abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 17 december 2008 @ 17:31:58 #1
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_64093910

. Welkom !

Welkom in Het Grote Nijmegen Slowchat Topic! Voor en door echte Nijmegenaren ! Studeer of werk je in Nijmegen? Of loop je de jaarlijkse vierdaagse? Hier kan je alles kwijt over Nijmegen !
Nijmegen is een stad en gemeente in de Nederlandse provincie Gelderland. De gemeente heeft circa 161.000 inwoners en is daarmee de grootste in de provincie en de tiende van Nederland.

De stad Nijmegen ligt grotendeels op de linkeroever van de Waal, aan de voet van een stuwwal. Een deel van de gemeente ligt aan de overzijde van de rivier. Het betreft hier de zogenaamde Waalsprong, een recent geannexeerd gebied, waarin zich het dorp Lent en een deel van Oosterhout bevinden.

De gemeente Nijmegen maakt deel uit van de Stadsregio Arnhem Nijmegen (KAN).
Meer informatie over Nijmegen vind je hier .

. Users uit deze reeks !

. Top 10 TT's !

1. Nijmegen #159 - een goede reeks begint bij jezelf :')
2. Nijmegen #228 - waar Slarioux z'n mamma mist
3. Nijmegen #151 - waar LastRequest geen tieten-TT wil
4. Nijmegen #123 - Waar Pietje weer jammerlijk faalt
5. Nijmegen #165 - waar CP gaat brommers kiek'n
6. Nijmegen #180 - waar Mikkies bowlingballen eraf vriezen
7. Nijmegen #87 - Twee jetsers maken nog geen Yashi
8. Nijmegen #207 - Waar swarma zonder fouten tikt
9. Nijmegen #162 - waar Houniet Cali loopt te fucken
10. Nijmegen #40 - we kunnen er niet mee omgaan :'(

. Vorige delen !

• Alle topics tot op heden! Voor de regenachtige zondag...

. Andere Nijmegen Topics !

• [04-09] De 9e (!) Nijmeegse meet - Bowlen
  • [12 t/m 18-7] Nijmeegse vierdaagsefeesten #1
  • [24-08] [Gratis] City Dance Nijmegen Goffertpark
  • Introductieweek Nijmegen
  • [10-10] De 10e Nijmeegse meet: jubileum!

. De Stats !

• Bekijk nu ook uitgebreide statistieken van deze prachtige reeks, thanx to Piles!!

. De OP !

• Hier vind je de OP terug . Wil je ook in de OP? Dan weet je hem te vinden .

• ______________________________________
    Hier tekenen:
    .......................De_Kardinaal......................
    Wijzigen
    pi_64093931
    tvp
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
      † In Memoriam † woensdag 17 december 2008 @ 17:33:15 #4
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_64093944
    Als ik wist hoe Hij was al weg voordat ik het snapte! Is ook mijn eerst OP hè dus hoe wijzig ik dat dan?
    pi_64093950
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_64093956
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:29 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar kom op wat verwacht je dan? Meer dan dit kan ik niet doen lijkt me.
    Misschien gewoon es een keer nadenken met die botte harses van je voor je die grote bek opentrekt zou al handig zijn.

Ik heb je een poosje genegeerd, gewoon je heen laten doen, niet reageren op wat je allemaal loopt te bashen.. Maar je bent weer mateloos irritant bezig

En daarom heb ik gister dus niet gereageerd op dat kampen gedoe, want ik vind dat de sfeer hier maar door één persoon verziekt wordt
    pi_64093966
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
    Als ik wist hoe Hij was al weg voordat ik het snapte! Is ook mijn eerst OP hè dus hoe wijzig ik dat dan?
    Jij niet.
    pi_64093972
    Je mag niet dood neervallen van mij, we moeten eerst nog een frietje eten
    compact en kleverig.
    pi_64093979
    D_K als je mijn awards krijgt, ga je dan weg?
    pi_64093983
    mag ik mn stem voor de beste topic titel (grammatica daargelaten) nog aanpassen?
    Ja doei.
    pi_64093996
    moeten we missie weer gaan lastig vallen.... vind ze vast leuk
    Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
    Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
    pi_64094015
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:33 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Misschien gewoon es een keer nadenken met die botte harses van je voor je die grote bek opentrekt zou al handig zijn.

Ik heb je een poosje genegeerd, gewoon je heen laten doen, niet reageren op wat je allemaal loopt te bashen.. Maar je bent weer mateloos irritant bezig

En daarom heb ik gister dus niet gereageerd op dat kampen gedoe, want ik vind dat de sfeer hier maar door één persoon verziekt wordt
    Dat is niet waar.

Ik ben een redelijke buitenstaander in al dit gedoe, ken alleen D_K wat beter, maar ik vind de dingen die er tegen hem geroepen worden toch ook niet echt van de lucht.
    Het komt wel degelijk van twee kanten, niet schijnheilig gaan zitten doen.
    compact en kleverig.
    pi_64094040
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:35 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat is niet waar.

Ik ben een redelijke buitenstaander in al dit gedoe, ken alleen D_K wat beter, maar ik vind de dingen die er tegen hem geroepen worden toch ook niet echt van de lucht.
    dan moet je óns misschien maar 's wat beter leren kennen en daarna oordelen...
    Ja doei.
      † In Memoriam † woensdag 17 december 2008 @ 17:37:05 #14
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_64094054
    quote:

[..]

Dat is niet waar.

Ik denk je je maar beter buitenstaander kan blijven! Ik vind het lief dat je voor me opkomt, maar straks ben jij hier ook de dupe.
    pi_64094124
    quote:

[..]

Dat is niet waar.

Ja want de manier waarop bijv moblo en ik op hem reageren komt ineens uit de lucht vallen, wij doen gewoon zonder reden zo gemeen tegen mensen, naja Moblo is wel zo , ik niet.. Zoals je zegt je bent een buitenstaander, je hebt niet alle topics gelezen. Het constructief bashen van een aantal personen is gewoon niet tof, bouwt frustraties op en nee dan ga je niet meer normaal reageren op een zoveelste stomme opmerking.. En ja het is maar Fok. Maar dit is een groepje mensen wat elkaar redelijk goed kent, en daarom vind ik het jammer dat de sfeer iedere keer verpest wordt, dus ja dat trek ik me aan.

Wat ik zeg ik negeer het al best een poos maar ik ben het nu gewoon spuugzat.
    pi_64094133
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dan moet je óns misschien maar 's wat beter leren kennen en daarna oordelen...
    Wat jij zei, ging echt te ver.
    Wat D_K zei ook, maar hij is dan tenminste nog man genoeg om het toe te geven.

@D_K misschien, maar het interesseert me niet zo heel veel eerlijk gezegd
    Werd gewoon even kwaad om die opmerking over dat ze wel zou zorgen dat je lever het helemaal niet meer zou doen.
    compact en kleverig.
      † In Memoriam † woensdag 17 december 2008 @ 17:41:22 #17
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_64094173
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:39 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ja want de manier waarop bijv moblo en ik op hem reageren komt ineens uit de lucht vallen, wij doen gewoon zonder reden zo gemeen tegen mensen, naja Moblo is wel zo , ik niet.. Zoals je zegt je bent een buitenstaander, je hebt niet alle topics gelezen. Het constructief bashen van een aantal personen is gewoon niet tof, bouwt frustraties op en nee dan ga je niet meer normaal reageren op een zoveelste stomme opmerking.. En ja het is maar Fok. Maar dit is een groepje mensen wat elkaar redelijk goed kent, en daarom vind ik het jammer dat de sfeer iedere keer verpest wordt, dus ja dat trek ik me aan.

Als je dat zo goed weet, waarom doe je er dan steeds ook aan mee? Pot - ketel -zwart!
    pi_64094201
    Brownie:

over mij mag hij ook zeggen wat hij wil, dat boeit me geen ene zier. Op dit moment sta ik dan ook nog helemaal acher wat ik gezegd heb en ik zal er geen traan om laten als meneer ineens van deze aardbodem verdwijnt. Maar dat hij mijn vriend, die hier niet eens komt en die hij twee keer gezien heeft erbij gaat halen, dát is laag.

Dat hij mij lelijk, arrogant en debiel vindt, dat mag, dat kan en daar mag hij over oordelen want hij 'kent' me, maar mijn vriend heeft hij vanaf te blijven

en dat hij daar zijn excuses voor aanbiedt vind ik niet meer dan terecht, voor die opmerking over mij biedt hij toch ook zijn excuses niet aan? Ik heb z'n moeder/vriendin/neukertje niet beledigd hoor, alleen hemzelf
    Ja doei.
    pi_64094227
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:39 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat kan ik me best voorstellen.
    Ik kan me ook voorstellen dat het allemaal minder leuk is enzo.

En D_K kan een ontzettend vervelend klein kind zijn, maar dan nog komt het van twee kanten.

Die opmerking van moblo net ging gewoon echt veeeel te ver en daar werd IK kwaad van.
    Dan maakt het nog niet eens uit over wie het gaat, al ging het over S95Sedan (een user waar IK een hekel aan heb) zou ik er nog kwaad om geworden zijn.
    Zoiets zeg je niet. punt.
    compact en kleverig.
      † In Memoriam † woensdag 17 december 2008 @ 17:44:44 #20
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_64094260
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
    Brownie:

over mij mag hij ook zeggen wat hij wil, dat boeit me geen ene zier. Op dit moment sta ik dan ook nog helemaal acher wat ik gezegd heb en ik zal er geen traan om laten als meneer ineens van deze aardbodem verdwijnt. Maar dat hij mijn vriend, die hier niet eens komt en die hij twee keer gezien heeft erbij gaat halen, dát is laag.

Dat hij mij lelijk, arrogant en debiel vindt, dat mag, dat kan en daar mag hij over oordelen want hij 'kent' me, maar mijn vriend heeft hij vanaf te blijven
    Ik heb nu al een paar keer mijn excuses aangeboden dat het over de grens was, maar zoals ik nu al een paar keer gezegd meer dan ik gedaan heb kan ik nu niet doen. Wat verwacht je dan van me?
      woensdag 17 december 2008 @ 17:45:23 #21
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_64094281
    zie edit
    quote:
    en dat hij daar zijn excuses voor aanbiedt vind ik niet meer dan terecht, voor die opmerking over mij biedt hij toch ook zijn excuses niet aan? Ik heb z'n moeder/vriendin/neukertje niet beledigd hoor, alleen hemzelf
    Ja doei.
    pi_64094300
    overigens, Yashi, ik mag wel eens stoken, maar écht zomaar gemeen tegen iemand doen is zelfs voor mij not done
    Ja doei.
    pi_64094322
    Ja dit klinkt heel kinderachtig, het komt nu wel van twee kanten ja, maar ik ben er niet mee begonnen, en dat klinkt heel groep 3 van jaaaa maaaaar hij begon.. Maar feitelijk is het wel zo..

In het begin ist grappig, daarna heb ik een aantal keer duidelijk aangegeven dat ik het niet grappig meer vind, hebben andere users aan D_k aangegeven dat ik het niet meer grappig vind. En toch gaat hij door. Ja dan houd ik mezelf ook niet meer altijd in nee.

En wat moblo zei heb ik vaak genoeg gedacht.
    pi_64094325
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
    Brownie:

nee, je hebt niemand beledigd buiten hem joh, alleen maar iemand dood gewenst
    compact en kleverig.
    pi_64094336
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
    overigens, Yashi, ik mag wel eens stoken, maar écht zomaar gemeen tegen iemand doen is zelfs voor mij not done
    I know er stond ook een knipoog
      woensdag 17 december 2008 @ 17:48:13 #27
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_64094361
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, je hebt niemand beledigd buiten hem joh, alleen maar iemand dood gewenst
    ja, en bij mij voelt het als een doodssteek als iemand de man van mijn leven zo zonder reden de grond in boort
    Ja doei.
    pi_64094385
    En nu ben ik er klaar mee en ga ik gewoon niet meer op D_K en kornuiten reageren
    pi_64094391
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:48 schreef TheVotary het volgende:
    Groepstherapie?
    Je erbuiten houden?
    pi_64094397
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, en bij mij voelt het als een doodssteek als iemand de man van mijn leven zo zonder reden de grond in boort
    Maar daar zegt hij toch sorry voor, hij geeft toe dat hij te ver is gegaan en dat het niet kan wat hij zegt.

zoals hij zelf al zegt, wat wil je nog meer dan?
    compact en kleverig.
      woensdag 17 december 2008 @ 17:50:25 #32
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_64094418
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:49 schreef Nielez het volgende:

[..]

Je erbuiten houden?
    Zoek je ruzie? Misschien moeten we ook even erover praten.
    pi_64094423
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Maar daar zegt hij toch sorry voor, hij geeft toe dat hij te ver is gegaan en dat het niet kan wat hij zegt.

Zie TT.
    pi_64094456
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik wil niets van hem, geen excuses, geen beledigingen meer, niets!

Hiermee heeft hij het simpelweg helemaal verbruid. Excuses kunnen ook wel eens te laat komen.
    Zou dit om een goede helaas verstoorde vriendschap of kennisschap gaan zou ik er nog over nadenken, maar zo iemand die dit soort taal uitslaat en vervolgens denkt 'oh, da's misschien niet lief' en denkt dat het daarmee allemaal weer goed kan komen heeft het mis

ik wil niets van hem, geen excuses, geen scheldpartijen meer, en hij hoeft wat mij betreft neit direct dood, maar in mijn woede heb ik nog steeds geen spijt van wat ik heb gezegd, omdat ook ik me gekwetst voelde.
    Ja doei.
    pi_64094470
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:50 schreef Nielez het volgende:

[..]

Zie TT.
    En dat kan dus niet, want hij moet nog steeds een keer een frietje met me gaan eten
    compact en kleverig.
      † In Memoriam † woensdag 17 december 2008 @ 17:52:31 #36
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_64094477
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:50 schreef Nielez het volgende:

[..]

Zie TT.
    Alweer een doodverwensing te pakken! Ik bedoel het meer figuurlijk maar letterlijk interpreteren kan natuurlijk ook.
    pi_64094491
    Man man man...
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
    pi_64094508
    jij wenst jezelf dood, dus euh... moeten zelfmoord-aansporingen ook gemeld worden?
    Ja doei.
      † In Memoriam † woensdag 17 december 2008 @ 17:54:35 #39
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_64094531
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
    jij wenst jezelf dood, dus euh... moeten zelfmoord-aansporingen ook gemeld worden?
    Ik denk ik ga verder over het onderwerp dat bij de laatste zoveel posts aanbod kwam. Dat gebeurt wel vaker.
    pi_64094535
    Ach gut moblo toch , eindelijk een gevoelige snaar geraakt
    pi_64094549
    maargoed, laten we er maar over ophouden:

D_K mag MoBlo niet, en andersom
    Yashi mag D_K niet, en andersom misschien niet?
    Brownie vindt D_K wél aardig, en andersom vast ook
    Yashi en MoBlo kennen Brownie niet en vellen dus geen oordeel

feit!

negeren lijkt me vanaf nu het beste
    Ja doei.
      † In Memoriam † woensdag 17 december 2008 @ 17:56:02 #42
    220133 De_Kardinaal
    sapiens sine operibus
    pi_64094567
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
    negeren lijkt me vanaf nu het beste
    Eindelijk zijn we het ergens over eens!
    pi_64094569
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
    Ach gut moblo toch , eindelijk een gevoelige snaar geraakt
    ja, dus als jij ook je portie wilt moet je vooral aan mn vriend komen (of aan Yashi )
    Ja doei.
    pi_64094579
    Ben ik nu te laat voor leukste relschopper?
    All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
    pi_64094596
    je mag nog wel iemand nomineren hoor maar denk niet dat 't nog meetelt
    Ja doei.
      woensdag 17 december 2008 @ 17:57:45 #46
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_64094615
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:56 schreef HostiMeister het volgende:
    Ben ik nu te laat voor leukste relschopper?
    Je kunt er altijd even een goede ingooien, misschien wordt hij nog opgepakt!
    pi_64094651
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, dus als jij ook je portie wilt moet je vooral aan mn vriend komen (of aan Yashi )
    Lastig lastig... want die neukbeer van je is best een aardige vent, niet nodig om hem zwart te maken. Maargoed aan de andere kant, ik zou je wel eens flink de grond in willen boren. Dat lukt me niet als ik Yashi zwart ga maken, want dat boeit eigenlijk niemand meer
    pi_64094654
    Dikke schijt aan die awards Dat was ook een van de domme ideeen die ik gehad heb
    pi_64094662
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:57 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Je kunt er altijd even een goede ingooien, misschien wordt hij nog opgepakt!
    moet ik jou d'r 's ingooien
    Ja doei.
      woensdag 17 december 2008 @ 18:00:24 #50
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_64094678
    quote:
    Op woensdag 17 december 2008 17:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
    Dikke schijt aan die awards Dat was ook een van de domme ideeen die ik gehad heb
    gewoon veel zuipen vanavond op het rechtenfeest, misschien ben je het morgen vergeten.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')