Verreweg het leukste nichtje, overigens. *CENSUUR*quote:Op woensdag 24 december 2008 13:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Zo heet het nichtje van Meneer Claudia.
(Hoe ik dat weet... tsja, ik weet soms gewoon dingen)
Leuke naam voor een poes.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:13 schreef ShadyLane het volgende:
Jopie?
Shit, heb ik nog te veel gewerkt.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:15 schreef Claudia_x het volgende:
*CENSUUR*
Over goedkope nieuwbouwwoningen gesproken: heb jij enig idee waarom deze woningen zo goedkoop zijn: http://www.atelier-amsterdam.nl/ ? Ik begrijp dat het niet de beste buurt van Amsterdam is, maar ik vind een koopsom van 282.000 voor een 5-kamerappartement van 138m2 inclusief parkeergarage bizar weinig. Zie ik iets over het hoofd?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:03 schreef Z het volgende:
De vijfhoek is een erg leuke buurt. In de tijd dat we op zoek waren heb ik ook in Haarlem gekeken, m'n vrouw wilde alleen per se niet, en ik eigenlijk ook niet. Voor dat bedrag kan je trouwen een prima nieuwbouwhuis in een goede buurt kopen hoor (in Amsterdam).
Maar zijn die woningen nog beschikbaar? In die bijsluiter stond dat de prijzen golden tot 31/12/07.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het echt ongelooflijk! Door dit soort woningen ga ik eraan twijfelen of ik er wel goed aan doe om naar een nieuwe en duurdere huurwoning te gaan. Ik dacht dat 900 euro wel een goede deal was, omdat ik meestal huurwoningen tegenkom die vele malen duurder zijn. Dat Atelier-project is zó goedkoop, en je krijgt er veel ruimte voor terug.
Dat is mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar zijn die woningen nog beschikbaar? In die bijsluiter stond dat de prijzen golden tot 31/12/07.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:37 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben te dronken om bovenstaand verhaal te kunnen snappen. Ik ben niet te dronken om fatsoenlijk te typen, zie ik.
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:43 schreef ShadyLane het volgende:
"Tering, tyfus, tofu" vind ik wel erg mooi
Als ze nu nog te koop zouden staan zouden ze niet veel duurder zijn. Voor nieuwbouw betaal je de marktprijs, dus er wordt niet overgeboden, o.a. dat overbieden maakt de huizen in Amsterdam zo duur.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is mij ook een raadsel.
Ik lees ergens dat ze in september 2007 in de verkoop zijn gegaan en begin 2009 opgeleverd worden.
In welk project heb jij nu een nieuwbouwwoning gekocht? (Of wilde je dat liever niet zeggen?)quote:Op woensdag 24 december 2008 14:41 schreef Z het volgende:
[..]
Als ze nu nog te koop zouden staan zouden ze niet veel duurder zijn. Voor nieuwbouw betaal je de marktprijs, dus er wordt niet overgeboden, o.a. dat overbieden maakt de huizen in Amsterdam zo duur.
Haha, dat is waar ook. Nouja, om het goed te maken:quote:
"gobs"quote:Women played no part in his life. Sex had never interested him. His furtive, infrequent urges drew him to young, slim, full-bosomed, brainless girls - the giggling little waitress, the lisping manicurists, the less efficient stenographers, the kind who wore pink or orchid dresses and little hats on the back of their heads with gobs of blonde curls in front. He was indifferent to women of intellect
De verkoopprijs staat er niet meer bij. Ik ben wel benieuwd wat je hebt gekocht voor welke prijs.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:45 schreef Z het volgende:
www.hetfacet.nl
Als de pagina opent moet je de melding dat alles verkocht is even sluiten, anders valt er niets te zien.
Gaat dit over Elsworth Toohey? Of ben je al wat verder?quote:
Graag gedaan. Mocht je geïnteresseerd zijn in meer kalfsvleesrecepten: het komt hier vandaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
Die vide!
Ziet er goed uit dat recept. Dank!
Ik ben al iets verder, maar deze passage ging inderdaad over de gemene Elsworth die hele gemene dingen aan het bekokstoven is voor onze Held! (spannend!)quote:Op woensdag 24 december 2008 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gaat dit over Elsworth Toohey? Of ben je al wat verder?
Dus hij controleert je?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:16 schreef Claudia_x het volgende:
Als B. dit straks terugleest dan krijg ik vast op m'n kop omdat ik te veel prijsgeef.
Hoe ver ben je dan precies?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:10 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik ben al iets verder, maar deze passage ging inderdaad over de gemene Elsworth die hele gemene dingen aan het bekokstoven is voor onze Held! (spannend!)
Ja, best wel! Mijn nagels worden nooit heel mooi, als ik naar de grond *wijs* zitten er al weer rouwranden aan. Maar relatief zijn de vingers zeer toonbaar, dit jaar.quote:
Zo ontzettend ruim is het nou ook weer niet. Het is 138 m2 verdeeld over drie lagen, dus er gaat relatief veel van af aan verkeersruimte. Bovendien zit in die oppervlakte ook de garage inbegrepen. Je mag waarschijnlijk in je handjes knijoen als je 100 m2 overhoudt waar je iets mee kunt. Er zit ook geen tuin bij, zo te zien?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het echt ongelooflijk! Door dit soort woningen ga ik eraan twijfelen of ik er wel goed aan doe om naar een nieuwe en duurdere huurwoning te gaan. Ik dacht dat 900 euro wel een goede deal was, omdat ik meestal huurwoningen tegenkom die duurder zijn. Dat Atelier-project is zó goedkoop, en je krijgt er veel ruimte voor terug.
Vide?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
Die vide!
Ziet er goed uit dat recept. Dank!
Amsterdamse begrippen hé.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo ontzettend ruim is het nou ook weer niet. Het is 138 m2 verdeeld over drie lagen, dus er gaat relatief veel van af aan verkeersruimte. Bovendien zit in die oppervlakte ook de garage inbegrepen. Je mag waarschijnlijk in je handjes knijoen als je 100 m2 overhoudt waar je iets mee kunt. Er zit ook geen tuin bij, zo te zien?
Ik vind 100 m2 nog steeds gigantisch. En ik wíl niet eens een tuin!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo ontzettend ruim is het nou ook weer niet. Het is 138 m2 verdeeld over drie lagen, dus er gaat relatief veel van af aan verkeersruimte. Bovendien zit in die oppervlakte ook de garage inbegrepen. Je mag waarschijnlijk in je handjes knijoen als je 100 m2 overhoudt waar je iets mee kunt. Er zit ook geen tuin bij, zo te zien?
Over woningen e.d. gesproken, heb je de nieuwe babykamer al klaar, Z? Ik ben er eergisteren aan begonnen en nu is hij af. Paars. Lichtpaars met donkerpaars. Behangen als een profi, alles sluit strak aan. Verven, nieuwe plintjes, vloerbedekking eruit gehaald en teruggelegd. Radiator geschuurd en opnieuw gelakt. Ik moet enkel nog nieuwe plintjes halen en die er tegenaan jatsen. Dan ben ik helemaal klaar en kan de vrouw de meubeltjes gaan uitpakken.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:37 schreef Z het volgende:
[..]
Amsterdamse begrippen hé.
De Vitello Tonnato wordt gemaakt met behulp van twee recepten, en geen kalfsfricandeau, dat was natuurlijk nergens meer te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |