Officiël mag je kassawerk pas doen vanaf je 16e(net achtergekomenquote:Op donderdag 18 december 2008 06:52 schreef Pien85 het volgende:
Achter de kassa mag pas vanaf je 16eHoe het met afwassen zit weet ik niet
Ja dat is waar maar die hebben amper werk en dat schiet ook niet op...quote:Op donderdag 18 december 2008 07:09 schreef kirsten. het volgende:
Ik weet niet waar je woont, als je vlakbij een kas woont kan je het daar altijd proberen. rozen inhangen plukken, oid.
Mijn ervaring met kwekers is dat ze 24/7 altijd wel iemand nodig hebben. Wel zelf langs gaan, en niet wachten op advertenties he.quote:Op donderdag 18 december 2008 07:10 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar die hebben amper werk en dat schiet ook niet op...
Schiet ook niet op? Alsin het inkomen? Want je verdient overal het minimum loon, hooguit een paar cent meer, maar het is nooit veel als je 14 bent. En dat moet ook niet. Stel je voor dat het aantrekkelijker wordt om op je veertiende te gaan werken ipv school. Dat zou nergens op slaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 07:10 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar die hebben amper werk en dat schiet ook niet op...
Dat er voorlopig geen IMac komt?quote:Op donderdag 18 december 2008 07:45 schreef Lil.Q94 het volgende:
Oke bedankt allemaal.
Ik weet voorlopig genoeg.
quote:Op donderdag 18 december 2008 06:35 schreef AngerManagement het volgende:
Je zou aan de slag kunnen gaan als afwasser bij een restaurant, of bijv. als kassamedewerker bij Schoenenreus.
What the?!@quote:Op donderdag 18 december 2008 12:16 schreef Vono het volgende:
toen ik 15 was werkte ik als afwassen voor 5 euro per uur + fooi werd verdeeld over het keukenpersoneel
Je moet ergens beginnen, en hij is blijkbaar niet vies van werken voor z'n geld.quote:
Heel nobel van hem, maar de verhouding inkomen/uitgaven is wel een beetje buiten proportiesquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen, en hij is blijkbaar niet vies van werken voor z'n geld.
Uh-huh, maar voor z'n verjaardag kan ie bijv geld vragen, kan dat er mooi bij enzo, en als z'n ouders zien dat ie er zo z'n best voor doet, willen ze er misschien ook wel wat bijleggen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heel nobel van hem, maar de verhouding inkomen/uitgaven is wel een beetje buiten proporties
voor 14 jarige iets van 3 euro. Je kunt beter iin de supermarkt werken, daar ligt het minimumloon voor salarissen iets hogerquote:Op donderdag 18 december 2008 07:04 schreef Lil.Q94 het volgende:
Wat is het miniumloon eigelijk voor afwassen?
Dat is ook precies de reden dat ik een ander baantje zoekquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:27 schreef Sport_Life het volgende:
2 euro per uur????!!!!! Als ik met de auto naar mn werk rijd ben ik aan brandstof al net zoveel kwijt als dat jij een dag moet werken..Kan ik net voor heen en weer rijden.
Zonder gekheid: 2 euro is ECHT weinig hoor. Ook als je 14 bent.
Zouden ze moeilijk gaan doen over een jaartje leeftijdsverschil denk je?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:08 schreef yosander het volgende:
Zodra je 15 bent zou je ook kunnen gaan werken bij een groothandel of verzorgingstehuis.
Hebben ze bijna altijd wel mensen nodig.
Denkt het wel, stond namelijk gewoon ingeschreven als een werknemer (kreeg elke maand een loonstrookje, had een cao etc.). Dus dan kunnen ze geen 14-jarigen aannemen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:26 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Zouden ze moeilijk gaan doen over een jaartje leeftijdsverschil denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okay...
quote:Op zondag 21 december 2008 08:37 schreef leLe-- het volgende:
of je gaat naar china.. daar schijnen nog veel vacatures open te staan voor 14 jarige.
Ik jou niet begrijp doe.quote:Op zondag 21 december 2008 09:51 schreef Renesite het volgende:
Overigens beweren 17 jarigen hetgeen trouwens nog steeds volmondig!
17 jarige luie niets doeners beweren nog steeds volmondig dat ze geen werk kunnen vinden. Terwijl een 14 jarige 15uur in de week werkt.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:12 schreef leLe-- het volgende:
Ah joh als je gaat afwassen kan je over ongeveer 3 jaar al die Imac kopen
Haha goede grap,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had in 7 maanden het geld van m'n tv + alle extra's bij elkaar.
En dat kosten alles bij elkaar een stuk meer dan een iMac namelijk ¤1700.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
M'n lichaam verhuren aan een lekkere chick doe ik gratis ook wel...quote:
Ja, met zo'n instelling bereik je natuurlijk nooit je doel.quote:Op zondag 21 december 2008 10:54 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
M'n lichaam verhuren aan een lekkere chick doe ik gratis ook wel...
Als je het geld zo even snel bij elkaar kunt werken dan zie ik je probleem nietquote:Op zondag 21 december 2008 10:53 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Haha goede grap,
Ik had in 7 maanden het geld van m'n tv + alle extra's bij elkaar.
En dat kosten alles bij elkaar een stuk meer dan een iMac namelijk ¤1700.
Het geld valt wel binnen 3 maanden bij elkaar te rapen maar,quote:Op zondag 21 december 2008 11:04 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Als je het geld zo even snel bij elkaar kunt werken dan zie ik je probleem niet![]()
je hoeft trouwens niet alles zo serieus te nemen![]()
Leolinedance jij lijkt me een echte Windows-expert.quote:Op zondag 21 december 2008 17:48 schreef leolinedance het volgende:
Gewoon een even krachtige Windows pc kopen voor de helft van het geld
Afwassen is wél afwisselend en met een goed salaris?quote:Op zondag 21 december 2008 18:03 schreef Lil.Q94 het volgende:
Nee man,
nooit nooit van m'n leven dat ik een folderwijk ga nemen!
Verdient niks en is te saai voor woorden.
Afwassen lijkt de perfecte baan voor me op dit moment.
De gewone standaard meuk die iedereen op zn computer doet.quote:Op zondag 21 december 2008 18:07 schreef Lil.Q94 het volgende:
Ik wil een Mac/PC vooral gebruiken voor :
Gamen / Films kijken (ook filmpjes van Internet bv. van Youtube) / Video's maken / Surfen.
Het is niet bepaald afwisselend maar ík vind het wel duizend keer zo leuk als kranten bezorgen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Afwassen is wél afwisselend en met een goed salaris?
quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Het is niet bepaald afwisselend maar ík vind het wel duizend keer zo leuk als folders bezorgen.
En in vergelijking met een folderwijk verdient het ook nog eens redelijk goed.
Vind je het een vooruitgang, achteruitgang of stilstaangang t.o.v. XP?quote:Op zondag 21 december 2008 18:11 schreef leLe-- het volgende:
de vraag was dan wel niet aan mij maar ik heb kort geleden (2 maanden) ook een nieuwe pc gekocht met vrees voor vista en ik ben er heel erg tevreden over het is egt mooi en heb er geen last mee gehad (alleen als je oude hardware hebt heb je kans dat die niet werkt op je vista)
Maar ik snap niet waarom iedereen zo negatief over vista is, want het werkt gewoon prima en als je gewoon een goede beveiliging er bij koopt gaat alles prima
als je leuke koks om je heen hebt is het helemaal niet erg om te doen want (ik heb het zelf ook gedaan) dan wordt het een "bijzaak" je denkt er niet meer bij na je bent met je hoofd bij een gesprek dat je voert met bijv. een kok of je mede-afwasserquote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Het is niet bepaald afwisselend maar ík vind het wel duizend keer zo leuk als kranten bezorgen.
En in vergelijking met folderwijk verdient het redelijk goed.
Heb ik geprobeerd maar m'n ouders trapten er niet in.quote:Op zondag 21 december 2008 18:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
De gewone standaard meuk die iedereen op zn computer doet.
Kan je net zo goed een PC nemen. (voor gamen beter een PC zelfs)
Trouwens, kun je je ouders niet wijsmaken dat je een computer nodig hebt voor school? [ afbeelding ]
Voor normaal gebruik zit er weinig verschil tussen een Mac en een PC, buiten de prijs en het uiterlijk. Met een PC ben je wat flexibeler in het kopen van randapparatuur en kabels. Spellen spelen doorgaans wat beter onder Windows (compatibility). Overigens heb ik weinig ervaring met Vista, maar wat ik ermee gedaan heb de laatste tijd werkte wel goed. Dat waren overigens wel hele snelle computers. Vista heeft echter totaal geen meerwaarde voor mij tov. XP. Ik gebruik XP professional met SP3, loopt als een trein en loopt nooit vast. Mijn laptop staat soms dagen aan (in slaapstand s'nachts) maar het biljft gewoon stabiel.quote:Op zondag 21 december 2008 18:07 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Leolinedance jij lijkt me een echte Windows-expert.
Ik heb gehoord dat Vista zuigt,
Is dit waar en zo ja wat zuigt er dan aan?
Loopt Vista vaak vast?
En gaat multitasken goed op Vista?
Ik wil een Mac/PC vooral gebruiken voor :
Gamen / Films kijken (ook filmpjes van Internet bv. van Youtube) / Video's maken / Surfen.
Is een Pc hiervoor beter geschikt dan een Mac of niet?
¤1145.quote:
De beste beveiliging ben je zelf hequote:Op zondag 21 december 2008 18:11 schreef leLe-- het volgende:
de vraag was dan wel niet aan mij maar ik heb kort geleden (2 maanden) ook een nieuwe pc gekocht met vrees voor vista en ik ben er heel erg tevreden over het is egt mooi en heb er geen last mee gehad (alleen als je oude hardware hebt heb je kans dat die niet werkt op je vista)
Maar ik snap niet waarom iedereen zo negatief over vista is, want het werkt gewoon prima en als je gewoon een goede beveiliging er bij koopt gaat alles prima
Dell XPS'en zijn echt vette machines. Ik heb een paar weken geleden eenXPS laptop gerepareerd, echt hightech apparaatje, super snel, ziet er leuk uit en slim gebouwd.quote:Op zondag 21 december 2008 18:36 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
¤1145.
Ik heb een PC gezien die ik erg mooi vind en de specs zijn ook zwaar goed is dit een überpc of zit ik er naast?
Klik.
ik heb die dell niet zo goed bekeken (dell is meestal wel stabiel) maar ik zou als ik jou was ook nog even op de site van paradigit kijken die maken zelf altijd heel stabiele systemen en de service is ook heel goedquote:Op zondag 21 december 2008 18:36 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
¤1145.
Ik heb een PC gezien die ik erg mooi vind en de specs zijn ook zwaar goed is dit een überpc of zit ik er naast?
Klik.
Wat zou jij doen als je in mijn situatie zat?quote:Op zondag 21 december 2008 18:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dell XPS'en zijn echt vette machines. Ik heb een paar weken geleden eenXPS laptop gerepareerd, echt hightech apparaatje, super snel, ziet er leuk uit en slim gebouwd.
Ik zou een XPS laptop kopen. Maar daar kun jij volgens mij niks meequote:Op zondag 21 december 2008 18:52 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je in mijn situatie zat?
Die Dell kopen? (die ene helemaal rechts)
Maar waarom is die nouw zo super goedkoop?
Er moet dan toch haast wel iets mis mee zijn?
Laten we het verder hierover hebben in m'n andere topic.quote:Op zondag 21 december 2008 19:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zou een XPS laptop kopen. Maar daar kun jij volgens mij niks mee![]()
Die meest rechtse lijkt me een hele goede machine maar die links daarvan ook. Overigens heb je niet veel aan 6gb, Vista ondersteunt in de meeste gevallen maar 3,5gb ongeveer.. Ik zou wel de gafische kaart upgraden naar een ATI Radeon 4850 grafische kaart voor 150 euro. Kijk ook even naar het beeldscherm, 23", 23" en Full-HD en 24".
Er komen nog verzendkosten bij en je kunt er een servicepakket met garantie bij kopen. Daar moet je zelf maar even naar kijken. Vaak zijn er op Tweakers enzo ook nog wel kortingscodes te vinden![]()
Misschien interesse in een baantje als kelner in Thailand? bellen naar joran van der squote:Op donderdag 18 december 2008 06:27 schreef Lil.Q94 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik wil een iMac gaan kopen maar de kosten komen veel hoger uit dan ik dacht.
Ik heb al een baantje maar dat verdient niet al te goed.
Dus mijn vraag is wat voor werk kan ik als 14-jarige doen?
Ik wil in ieder geval geen kranten gaan bezorgen o.i.d.
Zou ik aan de slag kunnen gaan als afwasser bij een restaurant,
of bijv. als kassamedewerker bij Schoenenreus?
Alvast bedankt.
LeLequote:Op zondag 21 december 2008 11:04 schreef leLe-- het volgende:
[..]
Als je het geld zo even snel bij elkaar kunt werken dan zie ik je probleem niet![]()
je hoeft trouwens niet alles zo serieus te nemen![]()
mijn zusje mag je hebbenquote:Op zondag 21 december 2008 10:54 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
M'n lichaam verhuren aan een lekkere chick doe ik gratis ook wel...
ze is 10 maarja alsof jij daar problemen mee hebt.quote:
Ik ken meisjes van rond de 18 die een stuk minder wegen.quote:Op maandag 22 december 2008 19:14 schreef koedijk het volgende:
[..]
ze is 10 maarja alsof jij daar problemen mee hebt.
ik kan haar ook wel in een doos stoppen en opsturen verzendkosten -20$ ik geef geld toe...ow ja kleine lettertjes: ze is maar 57 kilo ik bedoel 58
dat bedoel ik.quote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik ken meisjes van rond de 18 die een stuk minder wegen.Maar misschien kan de ts haar ergens waar per kilo betaald wordt weer van de hand doen, dan zou haar gewicht best wel eens in zijn voordeel kunnen werken.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik ken meisjes van rond de 18 die een stuk minder wegen.Maar misschien kan de ts haar ergens waar per kilo betaald wordt weer van de hand doen, dan zou haar gewicht best wel eens in zijn voordeel kunnen werken.
gaat een beetje offtopic hierquote:
Je meesterlijke profiel vertelt mij wel anders!quote:Op maandag 22 december 2008 19:22 schreef koedijk het volgende:
[..]
neej hoor grapje ik ben gwn een vieze pedo
ik versta mijn vak ik doe net alsof ik 1 van jullie ben en dan sla ik toe.quote:Op maandag 22 december 2008 19:26 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je meesterlijke profiel vertelt mij wel anders!![]()
[ afbeelding ]
Ik vond 52kg opvallend weinig en werd nieuwsgierig naar je leeftijd. Heeft met stalken verder maar weinig van doen.quote:Op maandag 22 december 2008 19:38 schreef koedijk het volgende:
[..]
ik versta mijn vak ik doe net alsof ik 1 van jullie ben en dan sla ik toe.
MAAR STALKERS ZIJN EVEN ERG!!
Als ze 4 jaar ouder was,quote:Op maandag 22 december 2008 19:14 schreef koedijk het volgende:
[..]
ze is 10 maarja alsof jij daar problemen mee hebt.
ik kan haar ook wel in een doos stoppen en opsturen verzendkosten -20$ ik geef geld toe...ow ja kleine lettertjes: ze is maar 57 kilo ik bedoel 58
dat zal ik onthouden..ben ik ook lekker van haar afquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:57 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Als ze 4 jaar ouder was,
dikke tieten en een lekker kontje had en een kilotje of 15 afviel had ik haar ge*****
Ik denk dat de kans klein is dat ze daar een ventje van 14 aannemen,quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef Wouser het volgende:
Je moet afwasser worden bij een gezondheidsstichting of ziekenhuis. Als het goed is namelijk val je dan onder de cao van de zorg aangezien je dan betaald wordt als een 21 jarige iig dat was in mijn geval waar ik werkte... kreeg ik toen betaald als een 21 jarigedat kwam neer op een slordige 9 euro en een beetje
![]()
Ik was toen 15... dus 1 jaartje wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:57 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans klein is dat ze daar een ventje van 14 aannemen,
denk je niet...?
Ik zou gewoon voor de hoeren gaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 06:27 schreef Lil.Q94 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik wil een iMac gaan kopen maar de kosten komen veel hoger uit dan ik dacht.
Ik heb al een baantje maar dat verdient niet al te goed.
Dus mijn vraag is wat voor werk kan ik als 14-jarige doen?
Ik wil in ieder geval geen kranten gaan bezorgen o.i.d.
Zou ik aan de slag kunnen gaan als afwasser bij een restaurant,
of bijv. als kassamedewerker bij Schoenenreus?
Alvast bedankt.
kort maar bondig noemen we datquote:Op woensdag 24 december 2008 10:36 schreef CheeseFrog het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor de hoeren gaan.
Graag gedaan.
1. Ik zit ook op VWO (Atheneum 2)quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:44 schreef koedijk het volgende:
dikke sollicitatiebrief scrijven nep-cv tonen zoals krantenijk dan krijg je sneller een baan.
overhempie aan en netjes zijn en vragen om een baan dus geen horloges gangsta singen en net oden alsof je op vwo zit
Thanks man.quote:Op zaterdag 27 december 2008 10:20 schreef leLe-- het volgende:
gewoon naar binnen lopen en vragen of je daar mag werken.. maar vraag het niet als ze het druk hebben, dan maak je minder kans. En as het goed is als je het gevraagt hebt dan maken ze een afspraak met je en dan krijg je dus een "solicitatie"
gewoon aan de balie (maar als het rustig is he anders worden ze alleen maar chagerijnigquote:Op zaterdag 27 december 2008 10:23 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Thanks man.
Maar aan wie moet ik het precies vragen?
Moet ik eerst vragen naar de manager en het dan aan hem vragen of gewoon aan het personeel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |