Het is ook niet erg interessant, maar hij heeft een nare avond gehad.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:37 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben te dronken om bovenstaand verhaal te kunnen snappen. Ik ben niet te dronken om fatsoenlijk te typen, zie ik.
Idd.quote:Op woensdag 24 december 2008 02:43 schreef ShadyLane het volgende:
"Tering, tyfus, tofu" vind ik wel erg mooi
quote:Op woensdag 24 december 2008 09:02 schreef Claudia_x het volgende:
k_man:!
Daarom ben ik zo blij dat ik samenwoon. Als mij zoiets overkomt dan bel ik hem gewoon en vanaf dat moment is het zijn probleem.
Als je het echt wilt omzeilen moet je naar Mekka of zo.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:43 schreef NoCigar het volgende:
Ik reis maar eens af naar Frankrijk om het allemaal te omzeilen.
Mijn supermarkt was ontzettend rustig. Ik had er al op gehoopt dat het vandaag (met name vanochtend) rustig zou zijn; de meeste mensen willen de drukte voor zijn en daarmee wordt juist de ergste drukte naar voren geschoven.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:07 schreef Z het volgende:
Volgens mij is de AH op de Elandsgracht morgen en overmorgen gewoon open. Gelukkig maar.
Wij maken 2 januari crostini. Lekker makkelijk en als je wat goed spul als beleg koopt heb je ook nog iets bijzonders. Morgen eten we (niet als voorgerecht maar wel vooraf) blini's met zalm en kaviaar. Vitello tonnato is ook makkelijk en valt meestal wel in de smaak.quote:Ik moet nog een simpel voorgerecht verzinnen.
Heb je wel mooie vingers voor aan de kerstdis?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:13 schreef Frollo het volgende:
Nog maar 72 uur, dan is het weer voorbij. Dan is het weer een gewone zaterdagochtend. Krantje halen, bakkie zetten...
Dat wel! Jij ook?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je wel mooie vingers voor aan de kerstdis?
Als ik zou samenwonen, had ik waarschijnlijk ook even m'n vriendin gebeld of ze de andere sleutel wilde komen brengen. Dan was ik bij de auto gebleven en had in de gaten gehouden dat de poort niet gesloten werd.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:02 schreef Claudia_x het volgende:
Daarom ben ik zo blij dat ik samenwoon. Als mij zoiets overkomt dan bel ik hem gewoon en vanaf dat moment is het zijn probleem.
Het zal de tijd van het jaar zijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:08 schreef Frollo het volgende:
k_man, je wordt niet eens afgezeken in je KLB-topic!
Jij hebt toch niet eens je rijbewijs?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:02 schreef Claudia_x het volgende:
De andere 18 platen zijn minstens net zo goedquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:46 schreef Z het volgende:
De muzieksmaak van zodiakk en mij hebben nog nooit zo dicht bij elkaar gelegen als dit jaar. Dit vind ik ook prima plaatjes:
Grouper – Dragging A Dead Deer Up A Hill (Type Records)
Hercules and Love Affair – Hercules and Love Affair (DFA)
Flying Lotus – Los Angeles (Warp Records)
Ik luister meestal ook wel het één en ander van jouw jaarlijstje, als ik het kan vinden tenminste. Je luistert naar andere muziek dan de gemiddelde user in dat topic.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef zodiakk het volgende:
[..]
De andere 18 platen zijn minstens net zo goed.
Dat bedoelde ik ook, hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Als ik zou samenwonen, had ik waarschijnlijk ook even m'n vriendin gebeld of ze de andere sleutel wilde komen brengen. Dan was ik bij de auto gebleven en had in de gaten gehouden dat de poort niet gesloten werd.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:54 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Jij hebt toch niet eens je rijbewijs?
Nee, maar ik kan het wel even aan m'n schoonzusje vragen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef Z het volgende:
Nou, ik las heeeeeel wat anders.
Heb je nog een lekker recept voor de Vitello tonnato Claudia? Of kan ik een willekeurige van het internet plukken?
Ik heb me in elk geval voorgenomen dat ik, als ik van baan verander, niet verder dan 20 minuten buiten Amsterdam wil zitten. Dus tenzij ze me vier dagen per week thuis laten werken is een ministerie iig niet echt een optie. Maar goed, misschien doen 2 weken vakantie me goed en is m'n misantropie als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:13 schreef zodiakk het volgende:
I.R. Werken bij het Rijk. Als je verder denkt!
Ik hoop niet dat ik ergens in het fotoarchief sta. Mijn puberjaren waren niet mijn fraaiste jaren.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:07 schreef ShadyLane het volgende:
Of tot zoeken in de annalen van het M.C. te E.
Zo heet het nichtje van Meneer Claudia.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:08 schreef Z het volgende:
Josje?
Verreweg het leukste nichtje, overigens. *CENSUUR*quote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zo heet het nichtje van Meneer Claudia.
(Hoe ik dat weet... tsja, ik weet soms gewoon dingen)
Leuke naam voor een poes.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:13 schreef ShadyLane het volgende:
Jopie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |