Je gaat toch niet je desktop machine volhangen met HD's ? Daar moet net genoeg HD ruimte in zitten voor je apps en je OS, meer niet. Al je andere data zet je lekker op je fileserver.quote:Op zondag 21 december 2008 14:50 schreef Athmozz het volgende:
(...) Je harde schijf is te klein en je kan er geen 2de of 3de meer bijsteken... (...)
Da's een beetje de filosofie van Apple. Design is niet alleen een 'extraatje' maar essentieel onderdeel van het product. Het draagt bij aan de totale user experience. Het gaat niet alleen om de specs en snelheid, maar hoe het product als geheel is om mee te werken. Dat gaat tot aan de verpakking aan toe.quote:Op zondag 21 december 2008 15:03 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Je hébt gewoon niets anders van apple dat als worstation kan dienen (de mac pro buiten beschouwing gelaten, maar dat gaat over een ander kaliber qua pc) dus je moet wel die design nemen als je een macOS wil gebruiken. (...)
die heb ik ook, maar je kan niet gaan verwachten dat iedereen een fileserver zetquote:Op zondag 21 december 2008 15:27 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je desktop machine volhangen met HD's ? Daar moet net genoeg HD ruimte in zitten voor je apps en je OS, meer niet. Al je andere data zet je lekker op je fileserver.
Maar video bewerking doe je sowieso niet op een Mini, daar heb je toch echt een Mac Pro voor nodig en daar kan je gewoon meerdere schijven in hangen, RAID is ook gewoon een BTO optie.quote:Op zondag 21 december 2008 15:47 schreef Athmozz het volgende:
(...) als je wat videobewerking erbij wilt gaan doen heb je toch liefst 500 of meer zitten (en via netwerk gaat wel, maar dat is toch een stuk trager dan intern. Meeste gewone giglan's halen amper 40 megabyte/sec)
Ik zou een XPS laptop kopen. Maar daar kun jij volgens mij niks meequote:Op zondag 21 december 2008 18:52 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je in mijn situatie zat?
Die Dell kopen? (die ene helemaal rechts)
Maar waarom is die nouw zo super goedkoop?
Er moet dan toch haast wel iets mis mee zijn?
Mij lijkt die ook heel erg goed maar waarom is die prijs zo laag of vergis ik me en is die prijs gewoon normaal?quote:Op zondag 21 december 2008 19:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zou een XPS laptop kopen. Maar daar kun jij volgens mij niks mee![]()
Die meest rechtse lijkt me een hele goede machine
Nee niet in de winkel. Overigens heb ik al aangegeven hoe dat zit met die prijs (uitbreidingen, garantie etc.)quote:Op zondag 21 december 2008 19:16 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Mij lijkt die ook heel erg goed maar waarom is die prijs zo laag of vergis ik me en is die prijs gewoon normaal?
Dell is toch niet gewoon in de winkel te koop of wel?
Maar dan moet ik er nog een toetsenbord, muis en monitor bijkopen en daar ben ik erg kieskeurig in en bovendien is een Mac mini alles behalve krachtig te noemen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:21 schreef Tijn het volgende:
Ik blijf bij m'n eerste suggestie: koop een Mac mini en een console. Dan ben je voor ver onder de 1200 euro helemaal klaar en kun je zowel OS X als Windows draaien.
Zeker nadat in januari de nieuwe Mini's aangekondigd worden.
dan kan je gamen wel vergetenquote:Op zondag 21 december 2008 19:21 schreef Tijn het volgende:
Ik blijf bij m'n eerste suggestie: koop een Mac mini en een console. Dan ben je voor ver onder de 1200 euro helemaal klaar en kun je zowel OS X als Windows draaien.
Zeker nadat in januari de nieuwe Mini's aangekondigd worden.
ja, want met een gameconsole game je niet, daarmee bak je frieten. Toch?quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 20:36 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ja, want met een gameconsole game je niet, daarmee bak je frieten. Toch?
quote:Op zondag 21 december 2008 18:59 schreef Lil.Q94 het volgende:
Ik weet dat ik meerdere malen heb gezegd er bijna 100% zeker van te zijn een Mac te nemen.
Maar het word toch een PC oke een Mac heeft veel voordelen maar een PC heeft dat ook en die voordelen die een Mac heeft vind ik het geld niet waard.
(En ja dit keer weet ik het echt heel zeker tenzij er iets heel extreems gebeurd bv. dat een iMac 20'' nog maar ¤2 kost)
Goed zo, neem een PC. Als je later meer centjes hebt kan je alsnog de Mac nemen. En dán ga je pas echt spijt krijgen dat je het niet eerder hebt gedaan.quote:Op zondag 21 december 2008 18:59 schreef Lil.Q94 het volgende:
Ik weet dat ik meerdere malen heb gezegd er bijna 100% zeker van te zijn een Mac te nemen.
Maar het word toch een PC oke een Mac heeft veel voordelen maar een PC heeft dat ook en die voordelen die een Mac heeft vind ik het geld niet waard.
(En ja dit keer weet ik het echt heel zeker tenzij er iets heel extreems gebeurd bv. dat een iMac 20'' nog maar ¤2 kost)
Hehe, ik moest lachen.quote:Op zondag 21 december 2008 21:21 schreef dottinator het volgende:
[..]
Goed zo, neem een PC. Als je later meer centjes hebt kan je alsnog de Mac nemen. En dán ga je pas echt spijt krijgen dat je het niet eerder hebt gedaan.
Wanneer die update uitkomt in januari en ze dezelfde specs als de MacBooks hebben, zijn ze meer dan krachtig genoeg.quote:Op zondag 21 december 2008 19:27 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
bovendien is een Mac mini alles behalve krachtig te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |