Hugo Suarez, de president van Venezuela.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wie?
nee man, begaafde voetballer, walgelijke persoonlijkheidquote:
Ahh, je kent hem persoonlijk?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee man, begaafde voetballer, walgelijke persoonlijkheid
Schwalbe na schwalbe na schwalbe. Sorry hoor, maar dat vind ik puur anti-voetbal.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee man, begaafde voetballer, walgelijke persoonlijkheid
Waarna alle bovenstaande bewonderaars weer heel hard gaan huilen hoe het toch kan dat ie geen strafschop krijgt....quote:Op woensdag 17 december 2008 23:38 schreef Frasier het volgende:
Maar reken maar dat Luis de komende maanden op dat gebied weer op scherp staat bij de scheidsrechters en daarom voorlopig kan fluiten () naar de volgende pingel...
Ach kom, hij maakt nauwelijks meer schwalbe's dit seizoen. Het aantal keren dat een scheidsrechter hem op basis van z'n reputatie een vrije trap of penalty onthield is echter niet op twee handen te tellen.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarna alle bovenstaande bewonderaars weer heel hard gaan huilen hoe het toch kan dat ie geen strafschop krijgt....![]()
Een speler heeft maar krediet voor een paar schwalbes per jaar. Suarez gebruikt ze in een flutwedstrijd tegen Slavia Praag
Ja, heel slim om die reputatie dan weer te bevestigen in een wedstrijd die nergens om gaatquote:Op woensdag 17 december 2008 23:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach kom, hij maakt nauwelijks meer schwalbe's dit seizoen. Het aantal keren dat een scheidsrechter hem op basis van z'n reputatie een vrije trap of penalty onthield is echter niet op twee handen te tellen.
Een soort Robben + van Bommel...quote:Op woensdag 17 december 2008 23:43 schreef DuTank het volgende:
Een leuke voetballer om bezig te zien op het veld, maar die schwalbes en dat walgelijke gedrag af en toe
quote:Op woensdag 17 december 2008 23:44 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Een soort Robben + van Bommel...
...maar dan eentje die wél kan voetballen?
Kansloos kutventjequote:Op woensdag 17 december 2008 23:54 schreef Oldbie het volgende:
Even op youtube gekeken naar wat staaltjes "schitterend voetbal" van Suarez. Het is toch te triest voor woorden:
Zet de datum er dan ook even bij.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:54 schreef Oldbie het volgende:
Even op youtube gekeken naar wat staaltjes "schitterend voetbal" van Suarez. Het is toch te triest voor woorden:
Natuurlijk is dat dom, maar dat neemt niet weg dat men hier wel heel makkelijk Suarez wegzet op basis van zijn reputatie. Neem Robben, die zou echt een voorbeeld kunnen nemen aan Suarez wat betreft het verminderen van schwalbes.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja, heel slim om die reputatie dan weer te bevestigen in een wedstrijd die nergens om gaat
Nou sorry hoor, maar in dat filmpje staat de camera niet in de goede hoek om het goed te kunnen beoordelenquote:
Dat had ik ookquote:Op woensdag 17 december 2008 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Man, hij had al veel eerder die strafschop moeten krijgen.
Heerlijke panenka, leuke wedstrijd.
Alleen jammer dat toen ik binnenkwam na 5 minuten, het al 1-0 stond
In een ander camera standpunt was duidelijk te zien dat hij op zijn hoofd werd geraaktquote:Op donderdag 18 december 2008 00:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar in dat filmpje staat de camera niet in de goede hoek om het goed te kunnen beoordelen
Mja, ik stond nog in de rijquote:Op donderdag 18 december 2008 00:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat had ik ook![]()
De aftrap was er, ik ging even schijten kwam ik terug stond et 1-0
Je hebt er dus 1 gevonden?quote:Op woensdag 17 december 2008 23:54 schreef Oldbie het volgende:
Ajax wint dit seizoen eigenlijk voornamelijk op individuele kwaliteit. Echt mooi spelen als team heb ik ze nog zelden zien doen.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:10 schreef Specularium het volgende:
Wat is Ajax toch ook een zaadploeg.![]()
Dat ze het daarvan moesten hebben.
you got to be fucking kidding mequote:Op donderdag 18 december 2008 00:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende: [..] Nou sorry hoor, maar in dat filmpje staat de camera niet in de goede hoek om het goed te kunnen beoordelen![]()
Wat een verschrikkelijk ventje is het ookquote:Op woensdag 17 december 2008 23:54 schreef Oldbie het volgende:
Hij kreeg geel omdat hij verdomme voor de zoveelste keer werd neer geschopt. Volkomen onterechte gele kaart. kk scheids.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:41 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk ventje is het ook![]()
Waar had hij z'n gele kaart trouwens voor gekregen (kheb het niet gezien)? Zonde dat hij niet gewoon zijn tweede gele kreeg.
boo-fucking-hoo!quote:Op donderdag 18 december 2008 00:43 schreef kurk_droog het volgende: [..] Hij kreeg geel omdat hij verdomme voor de zoveelste keer werd neer geschopt. Volkomen onterechte gele kaart. kk scheids.
Heb jij een andere wedstrijd gezien als ik? Wat een kutpot zeg.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:59 schreef Hoogstaande het volgende:
Man, hij had al veel eerder die strafschop moeten krijgen.
Heerlijke panenka, leuke wedstrijd.
Alleen jammer dat toen ik binnenkwam na 5 minuten, het al 1-0 stond
Ook jij als PSV-er moet toch kunnen toegeven dat Ajax daarvoor een pingel had moeten krijgen..quote:
Kreeg hij die ook voor een schwalbe?quote:Op donderdag 18 december 2008 00:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hij kreeg geel omdat hij verdomme voor de zoveelste keer werd neer geschopt. Volkomen onterechte gele kaart. kk scheids.
Zacht uitgedrukt nogquote:Op donderdag 18 december 2008 00:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien als ik? Wat een kutpot zeg.
Nee, hij kreeg geel nadat hij wat tegen de scheidsrechter zei, die zijn zoveelste domme beslissing nam. Dit was aan beide kanten zo. Laat deze man a.u.b. geen wedstrijden meer fluiten.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:47 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Kreeg hij die ook voor een schwalbe?
Juist.quote:Op donderdag 18 december 2008 01:02 schreef ScudRaket het volgende:
Hadden ze bij Feyenoord vanavond niet Suárez de gracht in kunnen mieteren? Dan had hij tenminste een reden om zielig op de grond te liggen.
Nou, het zou mij niet kunnen schelen dat een paar kneuzen op fok beweren dat ik het niet ver ga schoppen, als ik voor zo'n salaris mag voetballen bij de beste club van Nederland. Hij heeft het nog altijd een stuk verder geschopt dan jij zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 17 december 2008 23:45 schreef xminator het volgende:
suarez is![]()
Neem maar van mij aan dat hij het niet ver zal schoppen,
Al 4 jaren niet meer. En het 5e jaar zit er ook aan te komen schat.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:13 schreef B1nulnul het volgende:
bij de beste club van Nederland.
Het is wel Suárez...quote:
PSV zeker?quote:Op donderdag 18 december 2008 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al 4 jaren niet meer. En het 5e jaar zit er ook aan te komen schat.
Ontwaak eens uit die droom van je.
Blablabla ja historie enzo. Toen Cruijf, van Basten en Kluivert nog balden ja. Nu niet meer.
hap hap!quote:Op donderdag 18 december 2008 10:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al 4 jaren niet meer. En het 5e jaar zit er ook aan te komen schat.
Ontwaak eens uit die droom van je.
Blablabla ja historie enzo. Toen Cruijf, van Basten en Kluivert nog balden ja. Nu niet meer.
Twente doet het de laatste wedstrijden goed, maar blijft een subtopper. Als Twente de beste ploeg van NL is, is het wel heel erg triest gesteldquote:Op donderdag 18 december 2008 10:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit jaar ? AZ of Twente.
De rest is gewoon te zwak.
Het was allerminst goed, maar ik heb me wel vermaakt.quote:Op donderdag 18 december 2008 00:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien als ik? Wat een kutpot zeg.
ach, hij haalde alleen maar zijn penalty binnen hoor. die hij allang had moeten krijgen.quote:Op donderdag 18 december 2008 06:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik gun hem serieus een doodschop ala Bouaouzan. Wat een farce voor het voetbal is dat huilebalkje zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die comments onder dat filmpjequote:Op donderdag 18 december 2008 00:41 schreef Rikkert het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk ventje is het ook![]()
Waar had hij z'n gele kaart trouwens voor gekregen (kheb het niet gezien)? Zonde dat hij niet gewoon zijn tweede gele kreeg.
Dan is het toch echt zijn eigen schuld.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:40 schreef Rikkert het volgende:
Hij heeft wel lef, zeker nu Huntelaar weg is, om dat met al een gele kaart op zak te doen. Voor 't zelfde geld krijgt hij een tweede gele (al zijn er weinig scheidsrechters die dat doen) en is hij geschorst. Mag je met Sno in de spits gaan spelen.
Net dat filmpje gezien, volgens mij kan hij gewoon doorlopen en staat hij 1 op 1 met de keeper. Ik snap niet dat de scheidsrechter hem geeft als je zo valt. Gelijk weer die klauwtjes de lucht in.
Als Suarez straks een keer een strafschop niet krijgt die wel gegeven had kunnen worden, is de wereld te klein, want "je moet fluiten op wat je ziet en een reputatie mag dat niet beïnvloeden" en "Suarez is daar al lang mee gestopt" enz enz.
Jawel, man. En vooral daarna nog gaan juichenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maar die Panenka pingel had niet gehoeven gisteravond.
Ik heb me niet zitten vermaken, totaal niet. Een van de slechtste wedstrijden sinds een lange tijd en aangezien het de laatste tijd niet veel was, weet jij wel dat ik het kut vond. Geen inzet voor eigen publiek vind ik niet kunnen. Ook niet als er weinig op het spel staat..quote:Op donderdag 18 december 2008 10:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Het was allerminst goed, maar ik heb me wel vermaakt.
Er gebeurde tenminste de hele tijd iets.
Je hebt van die wedstrijden dat ze alleen maar heen en weer spelen waar geen enkel tempo inzit.
Dat was bij dezen wedstrijd niet het geval!
die ene was er inderdaad echt eentje.quote:Op woensdag 17 december 2008 23:33 schreef Monolith het volgende:
Compensatie voor die eerdere actie waar de scheids geen penalty gaf zullen we maar zeggen.
Neequote:Op donderdag 18 december 2008 10:20 schreef Enslaved het volgende:
[..]
Het is wel Suárez...
jij spreekt het zeker ook net zo uit als die commentator van gisteren?
Sóéwarez?
Nee sorryquote:Op donderdag 18 december 2008 00:47 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ook jij als PSV-er moet toch kunnen toegeven dat Ajax daarvoor een pingel had moeten krijgen..
En na dat gelezen te hebben mogen de Suarez lovers weer in een hoekje gaan huilen!quote:Op woensdag 17 december 2008 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarna alle bovenstaande bewonderaars weer heel hard gaan huilen hoe het toch kan dat ie geen strafschop krijgt....![]()
Een speler heeft maar krediet voor een paar schwalbes per jaar. Suarez gebruikt ze in een flutwedstrijd tegen Slavia Praag
Hoe durf je.quote:
2-2 tegen Slavia Praag is inderdaad een knappe prestatie.quote:Op donderdag 18 december 2008 12:48 schreef Adidah het volgende:
[..]
En vooral daarna nog gaan juichen.
quote:Op donderdag 18 december 2008 17:55 schreef TvhN het volgende:
[..]
2-2 tegen Slavia Praag is inderdaad een knappe prestatie.
Voor geen goud, echt niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:37 schreef Red_85 het volgende:
En wat hadden andere clubs dit 'pest ventje' toch graag in hun selectie willen hebben!
heerlijke voetballer.
Echt wel, speler om voor naar het stadion te komen. Vrachtwagen ladingen aan assists en even veel goals. + een regelrechte teringlijer voor de tegenstander. Hij wordt alleen zo gehaat omdat het toevallig een Ajacied is.quote:
Niets toevallig, als hij dat karakter niet had, hadden ze 'm nooit gekocht. Die ventjes worden getypecast door Ajaxquote:Op donderdag 18 december 2008 19:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Echt wel, speler om voor naar het stadion te komen. Vrachtwagen ladingen aan assists en even veel goals. + een regelrechte teringlijer voor de tegenstander. Hij wordt alleen zo gehaat omdat het toevallig een Ajacied is.
Er is een regelrechte mongool in de eredivisie waar niemand het over heeft, een stuk achterlijk die zichzelf niet kan beheersen en continu alleen maar schwalbe's maakt en doet alsof hij in een massagraf wordt gegooid. Daar hoor ik niemand over.
Dat zegt meer over de eredivisie dan die 'voetballer'quote:Op vrijdag 19 december 2008 03:07 schreef BigKahuna het volgende:
De beste voetballer van de Eredivisie.
Feyenoord heeft 2 jaar nodig om hetzelfde aantal punten te halen als Ajax in 1 wedstrijdje waar niks meer op het spel stondquote:Op donderdag 18 december 2008 00:28 schreef kurk_droog het volgende:
Zelfs Feyenoord zou schijten op het niveau van wat Ajax haalde.
Samen met de gehele selectie van jou schijtclubquote:
Vallen die ook zo vaak dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Samen met de gehele selectie van jou schijtclub
Bij die rotclub van jou hebben ze precies één goede voetballer gehad, en blijkbaar heb je nog een heel klein beetje verstand van voetbal, want je hebt z'n naam in je sig staan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vallen die ook zo vaak dan?
Verder schrijf je 'jou' in deze zin als 'jouw'.
Ja want Suarez is niet goed. Toch?quote:Op vrijdag 19 december 2008 03:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de eredivisie dan die 'voetballer'
Jij kijkt inderdaad zeker niet zo vaak?quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:37 schreef star_gazer het volgende:
Maargoed; uit de ogen van iemand die voetbal nauwelijks boeiend vindt: Suarez is overduidelijk een afschuwelijke anti-voetballer. Wat een spelbederf zeg continu
ofnietquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:53 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jij kijkt inderdaad zeker niet zo vaak?
Farval.quote:
Jij hebt blijkbaar niet zoveel verstand van voetbalquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:41 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Bij die rotclub van jou hebben ze precies één goede voetballer gehad, en blijkbaar heb je nog een heel klein beetje verstand van voetbal, want je hebt z'n naam in je sig staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk. Er steekt inderdaad een grasspriet bovenuitquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij wordt daar toch echt duidelijk geraakt hoor, kijk maar!
Als je niet hypocriet bent vind je dat dus ook van Lazovic en mindere mate Afellay.quote:Op donderdag 18 december 2008 06:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ik gun hem serieus een doodschop ala Bouaouzan. Wat een farce voor het voetbal is dat huilebalkje zeg
en terechtquote:Op woensdag 17 december 2008 23:42 schreef Monolith het volgende:
Ach kom, hij maakt nauwelijks meer schwalbe's dit seizoen. Het aantal keren dat een scheidsrechter hem op basis van z'n reputatie een vrije trap of penalty onthield is echter niet op twee handen te tellen.
klopt - laat ie maar gauw ontdekt worden in Engeland of zo - hebben wij die eikel tenminste niet meer op tv.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:37 schreef FJD het volgende:
[..]
en terecht![]()
Zondag kan ie doormidden geschopt worden en nog steeds geen vrije trap/penalty krijgen. In feite istie dus vogelvrij
Heel even gekeken.....eerste goal in het filmpje is niet van Suarez.....dan stop ik maar met kijken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:44 schreef Schokbreker het volgende:
Topic nog steeds gaande
Morgen ramt ie er weer 2 in, zonder schwalbes, met mooi voetbal.
En hij kreeg gewoon een penalty, en schoot hem erin.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:37 schreef FJD het volgende:
[..]
en terecht![]()
Zondag kan ie doormidden geschopt worden en nog steeds geen vrije trap/penalty krijgen. In feite istie dus vogelvrij
Inderdaad, waardeloze speler. Snap niet waarom iedereen zich zo druk om zo'n prutser maaktquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:12 schreef luckie12388 het volgende:
suarez is gwn een kneus..
zonder swalbes is hij nergens. dat moet eigenlijk iedereen weten bij de FIFA
Wat heeft de FIFA hier nu weer mee te maken druiloor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:12 schreef luckie12388 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:12 schreef luckie12388 het volgende:
Maar even serieus mensen, deze post was van zaterdag.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:44 schreef Schokbreker het volgende:
Topic nog steeds gaande
Morgen ramt ie er weer 2 in, zonder schwalbes, met mooi voetbal.
Zegt de baas stoer achter zijn pc'tje! Suarez verdient veel geld, en jij?quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Jorwol het volgende:
Dat ie maar een blessure zoals Eduardo, of nog beter, Nilis mag krijgen. Gore antivoetballer dat het is.
Nilis had die blessure nooit mogen krijgen.quote:Op zondag 26 april 2009 21:38 schreef Jorwol het volgende:
Dat ie maar een blessure zoals Eduardo, of nog beter, Nilis mag krijgen. Gore antivoetballer dat het is.
Wat heeft dat er nou weer mee temakenquote:Op zondag 26 april 2009 22:20 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
[..]
Zegt de baas stoer achter zijn pc'tje! Suarez verdient veel geld, en jij?
Dat vind jij misschien. Viel vorige week anders goed door de mandquote:Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Luis Suarez, beste speler van Nederland
Afellay kunnen ze wel schieten en die bedient zich van dezelfde trukendoos.quote:Op maandag 27 april 2009 00:04 schreef star_gazer het volgende:
Zeg Ajax-fans; als Suarez deze vieze trucs had geflikt met een PSV-shirt aan, hadden jullie hem dan nog steeds zo geweldig gevonden? Kijk eens objectief naar die gozer en hoe ongelooflijk vuil hij speelt.
Als hij voor jouw clubje zou spelen zou je het fantastisch vinden jankert.quote:Op maandag 27 april 2009 00:04 schreef star_gazer het volgende:
Zeg Ajax-fans; als Suarez deze vieze trucs had geflikt met een PSV-shirt aan, hadden jullie hem dan nog steeds zo geweldig gevonden? Kijk eens objectief naar die gozer en hoe ongelooflijk vuil hij speelt.
quote:Op zondag 26 april 2009 23:40 schreef KirkLazarus het volgende:
Luis Suarez, beste speler van Nederland
En fantastisch dat die PSV-fans het vinden al die vieze trucjes van Affelay, als Suarez het doet is het walgelijk natuurlijkquote:Op maandag 27 april 2009 00:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Afellay kunnen ze wel schieten en die bedient zich van dezelfde trukendoos.
Er zijn echter wel 2 verschillen tussen Luis en Ibrahim:quote:Op maandag 27 april 2009 00:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je geeft hiermee toe hoe subjectief je bent. Ik heb niet echt een 'clubje'; ik kijk graag naar een geode pot voetbal. En dat zielige gedrag van Suarez hoort niet bij een goede pot voetbal.quote:Op maandag 27 april 2009 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als hij voor jouw clubje zou spelen zou je het fantastisch vinden jankert.
quote:
Vind ik evengoed kut. Spelbederf is het, dat gestruikel over luchtquote:Op maandag 27 april 2009 00:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En fantastisch dat die PSV-fans het vinden al die vieze trucjes van Affelay, als Suarez het doet is het walgelijk natuurlijk
quote:Op maandag 27 april 2009 00:10 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Er zijn echter wel 2 verschillen tussen Luis en Ibrahim:Luis is niet arrogant Luis is een betere voetballer
Dat had niets met arrogantie te maken.quote:Op maandag 27 april 2009 00:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]___!
Even denken aan de Panenka-fail van vanmiddag...
Oh, daar ben ik het volledig mee eens hoor.Helaas schijnt het niet meer zonder te kunnen in het voetbal van tegenwoordigquote:Op maandag 27 april 2009 00:12 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vind ik evengoed kut. Spelbederf is het, dat gestruikel over lucht
Té zelfverzekerd zijn is nog steeds arrogantie hoorquote:Op maandag 27 april 2009 00:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat had niets met arrogantie te maken.
Ik vind Afellay ook niet arrogant. Luis is een betere aanvaller dan Afellay maar Afellay is een betere middenvelder dan Luis. Derhalve geen idee wie de betere voetballer is.quote:Op maandag 27 april 2009 00:10 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Er zijn echter wel 2 verschillen tussen Luis en Ibrahim:Luis is niet arrogant Luis is een betere voetballer
Luis(zolang ie geen schwalbes maakt)
Had ook niet met zelfverzekerdheid te maken maar blijf maar lekker in je Suarezquote:Op maandag 27 april 2009 00:15 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Té zelfverzekerd zijn is nog steeds arrogantie hoor
Dan kan.quote:Op maandag 27 april 2009 00:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Daar verschillen we dan over van mening
Bij andere clubs worden de etters nooit zo publiekelijk afgemaakt als bij Ajax, en dus mag onze Luis wel een beetje extra ondersteuning van zijn eigen supporters krijgen ter compensatie.quote:Op maandag 27 april 2009 00:04 schreef star_gazer het volgende:
Ahhh... Dus je neemt een Panenka-penalty omdat het vergeleken met een normale penalty zo trefzeker en efficiënt is?quote:Op maandag 27 april 2009 00:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Had ook niet met zelfverzekerdheid te maken maar blijf maar lekker in je Suarez-bubbel
Niet mee eens, tis niet de meest handige manier om een pingel te nemen maar altijd een strafschop op een andere manier nemen zit in zijn spel opgesloten. Deze keer werkte het niet en ik had ook liever gezien dat die dit tegen ADO had gedaan als we met 6-0 voorstonden.quote:Op maandag 27 april 2009 00:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ahhh... Dus je neemt een Panenka-penalty omdat het vergeleken met een normale penalty zo trefzeker en efficiënt is?Pure ego-tripperij is het.
Wel mee eens dus.quote:Op maandag 27 april 2009 00:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Niet mee eens, tis niet de meest handige manier om een pingel te nemen maar altijd een strafschop op een andere manier nemen zit in zijn spel opgesloten. Deze keer werkte het niet en ik had ook liever gezien dat die dit tegen ADO had gedaan als we met 6-0 voorstonden.
quote:Op maandag 27 april 2009 01:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
iemand gifje ofzo van de schwalbe en panenka?
Het was niet eens een schwalbe.quote:Op maandag 27 april 2009 01:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
iemand gifje ofzo van de schwalbe en panenka?
Met het verschil dat Afellay ook nog eens smerige overtredingen maakt.quote:Op maandag 27 april 2009 00:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 april 2009 10:31 schreef Prosac het volgende:
De eerste pingel hoeft Vink ook niet te geven, want Suarez begaat een dubbele duw overtreding door bij die AZ-ers in de rug te springen.
2e kan gegeven worden inderdaad.
En die niet gegeven pingels, dat was ook allemaal niks. Als Vink die gaat geven, zijn er dit seizoen 899328643 (bij benadering) te weinig penalties gegeven.
Ik wil jou ook wel in een rolstoel zien.quote:Op maandag 27 april 2009 10:30 schreef Fritztiaan het volgende:
haha, die kanker suarez. Dat hij zijn nek vlug breekt. Ik heb hem altijd in een rolstoel willen zien.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar als je met de eerste 2 pingels de toon zet, moet je wel consequent blijven.quote:Op maandag 27 april 2009 10:31 schreef Prosac het volgende:
De eerste pingel hoeft Vink ook niet te geven, want Suarez begaat een dubbele duw overtreding door bij die AZ-ers in de rug te springen.
2e kan gegeven worden inderdaad.
En die niet gegeven pingels, dat was ook allemaal niks. Als Vink die gaat geven, zijn er dit seizoen 899328643 (bij benadering) te weinig penalties gegeven.
levenslange Atheïst dus.quote:Op maandag 27 april 2009 10:35 schreef Prosac het volgende:
Zodra ik een consequente scheidsrechter zie op de nederlandse velden, dan ga ik in God geloven.
Nee.quote:Op maandag 27 april 2009 00:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als hij voor jouw clubje zou spelen zou je het fantastisch vinden jankert.
BRING IT ON !!quote:Op maandag 27 april 2009 10:33 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Ik wil jou ook wel in een rolstoel zien.
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar als je met de eerste 2 pingels de toon zet, moet je wel consequent blijven.
Als je voor een aai een pingel geeft begin 2e helft, dan moet je voor een zelfde aai verder in de wedstrijd ook een pingel geven. Niet van "Ach, ze hebben er al 2 gehad"
Maar dat ga ik niet van jou aannemen......quote:Op woensdag 17 december 2008 23:45 schreef xminator het volgende:
suarez is![]()
Neem maar van mij aan dat hij het niet ver zal schoppen,
Had je eigenlijk moeten doen alsof hij jou echt raakte, en een ontzettende fopduik moeten makenquote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef TvhN het volgende:
Die gast heeft mij eens bijna aangereden in de Oosterparkwijk.
Bijna? Als in hij remde een paar meter voor je?quote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef TvhN het volgende:
Die gast heeft mij eens bijna aangereden in de Oosterparkwijk.
Zijn val was juist echt mafkeesquote:Op zondag 3 mei 2009 20:20 schreef Banzaiaap het volgende:
Vandaag weer een prachtige gele kaart erbij. En verdiend. Goed straffen dit soort grappen.
Kwestie van nadeel van de twijfel. Doet een scheids niet voor niets. Overigens gaat de loser-trofee dit weekend wel naar Lazovicquote:
Inderdaad, laat dat duidelijk zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Overigens gaat de loser-trofee dit weekend wel naar Lazovic
Zonder twijfelquote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kwestie van nadeel van de twijfel. Doet een scheids niet voor niets. Overigens gaat de loser-trofee dit weekend wel naar Lazovic
Ongeacht of die val echt was of niet(quote:
Als we een balans gaan opmaken van overtredingen die gemaakt zijn en waar niet voor gefloten wordt.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:11 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ongeacht of die val echt was of niet() moet die gast gewoon vaker op zijn flikker krijgen. Dan leert ie het (misschien) vanzelf een keertje af.
Echt he, wat een sukkelquote:Op zondag 3 mei 2009 20:58 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Kwestie van nadeel van de twijfel. Doet een scheids niet voor niets. Overigens gaat de loser-trofee dit weekend wel naar Lazovic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |