Moet alleen de voorwaarden nog krijgenquote:
Dat kan ikquote:Op donderdag 18 december 2008 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Knippen en scheren, dat wil ik wel
dame in kwestie moet wel een beetje in mijn doelgroep vallen; jaartje of 18, halflang stijl of licht golvend donker haar, donkerbruine ogen, volle lippen, west tot centraal Indonesisch uiterlijk.... eeh.. wat nog meer.. ze moet haar eigen schaar meenemen uiteraard.quote:
Lang haar!quote:Op donderdag 18 december 2008 09:59 schreef Californium het volgende:
knippendat heb ik ook al lang niet meer gedaan
hoewel ik mijn haar wel stoer lang vind nu
alleen mijn 'pony' mag wel iets korter weer
o en tvp
heb een eigen schaarquote:Op donderdag 18 december 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dame in kwestie moet wel een beetje in mijn doelgroep vallen; jaartje of 18, halflang stijl of licht golvend donker haar, donkerbruine ogen, volle lippen, west tot centraal Indonesisch uiterlijk.... eeh.. wat nog meer.. ze moet haar eigen schaar meenemen uiteraard.
Bij sommigen welquote:Op donderdag 18 december 2008 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is toch net schapenscheren?
Jah, eigenlijk wel toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is toch net schapenscheren?
ff kijken... .we hebben nog 13 dagen (incl.deze) dus dat zou betekenen 2,9 topics per dag volposten... Ik denk het nietquote:Op donderdag 18 december 2008 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redden we de 1200 dit jaar nog?
wordt flink doorposten dan.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redden we de 1200 dit jaar nog?
Als we ons best doen lukt dat best welquote:Op donderdag 18 december 2008 10:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ff kijken... .we hebben nog 13 dagen (incl.deze) dus dat zou betekenen 2,9 topics per dag volposten... Ik denk het niet
Vroegâh had het met gemak gelukt, maar tegenwoordig niet meer
In februari wel ons 2-jarig KSC-jubileum
Dus ik heb er ook weer een note bij?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
jazeker. Soms moet je die maar gewoon koesteren
We kunnen even ons best doen natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 10:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ff kijken... .we hebben nog 13 dagen (incl.deze) dus dat zou betekenen 2,9 topics per dag volposten... Ik denk het niet
Vroegâh had het met gemak gelukt, maar tegenwoordig niet meer
In februari wel ons 2-jarig KSC-jubileum
Ik wil de 66666666quote:Op donderdag 18 december 2008 10:33 schreef JortK het volgende:
64112222
waarom zou ik jou een note hebben moeten gevenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Dus ik heb er ook weer een note bij?
Zoals in de oude tijdenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
waarom zou ik jou een note hebben moeten geven
quote:Op donderdag 18 december 2008 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
tja, het gaat toch echt niet zo snel als vroeger.
Jij post dan ook niet doorquote:Op donderdag 18 december 2008 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
tja, het gaat toch echt niet zo snel als vroeger.
omdat je dat kan?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
waarom zou ik jou een note hebben moeten geven
Je zal het zwaar hebben met al die vakantiequote:Op donderdag 18 december 2008 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neh, ik heb het druk met onkruid wieden en zo...
jij denkt zeker dat onkruid niet groeit tijdens je vakantie he?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zal het zwaar hebben met al die vakantie
Ik denk helemaal nietquote:Op donderdag 18 december 2008 11:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij denkt zeker dat onkruid niet groeit tijdens je vakantie he?
Ik las ergens dat in een note ook iets positiefs kan staanquote:
soepquote:Op donderdag 18 december 2008 11:18 schreef Aarti het volgende:
haai!
prik zequote:Op donderdag 18 december 2008 11:27 schreef Aarti het volgende:
Haha
Ik ga weer pleite, bloed prikken
doei!
Daarom is het ook zo traag natuurlijkquote:Op donderdag 18 december 2008 11:34 schreef indahnesia.com het volgende:
maar dan ook echt traag. Zit uiteraard precies in een update die ik nu niet kan afronden...
1009 records vervangen... internet is niet top hier, maar zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo traag natuurlijk
Handig wel, werk ze nogquote:Op donderdag 18 december 2008 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
maar goed, in alle consternatie had ik de.bak tabel leeggepleurt, dus ik moet toch maar verder aangezien de backup op de andere computer staat
Ik ga even oliebollen halenquote:Op donderdag 18 december 2008 11:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, we gaan er niet dood van dus ik probeer het nog eventjes te herstellen
smakelijkquote:Op donderdag 18 december 2008 12:03 schreef BrandX het volgende:
ik geloof dat ik toe ben aan nog een bakkie leut
Ik ken het gevoel jaquote:Op donderdag 18 december 2008 12:15 schreef Ladylike het volgende:
pfff.. laten ze me toch ff werken hier..
eng gevoel hequote:
Mislukt, ze zagen me er echt te ranzig uitquote:
Nou, hier hebben ze nog geen oliebollen. Straks met oudjaar wel. Wil voor die tijd trouwens nog even het land uit, maar dat was vrij prijzig (3x zo duur als normaal) aan het worden. Nou ja... dan niet dus.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mislukt, ze zagen me er echt te ranzig uit
Atlijd prijzig rond kerst en o&n toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, hier hebben ze nog geen oliebollen. Straks met oudjaar wel. Wil voor die tijd trouwens nog even het land uit, maar dat was vrij prijzig (3x zo duur als normaal) aan het worden. Nou ja... dan niet dus.
jeps, dus dat luxe Kerstshoppen in Singapore kan ik wel vergeten dit jaar. Dan maar naar Jakarta.... kijk dat klinkt toch al minder, of niet?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Atlijd prijzig rond kerst en o&n toch?
kut gevoel iigquote:
Richting Bali dan? Dat zou weer heel goed klinkenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, dus dat luxe Kerstshoppen in Singapore kan ik wel vergeten dit jaar. Dan maar naar Jakarta.... kijk dat klinkt toch al minder, of niet?
Thanxquote:
Probeer je met een stoer kapsel je collega te imponeren?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:59 schreef Californium het volgende:
knippendat heb ik ook al lang niet meer gedaan
hoewel ik mijn haar wel stoer lang vind nu
alleen mijn 'pony' mag wel iets korter weer
o en tvp
Ik heb geen wedstrijd gezien, had wel nuttigere dingen te doenquote:Op donderdag 18 december 2008 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
DaMart? Al bijgekomen van gisteren avond? Of was dit de wedstrijd die je verwachtte?
Ik ben Lady & de Vagebond 2 aan het kijkenquote:
Oh ja, dat zonden ze niet uitquote:Op donderdag 18 december 2008 13:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen wedstrijd gezien, had wel nuttigere dingen te doen.
Nu druk op werk, straks borrel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |