetti eindelijk zat zijn? (of was dat 101 dalmatiers?) Naja, misschien kregen ze wel 101 Vagelady's
o god.. dat is wel een overdosis jaquote:Op donderdag 18 december 2008 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
101 LadyLikes? Het moet niet gekker worden
gohquote:Op donderdag 18 december 2008 14:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ik verveel meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Lady & The vagebont 3, mission impossible?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef Fha het volgende:
Mijn film is afgelopenNu ga ik wachten tot hij vanzelf een nieuwe er in doet
Volgens mij bestaat die heul nietquote:Op donderdag 18 december 2008 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lady & The vagebont 3, mission impossible?
Das ca 2 ladylikes per weekquote:Op donderdag 18 december 2008 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
101 LadyLikes? Het moet niet gekker worden
Kost minder dan een nieuwe disneydvdquote:Op donderdag 18 december 2008 14:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja wel hoor, stroom is immers ook niet gratis.
Disneyhater? *search not found" bij bol.comquote:Op donderdag 18 december 2008 14:06 schreef Fha het volgende:
[..]
nou zegvagebond gaat heul niet vreemd!!
Disney hater![]()
Wie gooi je erinquote:Op donderdag 18 december 2008 14:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat die heul nietIk denk dat ik Sophie Scholl er in gooi zometeen
Dat heet een overdosis, kan niet lekker zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 14:47 schreef Frutsel het volgende:
Das ca 2 ladylikes per weekBest lekka
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:50 schreef Fha het volgende:mijn broer was gister jarig
en ik ben het vergeten
Die dus inderdaadquote:
Nou ik ken hem pas sinds dit jaar dus hij heeft het me al vergevenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
doe je goed.
Dat is nou 1 ding dat ik zo goed als niet doen kan
Drink je er ook een voor mij?quote:
Oke, dat is een redelijk excuusquote:Op donderdag 18 december 2008 14:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik ken hem pas sinds dit jaar dus hij heeft het me al vergevendaarbij heb ik dus de afgelopen 19 verjaardagen ook gemist en was ik nog niet eens geboren bij de 23 verjaardagen daar voor
![]()
quote:
Dan heb je geen excuus meer inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, dat is een redelijk excuus
Die van mij is op dezelfde dag jarig, moeilijk te vergeten wel
Goed bezig man deze week!quote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN dan ga ik naar huismaar eerst langs de zwemmerette
Dan heb je nog even te gaan jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan heb je geen excuus meer inderdaadIk ben al blij dat ik van 1 broer uit mn hoofd weet, eentje kwam ik dus net achter.. Nog 2 broers en 3 zussen en dan weet ik alle verjaardagen
Ik hoop dat ze ooit allemaal mijn verjaardag weten en dr iets mee doenquote:Op donderdag 18 december 2008 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan heb je nog even te gaan ja
Ik weet het, meer doe ik er ook niet mee. Van de rest weet ik het niet en wil ik het ook niet weten.
wehehehe prachtigquote:Op donderdag 18 december 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
weer terug
het was weer geweldig, een van de clienten is lichtelijk psychotisch en krijgt daartegen depotmedicijnen (een keer per maand een injectie die zich dan geleidelijk doseert zullen we maar zeggen), nou en die medicijnen waren bijna uitgewerkt, hij had een maria verschijning gehad op de brennerpass en een toevallig aanwezig duits echtpaar moest het ook ontgelden toen hij ze in steenkolenduits vroeg of hun ouders nazi´s waren.
op dat moment ben ik maar fijn een stukje met hem gaan wandelen
Als dan maar minimaal dat ene boek erbij zitquote:Op donderdag 18 december 2008 15:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ooit allemaal mijn verjaardag weten en dr iets mee doen7 kado's extra
![]()
![]()
Nou echt hehquote:Op donderdag 18 december 2008 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als dan maar minimaal dat ene boek erbij zit
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
weer terug
het was weer geweldig, een van de clienten is lichtelijk psychotisch en krijgt daartegen depotmedicijnen (een keer per maand een injectie die zich dan geleidelijk doseert zullen we maar zeggen), nou en die medicijnen waren bijna uitgewerkt, hij had een maria verschijning gehad op de brennerpass en een toevallig aanwezig duits echtpaar moest het ook ontgelden toen hij ze in steenkolenduits vroeg of hun ouders nazi´s waren.
op dat moment ben ik maar fijn een stukje met hem gaan wandelen
Ik ga zaterdag of zondag of allebei de dagen eindelijk weer zwemmenquote:
eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al is dat stukje gaan wandelen wel flauw op dat moment
Vloeibaar witmaak spul?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag of zondag of allebei de dagen eindelijk weer zwemmen![]()
![]()
ik ben nu al bang voor hoe mijn huid gaat reageren op al dat chloor
![]()
Je liep met weg met een "silly walk" ?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja![]()
ik had echt zo´n Fawlty towers moment, don´t mention the war
Eerder heftige exceemquote:
Borgharen +45,87quote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Klonk het volgende:
hier alleen maar regen, maar dat weerhoudt me er niet van om een lekker stuk te gaan wandelen, ik ga eens kijken hoe hoog de maas staat
Aan jouw zwemmen heb ik ook niks maar toch vind ik het ook leuk dat je dat zoveel doet. Laat mequote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Daar hebben we d'r niks aan![]()
Oh jaquote:Op donderdag 18 december 2008 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Aan jouw zwemmen heb ik ook niks maar toch vind ik het ook leuk dat je dat zoveel doet. Laat me
Dat is het enige waar ik naar kijkquote:Op donderdag 18 december 2008 15:39 schreef Klonk het volgende:
Borgharen is een pleuriseind lopen...
wat betekend dat?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:
De maas staat laag trouwensBorgharen 3888, Belfeld 1149 beneden de sluis.
Goeie uitlegquote:
dat past beter bij kerstquote:Op donderdag 18 december 2008 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
dr is geeneens bier. Alleen maar rode wijn WTF
Juist wel, des te meer des te beterquote:Op donderdag 18 december 2008 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en? Daar hebben we d'r niks aan![]()
Heel gezondquote:Op donderdag 18 december 2008 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat wordt vroeg zwemmen dus
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef Frutsel het volgende:
@Marc
Gefeliciteerd met elia als aankoop
Dat Ajax maar in de hel mag branden
wij doen het tenminste op eigen kracht.... en niet met kopen, kopen, kopenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wij doen het tenminste op eigen kracht.... en niet met kopen, kopen, kopen
daarbij komt dat Elia van Den Haag komt... toen vond Ajax hem "te min"...
Jij kwam toch ook uit Den haag?
En niet meer welkom in Twente (als je daarop kotst)quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben een geboren en getogen Amsterdammer
heb je wel eens van PI's gehoord?quote:Op donderdag 18 december 2008 16:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En niet meer welkom in Twente (als je daarop kotst)
quote:Op donderdag 18 december 2008 16:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik ben een geboren en getogen Amsterdammer
Je lacht me gewoon uitquote:Op donderdag 18 december 2008 16:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb je wel eens van PI's gehoord?
kreun!quote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je lacht me gewoon uit![]()
Je herkent gelukkig mijn sarcasme niet in de mijne
Ik vind je nog steeds geil hoor ^^![]()
ik heb net nog een slotje gezetquote:Op donderdag 18 december 2008 16:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wie heeft het over druk maken?
Ga eens modden ofzo, relsmurf
nou, als Belfeld dorp natte voeten heeft dan is er sprake van een debiel, extreem nog nooit voorgekomen hoogwaterquote:
ik hoef geen kinderen, lijkt me geen goed idee om kleine Klonkjes op de wereld te zettenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Lees dat NWS topic maar over slimmerikenzaad![]()
Verkapte-" Eigenlijk ben ik gewoon niet zo slim"-opmerkingquote:Op donderdag 18 december 2008 16:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoef geen kinderen, lijkt me geen goed idee om kleine Klonkjes op de wereld te zetten
mischien ben ik juist daarom wel slimmer dan de restquote:Op donderdag 18 december 2008 16:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Verkapte-" Eigenlijk ben ik gewoon niet zo slim"-opmerking
Dat kan ook, misschien wil ik daarom ook wel geen kidsquote:Op donderdag 18 december 2008 17:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien ben ik juist daarom wel slimmer dan de rest
ik heb niets tegen kinderen, zolang ik ze aan het einde van de dag, of weekendje logeren maar terug kan geven aan de rechtmatige verwekkersquote:Op donderdag 18 december 2008 17:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat kan ook, misschien wil ik daarom ook wel geen kids
Inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 17:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb niets tegen kinderen, zolang ik ze aan het einde van de dag, of weekendje logeren maar terug kan geven aan de rechtmatige verwekkers
Eerst zien dan gelovenquote:Op donderdag 18 december 2008 16:20 schreef Frutsel het volgende:
@Marc
Gefeliciteerd met elia als aankoop
Dat Ajax maar in de hel mag branden
Ik hou niet zo van oliebollenquote:Op donderdag 18 december 2008 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
t is vooral lekker, was nog warm
Ook heel lekkerquote:Op donderdag 18 december 2008 17:43 schreef Klonk het volgende:
aardappeltjes aan het bakken
Oeh lekkerquote:
Shop zequote:Op donderdag 18 december 2008 17:55 schreef Ladylike het volgende:
Zometeen naar de stad
Cadeautjes kopen
Ik wil graag een nieuwe waterkokerquote:Op donderdag 18 december 2008 17:55 schreef Ladylike het volgende:
Zometeen naar de stad
Cadeautjes kopen
Voor mij?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:55 schreef Ladylike het volgende:
Zometeen naar de stad
Cadeautjes kopen
Ben nog niet wegquote:
Jij komt hier kerst vieren?quote:
Als je kerst komt vieren welquote:
Ik moet helaas verplicht naar familiequote:
Ik ook maar het levert bij mn pa voor mn vriend en mij samen al 300 euro opquote:Op donderdag 18 december 2008 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet helaas verplicht naar familie
Dat is niet vervelendquote:Op donderdag 18 december 2008 18:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook maar het levert bij mn pa voor mn vriend en mij samen al 300 euro op
Niks mis meequote:
Kun je nog lopen?quote:
typen niet zo zie ik.quote:
Jaa dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 18 december 2008 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Dat was opzet hoor. MAKkelijk.
Diepvrieshamburgers gebakken in een pan, met uitjes, mayo en ketchupquote:Op donderdag 18 december 2008 19:32 schreef Fha het volgende:
Gister waren het champignons in een pot, vandaag zijn het diepvries hamburgers.
Ik hou van mijn vent![]()
Da's vroegquote:Op donderdag 18 december 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, was best coolMaar nu ga ik slapen
Gewone verse hamburgersquote:Op donderdag 18 december 2008 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Diepvrieshamburgers gebakken in een pan, met uitjes, mayo en ketchup
Trustequote:Op donderdag 18 december 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, was best coolMaar nu ga ik slapen
Slaap lekker Klonkquote:Op donderdag 18 december 2008 22:03 schreef Klonk het volgende:
ik help dit topic een berichtje nader aan het slotje, maar dat is dan ook gelijk het laatste berichtje van mij vandaag, ouwe lullen bedtijd
Gefeliciteerd alvastquote:Op donderdag 18 december 2008 22:04 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... nog 1 dag werken en dan vakantie.
Idem.quote:Op donderdag 18 december 2008 22:04 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis... nog 1 dag werken en dan vakantie.
wat zijn oud hollande kerstspellen dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 22:08 schreef DaMart het volgende:
Kerstborrel was leuk trouwens. Hebben wat Oud-Hollandse kerstspellen gespeeld, en uiteindelijk heb ik de wisseltrofee gewonnen.
Ik had bedacht:quote:Op donderdag 18 december 2008 22:19 schreef Fha het volgende:
[..]
wat zijn oud hollande kerstspellen dan?dat ken ik niet
Oui. Sorry voor nieuwe account btw. Mijn site ging niet door dus kon ik maar beter stoppen met mijn 'promotie'-account.quote:
Hoe is het afgelopen met je zakelijke conflicten rond die webhoster?quote:Op donderdag 18 december 2008 23:21 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Oui. Sorry voor nieuwe account btw. Mijn site ging niet door dus kon ik maar beter stoppen met mijn 'promotie'-account.
quote:Op donderdag 18 december 2008 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je zakelijke conflicten rond die webhoster?
Het lijckt mij een klaere zaeck.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:21 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Oui. Sorry voor nieuwe account btw. Mijn site ging niet door dus kon ik maar beter stoppen met mijn 'promotie'-account.
jij typt raar.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
Het lijckt mij een klaere zaeck.
Den pot verwijt den keetel.quote:
En dan toch wel zo modern zijn om internet te gebruiken. Lekker logischquote:Op donderdag 18 december 2008 23:42 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Den pot verwijt den keetel.
Dat moodernistische Neederlansch is aen mij of mijn eega niet besteed.
(Voeg plaetjen toe van ghezichtjen met scheeven mond)
Ze hebben niets meer wat van laten horen.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je zakelijke conflicten rond die webhoster?
Haha, iets anders bedoeld shredderquote:Op donderdag 18 december 2008 23:36 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
[..]
Het lijckt mij een klaere zaeck.
Babs v L is van een andere generatie.quote:
O is dat hetquote:Op donderdag 18 december 2008 23:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Babs v L is van een andere generatie.
Zeer juischt. Ick leefde reedsch in den Zeeventiende Eeuw Nae Christus.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Babs v L is van een andere generatie.
Lijken kunnen toch al helemaal heul niet typen?!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:51 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Zeer juischt. Ick leefde reedsch in den Zeeventiende Eeuw Nae Christus.
Maer gheesten wel! (Voeg knipooghend ghezichtje toe)quote:Op donderdag 18 december 2008 23:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Lijken kunnen toch al helemaal heul niet typen?!
Nietus want die kunnen toch heul niet dingen echt aanraken enzo?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:01 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Maer gheesten wel! (Voeg knipooghend ghezichtje toe)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |