Nee, Wegmisbruikers is een namaak-BodW, omdat Spee meer controle wilde over BodW en De Haas dat weigerde.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:26 schreef F04 het volgende:
Blik op de wegWie kijkt hier nou nog naar die saaie bende? Tegenwoordig is Wegmisbruikers de opvolger van BODW.
SMS 6 is beter jaquote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:26 schreef F04 het volgende:
Blik op de wegWie kijkt hier nou nog naar die saaie bende? Tegenwoordig is Wegmisbruikers de opvolger van BODW.
Ik ook en ik geniet ervan.quote:Ik reageer op een Trol denk ik.
Dit is echt de best QFT die ik ooit gegeven heb, huldequote:Op woensdag 6 mei 2009 03:27 schreef Omniej het volgende:
Wegmisbruikers.![]()
Ik kijk beide programma's en Wegmisbruikers haalt lang het niveau van BODW niet. En dan kijk ik WMB zelfs nog online, waardoor ik de stukjes van Koos Spee netjes kan skippen. Hoogst irritant die praatjes van hem de hele tijd tussendoor.
En dan die vragen van die kabouterpresentator ook.Altijd naar de bekende weg vragen en continu het braafste jongetje van de klas uithangen.
Om nog maar niet te spreken over die sensatiezoekerij... 60 rijden waar je 50 mag, maakt je al een levensgevaarlijke wegpiraat en wanneer mensen door heel donker oranje rijden (dus dat 'ie zeg maar nét op rood springt) zijn ze volgens die kontlikkende presentator "vol" door het rode licht heen gereden en daarom moet deze criminele idioot zo snel mogelijk tot stoppen worden gedwongen, voordat er doden vallen.
Nee, doe mij BODW dan maar.
[..]
Ik ook en ik geniet ervan.![]()
Ja, Leo had gelijk denk ik: het is de leeftijd. Jong knulletje dat nog lekker stoer wil doen tegen de pliesie. De wat volwassenere mannen maken er niet zo'n drama van.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:00 schreef Koploperkopper het volgende:
Wat een kneus die ene motorrijder die wegloopt als er iets tegen hem gezegd wordt.
Schop terugquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:06 schreef DaFrenk het volgende:
En tevens de laatste dus? Tenminste, daar had die laatste vent het over..
Vanavond? Kan je lang wachten denk ik.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:26 schreef Koploperkopper het volgende:
Schop voor vanavond alvast.
whehe, heb je je TV heel gelaten?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:33 schreef Koploperkopper het volgende:
Kut.
Zit ik een keer op tijd klaar, is het afgelopen.
Ah, klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:49 schreef SwiffMeister het volgende:
Het wordt vanavond niet uitgezonden dankzij dat liedjesdingfestival in Moskou. Volgende week komt die ene aflevering uit het vorige seizoen die toen niet uitgezonden is (althans, volgens blikopdeweg.nl)
Lees de post van SwiffMeister hierboven eens.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:12 schreef Koploperkopper het volgende:
Komt vandaag wel iets volgens de TV gids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |