Goed, dan luister je maar niet naar de beste tip.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:30 schreef Sickert het volgende:
en dat is wijsneus nummer 1
benieuwd of er meer komen
Graag gedaan moppiequote:Op woensdag 17 december 2008 12:42 schreef Sickert het volgende:
ok thnx Fokkers
had idd beter moeten zoeken
maar daar is fok voor
blijft belachelijk trouwens dat je je er voor moet afmelden terwijl je je nooit hebt aangemeld
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:55 schreef AJ1987 het volgende:
Gebruik vooral het infofilter....is een van de betere tips.
Waarschijnlijk heb je ooit een enquete ofzo ingevuld, of een prijsvraag, maakt niet uit, waarbij je je gegevens moest invullen. Natuurlijk leest niet iedereen de algemene voorwaarden, daar staat meestal in dat je gegevens verstrekt worden voor commerciële doeleinden...
Infofilter is handig, maar vul je daarna toch opnieuw je gegevens ergens in...dan ben je weer je pineut en zou je je opnieuw moeten registreren bij het infofilter.....
hoe er dan met je contactgegevens omgegaan wordt, zou ik niet weten.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
tenminste een tip waar je wat aan hebt.!
wsch is het meegekomen met de hypotheek?
ik heb namelijk niets ingevuld oid...
Volgens mij is dat www.infofilter.nl. Mocht dat niet werken, kijken dan even op www.infofilter.nl en zoek op 'infofilter.nl'quote:Op woensdag 17 december 2008 13:05 schreef Sickert het volgende:
vraag me trouwens wel af wat de Url is van infofilter.nl
wat een goede tip man!!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:11 schreef de_boswachter het volgende:
www.infofilter.nl is wel ok.
Heb hem gebruikt en nergens last van nu.
No Problemo.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat een goede tip man!!!!
kijk aan zon mod hebben we wat!
nee man die gaat over sigaretten enzoquote:Op woensdag 17 december 2008 14:27 schreef ursel het volgende:
www.filterinfo.nl schijnt helaas niet helpen..
quote:Uw blokkades zijn opgeslagen
U heeft gekozen voor de volgende blokkeringen:
Telefonie (vast en mobiel) - Auto's & Toebehoren
Telefonie (vast en mobiel) - Boeken & Muziek
Telefonie (vast en mobiel) - Energie
Telefonie (vast en mobiel) - Financiën (banken en verzekeringen)
Telefonie (vast en mobiel) - Goede Doelen (fondsenwerving)
Telefonie (vast en mobiel) - Horoscopen (esoteriek)
Telefonie (vast en mobiel) - Kranten & Tijdschriften
Telefonie (vast en mobiel) - Loterijen
Telefonie (vast en mobiel) - Telecommunicatie & Computers
Telefonie (vast en mobiel) - Thuiswinkelen - Postordering
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:53 schreef Joppy het volgende:
Misschien kan Rick Astley je wel opvrolijken?
Kwaliteit is subjectief.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:52 schreef Sickert het volgende:
Jeej
heb mn allereerste echte kwaliteits topic geopend!
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:52 schreef Sickert het volgende:
Jeej
heb mn allereerste echte kwaliteits topic geopend!
www.nlfilter.info is ook niet helemaal wat hij zoekt volgens mijquote:Op woensdag 17 december 2008 14:27 schreef ursel het volgende:
www.filterinfo.nl schijnt helaas niet helpen..
Moet je naar www.infofilter.nl gaan, heb je daar ook geen last meer van.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:26 schreef Salatrel het volgende:
ik hang altijd gewoon zonder iets te zeggen op....
boefje dat ik er ben
noem effe de url waar je naar toe surft ofzoquote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef TheDenialTwist het volgende:
Oh, handigIk ben ook al een paar keer op mijn mobiel gebeld door mensen die me dingen aan willen smeren .. blijkbaar aan een enquete meegedaan
Pardon, ik had het natuurlijk over www.infofilter.nlquote:Op woensdag 17 december 2008 23:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
noem effe de url waar je naar toe surft ofzo
Dan moet je eens in dit topic kijken: Zelfs op je mobiel ben je niet meer veilig?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef TheDenialTwist het volgende:
Oh, handigIk ben ook al een paar keer op mijn mobiel gebeld door mensen die me dingen aan willen smeren .. blijkbaar aan een enquete meegedaan
Dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar heb jij geen kaas van gegeten!
Top dat je ons ff op het goede spoor weer zet!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:25 schreef _Administr8or_ het volgende:
Geef toch eens serieus antwoord, stelletje kleuters
TS, je moet even op www.infofilter.nl kijken
Heb je soms zo'n verhuis cadeaupakket gehad?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
tenminste een tip waar je wat aan hebt.!
wsch is het meegekomen met de hypotheek?
ik heb namelijk niets ingevuld oid...
En daarvoor bestaat dus www.infofilter.nlquote:Op donderdag 18 december 2008 11:02 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Heb je soms zo'n verhuis cadeaupakket gehad?
Je weet wel, zo'n bak met zooi omdat je net verhuisd bent, je hebt ook versies voor als je net een kind hebt enzo.
Die zooi bestaat n.l. van dat soort praktijken als je adres doorverkopen aan allerlei bedrijven.
ja dat is m die had mn vriendin ergens vandaan getoverd iddquote:Op donderdag 18 december 2008 11:02 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Heb je soms zo'n verhuis cadeaupakket gehad?
Je weet wel, zo'n bak met zooi omdat je net verhuisd bent, je hebt ook versies voor als je net een kind hebt enzo.
Die zooi bestaat n.l. van dat soort praktijken als je adres doorverkopen aan allerlei bedrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor!Narf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |