Moet je naar www.infofilter.nl gaan, heb je daar ook geen last meer van.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:26 schreef Salatrel het volgende:
ik hang altijd gewoon zonder iets te zeggen op....
boefje dat ik er ben
noem effe de url waar je naar toe surft ofzoquote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef TheDenialTwist het volgende:
Oh, handigIk ben ook al een paar keer op mijn mobiel gebeld door mensen die me dingen aan willen smeren .. blijkbaar aan een enquete meegedaan
Pardon, ik had het natuurlijk over www.infofilter.nlquote:Op woensdag 17 december 2008 23:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
noem effe de url waar je naar toe surft ofzo
Dan moet je eens in dit topic kijken: Zelfs op je mobiel ben je niet meer veilig?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:57 schreef TheDenialTwist het volgende:
Oh, handigIk ben ook al een paar keer op mijn mobiel gebeld door mensen die me dingen aan willen smeren .. blijkbaar aan een enquete meegedaan
Dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar heb jij geen kaas van gegeten!
Top dat je ons ff op het goede spoor weer zet!quote:Op woensdag 17 december 2008 21:25 schreef _Administr8or_ het volgende:
Geef toch eens serieus antwoord, stelletje kleuters
TS, je moet even op www.infofilter.nl kijken
Heb je soms zo'n verhuis cadeaupakket gehad?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
tenminste een tip waar je wat aan hebt.!
wsch is het meegekomen met de hypotheek?
ik heb namelijk niets ingevuld oid...
En daarvoor bestaat dus www.infofilter.nlquote:Op donderdag 18 december 2008 11:02 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Heb je soms zo'n verhuis cadeaupakket gehad?
Je weet wel, zo'n bak met zooi omdat je net verhuisd bent, je hebt ook versies voor als je net een kind hebt enzo.
Die zooi bestaat n.l. van dat soort praktijken als je adres doorverkopen aan allerlei bedrijven.
ja dat is m die had mn vriendin ergens vandaan getoverd iddquote:Op donderdag 18 december 2008 11:02 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Heb je soms zo'n verhuis cadeaupakket gehad?
Je weet wel, zo'n bak met zooi omdat je net verhuisd bent, je hebt ook versies voor als je net een kind hebt enzo.
Die zooi bestaat n.l. van dat soort praktijken als je adres doorverkopen aan allerlei bedrijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor!Narf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |