Dat hebben we wel nodig op deze oh zo saaie woensdagmiddagquote:Op woensdag 17 december 2008 15:09 schreef ursel het volgende:
Jij gaat zoooo.op je klote krijgen van Frankie over deze TT..
Verklaar u nader.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:19 schreef FJD het volgende:
TVersity is wel gaaf maar ik schrok me kapot van de kwaliteit tov een kabeltje naar de TV
Frank de 2equote:Op woensdag 17 december 2008 15:19 schreef FJD het volgende:
TVersity is wel gaaf maar ik schrok me kapot van de kwaliteit tov een kabeltje naar de TV
ik heb thuis de PS3 via de router naar mijn pc boven gekoppeld met een draadje. En streamen doe ik via Mediaplayer en dat werkt super, zo scherp ( veel beter dan draadloos) dat je alle huidcellen kan zien zitten (ligt ook aan de beeldweergever)quote:
Toen zag ik alleen dit nog nietquote:
Jij snapt hetquote:Op woensdag 17 december 2008 15:37 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
ik heb thuis de PS3 via de router naar mijn pc boven gekoppeld met een draadje. En streamen doe ik via Mediaplayer en dat werkt super, zo scherp ( veel beter dan draadloos) dat je alle huidcellen kan zien zitten (ligt ook aan de beeldweergever)
Dan moet je via Tversity gewoon ff je resolutie instellen. Een film op 1080p waar kwaliteit minder is is ook geen film op 1080p.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:37 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
ik heb thuis de PS3 via de router naar mijn pc boven gekoppeld met een draadje. En streamen doe ik via Mediaplayer en dat werkt super, zo scherp ( veel beter dan draadloos) dat je alle huidcellen kan zien zitten (ligt ook aan de beeldweergever)
Verschil tussen 720p over TVersity en van PC direct naar TV was echt te groot om het als een serieus alternatief te beschouwen voor als m'n PC niet meer naast m'n TV staat.quote:Op woensdag 17 december 2008 15:30 schreef Sickert het volgende:
Frank de 2e
logish alsje hd wilt streamen van je pc naar je xdoos naar tv dat er kwaliteits verlies is
Gisteren nog een referentie in House MD naar Jack Bauer!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Toen zag ik alleen dit nog niet![]()
Toon eens respect voor Jack Bauer
quote:House, storming into Cuddy's office after the first patient dies: "I need a bone saw."
Cuddy: "I'm sorry... I wish I could."
House: "I just want a little tiny slice of this guy's brain. That's all I need. Just enough to tell me what's killing Foreman."
Cuddy: "A thin slice of Joe's brain could also cause a public health crises."
House: "It's not a good idea to scream fire every time somebody lights a match."
Cuddy: "Don't downplay this, House. You put both of them in isolation for a reason. Joe's death elevates this situation to a biosafety level three."
House: "Oooh level three You should call Jack Bauer."
jack werd gisteren gepwnd door Dr Housequote:Op woensdag 17 december 2008 15:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toon eens respect voor Jack Bauer
we zijn weer bootje varenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:26 schreef IJsmuts het volgende:
owja tvp![]()
nog wat recente gekkigheid gemist
blaas dan in je zeil man, luilakquote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef FJD het volgende:
Draait de wind weer net zo dat ik stil kom te liggenOntzettend vervelend
Maar dan kan ik niet meer bier drinkenquote:
Morgen..quote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
huwelijksbootje....![]()
kut man, morgen is de dag
ik zou graag willen, alleen zit ik dan een weekendje in parijsquote:Op woensdag 17 december 2008 18:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet meer bier drinken![]()
Kom je zaterdag ook?
sneller drinken!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet meer bier drinken![]()
Kom je zaterdag ook?
Vanavond volgend jaar rent ie weer rond in Nederland dus dan pakken we hem nog wel een keerquote:Op woensdag 17 december 2008 18:40 schreef IJsmuts het volgende:
ik zou graag willen, alleen zit ik dan een weekendje in parijs![]()
maar ik neem aan dat we nog wel weer eens vaker bij elkaar komen met die kale dikkop erbij
so truequote:Op woensdag 17 december 2008 18:40 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik zou graag willen, alleen zit ik dan een weekendje in parijs![]()
maar ik neem aan dat we nog wel weer eens vaker bij elkaar komen met die kale dikkop erbij
vanaf neem ik aanquote:Op woensdag 17 december 2008 18:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Vanavond volgend jaar rent ie weer rond in Nederland dus dan pakken we hem nog wel een keer
Sorry hoorquote:
mooi, stop ik gelijk dat gaatje van frank volquote:Op woensdag 17 december 2008 18:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zeg housewarming ergens Mei ofzo.. dan had Frank ook nog een gaatje vrij.
hij heeft toch geen vriendin meer of wel? heeft alle tijd van de wereldquote:Op woensdag 17 december 2008 18:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zeg housewarming ergens Mei ofzo.. dan had Frank ook nog een gaatje vrij.
dat is nathan hunt, niks zeggen hoor want ze tapen het en vervolgens gaat de IMF je meissie lastig vallenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:47 schreef Incolumis het volgende:
pfff word pissed off hier. ik word bijna elk uur vandaag gebeld door een onbekend nummer, pak ik op, hoor ik wat ruis en begint een bandje af te spelen. het lijkt steeds vaker te gebeuren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |