abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:30:31 #201
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_69869158
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:29 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Wie heeft het over vrienden? Het gaat over een random voetbalteam hoor.
Die je meestal wel kent. Maar dan nog, je blijft een scheiding maken tussen bepaalde groepen.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_69869511
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:25 schreef behangplakker het volgende:

Dus jij kan je bijna niet inhouden als je samen met een aantrekkelijke vrouw onder de douche staat (zonder anderen erbij)?
Ik kan me wel inhouden, ik ben niet echt een passioneel beoefenaar van de aanranding. Maar het liefst doneer ik haar mijn joekel van een deegroller. Ik weet echter m'n eigen grenzen.

Ik kan niet in andermans hoofd kijken, dus ik zou me er nooit helemaal prettig bij voelen. Ik zou me er toch wel continu bewust van zijn dat ik naast een homo sta te douchen en dat er een kans is dat hij zich aan mijn edele lichaam aan het verlekkeren is.

Misschien heeft een vrouw dat ook wel als ze mij een afzichtelijke droeftoeter vindt en we ons samen in de badedas woelen.

Maar als ik geen gelijk zou hebben, zouden mannen en vrouwen ook niet gescheiden hoeven te douchen. Dat doen ze wel. dus heb ik gelijk. Hoera voor Bert.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:52:33 #203
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_69869832
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:42 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik kan me wel inhouden, ik ben niet echt een passioneel beoefenaar van de aanranding. Maar het liefst doneer ik haar mijn joekel van een deegroller. Ik weet echter m'n eigen grenzen.

Ik kan niet in andermans hoofd kijken, dus ik zou me er nooit helemaal prettig bij voelen. Ik zou me er toch wel continu bewust van zijn dat ik naast een homo sta te douchen en dat er een kans is dat hij zich aan mijn edele lichaam aan het verlekkeren is.

Misschien heeft een vrouw dat ook wel als ze mij een afzichtelijke droeftoeter vindt en we ons samen in de badedas woelen.

Maar als ik geen gelijk zou hebben, zouden mannen en vrouwen ook niet gescheiden hoeven te douchen. Dat doen ze wel. dus heb ik gelijk. Hoera voor Bert.
Ach, vrouwen. Met de emancipatie willen ze overal als gelijke worden gezien, maar als het op zoiets uitkomt, dan moet het apart. Vrouwen weten niet wat ze willen.
pi_69870094
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Gast, de enigen die ze van de velden moeten weren zijn bekrompen, kortzichtige mensen als jij. Als een prof er 'mentaal' zoveel moeite mee heeft tegen homo's te spelen, is diegene niet alleen vreselijk onzeker, maar ook geen goede prof te noemen.
Omdat jij een andere mening hebt ben ik bekrompen?
Niet zo lang geleden dacht vrijwel heel Nederland er precies zo over en een groot deel van de wereld nog steeds.
pi_69870153
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:21 schreef BertMaalderink het volgende:
Elke man die doucht met een aantrekkelijke vrouw wil daar het liefst zijn grote (in mijn geval dan) tamp in steken. Laat staan als hij wordt omringd door een heel elftal.

Door welk stofje precies heeft een homo hier opeens geen last meer van? Want dan roept iedereen opeens dat ze 'heus niet 24/7 geil zijn en helemaal niet op seksuele manier naar naakte mannen kijken.'

Ik geloof er geen zak van. Ik ben niet bang dat zo iemand het in z'n kop haalt om een teamgenoot in het bijzijn van z'n medespelers te bespringen, maar ik zou me toch verdomd ongemakkelijk voelen als je als laatste twee overblijft.
Eens.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:15:11 #206
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_69870523
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:01 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Nee, je bent bekrompen omdat je nog ergens in de middeleeuwen leeft.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:15:57 #207
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69870543
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:01 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Niet zo lang geleden dacht vrijwel heel Nederland er precies zo over en een groot deel van de wereld nog steeds.
*zwijmel* Die goede oude tijd inderdaad, waarin homo's en andersdenkenden nog gewoon op de brandstapel werden gepleurd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_69870673
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:15 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee, je bent bekrompen omdat je nog ergens in de middeleeuwen leeft.
Jullie homo-liefhebbers hebben nooit iets beters. 'Bekrompen', 'middeleeuwen', 'Christelijk'.... Jullie vinden t normaal en ik niet.. niks aan te doen en je kan toch niet bewijzen wie gelijk heeft, lekker puh!

Maar verder wel een redelijk argument hoor. Zal het ook de volgende keer gebruiken als iemand het niet eens is met mij, gewoon omdat t kan.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:26:37 #209
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69870878
BluesRebel, jij bent waarschijnlijk in je leven nog nooit Friesland uitgeweest of wel? Mijn god zeg, dat deze mensen nog bestaan.
pi_69871073
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:26 schreef Silenus het volgende:
BluesRebel, jij bent waarschijnlijk in je leven nog nooit Friesland uitgeweest of wel? Mijn god zeg, dat deze mensen nog bestaan.
Ik kan al Midden-, Zuid- en Oost-Europa en het Midden-Oosten van het lijstje wegstrepen

En dit is dus jullie probleem Met je 'dat deze mensen nog bestaan.' We bestaan en we zijn overal.
Jullie doen wel alsof jullie superieur zijn met jullie 'kijk ons eens verlicht en tolerant zijn en vol haat tegenover mensen met een andere mening op sommige onderwerpen'.. maar er is een reden waarom jullie ver in de minderheid zijn op deze planeet. En die reden is en blijft dat de meerderheid het abnormaal vindt
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:35:49 #211
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_69871106
Ik heb van homofoben altijd de indruk dat zij zo keihard hun latente homo-erotische gevoelens proberen te onderdrukken.
Love will be my strongest weapon
pi_69871118
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:42 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Dat vrouwen en mannen gescheiden douchen is heel anders. Het zijn 2 verschillende geslachten met andere lichaamsbouw. Jij douchet toch ook niet met je paard als je klaar bent met paardrijden?
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_69871141
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:35 schreef Acathla het volgende:
Ik heb van homofoben altijd de indruk dat zij zo keihard hun latente homo-erotische gevoelens proberen te onderdrukken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69871184
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:35 schreef Acathla het volgende:
Nog zo'n sneu vooroordeel
quote:
Homofobie (van de afkorting homo voor "homoseksueel" en fobie, "vrees, angst") is letterlijk de angst voor homoseksualiteit.
Dat we het afkeuren betekent niet dat we bang voor ze zijn of ze iets willen aandoen.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:39:26 #215
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69871191
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:36 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Dat vrouwen en mannen gescheiden douchen is heel anders. Het zijn 2 verschillende geslachten met andere lichaamsbouw. Jij douchet toch ook niet met je paard als je klaar bent met paardrijden?
Hahaha, wat een vergelijking
pi_69871270
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:34 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik kan al Midden-, Zuid- en Oost-Europa en het Midden-Oosten van het lijstje wegstrepen

En dit is dus jullie probleem Met je 'dat deze mensen nog bestaan.' We bestaan en we zijn overal.
Jullie doen wel alsof jullie superieur zijn met jullie 'kijk ons eens verlicht en tolerant zijn en vol haat tegenover mensen met een andere mening op sommige onderwerpen'.. maar er is een reden waarom jullie ver in de minderheid zijn op deze planeet. En die reden is en blijft dat de meerderheid het abnormaal vindt
Vroeger vonden ze het ook abnormaal dat er natuurrampen waren en die schoven ze af als een straf van god. Was er iemand die nadacht en zei dat het niet door god kwam, dan was hij/zij een tovenaar of heks en werd gedood. Wij zijn de zogenaamde tovenaren en heksen, jullie de goedgelovige 'Christenen'
pi_69871317
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:39 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Hahaha, wat een vergelijking
Ja, beetje raar, even snel bedacht Maar het is sowieso al raar om te opperen dat mannen en vrouwen gemengd moeten douchen. Waarom sporten ze dan ook niet meteen gemengd? Nee, dat kan ook niet omdat mannen een andere bouw hebben en daarom altijd beter zijn in sporten.
pi_69871353
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:41 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Vroeger vonden ze het ook abnormaal dat er natuurrampen waren en die schoven ze af als een straf van god. Was er iemand die nadacht en zei dat het niet door god kwam, dan was hij/zij een tovenaar of heks en werd gedood. Wij zijn de zogenaamde tovenaren en heksen, jullie de goedgelovige 'Christenen'
Ik heb er ook over nagedacht. En keur het nog steeds af.
pi_69871412
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:44 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik heb er ook over nagedacht. En keur het nog steeds af.
Het homo zijn of homo's in de sport?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:47:52 #220
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69871468
Ook bij korfbal douchen ze apart dus ik zie niet in waarom dat bij homo's en hetero's niet zo zou zijn. Het argument een andere bouw is echt belachelijk
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:49:47 #221
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_69871525
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_69871559
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Het homo zijn of homo's in de sport?
Homo zijn: don't give a fuck.. moeten ze zelf maar weten
Homo in de sport: nee omdat er mentaal toch wel iets verandert in het team

En daar begon dit mee. Belgen die ze niet in hun team willen, dat vind ik begrijpelijk.
pi_69871622
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:50 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Homo zijn: don't give a fuck.. moeten ze zelf maar weten
Homo in de sport: nee omdat er mentaal toch wel iets verandert in het team

En daar begon dit mee. Belgen die ze niet in hun team willen, dat vind ik begrijpelijk.
Daarmee ontneem je een recht van homo's.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 18:55:36 #224
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69871704
Ik wil overigens nooit met Friezen samen douchen. Die praten zo raar, hun piemels hebben een bepaalde enge kromming en ik ben altijd bang dat ze zo'n fierljepstok in m'n reet steken.
Ik denk dat het een bepaald soort afwijking is, het liefst zou ik ze met het hoofd naar beneden van een gebouw afgooien.
pi_69871726
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:53 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Daarmee ontneem je een recht van homo's.
Nee ik ontneem ze niks. In het bericht stond dat de Belgen ze niet in hun team WILLEN. Ik geef ze gelijk.

Als ze zich toch aanmelden denk ik dat er weinig aan te doen is ja. Maar zou niet raar opkijken als er een paar vertrekken.
Vind t sowieso best wel raar dat ze nog geen eigen verenigingen/competities hebben aangezien ze op veel vlakken iets voor zichzelf beginnen waar hetero's niet aan meedoen.
pi_69871749
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:55 schreef Silenus het volgende:
Ik wil overigens nooit met Friezen samen douchen. Die praten zo raar, hun piemels hebben een bepaalde enge kromming en ik ben altijd bang dat ze zo'n fierljepstok in m'n reet steken.
Ik denk dat het een bepaald soort afwijking is, het liefst zou ik ze met het hoofd naar beneden van een gebouw afgooien.
Ik ben geen Fries dus ik zou t niet weten. Maar hoe weet jij nou hoe de piemels van Friezen eruit zien?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:00:00 #227
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69871833
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:57 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik ben geen Fries dus ik zou t niet weten. Maar hoe weet jij nou hoe de piemels van Friezen eruit zien?
Ik heb ooit één Fries gezien onder de douche en die had dat dus dan zullen ze het allemaal wel hebben. Volgens jou zijn immers ook álle homo's vies.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:56 schreef BluesRebel het volgende:

[..]
Vind t sowieso best wel raar dat ze nog geen eigen verenigingen/competities hebben aangezien ze op veel vlakken iets voor zichzelf beginnen waar hetero's niet aan meedoen.
Nu wordt 'ie helemaal mooi. Ook maar een aparte competitie oprichten voor moslims, joden, mensen met een vlassnorretje en potenrammers?
pi_69871975
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:00 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik heb ooit één Fries gezien onder de douche en die had dat dus dan zullen ze het allemaal wel hebben. Volgens jou zijn immers ook álle homo's vies.
Ongelofelijk hoe vaak jij reacties compleet omdraait
Ik heb nergens gezegd dat ze vies zijn. Keur t gewoon af.
quote:
[..]

Nu wordt 'ie helemaal mooi. Ook maar een aparte competitie oprichten voor moslims, joden, mensen met een vlassnorretje en potenrammers?
En alweer! Ik zeg toch niet dat het moet gebeuren. Aangezien ze zelf vaak voor zichzelf beginnen zou dat hier ook gewoon kunnen. Moeten ze zelf weten. Ik zei toch daarvoor dat er weinig aan te doen is als ze zich bij een standaardvereniging aansluiten.

Tijd voor een lesje begrijpend lezen denk ik?
pi_69872095
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:55 schreef Silenus het volgende:

Het ergste zijn die FrieSCHe Homo's

Maar zonder gekheid.
Homo of geen homo, als ze maar of kunnen voetballen of bier brengen in de kleedkamer na de wedstrijd.
Dan vind ik het best!

Niet elke homo geilt op een man zoals ook niet elke hetro op iedere vrouw geilt.
pi_69872393
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het ergste zijn die FrieSCHe Homo's
pi_69872492
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:47 schreef Kopbal het volgende:
Ook bij korfbal douchen ze apart dus ik zie niet in waarom dat bij homo's en hetero's niet zo zou zijn. Het argument een andere bouw is echt belachelijk
Ik zou het idioot vinden als ik naar een andere douche moet, dat voelt een beetje als slegs vir blanke, dan zou ik echt snel weg zijn.

Ik vroeg me op weg naar huis (ja, fok zet aan tot nadenken) ook nog af waarom het bij vrouwen een minder groot probleem lijkt te zijn. Zelfs in het damesoranje bij hockey zitten potten die er voor uit komen, en volgens mij bij de meeste hockeyteams, voetbalploegen, etc. voor vrouwen.

Ook bij andere sporten lijkt het een iets minder groot probleem voor mannen: zwemmen, paardrijden, kennen we bekende homo's van. Maar teamsporten dan weer iets minder.
pi_69872507
Geen probs met homo's in de sport. Zolang het een man is ga ik nog steeds net zo hard een duel in. Bij meiden vond ik dat moeilijker want je wil ze geen pijn doen. Maar een homo geef je gewoon een beuk met je schouder. Net als andere mannen.

Mja ik rende altijd iedereen eruit, of ik beukte ze om. Daarmee kreeg ik ooit een 'compliment' van iemand toen ik 17 was. "Ben je 11 ofzo, klein kutkleuter! ".
Ik: "Helaas niet, want anders werd je gepwnd door een 11-jarige" Volgens mij was dat tegen d'Olde veste.. En ik speelde zelf bij Opende
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:19:41 #233
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69872581
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:56 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Nee ik ontneem ze niks. In het bericht stond dat de Belgen ze niet in hun team WILLEN. Ik geef ze gelijk.

Als ze zich toch aanmelden denk ik dat er weinig aan te doen is ja. Maar zou niet raar opkijken als er een paar vertrekken.
Zou jij opstappen als blijkt dat je kantinemaatje en middenveld buddy homo is?
En waarom zou er een aparte homo competitie moeten komen? Dat slaat toch helemaal nergens op, het zijn gewoon mannen en vrouwen die toevallig op iemand van hetzelfde geslacht vallen. Iets wat heel normaal is, ook in de dierenwereld. Alleen doen wij er eeuwenlang krampachtig over.. hoewel.. pas sinds het christelijk geloof vaste voet aan wal kreeg. (andere discussie)
Als mensen uit een vereniging opstappen, omdat iemand ineens homo blijkt te zijn, ligt het probleem eerder bij het achtergestelde achterlijke gedrag van die mensen, dan aan degene die homo is en dan moet je blij zijn dat dat soort bekrompen mensen op stapt.
Het is pure angst voor "andersdenkenden"

Kun je mij misschien vertellen wat homo's precies allemaal opgericht hebben waar hetero's niet aan mee mogen doen?
pi_69872672
Er zijn trouwens aparte voetbalteams voor homo's, net als volleybal, rugby, zwemclubs, enz. enz. Die Gay Games moeten ergens mee gevuld. Hetero's zijn trouwens bij alles van harte welkom.
pi_69872700
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef Prosac het volgende:

[..]

Zou jij opstappen als blijkt dat je kantinemaatje en middenveld buddy homo is?
En waarom zou er een aparte homo competitie moeten komen? Dat slaat toch helemaal nergens op, het zijn gewoon mannen en vrouwen die toevallig op iemand van hetzelfde geslacht vallen. Iets wat heel normaal is, ook in de dierenwereld. Alleen doen wij er eeuwenlang krampachtig over.. hoewel.. pas sinds het christelijk geloof vaste voet aan wal kreeg. (andere discussie)
Als mensen uit een vereniging opstappen, omdat iemand ineens homo blijkt te zijn, ligt het probleem eerder bij het achtergestelde achterlijke gedrag van die mensen, dan aan degene die homo is en dan moet je blij zijn dat dat soort bekrompen mensen op stapt.
Het is pure angst voor "andersdenkenden"

Kun je mij misschien vertellen wat homo's precies allemaal opgericht hebben waar hetero's niet aan mee mogen doen?
Hij komt vast uit Ryptsjerk, Staphorst of Tytsjerk waar homo's nog enge boze mensen zijn.
pi_69872764
En bovendien zijn 95% van de homofoben zelf gay alleen durven ze er niet voor uit te komen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:29:00 #237
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69872974
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
En bovendien zijn 95% van de homofoben zelf gay alleen durven ze er niet voor uit te komen
Dan zijn er heel wat kasthomo's op de wereld

Nogmaals, ik zou er geen enkel probleem mee hebben om met een homo in een team te zitten. Ik zou me alleen ongemakkelijk voelen bij het douchen, denk ik. Dat is toch niet zo raar?
pi_69873003
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:29 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zou er geen enkel probleem mee hebben om met een homo in een team te zitten. Ik zou me alleen ongemakkelijk voelen bij het douchen, denk ik. Dat is toch niet zo raar?
Je denkt dat je penis te klein is he!!!
pi_69873007
quote:

[..]

Ja, ik vind het wel een beetje gek. Waar heb je dan precies moeite mee. Je hebt tot nu toe alleen die vergelijking met meisjes en douchen gemaakt.
pi_69873016
quote:

[..]

Waarom? Denk je dat hij je elk moment wil pakken of dat hij je piemel niet mooi vindt?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:30:44 #241
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69873033
quote:

[..]

Ik zou me alleen ongemakkelijk voelen bij het douchen, denk ik. Dat is toch niet zo raar?
Neu.. ik denk dat dat na 1 of 2 keer douchen ook wel weg is hoor. Een beetje homo maakt dat nog een keer een opmerking over een gevallen zeepje, iedereen lacht erom en het is klaar.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:33:09 #242
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69873114
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, ik vind het wel een beetje gek. Waar heb je dan precies moeite mee. Je hebt tot nu toe alleen die vergelijking met meisjes en douchen gemaakt.
BertMaalderink verwoordde het wel mooi vond ik.

De situatie heeft zich overigens nog nooit voorgedaan, dus eigenlijk kan ik er geen oordeel over vellen.
pi_69873117
mên, ik weet nog wel in de f'jes en de e'tjes, dan was alles nog nieuw en ook samen douchen enzo, en ging je alles vergelijken . En dan was er ook nog weleens een jochie met een klein stijfje. En later als je 22 bent ofzo kán dat ineens niet meer?
pi_69873152
quote:

[..]

Stel dat er 1 homo is. Jij voelt je ongemakkelijk. Maar toen je het nog niet wist was hij ook homo en had je niks in de gaten.. waar ben je bang voor?
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
Geen probs met homo's in de sport. Zolang het een man is ga ik nog steeds net zo hard een duel in. Bij meiden vond ik dat moeilijker want je wil ze geen pijn doen. Maar een homo geef je gewoon een beuk met je schouder. Net als andere mannen.

Mja ik rende altijd iedereen eruit, of ik beukte ze om. Daarmee kreeg ik ooit een 'compliment' van iemand toen ik 17 was. "Ben je 11 ofzo, klein kutkleuter! ".
Ik: "Helaas niet, want anders werd je gepwnd door een 11-jarige" Volgens mij was dat tegen d'Olde veste.. En ik speelde zelf bij Opende
Olde Veste Dat zijn trouwens ook boeren van de hoogste categorie die tegen homo's zijn Althans, degene waar ik vorig seizoen tegen moest voetballen. Steevast discrimineren tegen homo's en allochtonen. (en dat terwijl er geeneens een homo bij ons in het team zit of erop lijkt, het was gewoon een standaard scheldwoord van ze )
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vroeg me op weg naar huis (ja, fok zet aan tot nadenken) ook nog af waarom het bij vrouwen een minder groot probleem lijkt te zijn. Zelfs in het damesoranje bij hockey zitten potten die er voor uit komen, en volgens mij bij de meeste hockeyteams, voetbalploegen, etc. voor vrouwen.
Maar lesbiennes zijn geil
pi_69873225
Eigenlijk is het best arrogant gedacht van jezelf als je je ongemakkelijk voelt met een homo in de douche. Net of elke homo jou wil hebben
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:39:16 #246
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69873341
Oh, die illusie heb ik ook totaal niet hoor
pi_69873393
-nutteloos-

[ Bericht 98% gewijzigd door sjimz op 09-06-2009 19:43:53 ]
yooow
pi_69873484
Het is volgens mij ook anders als je iemand al vanaf jongs kent in je voetbalteam en na een tijdje geeft hij toe homo te zijn. Dan ken je hem toch al en hoeft er toch niet opeens iets te veranderen. Als er een nieuwe jongen in een team komt die meldt dat hij homo is, zullen er ongetwijfeld gasten zijn die het maar niks vinden. Weinig aan te doen denk ik.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69874057
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:39 schreef Kopbal het volgende:
Oh, die illusie heb ik ook totaal niet hoor
M<aar waarom zou het dan vervelend vinden met een homo in de zelfde doucheruimte te zijn?
pi_69874131
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:01 schreef SCH het volgende:

[..]

M<aar waarom zou het dan vervelend vinden met een homo in de zelfde doucheruimte te zijn?
SCH, jij voetbalt toch zelf ook in teamverband?

Weten ze dat jij homo bent?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_69874350
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Prosac het volgende:

[..]

nee, nog nooit gehoord dat iemand wat riep over de al dan niet grootsheid van zijn lid?
Bij ons speelt een neger met een vrij kromme. Ik weet nog dat we uit speelden bij Noordwijk en ik in de kleedkamer naast die van ons bidons ging omspoelen, omdat de spelers al gingen douchen. Op gegeven moment hoorde ik er een paar zingen: "Kromme lul, kromme lul, kromme lul". Nou, dan weet je precies wie er net gaat douchen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69874449
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

SCH, jij voetbalt toch zelf ook in teamverband?

Weten ze dat jij homo bent?
Ik voetbal niet, ik supporter in teamverband. Maar ik verzwijg nooit ergens dat ik homo ben.
pi_69874476
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik voetbal niet, ik supporter in teamverband. Maar ik verzwijg nooit ergens dat ik homo ben.
Heb je wel in teamverband gesport?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69874552
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:14 schreef Suijk het volgende:

[..]

Heb je wel in teamverband gesport?
Ik heb gebadmintond, gesquashed - nee niet echt teams in die zin.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:30:45 #255
168739 Red_85
'echt wel'
pi_69875082
HA!.. zit net belgisch nieuws te kijken, hadden ze er een item over.

Wim Wouters.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_69875514
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:10 schreef methodmich het volgende:
Op gegeven moment hoorde ik er een paar zingen: "Kromme lul, kromme lul, kromme lul". Nou, dan weet je precies wie er net gaat douchen.
Willem van Hanegem???
  dinsdag 9 juni 2009 @ 20:51:24 #257
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_69875766
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Willem van Hanegem???
  dinsdag 9 juni 2009 @ 21:52:58 #258
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_69878188
Gemengd douchen maar niet gemengd sport of gemengd sporten maar niet gemengd douchen? Als supporter ben ik altijd bereid om samen met mijn heldinnen te douchen. Maar ... als ik me laat zien in de kleedkamer krijg ik denk ik allemaal zeepjes en bidons naar mijn hoofd gegooid. En wellicht slagen met handdoeken.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_69878653
Als je dat denkt ben je preuts en sneu . Dat je zulke gedachten überhaupt in je hoofd hebt bevestigt alleen maar meer dat jij een kasthomo bent.
pi_69878667
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:52 schreef Barca het volgende:
Gemengd douchen maar niet gemengd sport of gemengd sporten maar niet gemengd douchen? Als supporter ben ik altijd bereid om samen met mijn heldinnen te douchen. Maar ... als ik me laat zien in de kleedkamer krijg ik denk ik allemaal zeepjes en bidons naar mijn hoofd gegooid. En wellicht slagen met handdoeken.
And your point being?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:26:53 #261
30220 Barca
pi_69879632
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:04 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

And your point being?
Wat denk jezelf?
pi_69879784
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:26 schreef Barca het volgende:

[..]

Wat denk jezelf?
Je hebt aids?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:33:15 #263
30220 Barca
pi_69879863
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:31 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Je hebt aids?
Ja!
pi_69879880
Kunnen we weer even serieus gaan reageren hier?
pi_69879971
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef sjimz het volgende:
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_69879988
En dan corrigeren mensen mij wanneer ik zeg dat homo's er in het voetbal gewoon niet voor moeten uitkomen vanwege voeding voor homo-haters, je ziet toch wat voor gemengde gevoelgens het oproept alleen al hier?
pi_69880453
Overigens heb ik ook een pesthekel aan HBO of lager hoor, doe mij maar universitaire homo's.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:51:32 #268
30220 Barca
pi_69880559
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:33 schreef sjimz het volgende:
Ja hoor!

Er werd hier al eerder gesproken over douchen. Zo zijn er die niet willen douchen met homo's omdat ze niet met vrouwen mogen douchen.

Anderen vinden dat weer een slechte vergelijking. Zij voeren o.a. aan dat je van het douchen met vrouwen niet altijd een stijve krijgt.

Ik ga een homo de toegang tot de kleedkamer niet ontzeggen. Maar als ik zou weten dat een ploeggenoot homo is, kan het wel zijn dat ik niet meer in dezelfde kleedruimte durf te komen. Dat mag dan triest zijn maar ja ... is het echt vreemd? Vrouwen durven toch geen mannen toe te laten tot hun kleedkamer? Alsof iedere man die bij hun de kleedkamer in komt zich aan een van hen wil vergrijpen.

Je kan het ook als een compliment opvatten als iemand opgewonden raakt als hij je ziet. Zo'n erectie (of natte poes) kan trouwens ook gewoon nervositeit zijn. Hoeft helemaal niet te maken hebben met het zien van blote lijven.

Zouden die vrouwen allemaal een haat hebben jegens mannen? Zouden zij heterofoob zijn?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:57:52 #269
30220 Barca
pi_69880791
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:36 schreef DeVinger het volgende:
En dan corrigeren mensen mij wanneer ik zeg dat homo's er in het voetbal gewoon niet voor moeten uitkomen vanwege voeding voor homo-haters, je ziet toch wat voor gemengde gevoelgens het oproept alleen al hier?
Maar ik doe niet hatelijker richting homoseksuele Fok!kers dan tegen heteroseksuele Fok!kers. En als ik zou zeggen dat ik homo ben dan gaan mensen hier denk ik niet hatelijker doen.
pi_69882513
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:48 schreef DeVinger het volgende:
Overigens heb ik ook een pesthekel aan HBO of lager hoor, doe mij maar universitaire homo's.
Zal dan maar even zelf happen, vanmiddag waren er mensen die het maar een apart mening vonden. Waarschijnlijk heeft de rest een betere woensdagavondinvulling dan ik, maar mensen beoordelen op hun intellegentie is net zo kort door de bocht als seksuele voorkeur.
pi_69887769
Ik ben een homo met HBO, houd je toch van me Vinger?
pi_69887829
Vanavond trouwens weer een wedstrijd van 11 nichten tegen Noorwegen.
pi_69888262
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:45 schreef DeVinger het volgende:

[..]
maar mensen beoordelen op hun intellegentie is net zo kort door de bocht als seksuele voorkeur.
uhm. nee.
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:41:20 #274
30220 Barca
pi_69890122
Sja, en mensen beoordelen op hun uiterlijk ...
pi_69893528
Wat een onzin. Ik sta liever met een oliedomme lelijke hetero in een douchehok, dan een slimme afgetrainde homo.

En ook al ben je het er niet mee eens; daarmee gaat het natuurlijk niet weg. Wanneer een heel stadion een homo uitscheldt is dat kwalijk, maar het is tevens een feit. Daarom kan je beter je waffel houden als je er niet mee om kan gaan.
pi_69898652
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:37 schreef toma het volgende:

[..]

uhm. nee.
Beiden kunnen ze toch niets aan doen?
pi_69898677
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:13 schreef SCH het volgende:
Ik ben een homo met HBO, houd je toch van me Vinger?
Jij moet gewoon stoppen de relnicht te spelen.
pi_69898886
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:45 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Jij moet gewoon stoppen de relnicht te spelen.
  woensdag 10 juni 2009 @ 15:32:22 #279
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_69900078
Pfff... Wat een discussie opeens.. En dat allerlei naar aanleiding van een bericht over een stel bekrompen Belgen.

Ja, ook ik zou me denk ik in eerste instantie wat ongemakkelijk vinden wanneer 1 van mijn teamgenoten uit de kast komt. Aan de andere kant, hoezo zou het wat uit maken? Het staat een ieder toch vrij om te denken en doen wat hij/zij wil, zo lang daarbij (de keuzes van) anderen gerespecteerd worden?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:44:40 #280
30220 Barca
pi_69902830
Sja ... iemand die uit de kast komt zal na die mededeling vast niet anders worden qua gedrag. Wél zal hij/zij mogelijk anders worden benaderd. Nou ja, dat zegt dan weer meer over de persoon die reageert op de mededeling dan over de persoon die uit de kast is gekomen.

Maar eh ... nou wacht ik nog steeds op voetballers die uit de kast komen.

Dennis Rodman, ex-basketballer, droeg ooit een shirt met de tekst "Ik ben geen homo ... maar mijn vriendje wel." Ging ook altijd op stap in homobars, soms verkleed als vrouw.
pi_69903085
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:44 schreef Barca het volgende:
Sja ... iemand die uit de kast komt zal na die mededeling vast niet anders worden qua gedrag. Wél zal hij/zij mogelijk anders worden benaderd. Nou ja, dat zegt dan weer meer over de persoon die reageert op de mededeling dan over de persoon die uit de kast is gekomen.

Maar eh ... nou wacht ik nog steeds op voetballers die uit de kast komen.

Dennis Rodman, ex-basketballer, droeg ooit een shirt met de tekst "Ik ben geen homo ... maar mijn vriendje wel." Ging ook altijd op stap in homobars, soms verkleed als vrouw.
Rodman was een extravagante bi-sexueel. Die vond het gewoon leuk om mensen te shockeren. Was ook kort getrouwd geweest met Carmen Elektra ( )

Gewoon een relnicht dus
  woensdag 10 juni 2009 @ 16:53:43 #282
30220 Barca
pi_69903158
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:51 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Rodman was een extravagante bi-sexueel. Die vond het gewoon leuk om mensen te shockeren. Was ook kort getrouwd geweest met Carmen Elektra ( )

Gewoon een relnicht dus
En had kort verkering met Madonna.
pi_69903418
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:53 schreef Barca het volgende:

[..]

En had kort verkering met Madonna.
Madonna is ook niet vies van de dames.
pi_69904432
Als een maat van me nu uit de kast zou komen, zou ik het vooral kut voor hem vinden dat hij het zo lang voor zich heeft moeten houden!

Kan mij het schelen, ik ga gewoon onder de douche hoor. En natuurlijk komen de geintjes met de zeepjes en de vragen: "vind je dat nu een leuke vent?" etc, maar komop zeg, het is toch een vriend? Of hij nu zwart, homo, blank, hetero of tennisleraar is. Om dat nu als argument te gebruiken.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_69905380
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 17:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Als een maat van me nu uit de kast zou komen, zou ik het vooral kut voor hem vinden dat hij het zo lang voor zich heeft moeten houden!

Kan mij het schelen, ik ga gewoon onder de douche hoor. En natuurlijk komen de geintjes met de zeepjes en de vragen: "vind je dat nu een leuke vent?" etc, maar komop zeg, het is toch een vriend? Of hij nu zwart, homo, blank, hetero of tennisleraar is. Om dat nu als argument te gebruiken.
Tennisleraar vind ik persoonlijk een grensgeval hoor.
  woensdag 10 juni 2009 @ 18:24:08 #286
30220 Barca
pi_69906039
Als 'ie maar geen scheidsrechter op eredivisieniveau is!
pi_69906613
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:24 schreef Barca het volgende:
Als 'ie maar geen scheidsrechter op eredivisieniveau is!
Barca, kap eens met flamen. Af en toe zulke random flames er doorheen gooien is echt niet nodig.
  woensdag 16 september 2009 @ 15:07:00 #288
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72803835
quote:
The gay kiss rocking Honduran football

Honduran football has been in uproar this week after a picture of two footballers seemingly smooching on the lips was snapped during the match between Vida and Deportes Savio.

The players involved were Vida midfielder Orlin Peralta (in the background) and defender Brayan Beckeles (in the foreground).

The match ended 2-all, with Orlin Peralta having grabbed the opener after 10 minutes of the contest.

With homophobia rife in football and the players’ reputations at stake, the pair have been forced to go on the record to deny that they actually sucked face with one another, arguing that the angle of the picture distorted the real image of the pair actually kissing on the cheek.

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 16 september 2009 @ 15:20:31 #289
176521 Grulez
rasgroninger
pi_72804272
RIP aan de nabestaanden
pi_72806985
Mooie foto
pi_72811125
Interracial porn!
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:34:05 #292
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_72866801
Ahhhwww lievvvv!!!!!!!

Maar goed, lijkt me geen comming out.
  vrijdag 18 september 2009 @ 15:23:18 #293
30220 Barca
pi_72876861
[Doe Maar - modus] Is dít alles!?! [/Doe Maar - modus]
pi_72877980
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 15:23 schreef Barca het volgende:
[Doe Maar - modus] Is dít alles!?! [/Doe Maar - modus]
Je gayporncollectie gaat nog een paar stapjes verder?
  maandag 21 september 2009 @ 00:27:03 #295
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_72955783
Drie delen, zes pagina's en nergens dé foto van Guti die een paar jaar geleden zo'n ophef veroorzaakte?

Verder wordt het inderdaad weleens tijd dat er een aantal spelers tegelijk ervoor uit durft te komen in de Eredivisie.
En dan in ieder geval van de drie traditionele topclubs 1 speler.
pi_72956661
Wat zijn de meeste voetballers toch dom.
  maandag 21 september 2009 @ 09:09:18 #297
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_72958363
quote:
Op maandag 21 september 2009 01:46 schreef uwbftp het volgende:
Wat zijn de meeste voetballers toch dom.
Huh?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 16 maart 2010 @ 12:39:20 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_79205520

Pantilec weet het gevoelige plekje van Suarez wel te vinden. En Suarez is er duidelijk blij mee
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 16 maart 2010 @ 15:28:03 #299
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_79212614
Ik heb ook wel eens gehoord van iemand dichtbij de voetballerij dat Jan Vennegoor of Hesselink ook niet vies is van mannenliefde. Zelfs met vrouw en kinderen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_79214792
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 15:28 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb ook wel eens gehoord van iemand dichtbij de voetballerij dat Jan Vennegoor of Hesselink ook niet vies is van mannenliefde. Zelfs met vrouw en kinderen.
doet hij het ook met vrouw en kinderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')