www.infofilter.nl ?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
geen idee, ik hang al op voordat ik er naar luister
heb al eens gehoord dat het mij veel geld kost als ik zou opnemen, we zullen zien
quote:Op donderdag 18 december 2008 07:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoi gefrustreerde relnicht van me
Hij heeft iets teveel naar mijn Fifa capaciteiten gekekenquote:Op donderdag 18 december 2008 08:08 schreef Keltie het volgende:
De manier waarop hij die penalty binnen schoot vond ik dan wel weer tof van 'em
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik wacht op http://www.gametrailers.com/player/43755.html
quote:Op donderdag 18 december 2008 08:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij heeft iets teveel naar mijn Fifa capaciteiten gekeken
Je hebt gisteren wel even zitten knijpen zeker? Scheelde maar een minuut of je kon hier niet komen postenquote:
Schijnbaar wassie toch heel goed bezig... om toch eindelijk die penalty te krijgenquote:Op donderdag 18 december 2008 09:30 schreef Mrakz0r het volgende:
Heb 't niet gezien gister. Was ie zo slecht bezig dan?
Waarom? We waren gewoon al door hoorquote:Op donderdag 18 december 2008 09:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Je hebt gisteren wel even zitten knijpen zeker? Scheelde maar een minuut of je kon hier niet komen posten
Thuis verliezen van de ploeg die jullie vorige keer nog uit de CL hield zou een beetje het nut uit het uitlachen van Feyenoord supporters halenquote:Op donderdag 18 december 2008 10:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Waarom? We waren gewoon al door hoor
Wel een jpgtje:quote:Op donderdag 18 december 2008 09:43 schreef ursel het volgende:
Dwarrelt er niet ergens een gifje rond?? Heb ut ook niet gezien..
Mogguh trouwens..
Jullie uitlachen?? Dan ken ik blijven lachen.. het word nu een beetje standaard dat feyenoord verliest.quote:Op donderdag 18 december 2008 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Thuis verliezen van de ploeg die jullie vorige keer nog uit de CL hield zou een beetje het nut uit het uitlachen van Feyenoord supporters halen
man zeik toch niet steeds zo zwaar manquote:Op donderdag 18 december 2008 10:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Thuis verliezen van de ploeg die jullie vorige keer nog uit de CL hield zou een beetje het nut uit het uitlachen van Feyenoord supporters halen
dit was het moment ervoorquote:
Ken je nagaan ik als voetbalnoob kan om beide zaken hard lachenquote:Op donderdag 18 december 2008 12:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jullie uitlachen?? Dan ken ik blijven lachen..
Zit er een plankje dwarsquote:Op donderdag 18 december 2008 12:16 schreef Sickert het volgende:
man zeik toch niet steeds zo zwaar man
het feit dat jij je steeds door hem uit de tent laat lokken maakt jou net zo slecht als diamond is om hier te posten als Feyenoord weer heeft verloren
en ik als voetbalkenner ookquote:Op donderdag 18 december 2008 12:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ken je nagaan ik als voetbalnoob kan om beide zaken hard lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |