Misschien gewoon es een keer nadenken met die botte harses van je voor je die grote bek opentrekt zou al handig zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar kom op wat verwacht je dan? Meer dan dit kan ik niet doen lijkt me.
Jij niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als ik wist hoeHij was al weg voordat ik het snapte! Is ook mijn eerst OP hè dus hoe wijzig ik dat dan?
Dat is niet waar.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Misschien gewoon es een keer nadenken met die botte harses van je voor je die grote bek opentrekt zou al handig zijn.
Ik heb je een poosje genegeerd, gewoon je heen laten doen, niet reageren op wat je allemaal loopt te bashen.. Maar je bent weer mateloos irritant bezig
En daarom heb ik gister dus niet gereageerd op dat kampen gedoe, want ik vind dat de sfeer hier maar door één persoon verziekt wordt
dan moet je óns misschien maar 's wat beter leren kennen en daarna oordelen...quote:Op woensdag 17 december 2008 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Ik ben een redelijke buitenstaander in al dit gedoe, ken alleen D_K wat beter, maar ik vind de dingen die er tegen hem geroepen worden toch ook niet echt van de lucht.
Het komt wel degelijk van twee kanten, niet schijnheilig gaan zitten doen.
Ik denk je je maar beter buitenstaander kan blijven! Ik vind het lief dat je voor me opkomt, maar straks ben jij hier ook de dupe.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Ik ben een redelijke buitenstaander in al dit gedoe, ken alleen D_K wat beter, maar ik vind de dingen die er tegen hem geroepen worden toch ook niet echt van de lucht.
Ja want de manier waarop bijv moblo en ik op hem reageren komt ineens uit de lucht vallen, wij doen gewoon zonder reden zo gemeen tegen mensen, naja Moblo is wel zoquote:Op woensdag 17 december 2008 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Wat jij zei, ging echt te ver.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan moet je óns misschien maar 's wat beter leren kennen en daarna oordelen...
quote:Op woensdag 17 december 2008 17:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja want de manier waarop bijv moblo en ik op hem reageren komt ineens uit de lucht vallen, wij doen gewoon zonder reden zo gemeen tegen mensen, naja Moblo is wel zo, ik niet.. Zoals je zegt je bent een buitenstaander, je hebt niet alle topics gelezen. Het constructief bashen van een aantal personen is gewoon niet tof, bouwt frustraties op en nee dan ga je niet meer normaal reageren op een zoveelste stomme opmerking..
En ja het is maar Fok. Maar dit is een groepje mensen wat elkaar redelijk goed kent, en daarom vind ik het jammer dat de sfeer iedere keer verpest wordt, dus ja dat trek ik me aan.
Wat ik zeg ik negeer het al best een poos maar ik ben het nu gewoon spuugzat.
Dat kan ik me best voorstellen.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja want de manier waarop bijv moblo en ik op hem reageren komt ineens uit de lucht vallen, wij doen gewoon zonder reden zo gemeen tegen mensen, naja Moblo is wel zo, ik niet.. Zoals je zegt je bent een buitenstaander, je hebt niet alle topics gelezen. Het constructief bashen van een aantal personen is gewoon niet tof, bouwt frustraties op en nee dan ga je niet meer normaal reageren op een zoveelste stomme opmerking..
En ja het is maar Fok. Maar dit is een groepje mensen wat elkaar redelijk goed kent, en daarom vind ik het jammer dat de sfeer iedere keer verpest wordt, dus ja dat trek ik me aan.
Wat ik zeg ik negeer het al best een poos maar ik ben het nu gewoon spuugzat.
Ik heb nu al een paar keer mijn excuses aangeboden dat het over de grens was, maar zoals ik nu al een paar keer gezegd meer dan ik gedaan heb kan ik nu niet doen. Wat verwacht je dan van me?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
Brownie:
over mij mag hij ook zeggen wat hij wil, dat boeit me geen ene zier. Op dit moment sta ik dan ook nog helemaal acher wat ik gezegd heb en ik zal er geen traan om laten als meneer ineens van deze aardbodem verdwijnt. Maar dat hij mijn vriend, die hier niet eens komt en die hij twee keer gezien heeft erbij gaat halen, dát is laag.
Dat hij mij lelijk, arrogant en debiel vindt, dat mag, dat kan en daar mag hij over oordelen want hij 'kent' me, maar mijn vriend heeft hij vanaf te blijven
quote:en dat hij daar zijn excuses voor aanbiedt vind ik niet meer dan terecht, voor die opmerking over mij biedt hij toch ook zijn excuses niet aan? Ik heb z'n moeder/vriendin/neukertje niet beledigd hoor, alleen hemzelf
nee, je hebt niemand beledigd buiten hem joh, alleen maar iemand dood gewenstquote:Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
Brownie:
over mij mag hij ook zeggen wat hij wil, dat boeit me geen ene zier. Op dit moment sta ik dan ook nog helemaal acher wat ik gezegd heb en ik zal er geen traan om laten als meneer ineens van deze aardbodem verdwijnt. Maar dat hij mijn vriend, die hier niet eens komt en die hij twee keer gezien heeft erbij gaat halen, dát is laag.
Dat hij mij lelijk, arrogant en debiel vindt, dat mag, dat kan en daar mag hij over oordelen want hij 'kent' me, maar mijn vriend heeft hij vanaf te blijven
en dat hij daar zijn excuses voor aanbiedt vind ik niet meer dan terecht, voor die opmerking over mij biedt hij toch ook zijn excuses niet aan? Ik heb z'n moeder/vriendin/neukertje niet beledigd hoor, alleen hemzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |