abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69871749
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:55 schreef Silenus het volgende:
Ik wil overigens nooit met Friezen samen douchen. Die praten zo raar, hun piemels hebben een bepaalde enge kromming en ik ben altijd bang dat ze zo'n fierljepstok in m'n reet steken.
Ik denk dat het een bepaald soort afwijking is, het liefst zou ik ze met het hoofd naar beneden van een gebouw afgooien.
Ik ben geen Fries dus ik zou t niet weten. Maar hoe weet jij nou hoe de piemels van Friezen eruit zien?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:00:00 #227
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69871833
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:57 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik ben geen Fries dus ik zou t niet weten. Maar hoe weet jij nou hoe de piemels van Friezen eruit zien?
Ik heb ooit één Fries gezien onder de douche en die had dat dus dan zullen ze het allemaal wel hebben. Volgens jou zijn immers ook álle homo's vies.
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:56 schreef BluesRebel het volgende:

[..]
Vind t sowieso best wel raar dat ze nog geen eigen verenigingen/competities hebben aangezien ze op veel vlakken iets voor zichzelf beginnen waar hetero's niet aan meedoen.
Nu wordt 'ie helemaal mooi. Ook maar een aparte competitie oprichten voor moslims, joden, mensen met een vlassnorretje en potenrammers?
Gourmetten of steengrillen?
pi_69871975
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:00 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik heb ooit één Fries gezien onder de douche en die had dat dus dan zullen ze het allemaal wel hebben. Volgens jou zijn immers ook álle homo's vies.
Ongelofelijk hoe vaak jij reacties compleet omdraait
Ik heb nergens gezegd dat ze vies zijn. Keur t gewoon af.
quote:
[..]

Nu wordt 'ie helemaal mooi. Ook maar een aparte competitie oprichten voor moslims, joden, mensen met een vlassnorretje en potenrammers?
En alweer! Ik zeg toch niet dat het moet gebeuren. Aangezien ze zelf vaak voor zichzelf beginnen zou dat hier ook gewoon kunnen. Moeten ze zelf weten. Ik zei toch daarvoor dat er weinig aan te doen is als ze zich bij een standaardvereniging aansluiten.

Tijd voor een lesje begrijpend lezen denk ik?
pi_69872095
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:55 schreef Silenus het volgende:
Ik wil overigens nooit met Friezen samen douchen. Die praten zo raar, hun piemels hebben een bepaalde enge kromming en ik ben altijd bang dat ze zo'n fierljepstok in m'n reet steken.
Ik denk dat het een bepaald soort afwijking is, het liefst zou ik ze met het hoofd naar beneden van een gebouw afgooien.

Het ergste zijn die FrieSCHe Homo's

Maar zonder gekheid.
Homo of geen homo, als ze maar of kunnen voetballen of bier brengen in de kleedkamer na de wedstrijd.
Dan vind ik het best!

Niet elke homo geilt op een man zoals ook niet elke hetro op iedere vrouw geilt.
pi_69872393
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Het ergste zijn die FrieSCHe Homo's
pi_69872492
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:47 schreef Kopbal het volgende:
Ook bij korfbal douchen ze apart dus ik zie niet in waarom dat bij homo's en hetero's niet zo zou zijn. Het argument een andere bouw is echt belachelijk
Ik zou het idioot vinden als ik naar een andere douche moet, dat voelt een beetje als slegs vir blanke, dan zou ik echt snel weg zijn.

Ik vroeg me op weg naar huis (ja, fok zet aan tot nadenken) ook nog af waarom het bij vrouwen een minder groot probleem lijkt te zijn. Zelfs in het damesoranje bij hockey zitten potten die er voor uit komen, en volgens mij bij de meeste hockeyteams, voetbalploegen, etc. voor vrouwen.

Ook bij andere sporten lijkt het een iets minder groot probleem voor mannen: zwemmen, paardrijden, kennen we bekende homo's van. Maar teamsporten dan weer iets minder.
pi_69872507
Geen probs met homo's in de sport. Zolang het een man is ga ik nog steeds net zo hard een duel in. Bij meiden vond ik dat moeilijker want je wil ze geen pijn doen. Maar een homo geef je gewoon een beuk met je schouder. Net als andere mannen.

Mja ik rende altijd iedereen eruit, of ik beukte ze om. Daarmee kreeg ik ooit een 'compliment' van iemand toen ik 17 was. "Ben je 11 ofzo, klein kutkleuter! ".
Ik: "Helaas niet, want anders werd je gepwnd door een 11-jarige" Volgens mij was dat tegen d'Olde veste.. En ik speelde zelf bij Opende
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:19:41 #233
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69872581
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 18:56 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Nee ik ontneem ze niks. In het bericht stond dat de Belgen ze niet in hun team WILLEN. Ik geef ze gelijk.

Als ze zich toch aanmelden denk ik dat er weinig aan te doen is ja. Maar zou niet raar opkijken als er een paar vertrekken.
Vind t sowieso best wel raar dat ze nog geen eigen verenigingen/competities hebben aangezien ze op veel vlakken iets voor zichzelf beginnen waar hetero's niet aan meedoen.
Zou jij opstappen als blijkt dat je kantinemaatje en middenveld buddy homo is?
En waarom zou er een aparte homo competitie moeten komen? Dat slaat toch helemaal nergens op, het zijn gewoon mannen en vrouwen die toevallig op iemand van hetzelfde geslacht vallen. Iets wat heel normaal is, ook in de dierenwereld. Alleen doen wij er eeuwenlang krampachtig over.. hoewel.. pas sinds het christelijk geloof vaste voet aan wal kreeg. (andere discussie)
Als mensen uit een vereniging opstappen, omdat iemand ineens homo blijkt te zijn, ligt het probleem eerder bij het achtergestelde achterlijke gedrag van die mensen, dan aan degene die homo is en dan moet je blij zijn dat dat soort bekrompen mensen op stapt.
Het is pure angst voor "andersdenkenden"

Kun je mij misschien vertellen wat homo's precies allemaal opgericht hebben waar hetero's niet aan mee mogen doen?
pi_69872672
Er zijn trouwens aparte voetbalteams voor homo's, net als volleybal, rugby, zwemclubs, enz. enz. Die Gay Games moeten ergens mee gevuld. Hetero's zijn trouwens bij alles van harte welkom.
pi_69872700
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef Prosac het volgende:

[..]

Zou jij opstappen als blijkt dat je kantinemaatje en middenveld buddy homo is?
En waarom zou er een aparte homo competitie moeten komen? Dat slaat toch helemaal nergens op, het zijn gewoon mannen en vrouwen die toevallig op iemand van hetzelfde geslacht vallen. Iets wat heel normaal is, ook in de dierenwereld. Alleen doen wij er eeuwenlang krampachtig over.. hoewel.. pas sinds het christelijk geloof vaste voet aan wal kreeg. (andere discussie)
Als mensen uit een vereniging opstappen, omdat iemand ineens homo blijkt te zijn, ligt het probleem eerder bij het achtergestelde achterlijke gedrag van die mensen, dan aan degene die homo is en dan moet je blij zijn dat dat soort bekrompen mensen op stapt.
Het is pure angst voor "andersdenkenden"

Kun je mij misschien vertellen wat homo's precies allemaal opgericht hebben waar hetero's niet aan mee mogen doen?
Hij komt vast uit Ryptsjerk, Staphorst of Tytsjerk waar homo's nog enge boze mensen zijn.
pi_69872764
En bovendien zijn 95% van de homofoben zelf gay alleen durven ze er niet voor uit te komen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:29:00 #237
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69872974
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
En bovendien zijn 95% van de homofoben zelf gay alleen durven ze er niet voor uit te komen
Dan zijn er heel wat kasthomo's op de wereld

Nogmaals, ik zou er geen enkel probleem mee hebben om met een homo in een team te zitten. Ik zou me alleen ongemakkelijk voelen bij het douchen, denk ik. Dat is toch niet zo raar?
pi_69873003
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:29 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Nogmaals, ik zou er geen enkel probleem mee hebben om met een homo in een team te zitten. Ik zou me alleen ongemakkelijk voelen bij het douchen, denk ik. Dat is toch niet zo raar?
Je denkt dat je penis te klein is he!!!
pi_69873007
quote:

[..]

Ja, ik vind het wel een beetje gek. Waar heb je dan precies moeite mee. Je hebt tot nu toe alleen die vergelijking met meisjes en douchen gemaakt.
pi_69873016
quote:

[..]

Waarom? Denk je dat hij je elk moment wil pakken of dat hij je piemel niet mooi vindt?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:30:44 #241
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_69873033
quote:

[..]

Ik zou me alleen ongemakkelijk voelen bij het douchen, denk ik. Dat is toch niet zo raar?
Neu.. ik denk dat dat na 1 of 2 keer douchen ook wel weg is hoor. Een beetje homo maakt dat nog een keer een opmerking over een gevallen zeepje, iedereen lacht erom en het is klaar.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:33:09 #242
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69873114
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, ik vind het wel een beetje gek. Waar heb je dan precies moeite mee. Je hebt tot nu toe alleen die vergelijking met meisjes en douchen gemaakt.
BertMaalderink verwoordde het wel mooi vond ik.

De situatie heeft zich overigens nog nooit voorgedaan, dus eigenlijk kan ik er geen oordeel over vellen.
pi_69873117
mên, ik weet nog wel in de f'jes en de e'tjes, dan was alles nog nieuw en ook samen douchen enzo, en ging je alles vergelijken . En dan was er ook nog weleens een jochie met een klein stijfje. En later als je 22 bent ofzo kán dat ineens niet meer?
pi_69873152
quote:

[..]

Stel dat er 1 homo is. Jij voelt je ongemakkelijk. Maar toen je het nog niet wist was hij ook homo en had je niks in de gaten.. waar ben je bang voor?
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
Geen probs met homo's in de sport. Zolang het een man is ga ik nog steeds net zo hard een duel in. Bij meiden vond ik dat moeilijker want je wil ze geen pijn doen. Maar een homo geef je gewoon een beuk met je schouder. Net als andere mannen.

Mja ik rende altijd iedereen eruit, of ik beukte ze om. Daarmee kreeg ik ooit een 'compliment' van iemand toen ik 17 was. "Ben je 11 ofzo, klein kutkleuter! ".
Ik: "Helaas niet, want anders werd je gepwnd door een 11-jarige" Volgens mij was dat tegen d'Olde veste.. En ik speelde zelf bij Opende
Olde Veste Dat zijn trouwens ook boeren van de hoogste categorie die tegen homo's zijn Althans, degene waar ik vorig seizoen tegen moest voetballen. Steevast discrimineren tegen homo's en allochtonen. (en dat terwijl er geeneens een homo bij ons in het team zit of erop lijkt, het was gewoon een standaard scheldwoord van ze )
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vroeg me op weg naar huis (ja, fok zet aan tot nadenken) ook nog af waarom het bij vrouwen een minder groot probleem lijkt te zijn. Zelfs in het damesoranje bij hockey zitten potten die er voor uit komen, en volgens mij bij de meeste hockeyteams, voetbalploegen, etc. voor vrouwen.
Maar lesbiennes zijn geil
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_69873225
Eigenlijk is het best arrogant gedacht van jezelf als je je ongemakkelijk voelt met een homo in de douche. Net of elke homo jou wil hebben
We are living in a material world, and I am a material girl
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:39:16 #246
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69873341
Oh, die illusie heb ik ook totaal niet hoor
pi_69873393
-nutteloos-

[ Bericht 98% gewijzigd door sjimz op 09-06-2009 19:43:53 ]
yooow
pi_69873484
Het is volgens mij ook anders als je iemand al vanaf jongs kent in je voetbalteam en na een tijdje geeft hij toe homo te zijn. Dan ken je hem toch al en hoeft er toch niet opeens iets te veranderen. Als er een nieuwe jongen in een team komt die meldt dat hij homo is, zullen er ongetwijfeld gasten zijn die het maar niks vinden. Weinig aan te doen denk ik.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_69874057
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:39 schreef Kopbal het volgende:
Oh, die illusie heb ik ook totaal niet hoor
M<aar waarom zou het dan vervelend vinden met een homo in de zelfde doucheruimte te zijn?
pi_69874131
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 20:01 schreef SCH het volgende:

[..]

M<aar waarom zou het dan vervelend vinden met een homo in de zelfde doucheruimte te zijn?
SCH, jij voetbalt toch zelf ook in teamverband?

Weten ze dat jij homo bent?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')