quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Of ben ik weer te laat voor de heftige discussie?
Whehe en op Hyves vind je hem zoquote:
Met dat soort supporters verdien je het ook niet om te winnen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
FC Twente #34 - Eenmaal zullen wij de kampioenen zijn
Wat ga jij en JP doen dan dat je vroeg met ' em klaar hoopt te zijn?quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:28 schreef FJD het volgende:
Das waar maar misschien zijn we vroeg klaar en schop ik JP nog even achter de XboxMaar dat is allesbehalve een zekerheidje hoor.
nope dat was Bausquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eensch al is het wel kansloos om steeds anderen te betichten dat ze snel happenDat doe jij net zo goed! Ik kan me iets met verf herinneren
Dat wil je helemaal niet wetenquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:08 schreef Keltie het volgende:
Wat ga jij en JP doen dan dat je vroeg met ' em klaar hoopt te zijn?
+1quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:06 schreef Viro het volgende:
m'n anus is op vakantie..
103 posts en 152k views
waar gaat het toch heen met fok
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef Incolumis het volgende:
Dikkeboot staat een beetje stil, 0.9 kmph
Heb ik ook al twee keer gehadquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef Incolumis het volgende:
De langzame routequote:
Eigenlijk niet. 7e kon ook maar dat past niet met Nima examen. Daarna zit ik met opleiding voor werk. Kortom, tis altijd kutquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:57 schreef Keltie het volgende:
Zo mensen, ik ga jullie allen een prettig weekend wensen:
Prettig weekend!
Telt ook voor Sickert en Diamond
Stel je het toch een jaartje uit, Fiets je maar een jaartje langer door..quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. 7e kon ook maar dat past niet met Nima examen. Daarna zit ik met opleiding voor werk. Kortom, tis altijd kut
Door de vroegte of doordat je je aangevallen voelde waardoor je maar direct dacht dat ik het schreef?quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:00 schreef Keltie het volgende:
[..]
Door de vroegte dacht ik dat je Diamond was. Vandaar ook het "droeftoeter"
Ben nooit te beroerd om een foutje toe te geven![]()
[..]
Nehhhh ..quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:57 schreef Keltie het volgende:
Zo mensen, ik ga jullie allen een prettig weekend wensen:
Prettig weekend!
Telt ook voor Sickert en Diamond
interesant...quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:20 schreef Viro het volgende:
ik ga vanaf nu nooit meer een waargebeurde horrorfilmen samen met bunny kijken. ze houd mij nu al de hele avond wakker terwijl ik wil slapen als een twee dagen oude baby.
Voor de mannen: Penislengte en psychologiequote:Op zaterdag 20 december 2008 08:49 schreef Sickert het volgende:
Heb de dr nou al een keer lekker genaaid?
nee dus..quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Voor de mannen: Penislengte en psychologie
Volgens mij werkt dat VORG niet helemaal voor mensen die 2X per week eraan denken om hun bootje bij te sturen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:25 schreef Incolumis het volgende:
Ik geef je graag een voorsprong..quote:Op zaterdag 20 december 2008 08:56 schreef FJD het volgende:
Ursel! Ongelofelijke droplul, heb je weer je voetbalpoule voorspellingen niet ingevuld!
's ochtends aan zetten en refresh van 10 minuten aanzetten..quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:39 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat VORG niet helemaal voor mensen die 2X per week eraan denken om hun bootje bij te sturen.![]()
Ik lig iig nog steeds op koers
Nu hebben we allebei twee vrijdagwedstrijden gemist dus nu wel bijhouden he! Ik win graag eerlijkquote:
Raar!? Niet in je spamfolder oid? Ik heb m gisteren nog gekregen, meteen maar even ingevuld en hoppakee 10 puntenquote:En ik krijg geen herinnerings mailtjes meer van ze..
Alle tering zooi is gewoon zichtbaar in mijn webmail inbox..quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Nu hebben we allebei twee vrijdagwedstrijden gemist dus nu wel bijhouden he! Ik win graag eerlijk
[..]
Raar!? Niet in je spamfolder oid? Ik heb m gisteren nog gekregen, meteen maar even ingevuld en hoppakee 10 punten
Vind ik deze toch wat beterquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:45 schreef FJD het volgende:
Er loopt een meisje over straat en die heeft ineens in de gaten, dat er al een hele tijd een wildvreemde kerel achter haar aanloopt. Zij wordt een beetje angsthazig en ze gaat steeds sneller lopen. Maar die kerel blijft achter d'r hè. Op een gegeven moment is dat wijf het zat, die trekt de stoute schoenen aan, die stopt, keert zich woedend om en zegt: "Waarom loopt u me eigenlijk achterna?" Zegt die kerel: "Ja, nu u zich hebt omgedraaid vraag ik me dat ook af!"
Zo en nu ga ik echt fietsen
quote:Vraagt de ober van dat middelmatige restaurantje aan de rondbuikige gast die net z'n maaltijd naar binnen heeft gewerkt: "En, meneer hoe vond U het vlees?"
Zegt die gast: "Nou, toevallig toen ik een aardappel optilde!"
Neuh. Ik keek naar de quote en de boodschap eronder, niet naar degene die hem gequote hadquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Door de vroegte of doordat je je aangevallen voelde waardoor je maar direct dacht dat ik het schreef?
Met hardlopen kom je momenteel maar 10 minuten ver. Dus met een beetje pech heb je 10 minuten tegen wind.. Reken maar uit wat je dan liever hebt..quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:38 schreef FJD het volgende:
Dit is dus precies waarom hardlopen oneindig veel leuker is als fietsenEerst een heel teringeind tegenwind en dan kun je eindelijk met de wind mee en dan rijd je in tien minuten een klapband
Nog anderhalve maand....quote:Op zaterdag 20 december 2008 14:47 schreef ursel het volgende:
Met hardlopen kom je momenteel maar 10 minuten ver. Dus met een beetje pech heb je 10 minuten tegen wind.. Reken maar uit wat je dan liever hebt..
Ja ik deed niet meequote:Op zaterdag 20 december 2008 15:53 schreef staticdata het volgende:
FF Ouderwets bf2 gespeelden geownd uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |