abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 december 2008 @ 00:33:10 #101
239368 zonietmij.
kusjes voor mijn fans.!
pi_64366589
zoek ee n loverboy.. verkoopt je ass ofzeu.. verdien je dikke doekoe's jij weet zelluf
  vrijdag 26 december 2008 @ 00:38:39 #102
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64366741
Ik werkte met 14 in een plaatselijke supermarkt. Mocht gewoon na een paar maanden de kassa doen.
Daarbij in de zomer nog eens een baantje gevonden aan een recreatieplas ( patatjes bakken ).
Hondenwerk natuurlijk, met 30 gr boven een bak frituur, maar wel mooi 7,50 per uur ( netto )
Ik heb die zomers aardig mijn zakken gevuld!

Fijn te lezen dat pubers van nu gewoon lekker gaan werken. Is goed voor je!.
Verder kan het ook geen kwaad om eens bij kleine bedrijfjes in je buurt te informeren of ze licht administratief werk voor je hebben.
Zo heb ik ook eens archieven bijgewerkt ( lees: blaadjes op volgorde in mappen stoppen ). Verdiende ook heel goed en was prima te doen. Gewoon lekker tijdens kantooruren.
  vrijdag 26 december 2008 @ 23:41:27 #103
237591 Lil.Q94
Ondertitel.
pi_64388393
Thanx allemaal ik heb echt über veel aan jullie advies.
Ik denk dat ik als afwasser ergens werk ga zoeken maar...
Moet ik dan gewoon naar binnen lopen en vragen : yo heb je werk voor me?
Lijkt me niet... maar hoe moet ik het wél aanpakken?
Alvast bedankt.
Lil.Q94.
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
  zaterdag 27 december 2008 @ 00:44:19 #104
227896 koedijk
The Crashing dutchman
pi_64390188
dikke sollicitatiebrief scrijven nep-cv tonen zoals krantenijk dan krijg je sneller een baan.
overhempie aan en netjes zijn en vragen om een baan dus geen horloges gangsta singen en net oden alsof je op vwo zit
Met je moet er altijd een meer scoren als de tegenpartij bedoelde cruif denk ik in het doel van de tegenstanders......
pi_64390300
duur pak is een vereisten. Minimaal een rolex om den pols.
pi_64394772
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 00:44 schreef koedijk het volgende:
dikke sollicitatiebrief scrijven nep-cv tonen zoals krantenijk dan krijg je sneller een baan.
overhempie aan en netjes zijn en vragen om een baan dus geen horloges gangsta singen en net oden alsof je op vwo zit
1. Ik zit ook op VWO (Atheneum 2)
2.Dit meen je toch niet mag ik hopen...
3.Kan ik niet beter gewoon bellen en vragen of ze werk hebben?
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
[/quote]
pi_64394939
gewoon naar binnen lopen en vragen of je daar mag werken.. maar vraag het niet als ze het druk hebben, dan maak je minder kans. En as het goed is als je het gevraagt hebt dan maken ze een afspraak met je en dan krijg je dus een "solicitatie"
okay...
pi_64394967
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:20 schreef leLe-- het volgende:
gewoon naar binnen lopen en vragen of je daar mag werken.. maar vraag het niet als ze het druk hebben, dan maak je minder kans. En as het goed is als je het gevraagt hebt dan maken ze een afspraak met je en dan krijg je dus een "solicitatie"
Thanks man.
Maar aan wie moet ik het precies vragen?
Moet ik eerst vragen naar de manager en het dan aan hem vragen of gewoon aan het personeel?
Ja toch.
[/quote]
pi_64396462
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 10:23 schreef Lil.Q94 het volgende:

[..]

Thanks man.
Maar aan wie moet ik het precies vragen?
Moet ik eerst vragen naar de manager en het dan aan hem vragen of gewoon aan het personeel?
gewoon aan de balie (maar als het rustig is he anders worden ze alleen maar chagerijnig ) en dan halen ze waarschijnlijk de manager erbij die vervolgens een afspraak met je maakt, als ze personeel nodig hebben tenminste.
okay...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')