abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64147701
Damn..

Ik begon net meer respect te krijgen voor je, Maikuuul ..
Je schijft in volzinnen en het is nog zinnig ook...
Kom je hiermee...beetje jammer...gemiste kans
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:29:44 #202
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_64148485
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 09:50 schreef Maikuuul het volgende:
Roflig topic

Mensen die neerbuigend doen tegenover anderen omdat zij bij de wok gaan eten is natuurlijk een triest iets.

Wokken = gezellig en lekker

Maar stel je gaat stappen ga je dan ook een dure whiskey bestellen en de smaak beschrijven OF ga je nooit stappen omdat ze daar alleen maar goedkope whiskey schemken ?

Trouwens bij het woord whiskey moet ik een een huskey denken, jeweets zoeen lelijk shirt wat sommige mensen dragen met die soort wolf erop

Foto:

[ afbeelding ]

Net zo lelijk als drakenshirts
Open er een topic over dan.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:34:16 #203
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_64148650
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:29 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Open er een topic over dan.
Drakenshirts topics heb ik er al 2 over geopend

En als ik er een over het feit dat wokken gezellig is zou openen zou hij weer zo dichtgaan want er is toch al een soortgelijk topic ? ( over eten that is )
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_64148674
Eens met TS.
pi_64168073
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:10 schreef Quir het volgende:
TS is gefrustreerd omdat zijn ouders hem Jan-Willem hebben genoemd.
Je hebt me door . Kwaliteitpost, lekker inhoudelijk vooral.

@Maikuuul

Toevallig was ik gister "stappen" en dronk Tullamore Dew, Palm en Grolsch zonder ook maar één iemand te vervelen over mijn smaak. Daar zijn weer andere momenten voor, en gelukkig zijn er genoeg mensen in mijn omgeving die enige mate van verfijning wel kunnen waarderen.

Overigens heb ik ook vrienden die het idioot vinden dat ik graag extra geld uitgeef aan balsamico en olijfolie, volgens hun zou dat allemaal hetzelfde zijn. Vaak genoeg zijn ze een half uur later druk met elkaar in discussie over het gigantische verschil tussen Heineken en Amstel, en dat Bavaria echt niet te zuipen is (daar ben ik het mee eens) en dat Hertog Jan toch wel het beste is (ook mee eens). Blijkbaar kan voor sommige mensen enkel in bier onderscheid gemaakt worden.

Bedacht me nog dat in Pimp hier met je horloge(s) [deel 23] er ook af en toe van die sjappen komen die niks te melden hebben en alleen maar afgeven op mensen die daar graag geld aan uitgeven. Waarom zo zuur? Disclaimer: Ik heb zelf geen horloge.
Oh Lord, please help me to keep my big mouth shut until I know what I am talking about.
  zaterdag 20 december 2008 @ 09:27:37 #206
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_64172515
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:34 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Drakenshirts topics heb ik er al 2 over geopend

En als ik er een over het feit dat wokken gezellig is zou openen zou hij weer zo dichtgaan want er is toch al een soortgelijk topic ? ( over eten that is )
Maar nog geen topic over huskeys hé
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_64173315
eens met TS, vind het ook een beetje vermoeiend worden dat je je soms bijna moet gaan verdedigen als je geld uitgeeft aan dingen waar het gemiddelde plebs geen geld aan wil / kan uitgeven, boeiend dat een ander vindt dat ik te veel geld uitgeef aan bepaalde dingen of op een bepaalde manier praat over zaken als wijn etc.
ieder zijn eigen mening maar het lijkt tegenwoordig wel of je je moet verdedigen als je het goed doet.

hardop aangeven dat je de Ikea troep vindt en goedkope wijn bij de Chinees niet door je keel krijgt komt je al op een uitbrander te staan in sommige omgevingen.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_64177990
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 00:02 schreef Ouzooo het volgende:

[..]

Je hebt me door . Kwaliteitpost, lekker inhoudelijk vooral.

@Maikuuul

Toevallig was ik gister "stappen" en dronk Tullamore Dew, Palm en Grolsch zonder ook maar één iemand te vervelen over mijn smaak. Daar zijn weer andere momenten voor, en gelukkig zijn er genoeg mensen in mijn omgeving die enige mate van verfijning wel kunnen waarderen.

Overigens heb ik ook vrienden die het idioot vinden dat ik graag extra geld uitgeef aan balsamico en olijfolie, volgens hun zou dat allemaal hetzelfde zijn. Vaak genoeg zijn ze een half uur later druk met elkaar in discussie over het gigantische verschil tussen Heineken en Amstel, en dat Bavaria echt niet te zuipen is (daar ben ik het mee eens) en dat Hertog Jan toch wel het beste is (ook mee eens). Blijkbaar kan voor sommige mensen enkel in bier onderscheid gemaakt worden.

Bedacht me nog dat in Pimp hier met je horloge(s) [deel 23] er ook af en toe van die sjappen komen die niks te melden hebben en alleen maar afgeven op mensen die daar graag geld aan uitgeven. Waarom zo zuur? Disclaimer: Ik heb zelf geen horloge.
Tullamore Dew kan ik dan wel zeker weer waarderen.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_64185605
Misschien dat je jezelf verheven voelt boven alle "domme boeren", maar hierover een topic openen in de klaagbak van het fok forum getuigt ook niet echt van een bovengemiddelde intelligentie.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_64185629
Neemt overigens niet weg dat je klacht terecht is.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  zondag 21 december 2008 @ 00:23:36 #211
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_64194483
terechte klacht
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zondag 21 december 2008 @ 01:00:56 #212
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_64195659
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:18 schreef MouzurX het volgende:

[..]

O dan is TS een coole gast die blijkbaar nooit in de trein moet zitten, gezien zijn haat jegens mp3spelers, die een iets bekrompen blik heeft op de wereld, aangezien hij mensen opdeelt in maar 2 groepen, maar dit begrijpbaar is wanneer hij een wijndrinker is die eigenlijk nooit omgaat met het "plebs", waardoor hij eigenlijk niet veel weet van die mensen.
Er staat nergens dat hij MP3 spelers haat.
quote:
Ook is de TT wel goed, maar de OP niet. Wanneer de klacht zou zijn dat sommige mensen trots zijn op hun lage ontwikkeling qua scholing en werk, zou ik het eens zijn.
Scholing en werk gaat het hier nou juist niet om, maar om culturele ontwikkeling! Dat is nou juist iets dat veel mensen vergeten.
quote:
Tevens nog een klein puntje: wijndrinkers voegen evenveel aan de wereld toe als het vermeende "plebs" , bijna niks dus.
Wat een belachelijk argument... Het plebs voegt weldegelijk wat toe, daar draait de maatschappij min of meer op .

Wijndrinkers voegen uiteraard ook het e.e.a. toe. Maar wat voor een lompe pauper ben je als je denkt dat alle wijndrinkers elitaire mensen zijn die vanuit hun sokkel in de hoogte neerkijken op het plebs onder het genot van een wijntje
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_64196291
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 15:02 schreef Quir het volgende:

[..]

Tullamore Dew kan ik dan wel zeker weer waarderen.
Ik vind het maar naar lijm smaken en ruiken.
Volgens mij is dat puur goedkopere horecawhiskey die veel te duur verkocht wordt.
pi_64196390
quote:
Op zondag 21 december 2008 01:20 schreef Boschkabouter het volgende:

[..]

Volgens mij is dat puur goedkopere horecawhiskey die veel te duur verkocht wordt.
Jammer, maakt me niks uit.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  maandag 22 december 2008 @ 11:56:18 #215
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_64239506
quote:
Op zondag 21 december 2008 01:20 schreef Boschkabouter het volgende:

[..]

Dat zegt iedereen om mij heen die geen whiskey lust dus dat is nog niet eens zo'n vreemde constatering . (niet dat ik wil zeggen dat jij dat niet doet)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')