Ook als mijn orderstatus bij play.com zojuist gewijzigd is in "Awaiting Stock"?quote:
Klopt.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:29 schreef Yankee_One het volgende:
Als een nieuwe game ¤40 is, is dat best een koopje
Daarom worden ze ook pas boven de 40 euro weggemod.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:29 schreef Yankee_One het volgende:
Als een nieuwe game ¤40 is, is dat best een koopje
Als de 120gb hdd 50euro is, is dat best een koopjequote:Op woensdag 17 december 2008 23:13 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Daarom worden ze ook pas boven de 40 euro weggemod.
We gaan toch niet bijdehand doen he?quote:Op donderdag 18 december 2008 01:12 schreef Niek. het volgende:
[..]
Als de 120gb hdd 50euro is, is dat best een koopje
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:26 schreef febster het volgende:
Ik heb GH WT over voor de 360, gesealed en wel. Als iemand interesse heeft, voor 50 euro mag je hem hebben, reageren kan via de PM.
Is het op de Australische berekend met de Australische Dollar of de Amerikaanse? Want er staat namelijk een $ tekenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Professional het volgende:
Nee, allebei zijn "gratis" verzendkosten.
Die zullen wel in de prijs verwerkt zijn.
Let wel op bij CD Wow dat je verschillende landensites hebt. Zo kan het zijn dat de US mooiere prijzen heeft dan de NL site.
Dan niet. Dat geld alleen alstie direct leverbaar is.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ook als mijn orderstatus bij play.com zojuist gewijzigd is in "Awaiting Stock"?
Nou, ik check net weer even, en ik heb nu "no outstanding orders". Ben benieuwd of ik hem voor de kerst binnen heb...quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan niet. Dat geld alleen alstie direct leverbaar is.
Play.com 15 werkdagen heb ik nog nooit meegemaakt. Dat is 3 weken man
is al gezegd, moet je maar kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:31 schreef super-muffin het volgende:
In de herhaling: Waar vind je Xbox Live punten het goedkoopst?
Is denk ik wel iets wat in de OP mag staanquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is al gezegd, moet je maar kijken
www.budgetgaming.nlquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:40 schreef Strolie75 het volgende:
Iemand tips waar ik Left4Dead goedkoop kan vinden?
Niet bestellenquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Iemand ervaring met gameliner.nl?
werkt ook gewoon hierquote:Op zaterdag 20 december 2008 20:16 schreef Niek. het volgende:
Zou iemand kunnen kijken of www.bashers.nl het bij hun nog doet? Bij mij werkt hij niet meer.
Ik heb hem, hij is inderdaad niet heel groot, en wequote:Op zondag 21 december 2008 04:27 schreef Niek. het volgende:
Hier nu ook weer, deed gisteren echt helemaal niets. Zijn er hier mensen die beautiful katamari hebben/hadden en hun mening willen delen? Zit te twijfelen om hem te kopen want vind het wel een leuke game maar las ergens dat hij nogal minimaal is qua levels en dat je veel geld kwijt bent aan de dlc om meer levels te krijgen.
Weet iemand ook tot wanneer bomberman goedkoper is?
Ik wacht nog steeds op FIFA09. Zit nu al op 10 werkdagen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:19 schreef Slappe_hap het volgende:
Vanaf morgen monstersale bij Play.com, misschien zit er iets leuks tussen..
(verkapte tvp)
Duurt dus tot half 2009 todat je hem binnen hebtquote:Temporarily out of stock. This item will be dispatched as soon as it arrives.
Ik zie geen briljante aanbiedingenquote:Op zondag 21 december 2008 19:19 schreef Slappe_hap het volgende:
Vanaf morgen monstersale bij Play.com, misschien zit er iets leuks tussen..
(verkapte tvp)
Prince of Persia voor 25.49, of Fallout 3 CE voor 35 euro vind ik anders best goedkoop.quote:Op maandag 22 december 2008 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zie geen briljante aanbiedingen
Klopt ze letten echt niet opquote:Op maandag 22 december 2008 15:34 schreef SkyChat het volgende:
Free Record Shop is echt focking aso met hun prijzen.. jaren later liggen er nog games met de start prijs in de schappen. stelletje rippers!
Ik heb vandaag wel GTA IV gehaald by Dynabyte for 50 euries (nieuwe game)quote:Op maandag 22 december 2008 17:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Klopt ze letten echt niet opMaar af en toe wel een lekkere aanbieding zoals laatst Conan voor 5eu, en MotoGP07 voor 5eu. Maar bij een ander filiaal tijdens die aanbieding lag Conan ook voor 70euro ofzo
![]()
Als je niet 2 weken wil wachten voor 25 euro heb je imho echt geld te veel. En als je geld te veel hebt kun je ook wel een cc nemen... Daarbij is er altijd wel iemand in je omgeving met een cc, een vader, een oom, een collega. Dat is echt geen argument om geld weg te gooien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet iedereen heeft een creditcard.
Niet iedereen wil 2 weken wachten op een bestelde/betaalde game.
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:49 schreef Merovingian het volgende:
Als je niet 2 weken wil wachten voor 25 euro heb je imho echt geld te veel. En als je geld te veel hebt kun je ook wel een cc nemen... Daarbij is er altijd wel iemand in je omgeving met een cc, een vader, een oom, een collega. Dat is echt geen argument om geld weg te gooien.
35 euro voor de GOTY-editie...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef JortK het volgende:
Vanmiddag eens kijken of ik ergens goedkoop CoD4 kan scoren
Ik wil ook geen 2 weken wachtenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:49 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Als je niet 2 weken wil wachten voor 25 euro heb je imho echt geld te veel.
Nou ja, als je echt heel graag een gloednieuw spel wil spelen kan ik me er nog wel iets bij voorstellen. Maar GTA IV voldoet niet echt aan dat criterium, het zit ondertussen niet eens meer in de buurt van een nieuw spel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wil ook geen 2 weken wachten![]()
Die paar nieuwe release's die ik meteen wil koop ik gewoon zo snel mogelijk en de rest koop ik altijd 2de hands!
Actie is landelijk en ook via internet, zowel de PS3 als 360 versie. Ik heb er aan zitten denken, maar heb nog te veel onbespeelde spellen. GH 3 heeft Halo theme, wil ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:52 schreef lennartb.nl het volgende:
gh3 met gitaar voor 50eu bij de bartsmit (groningen)
Bij bol.com met 1 gitaar 75, met 2 gitaren 100. Maar ik zie net daar een aanbieding voor 73 euro met 2 gitaren. Misschien ook interessant.quote:
Dat is een nog betere deal, tenminste als je vrienden hebt die graag een potje met je willen battlenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:27 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Bij bol.com met 1 gitaar 75, met 2 gitaren 100. Maar ik zie net daar een aanbieding voor 73 euro met 2 gitaren. Misschien ook interessant.
Heb airborne gister in de MM voor 10 euro gehaald, niks internet onlyquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:49 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Dat is een nog betere deal, tenminste als je vrienden hebt die graag een potje met je willen battlen
Medal of Honor Airborne voor 10 eu bij de bart smit is trouwens een internet only aanbieding
En is het de 10eu waard?quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:01 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Heb airborne gister in de MM voor 10 euro gehaald, niks internet only
Uit de OP:quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:42 schreef Ron.666 het volgende:
Mirror's Edge is NU voor 21 euro te koop bij Play.com!
quote:Als het een online aanbieding is, gelieve de link erbij te posten
http://www.play.com/Games(...)or-Edge/Product.htmlquote:
Mirror's Edge is briljantquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:12 schreef Janteh het volgende:
[..]
http://www.play.com/Games(...)or-Edge/Product.html
nu zit ik ook te twijfelen of ik hem moet halen
Spuit 11quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mirror's Edge 21 euro!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Mirror's Edge 21 euro!
Order Placed!quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:12 schreef Janteh het volgende:
[..]
nu zit ik ook te twijfelen of ik hem moet halen
Ja hoe zit dat precies als je nog geld op je Paypal account heb staan. Hoe kun je ervoor zorgen dat ze het van je Paypal rekening halen in plaats van je bankrekening.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik blijk nog ¤14,17 EUR op m'n paypal rekening te hebben staan, iemand nog leuke tips?
Ik heb niet zoveel ervaring met paypal.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat precies als je nog geld op je Paypal account heb staan. Hoe kun je ervoor zorgen dat ze het van je Paypal rekening halen in plaats van je bankrekening.
http://www.blahdvd.com/Ga(...)/TT46415/product.htmquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik blijk nog ¤14,17 EUR op m'n paypal rekening te hebben staan, iemand nog leuke tips?
Fallout is ook weg.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef Professional het volgende:
De aanbieding van Mirror`s Edge is alweer weg, wou ik hem net bestellen!
Leuk als je ff een dagje je creditcard niet kan vinden!
Die had ik al gezien inderdaad, is geen geld, maarja om nou 2x Bioshock te hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:50 schreef druide het volgende:
[..]
http://www.blahdvd.com/Ga(...)/TT46415/product.htm
Ik was ook te laatquote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef Professional het volgende:
De aanbieding van Mirror`s Edge is alweer weg, wou ik hem net bestellen!
Leuk als je ff een dagje je creditcard niet kan vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |