Neuh, ook zonder Feijenoord aangelegenheden ben je een droeftoeter...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
owjee het gaat over feyenoord hoor
Anders had je ook niet gepost in het topic...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
owjee het gaat over feyenoord hoor
Ook nog bij Hans Klok geweest ?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ken je nagaan ik als voetbalnoob kan om beide zaken hard lachen
Omdat ik altijd over feyenoord begin.. logische redenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh, ook zonder Feijenoord aangelegenheden ben je een droeftoeter...
Klopt.. de beurs, zeilen, schaatsen, wielrennen en de crisis boeit me niet zo.. dus dan blijft er nog maar 1 ding over...quote:Op donderdag 18 december 2008 14:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Anders had je ook niet gepost in het topic...
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Klopt.. de beurs, zeilen, schaatsen, wielrennen en de crisis boeit me niet zo.. dus dan blijft er nog maar 1 ding over...
Xboxen.. hmm zo af en toe.. frankie afzeiken.. komen we toch weer uit bij feyenoord he...quote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben ook nog kabeltjes, xboxen en frankie afzeiken..
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef Viro het volgende:
Laten we het dan over seks hebben.
Zo wie heeft er de laatste tijd nog gebatst?
quote:[b]Op donderdag 18 december 2008 15:03 schreef ursel het volgende:[/bik ben getrouwd, da's niet eerlijk..
Duidelijk dat jij het vrouwtje ben in de huwelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:03 schreef ursel het volgende:
[..]ik ben getrouwd, da's niet eerlijk..
Alsnog gecondoleerd frankiequote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
En weer thuis van de begrafenis van m'n opa. Erg mooie en emotionele begrafenis!
Nee was niet bij ons, jij wel?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ook nog bij Hans Klok geweest ?
moehahaquote:
Dat plankje jaquote:Op donderdag 18 december 2008 17:44 schreef Sickert het volgende:
Plankjes zitten mij alleen dwars als ze rectaal ingebracht worden
Owww dacht heel Eneco... jawel maar heb weinig meegekregen van hem.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee was niet bij ons, jij wel?
ja was een goeie wedstrijd, erg netjes gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 22:25 schreef ursel het volgende:
NEC overwinterd voor het eerst in hun history..
True, true... Mijn postcount is ook tamelijk gedaaldquote:Op donderdag 18 december 2008 14:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Klopt.. de beurs, zeilen, schaatsen, wielrennen en de crisis boeit me niet zo.. dus dan blijft er nog maar 1 ding over...
Niets gezien maar wel knapquote:Op donderdag 18 december 2008 22:25 schreef ursel het volgende:
NEC overwinterd voor het eerst in hun history..
Gast, serieus.. Wanneer heb jij mij afgezeken? Je bent gewoon een droeftoeter omdat je hier na een verlies van Feijenoord semi grappig uit de hoek wil komen. Semi jah, omdat het je nooit lukt. Daarnaast, what the fuck, hoe diep zit het als je hier alleen maar wat post als Feijenoord heb verloren. Wat wil je dan? Dat Fer en, blijkbaar, ik schuddebuikend over de grond heen rollen van het lachen door die droeftoeterposts van je?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee het zit mij dwars dat iedereen elkaar mag afzeiken maar dat jij en keltie door niemand afgezeken mogen worden als het om Feyenoord gaat
quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gast, serieus.. Wanneer heb jij mij afgezeken? Je bent gewoon een droeftoeter omdat je hier na een verlies van Feijenoord semi grappig uit de hoek wil komen. Semi jah, omdat het je nooit lukt. Daarnaast, what the fuck, hoe diep zit het als je hier alleen maar wat post als Feijenoord heb verloren. Wat wil je dan? Dat Fer en, blijkbaar, ik schuddebuikend over de grond heen rollen van het lachen door die droeftoeterposts van je?
Pfff...![]()
zeker druk bezig met fatimaquote:Op donderdag 18 december 2008 20:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Owww dacht heel Eneco... jawel maar heb weinig meegekregen van hem.
iets wat ik niet wildequote:Op vrijdag 19 december 2008 07:52 schreef staticdata het volgende:
ja hoor en de ochtend begint weer met gekut over voetbal
een Spare ribbetje in elkaars strot rammenquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:46 schreef FJD het volgende:
Niet zo boos doen, morgen moeten jullie nog een biertje met elkaar kunnen drinken
Feyenoord maakt meer kapot dan je lief is
Door de vroegte dacht ik dat je Diamond was. Vandaar ook het "droeftoeter"quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus
en wie zegt dat ik jullie afzeik? ik word alleen een beetje ziek van jullie 2 door elke keer zo te happen en fel te reageren als Diamond weer iets zegt
Klopt, maargoed.. Ik dacht dan ook dat ik een post van Diamand had gequotequote:mij zie je niet veel flauw posten als Feyenoord verloren heeft oid sterker nog vaak post ik helemaal niet eens
"M'n wereldje"?quote:maargoed blijf lekker in je wereldjeals jij dat leuk vind
ga ik wel ergens anders posten
Gast, in de tijd dat ik hier post heb ik nog nooit iemand gezien die afgezeken wordquote:overigens: nee het zit mij dwars dat iedereen elkaar mag afzeiken
Ah, blijkbaar zijn mijn posts het ergst.. Als je dat stelt ken je niet met de treinquote:ik weet het lezen is moeilijk als je je aangevallen voelt
Ferdi snapt m volgens mij wel en begrijpt dat ik niet op de man verder afspeel alleen dit onderwerp
dat erger is geworden toen ''meneer'' hooligan erbij is gekomen
Boos doen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:46 schreef FJD het volgende:
Niet zo boos doen, morgen moeten jullie nog een biertje met elkaar kunnen drinken
Feyenoord maakt meer kapot dan je lief is
Mjah, werken en posten tegelijkertijdquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:02 schreef staticdata het volgende:
zo daar heb je toch nog ff over gedaan
hij is goed hequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Door de vroegte dacht ik dat je Diamond was. Vandaar ook het "droeftoeter"
Ben nooit te beroerd om een foutje toe te geven![]()
[..]
Klopt, maargoed.. Ik dacht dan ook dat ik een post van Diamand had gequote
[..]
"M'n wereldje"?
[..]
Gast, in de tijd dat ik hier post heb ik nog nooit iemand gezien die afgezeken word
[..]
Ah, blijkbaar zijn mijn posts het ergst.. Als je dat stelt ken je niet met de trein
"Hooligan", flikker toch op joh
EDIT:
En dan een beetje je post editten zodat het net is alsof ik m' n foutje niet toe durf te geven hey... Boefje!![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
hij is goed he
ik kom 's morgens langzaam opgang![]()
jij was toch de Hooli![]()
niet?...
Jawel, maar nu is het een koosnaampje voor jequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:05 schreef Sickert het volgende:
dat van jij denkende ik diamond zag ik later pas toen ik terug las
ben ik nu geen droeftoeter meer?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:05 schreef Keltie het volgende:
Nee
Ik ben een wedstrijd bezoekende supporter met een drang naar spanning en sensatie in en rond het stadion
Daar ben ik al!quote:
Ik bel t restaurant wel dat ze extra meubilair achter de hand moeten houden als ze zondag ook nog open willenquote:
Autoquote:Ik drink morgen geen biertje met jullie, kom met de auto
Wat, waar, hoe en hoelaat eigenlijk?
Vanavond FIFA?
Mjah, ik moet savonds/ later op de avond nog even langs wat maten van de voetbal dus treinen en drinken is niet echt een optiequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik bel t restaurant wel dat ze extra meubilair achter de hand moeten houden als ze zondag ook nog open willen![]()
[..]
AutoIk kom speciaal met de trein
Info mail gaat vandaag de deur uit maar tis Rdam Centrum.
Fifa wordt lastig, heel misschien als t laat op de avond is maar ik heb bezoek vanavond.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:44 schreef Keltie het volgende:
EDIT: BLAAAAT
Tjah, om nou een berichtje te plaatsen waarin staat: "vanavond, fifa?" terwijl er boven het bericht staat dat dit lastig word omdat je bezoek hebt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |