Mooi zo, want deze was de vermelding in de OP niet waard.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:04 schreef Ouzooo het volgende:
Ik gebruik iPod niet als verzamelnaam voor mp3spelers, daar ben ik zelf juist tegen. In dit specifieke geval ging het juist om iPods in het bijzonder.
Daarnaast heb ik me buiten de OP genoeg genuanceerd, het gaat tenslotte om de inhoudelijke klacht.
Verder ben ik reeds begonnen aan een nieuwe paint.
Dit geeft al aan dat je slecht leest..quote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef Maisnon het volgende:
iPods als verzamelnaam voor mp3 spelers
Doe eens qouten?quote:Dat punt gaat echter volleeeeedig verloren omdat je daarbij zegt dat iedereen die er anders over denkt als jou lompe boeren met een IQ van rond het vriespunt.
mij hoor je ook niet klagenquote:
VOLKSKRANT!?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:58 schreef wallofdolls het volgende:
Ik wil wel aanvullen. Ik heb echt focking tijd over.
Het zelfde gaat op voor mensen die
- whisk(e)y mixen
- bij whiskey of andere sterke drank meteen beginnen te krijsen dat het puur smerig is
- niet willen lezen
- oude boeken niet willen lezen
- twintig keer iets goedkoops kopen in de tijd dat iets duurs meegaat
- pils bier noemen
- bier niet kunnen waarderen
- jazz kut vinden
- extremere vormen van jazz kut vinden
- rap / hiphop etc per definitie kut vinden
- popmuziek per definitie kut vinden
- klassieke muziek per definitie kut vinden
- oude muziek kut vinden (niet in het verleden leven heet dat, meen ik?)
- popmuziek lekker jazzy of zelfs jazz noemen
- genoegen nemen met een gratis krant terwijl er Volkskrant is
Paupers en plebs.. stuk voor stuk
Welke krant vind jij van uitzonderlijke kwaliteit in NL.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
VOLKSKRANT!?
Flikker toch op man, gladiool.
Precies. Mensen noemen elkaar al vrienden wanneer ze elkaar 1x gesproken hebben en elkaar vervolgens toevoegen op Hyves.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:00 schreef NiTiN het volgende:
Oppervlakkigheid heerst bij de mensen. En dat is jammer.
Nee, het AD kan ik ook niet echt waarderen.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke krant vind jij van uitzonderlijke kwaliteit in NL.
Algemeen Dagblad ?
Blijft een issue bij jou he, dat hele Hyves gebeurenquote:Op woensdag 17 december 2008 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
Precies. Mensen noemen elkaar al vrienden wanneer ze elkaar 1x gesproken hebben en elkaar vervolgens toevoegen op Hyves.
Lekker aardig.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
VOLKSKRANT!?
Flikker toch op man, gladiool.
Hilarischquote:Op maandag 15 december 2008 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
En hoezo "droge wijn", dat snap ik ook nooit? Wijn is toch vloeistof hoe kan dat nou droog wezen dan?
Die komt me wel heel bekend voorquote:Op woensdag 17 december 2008 17:00 schreef NiTiN het volgende:
Ook verschillende muziekstijlen: "Ja ik vind van alles wel leuk" - Lees: Top 40 deuntjes.
Niks mis mee maar ga dan niet raar kijken als iemand iets luistert wat buiten dat nauwe kader valt. "Euh, het is alleen maar herrie"
Oppervlakkigheid heerst bij de mensen. En dat is jammer.
Dat is wel heel sad jaquote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef Maisnon het volgende:
iPods als verzamelnaam voor mp3 spelers
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |