Eensch al is het wel kansloos om steeds anderen te betichten dat ze snel happenquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus
en wie zegt dat ik jullie afzeik? ik word alleen een beetje ziek van jullie 2 door elke keer zo te happen en fel te reageren als Diamond weer iets zegt
mij zie je niet veel flauw posten als Feyenoord verloren heeft oid sterker nog vaak post ik helemaal niet eens
maargoed blijf lekker in je wereldjeals jij dat leuk vind
ga ik wel ergens anders posten
overigens: nee het zit mij dwars dat iedereen elkaar mag afzeiken
ik weet het lezen is moeilijk als je je aangevallen voelt
Ferdi snapt m volgens mij wel en begrijpt dat ik niet op de man verder afspeel alleen dit onderwerp
dat erger is geworden toen ''meneer'' hooligan erbij kwam
Frank hapt snel
maar jij wel heel snel hoor
Dacht je trouwens dat ik Diamond was?het is namelijk meer een post gericht aan Diamond
het is dat je me quote anders had ik er niet eens op gereageerd
quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Of ben ik weer te laat voor de heftige discussie?
Whehe en op Hyves vind je hem zoquote:
Met dat soort supporters verdien je het ook niet om te winnen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
FC Twente #34 - Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn
Wat ga jij en JP doen dan dat je vroeg met ' em klaar hoopt te zijn?quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:28 schreef FJD het volgende:
Das waar maar misschien zijn we vroeg klaar en schop ik JP nog even achter de XboxMaar dat is allesbehalve een zekerheidje hoor.
nope dat was Bausquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eensch al is het wel kansloos om steeds anderen te betichten dat ze snel happenDat doe jij net zo goed! Ik kan me iets met verf herinneren
Dat wil je helemaal niet wetenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:08 schreef Keltie het volgende:
Wat ga jij en JP doen dan dat je vroeg met ' em klaar hoopt te zijn?
+1quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:06 schreef Viro het volgende:
m'n anus is op vakantie..
103 posts en 152k views
waar gaat het toch heen met fok
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef Incolumis het volgende:
Dikkeboot staat een beetje stil, 0.9 kmph
Heb ik ook al twee keer gehadquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef Incolumis het volgende:
Dikkeboot staat een beetje stil, 0.9 kmph
De langzame routequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |