Dat hebben we wel nodig op deze oh zo saaie woensdagmiddagquote:Op woensdag 17 december 2008 15:09 schreef ursel het volgende:
Jij gaat zoooo.op je klote krijgen van Frankie over deze TT..
Verklaar u nader.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:19 schreef FJD het volgende:
TVersity is wel gaaf maar ik schrok me kapot van de kwaliteit tov een kabeltje naar de TV
Frank de 2equote:Op woensdag 17 december 2008 15:19 schreef FJD het volgende:
TVersity is wel gaaf maar ik schrok me kapot van de kwaliteit tov een kabeltje naar de TV
ik heb thuis de PS3 via de router naar mijn pc boven gekoppeld met een draadje. En streamen doe ik via Mediaplayer en dat werkt super, zo scherp ( veel beter dan draadloos) dat je alle huidcellen kan zien zitten (ligt ook aan de beeldweergever)quote:
Toen zag ik alleen dit nog nietquote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 17 december 2008 15:37 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
ik heb thuis de PS3 via de router naar mijn pc boven gekoppeld met een draadje. En streamen doe ik via Mediaplayer en dat werkt super, zo scherp ( veel beter dan draadloos) dat je alle huidcellen kan zien zitten (ligt ook aan de beeldweergever)
Dan moet je via Tversity gewoon ff je resolutie instellen. Een film op 1080p waar kwaliteit minder is is ook geen film op 1080p.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:37 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
ik heb thuis de PS3 via de router naar mijn pc boven gekoppeld met een draadje. En streamen doe ik via Mediaplayer en dat werkt super, zo scherp ( veel beter dan draadloos) dat je alle huidcellen kan zien zitten (ligt ook aan de beeldweergever)
Verschil tussen 720p over TVersity en van PC direct naar TV was echt te groot om het als een serieus alternatief te beschouwen voor als m'n PC niet meer naast m'n TV staat.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:30 schreef Sickert het volgende:
Frank de 2e
logish alsje hd wilt streamen van je pc naar je xdoos naar tv dat er kwaliteits verlies is
Gisteren nog een referentie in House MD naar Jack Bauer!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Toen zag ik alleen dit nog niet![]()
Toon eens respect voor Jack Bauer
quote:House, storming into Cuddy's office after the first patient dies: "I need a bone saw."
Cuddy: "I'm sorry... I wish I could."
House: "I just want a little tiny slice of this guy's brain. That's all I need. Just enough to tell me what's killing Foreman."
Cuddy: "A thin slice of Joe's brain could also cause a public health crises."
House: "It's not a good idea to scream fire every time somebody lights a match."
Cuddy: "Don't downplay this, House. You put both of them in isolation for a reason. Joe's death elevates this situation to a biosafety level three."
House: "Oooh level three You should call Jack Bauer."
jack werd gisteren gepwnd door Dr Housequote:Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toon eens respect voor Jack Bauer
we zijn weer bootje varenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:26 schreef IJsmuts het volgende:
owja tvp![]()
nog wat recente gekkigheid gemist
blaas dan in je zeil man, luilakquote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef FJD het volgende:
Draait de wind weer net zo dat ik stil kom te liggenOntzettend vervelend
Maar dan kan ik niet meer bier drinkenquote:
Morgen..quote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
huwelijksbootje....![]()
kut man, morgen is de dag
ik zou graag willen, alleen zit ik dan een weekendje in parijsquote:Op woensdag 17 december 2008 18:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet meer bier drinken![]()
Kom je zaterdag ook?
sneller drinken!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet meer bier drinken![]()
Kom je zaterdag ook?
Vanavond volgend jaar rent ie weer rond in Nederland dus dan pakken we hem nog wel een keerquote:Op woensdag 17 december 2008 18:40 schreef IJsmuts het volgende:
ik zou graag willen, alleen zit ik dan een weekendje in parijs![]()
maar ik neem aan dat we nog wel weer eens vaker bij elkaar komen met die kale dikkop erbij
so truequote:Op woensdag 17 december 2008 18:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zou graag willen, alleen zit ik dan een weekendje in parijs![]()
maar ik neem aan dat we nog wel weer eens vaker bij elkaar komen met die kale dikkop erbij
vanaf neem ik aanquote:Op woensdag 17 december 2008 18:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Vanavond volgend jaar rent ie weer rond in Nederland dus dan pakken we hem nog wel een keer
Sorry hoorquote:
mooi, stop ik gelijk dat gaatje van frank volquote:Op woensdag 17 december 2008 18:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zeg housewarming ergens Mei ofzo.. dan had Frank ook nog een gaatje vrij.
hij heeft toch geen vriendin meer of wel? heeft alle tijd van de wereldquote:Op woensdag 17 december 2008 18:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zeg housewarming ergens Mei ofzo.. dan had Frank ook nog een gaatje vrij.
dat is nathan hunt, niks zeggen hoor want ze tapen het en vervolgens gaat de IMF je meissie lastig vallenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:47 schreef Incolumis het volgende:
pfff word pissed off hier. ik word bijna elk uur vandaag gebeld door een onbekend nummer, pak ik op, hoor ik wat ruis en begint een bandje af te spelen. het lijkt steeds vaker te gebeuren...
boefjequote:Op woensdag 17 december 2008 18:54 schreef Mr_Baus het volgende:
woohoo IJSMUTSIE!!!![]()
![]()
![]()
Tering ik ben dronken aan het ewordenlaatste loodjes op het werk, beetje aankutten enzo
morgen gaaan we "vuurwelkr" maken![]()
Preciesquote:Op woensdag 17 december 2008 18:49 schreef Incolumis het volgende:
hij heeft toch geen vriendin meer of wel? heeft alle tijd van de wereld
quote:
Ouwe homo!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mooi, stop ik gelijk dat gaatje van frank vol![]()
Truequote:Op woensdag 17 december 2008 18:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hij heeft toch geen vriendin meer of wel? heeft alle tijd van de wereld
wat zegt dat bandje?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:47 schreef Incolumis het volgende:
pfff word pissed off hier. ik word bijna elk uur vandaag gebeld door een onbekend nummer, pak ik op, hoor ik wat ruis en begint een bandje af te spelen. het lijkt steeds vaker te gebeuren...
geen idee, ik hang al op voordat ik er naar luisterquote:
Ik wacht op http://www.gametrailers.com/player/43755.htmlquote:Op woensdag 17 december 2008 19:22 schreef staticdata het volgende:
http://www.psonly.nl/videos/2330/Uncharted_2:_Among_Thieves_-_VGA_2008_Trailer/
uncharted 2 trailer, ziet er goed uit
Shizzle..quote:Op woensdag 17 december 2008 21:32 schreef FJD het volgende:
Ze hebben een Pool de gracht ingegooid. RIP Shizzle
Ga je een keer niet, gaan ze Polen gooienquote:Op woensdag 17 december 2008 21:32 schreef FJD het volgende:
Ze hebben een Pool de gracht ingegooid. RIP Shizzle
De manier waarop hij die penalty binnen schoot vond ik dan wel weer tof van 'emquote:Op donderdag 18 december 2008 07:43 schreef Sickert het volgende:
Suarez
Hoop dat MvB 'm een boete clausule op gaat leggen.
Dit kan echt niet meer hoormooi dat hij een strafschop verzilvert maar de manier waarop is echt om je als supporter kapot te schamen voor je club/spelers.
''Heb je Ajax gister gezien?''
''Ja! met die duikelaar van een Suarez! mooie pot voetbal man!''
www.infofilter.nl ?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
geen idee, ik hang al op voordat ik er naar luister
heb al eens gehoord dat het mij veel geld kost als ik zou opnemen, we zullen zien
quote:Op donderdag 18 december 2008 07:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoi gefrustreerde relnicht van me
Hij heeft iets teveel naar mijn Fifa capaciteiten gekekenquote:Op donderdag 18 december 2008 08:08 schreef Keltie het volgende:
De manier waarop hij die penalty binnen schoot vond ik dan wel weer tof van 'em
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik wacht op http://www.gametrailers.com/player/43755.html
quote:Op donderdag 18 december 2008 08:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij heeft iets teveel naar mijn Fifa capaciteiten gekeken
Je hebt gisteren wel even zitten knijpen zeker? Scheelde maar een minuut of je kon hier niet komen postenquote:
Schijnbaar wassie toch heel goed bezig... om toch eindelijk die penalty te krijgenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:30 schreef Mrakz0r het volgende:
Heb 't niet gezien gister. Was ie zo slecht bezig dan?
Waarom? We waren gewoon al door hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 09:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt gisteren wel even zitten knijpen zeker? Scheelde maar een minuut of je kon hier niet komen posten
Thuis verliezen van de ploeg die jullie vorige keer nog uit de CL hield zou een beetje het nut uit het uitlachen van Feyenoord supporters halenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waarom? We waren gewoon al door hoor
Wel een jpgtje:quote:Op donderdag 18 december 2008 09:43 schreef ursel het volgende:
Dwarrelt er niet ergens een gifje rond?? Heb ut ook niet gezien..
Mogguh trouwens..
Jullie uitlachen?? Dan ken ik blijven lachen.. het word nu een beetje standaard dat feyenoord verliest.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Thuis verliezen van de ploeg die jullie vorige keer nog uit de CL hield zou een beetje het nut uit het uitlachen van Feyenoord supporters halen
man zeik toch niet steeds zo zwaar manquote:Op donderdag 18 december 2008 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Thuis verliezen van de ploeg die jullie vorige keer nog uit de CL hield zou een beetje het nut uit het uitlachen van Feyenoord supporters halen
dit was het moment ervoorquote:
Ken je nagaan ik als voetbalnoob kan om beide zaken hard lachenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jullie uitlachen?? Dan ken ik blijven lachen..
Zit er een plankje dwarsquote:Op donderdag 18 december 2008 12:16 schreef Sickert het volgende:
man zeik toch niet steeds zo zwaar man
het feit dat jij je steeds door hem uit de tent laat lokken maakt jou net zo slecht als diamond is om hier te posten als Feyenoord weer heeft verloren
en ik als voetbalkenner ookquote:Op donderdag 18 december 2008 12:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ken je nagaan ik als voetbalnoob kan om beide zaken hard lachen
Neuh, ook zonder Feijenoord aangelegenheden ben je een droeftoeter...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
owjee het gaat over feyenoord hoor
Anders had je ook niet gepost in het topic...quote:Op donderdag 18 december 2008 12:09 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
owjee het gaat over feyenoord hoor
Ook nog bij Hans Klok geweest ?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ken je nagaan ik als voetbalnoob kan om beide zaken hard lachen
Omdat ik altijd over feyenoord begin.. logische redenquote:Op donderdag 18 december 2008 14:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Neuh, ook zonder Feijenoord aangelegenheden ben je een droeftoeter...
Klopt.. de beurs, zeilen, schaatsen, wielrennen en de crisis boeit me niet zo.. dus dan blijft er nog maar 1 ding over...quote:Op donderdag 18 december 2008 14:10 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Anders had je ook niet gepost in het topic...
quote:Op donderdag 18 december 2008 14:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Klopt.. de beurs, zeilen, schaatsen, wielrennen en de crisis boeit me niet zo.. dus dan blijft er nog maar 1 ding over...
Xboxen.. hmm zo af en toe.. frankie afzeiken.. komen we toch weer uit bij feyenoord he...quote:Op donderdag 18 december 2008 14:33 schreef ursel het volgende:
[..]
We hebben ook nog kabeltjes, xboxen en frankie afzeiken..
quote:Op donderdag 18 december 2008 15:01 schreef Viro het volgende:
Laten we het dan over seks hebben.
Zo wie heeft er de laatste tijd nog gebatst?
quote:[b]Op donderdag 18 december 2008 15:03 schreef ursel het volgende:[/bik ben getrouwd, da's niet eerlijk..
Duidelijk dat jij het vrouwtje ben in de huwelijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 15:03 schreef ursel het volgende:
[..]ik ben getrouwd, da's niet eerlijk..
Alsnog gecondoleerd frankiequote:Op donderdag 18 december 2008 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
En weer thuis van de begrafenis van m'n opa. Erg mooie en emotionele begrafenis!
Nee was niet bij ons, jij wel?quote:Op donderdag 18 december 2008 14:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ook nog bij Hans Klok geweest ?
moehahaquote:
Dat plankje jaquote:Op donderdag 18 december 2008 17:44 schreef Sickert het volgende:
Plankjes zitten mij alleen dwars als ze rectaal ingebracht worden
Owww dacht heel Eneco... jawel maar heb weinig meegekregen van hem.quote:Op donderdag 18 december 2008 17:42 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nee was niet bij ons, jij wel?
ja was een goeie wedstrijd, erg netjes gedaanquote:Op donderdag 18 december 2008 22:25 schreef ursel het volgende:
NEC overwinterd voor het eerst in hun history..
True, true... Mijn postcount is ook tamelijk gedaaldquote:Op donderdag 18 december 2008 14:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Klopt.. de beurs, zeilen, schaatsen, wielrennen en de crisis boeit me niet zo.. dus dan blijft er nog maar 1 ding over...
Niets gezien maar wel knapquote:Op donderdag 18 december 2008 22:25 schreef ursel het volgende:
NEC overwinterd voor het eerst in hun history..
Gast, serieus.. Wanneer heb jij mij afgezeken? Je bent gewoon een droeftoeter omdat je hier na een verlies van Feijenoord semi grappig uit de hoek wil komen. Semi jah, omdat het je nooit lukt. Daarnaast, what the fuck, hoe diep zit het als je hier alleen maar wat post als Feijenoord heb verloren. Wat wil je dan? Dat Fer en, blijkbaar, ik schuddebuikend over de grond heen rollen van het lachen door die droeftoeterposts van je?quote:Op donderdag 18 december 2008 17:44 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee het zit mij dwars dat iedereen elkaar mag afzeiken maar dat jij en keltie door niemand afgezeken mogen worden als het om Feyenoord gaat
quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gast, serieus.. Wanneer heb jij mij afgezeken? Je bent gewoon een droeftoeter omdat je hier na een verlies van Feijenoord semi grappig uit de hoek wil komen. Semi jah, omdat het je nooit lukt. Daarnaast, what the fuck, hoe diep zit het als je hier alleen maar wat post als Feijenoord heb verloren. Wat wil je dan? Dat Fer en, blijkbaar, ik schuddebuikend over de grond heen rollen van het lachen door die droeftoeterposts van je?
Pfff...![]()
zeker druk bezig met fatimaquote:Op donderdag 18 december 2008 20:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Owww dacht heel Eneco... jawel maar heb weinig meegekregen van hem.
iets wat ik niet wildequote:Op vrijdag 19 december 2008 07:52 schreef staticdata het volgende:
ja hoor en de ochtend begint weer met gekut over voetbal
een Spare ribbetje in elkaars strot rammenquote:Op vrijdag 19 december 2008 07:46 schreef FJD het volgende:
Niet zo boos doen, morgen moeten jullie nog een biertje met elkaar kunnen drinken
Feyenoord maakt meer kapot dan je lief is
Door de vroegte dacht ik dat je Diamond was. Vandaar ook het "droeftoeter"quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:47 schreef Sickert het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus
en wie zegt dat ik jullie afzeik? ik word alleen een beetje ziek van jullie 2 door elke keer zo te happen en fel te reageren als Diamond weer iets zegt
Klopt, maargoed.. Ik dacht dan ook dat ik een post van Diamand had gequotequote:mij zie je niet veel flauw posten als Feyenoord verloren heeft oid sterker nog vaak post ik helemaal niet eens
"M'n wereldje"?quote:maargoed blijf lekker in je wereldjeals jij dat leuk vind
ga ik wel ergens anders posten
Gast, in de tijd dat ik hier post heb ik nog nooit iemand gezien die afgezeken wordquote:overigens: nee het zit mij dwars dat iedereen elkaar mag afzeiken
Ah, blijkbaar zijn mijn posts het ergst.. Als je dat stelt ken je niet met de treinquote:ik weet het lezen is moeilijk als je je aangevallen voelt
Ferdi snapt m volgens mij wel en begrijpt dat ik niet op de man verder afspeel alleen dit onderwerp
dat erger is geworden toen ''meneer'' hooligan erbij is gekomen
Boos doen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 07:46 schreef FJD het volgende:
Niet zo boos doen, morgen moeten jullie nog een biertje met elkaar kunnen drinken
Feyenoord maakt meer kapot dan je lief is
Mjah, werken en posten tegelijkertijdquote:Op vrijdag 19 december 2008 08:02 schreef staticdata het volgende:
zo daar heb je toch nog ff over gedaan
hij is goed hequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Door de vroegte dacht ik dat je Diamond was. Vandaar ook het "droeftoeter"
Ben nooit te beroerd om een foutje toe te geven![]()
[..]
Klopt, maargoed.. Ik dacht dan ook dat ik een post van Diamand had gequote
[..]
"M'n wereldje"?
[..]
Gast, in de tijd dat ik hier post heb ik nog nooit iemand gezien die afgezeken word
[..]
Ah, blijkbaar zijn mijn posts het ergst.. Als je dat stelt ken je niet met de trein
"Hooligan", flikker toch op joh
EDIT:
En dan een beetje je post editten zodat het net is alsof ik m' n foutje niet toe durf te geven hey... Boefje!![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:04 schreef Sickert het volgende:
[..]
hij is goed he
ik kom 's morgens langzaam opgang![]()
jij was toch de Hooli![]()
niet?...
Jawel, maar nu is het een koosnaampje voor jequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:05 schreef Sickert het volgende:
dat van jij denkende ik diamond zag ik later pas toen ik terug las
ben ik nu geen droeftoeter meer?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:05 schreef Keltie het volgende:
Nee
Ik ben een wedstrijd bezoekende supporter met een drang naar spanning en sensatie in en rond het stadion
Daar ben ik al!quote:
Ik bel t restaurant wel dat ze extra meubilair achter de hand moeten houden als ze zondag ook nog open willenquote:
Autoquote:Ik drink morgen geen biertje met jullie, kom met de auto
Wat, waar, hoe en hoelaat eigenlijk?
Vanavond FIFA?
Mjah, ik moet savonds/ later op de avond nog even langs wat maten van de voetbal dus treinen en drinken is niet echt een optiequote:Op vrijdag 19 december 2008 08:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik bel t restaurant wel dat ze extra meubilair achter de hand moeten houden als ze zondag ook nog open willen![]()
[..]
AutoIk kom speciaal met de trein
Info mail gaat vandaag de deur uit maar tis Rdam Centrum.
Fifa wordt lastig, heel misschien als t laat op de avond is maar ik heb bezoek vanavond.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:44 schreef Keltie het volgende:
EDIT: BLAAAAT
Tjah, om nou een berichtje te plaatsen waarin staat: "vanavond, fifa?" terwijl er boven het bericht staat dat dit lastig word omdat je bezoek hebt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |