Gewoon achteraan sluitenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef -0- het volgende:
Wat een knurft.
Als er iemand toch uitvoegt ben je kapot.
Gewoon max +20 langsrijden.
Ja, ik was helemaal verbaasd dat ie z'n rijbewijs mocht houden. Mafkees.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:57 schreef Piles het volgende:
Wordt die even gematst
Gewoon 80km te hard over de vluchtstrook
Geweldig figuur vind ik die agent.quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:59 schreef Cassius het volgende:
Kom es hieàr!
Aan z'n buik te zien wel jaquote:Op dinsdag 14 april 2009 21:04 schreef sander89 het volgende:
Is wel een figuur waar je gewoon een biertje mee kan gaan drinken denk ik.
Ja hij zeker.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Gewoon achteraan sluiten
En ja, ik hoopte op een vrachtwagen die uitvoegd
Ja, mijn vrouw dit zien ik krijg probleem.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:02 schreef NoCigar het volgende:
Die kerel rijdt 130 waar je maar vijftig mag en hij kan zijn rijbewijs houden?
Fusion, maar vooruitquote:
Met een handelsauto zo omgaan (burnoutje trekken enzo), vind ik ook laakbaar. Je zult er een auto kopen zeg... Vooral (maar da's een aanname) als ze boodschappen gaan doen...da's meestal een kort ritje. Da's dus met een koude motor een burnout trekken...lekker dan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:09 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
WTF, die andere gasten dan, ff onverzekerd en met verkeerde nummerplaten boodschapjes doen.
Fuckers.
Ze hadden het ook makkelijk op het hele rijgedrag kunnen gooien. Artikel 5.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fusion, maar vooruit.
Die knakker met 130 mag trouwens z'n rijbewijs houden omdat ze geen geldige trajectmeting hebben kunnen doen. Ze hadden eventueel wel op piek kunnen schrijven trouwens.
Dat had gekund, maar ik denk dat ze 'm nu ook goed hebben. 240 euro vluchtstrook klopt, maar die 150 euro voor invoegen is duur betaald, want op zich was er ruimte zat om in te voegen. Het was misschien niet helemaal chique, maar echt gevaarlijk vond ik het niet. Daarnaast nam hij ook de afslag, en kwam hij via de oprit weer terug, dus dat was ook niet tegen de regels.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze hadden het ook makkelijk op het hele rijgedrag kunnen gooien. Artikel 5.
Ja dat dacht ik ook al. Als die 8 uur brand per nacht kun je dus om de 2 maanden de boel vervangen :Squote:Op dinsdag 21 april 2009 21:19 schreef fespo het volgende:
een lantaarnpaal met 500 branduren, is dat niet wat weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |