Ja, ik was helemaal verbaasd dat ie z'n rijbewijs mocht houden. Mafkees.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef Piles het volgende:
Wordt die even gematst
Gewoon 80km te hard over de vluchtstrook
Geweldig figuur vind ik die agent.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef Cassius het volgende:
Kom es hieàr!
Aan z'n buik te zien wel jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:04 schreef sander89 het volgende:
Is wel een figuur waar je gewoon een biertje mee kan gaan drinken denk ik.
Ja hij zeker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon achteraan sluiten
En ja, ik hoopte op een vrachtwagen die uitvoegd
Ja, mijn vrouw dit zien ik krijg probleem.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:02 schreef NoCigar het volgende:
Die kerel rijdt 130 waar je maar vijftig mag en hij kan zijn rijbewijs houden?
Fusion, maar vooruitquote:
Met een handelsauto zo omgaan (burnoutje trekken enzo), vind ik ook laakbaar. Je zult er een auto kopen zeg... Vooral (maar da's een aanname) als ze boodschappen gaan doen...da's meestal een kort ritje. Da's dus met een koude motor een burnout trekken...lekker dan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
WTF, die andere gasten dan, ff onverzekerd en met verkeerde nummerplaten boodschapjes doen.
Fuckers.
Ze hadden het ook makkelijk op het hele rijgedrag kunnen gooien. Artikel 5.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fusion, maar vooruit.
Die knakker met 130 mag trouwens z'n rijbewijs houden omdat ze geen geldige trajectmeting hebben kunnen doen. Ze hadden eventueel wel op piek kunnen schrijven trouwens.
Dat had gekund, maar ik denk dat ze 'm nu ook goed hebben. 240 euro vluchtstrook klopt, maar die 150 euro voor invoegen is duur betaald, want op zich was er ruimte zat om in te voegen. Het was misschien niet helemaal chique, maar echt gevaarlijk vond ik het niet. Daarnaast nam hij ook de afslag, en kwam hij via de oprit weer terug, dus dat was ook niet tegen de regels.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze hadden het ook makkelijk op het hele rijgedrag kunnen gooien. Artikel 5.
Ja dat dacht ik ook al. Als die 8 uur brand per nacht kun je dus om de 2 maanden de boel vervangen :Squote:Op dinsdag 21 april 2009 21:19 schreef fespo het volgende:
een lantaarnpaal met 500 branduren, is dat niet wat weinig
Nou ja, 136 waar je 70 mag...quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:35 schreef Mikkie het volgende:
Wat een zeikstuk van die vent op dat 70-stuk zeg. Het is ook echt zo'n 600 meter lang...precies genoeg om een geldige meting te kunnen doen. Beetje matig.
Als je sec naar de snelheidslimiet kijkt heeft 'ie inderdaad aardig z'n best gedaan. Nu vind ik 70 wel erg laag daar, maak er dan 90 van ofzo. Dit is een té groot verschil. Maar ik vind het vooral flauw dat ze die vent bekeuren voor dat stuk, waar 'ie nota bene in z'n eentje reed (en links plakte). Schrijf dan voor het 120-gedeelte, omdat 'ie daar structureel te snel rijdt. Dit is meer gewoon een dikke naaibonus omdat dat stuk snelweg er toevallig tussen zit.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou ja, 136 waar je 70 mag...
Vind het eerder raar van de wegbeheerder
Thank youquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik kick 'em maar vast, anders vergeet ik het weer.
Die auto leek wel één grote molotovcocktail.quote:
thx.quote:
Oud fragment, maar het blijft een debielquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:47 schreef Noork het volgende:
Pff wat een gast die over die smalle strook een vrachtwagen wil passeren.
Weet je dat zeker?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:02 schreef sander89 het volgende:
Erg stom van Leo dat die niet weet dat gewoon mag tussen de file door rijden op de motor.
Dus het is niet gedoogd, maar het mag gewoon!
Handig weerquote:Sinds 1991 is het niet meer verboden voor een motorrijder om langzaam tussen de file door te rijden.
En tevens de laatste dus? Tenminste, daar had die laatste vent het over..quote:
Ja dusquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:06 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En tevens de laatste dus? Tenminste, daar had die laatste vent het over..
Hoi trolletjequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:26 schreef F04 het volgende:
Blik op de wegWie kijkt hier nou nog naar die saaie bende? Tegenwoordig is Wegmisbruikers de opvolger van BODW.
Nee, Wegmisbruikers is een namaak-BodW, omdat Spee meer controle wilde over BodW en De Haas dat weigerde.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:26 schreef F04 het volgende:
Blik op de wegWie kijkt hier nou nog naar die saaie bende? Tegenwoordig is Wegmisbruikers de opvolger van BODW.
SMS 6 is beter jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:26 schreef F04 het volgende:
Ik ook en ik geniet ervan.quote:Ik reageer op een Trol denk ik.
Dit is echt de best QFT die ik ooit gegeven heb, huldequote:Op woensdag 6 mei 2009 03:27 schreef Omniej het volgende:
Wegmisbruikers.![]()
Ik kijk beide programma's en Wegmisbruikers haalt lang het niveau van BODW niet. En dan kijk ik WMB zelfs nog online, waardoor ik de stukjes van Koos Spee netjes kan skippen. Hoogst irritant die praatjes van hem de hele tijd tussendoor.
En dan die vragen van die kabouterpresentator ook.Altijd naar de bekende weg vragen en continu het braafste jongetje van de klas uithangen.
Om nog maar niet te spreken over die sensatiezoekerij... 60 rijden waar je 50 mag, maakt je al een levensgevaarlijke wegpiraat en wanneer mensen door heel donker oranje rijden (dus dat 'ie zeg maar nét op rood springt) zijn ze volgens die kontlikkende presentator "vol" door het rode licht heen gereden en daarom moet deze criminele idioot zo snel mogelijk tot stoppen worden gedwongen, voordat er doden vallen.
Nee, doe mij BODW dan maar.
[..]
Ik ook en ik geniet ervan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |