Officiël mag je kassawerk pas doen vanaf je 16e(net achtergekomenquote:Op donderdag 18 december 2008 06:52 schreef Pien85 het volgende:
Achter de kassa mag pas vanaf je 16eHoe het met afwassen zit weet ik niet
Ja dat is waar maar die hebben amper werk en dat schiet ook niet op...quote:Op donderdag 18 december 2008 07:09 schreef kirsten. het volgende:
Ik weet niet waar je woont, als je vlakbij een kas woont kan je het daar altijd proberen. rozen inhangen plukken, oid.
Mijn ervaring met kwekers is dat ze 24/7 altijd wel iemand nodig hebben. Wel zelf langs gaan, en niet wachten op advertenties he.quote:Op donderdag 18 december 2008 07:10 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar die hebben amper werk en dat schiet ook niet op...
Schiet ook niet op? Alsin het inkomen? Want je verdient overal het minimum loon, hooguit een paar cent meer, maar het is nooit veel als je 14 bent. En dat moet ook niet. Stel je voor dat het aantrekkelijker wordt om op je veertiende te gaan werken ipv school. Dat zou nergens op slaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 07:10 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar die hebben amper werk en dat schiet ook niet op...
Dat er voorlopig geen IMac komt?quote:Op donderdag 18 december 2008 07:45 schreef Lil.Q94 het volgende:
Oke bedankt allemaal.
Ik weet voorlopig genoeg.
quote:Op donderdag 18 december 2008 06:35 schreef AngerManagement het volgende:
Je zou aan de slag kunnen gaan als afwasser bij een restaurant, of bijv. als kassamedewerker bij Schoenenreus.
What the?!@quote:Op donderdag 18 december 2008 12:16 schreef Vono het volgende:
toen ik 15 was werkte ik als afwassen voor 5 euro per uur + fooi werd verdeeld over het keukenpersoneel
Je moet ergens beginnen, en hij is blijkbaar niet vies van werken voor z'n geld.quote:
Heel nobel van hem, maar de verhouding inkomen/uitgaven is wel een beetje buiten proportiesquote:Op zaterdag 20 december 2008 19:01 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen, en hij is blijkbaar niet vies van werken voor z'n geld.
Uh-huh, maar voor z'n verjaardag kan ie bijv geld vragen, kan dat er mooi bij enzo, en als z'n ouders zien dat ie er zo z'n best voor doet, willen ze er misschien ook wel wat bijleggen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heel nobel van hem, maar de verhouding inkomen/uitgaven is wel een beetje buiten proporties
voor 14 jarige iets van 3 euro. Je kunt beter iin de supermarkt werken, daar ligt het minimumloon voor salarissen iets hogerquote:Op donderdag 18 december 2008 07:04 schreef Lil.Q94 het volgende:
Wat is het miniumloon eigelijk voor afwassen?
Dat is ook precies de reden dat ik een ander baantje zoekquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:27 schreef Sport_Life het volgende:
2 euro per uur????!!!!! Als ik met de auto naar mn werk rijd ben ik aan brandstof al net zoveel kwijt als dat jij een dag moet werken..Kan ik net voor heen en weer rijden.
Zonder gekheid: 2 euro is ECHT weinig hoor. Ook als je 14 bent.
Zouden ze moeilijk gaan doen over een jaartje leeftijdsverschil denk je?quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:08 schreef yosander het volgende:
Zodra je 15 bent zou je ook kunnen gaan werken bij een groothandel of verzorgingstehuis.
Hebben ze bijna altijd wel mensen nodig.
Denkt het wel, stond namelijk gewoon ingeschreven als een werknemer (kreeg elke maand een loonstrookje, had een cao etc.). Dus dan kunnen ze geen 14-jarigen aannemen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:26 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Zouden ze moeilijk gaan doen over een jaartje leeftijdsverschil denk je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okay...
quote:Op zondag 21 december 2008 08:37 schreef leLe-- het volgende:
of je gaat naar china.. daar schijnen nog veel vacatures open te staan voor 14 jarige.
Ik jou niet begrijp doe.quote:Op zondag 21 december 2008 09:51 schreef Renesite het volgende:
Overigens beweren 17 jarigen hetgeen trouwens nog steeds volmondig!
17 jarige luie niets doeners beweren nog steeds volmondig dat ze geen werk kunnen vinden. Terwijl een 14 jarige 15uur in de week werkt.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:12 schreef leLe-- het volgende:
Ah joh als je gaat afwassen kan je over ongeveer 3 jaar al die Imac kopen
Haha goede grap,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had in 7 maanden het geld van m'n tv + alle extra's bij elkaar.
En dat kosten alles bij elkaar een stuk meer dan een iMac namelijk ¤1700.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
M'n lichaam verhuren aan een lekkere chick doe ik gratis ook wel...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |