Waarschijnlijk tot 23 maart.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:54 schreef _Administr8or_ het volgende:
en hoe lang blijft hij nog weg?
Dat is vies!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:56 schreef Megumi het volgende:
Boven heb je ook een gat dus dan komt het er vast wel op een of andere wijze uit. Dus je reet kan wel even op vakantie. Wel goed je tanden poetsen.
Jawelquote:Op woensdag 17 december 2008 20:59 schreef Topspin het volgende:
1800 views .... dat kan toch niet binnen 7 minuten met zo'n TT die nergens op slaat
Idd maar je darmen vinden wel een gaatje.quote:
Uitzonderlijk goed zo te zien, een top topic zonder die anus trekt 4 keer minder views als het er niet 10 minder zijn.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:00 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Jawelmijn topics zijn namelijk heel goed.
Iedereen kan schijten, ondanks dat zijn anus zich op een rare plek bevind.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:53 schreef Pony-Lover het volgende:
...net nu ik heel nodig moet poepen.![]()
Anust!!!!
ja, of jij zit als en debiel te F5-en natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 21:01 schreef Topspin het volgende:
[..]
Uitzonderlijk goed zo te zien, een top topic zonder die anus trekt 4 keer minder views als het er niet 10 minder zijn.
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:08 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Iedereen kan schijten, ondanks dat zijn anus zich op een rare plek bevind.
Wat gebeurt er nu dan, als je probeert te poepen?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee,met een anus in een pipowagen in portugal kan ik echt niet schijten.
![]()
Dan lopen m'n longen vol met dunne stront en stik ikquote:Op woensdag 17 december 2008 21:12 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Wat gebeurt er nu dan, als je probeert te poepen?
Al zou ik de F5 vaak gebruiken wat ik niet doe. Dan nog zou ik geen 15,000 keer kunnen rammen op de f5 binnen zo'n korte tijd.quote:Op woensdag 17 december 2008 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ja, of jij zit als en debiel te F5-en natuurlijk![]()
![]()
Is het al zover?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:13 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dan lopen m'n longen vol met dunne stront en stik ik![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |