Grapje ik heb je topic wel gelezen en geef je deels gelijk, anderzijds kom je namelijk best over als een arrogante pretentieuze zak hooi.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:13 schreef Bilky het volgende:
- Dit topic is te lang.
- Paint opzich oké, vooral omdat het je eerste topic is, maar die tractorbanden kunnen echt niet, die zijn te klein.
- De zon in je paint lacht, terwijl er niet echt een vrolijke straling vanaf komt.
Voor de rest is het eigenlijk te lang, te kleine tractorbanden en een sip zonnetje.
Even een smiley ter opleuking:
Ik hoopte toch echt op wat meer verloop in de kleuren. En ik mis de regenboog aangezien het bij jou regent (dat moet wel met een dusdanig donkere lucht) en verderop de zon schijnt...quote:Die lucht is echt niet heel slecht hoor, van die paint.
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:32 schreef Apfelsaft het volgende:
Elitaire zakJij bent zeker ook zo iemand die op z'n 16e al in overhemd shirt en stropdas naar school ging
Hij probeert leuk te doen om zo respect te krijgen voor zijn shit-topic.quote:
Zo, even vertaald.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:06 schreef Ouzooo het volgende:
Ik houd er van als mijn vader mij in mijn kont vingert
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:42 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Hij probeert leuk te doen om zo respect te krijgen voor zijn shit-topic.
Maar faalt kankerhard.
Als je de FiPo leest zie je dat ik je ook gedeeltelijk gelijk geef hoor knul. Klamp je daar maar aan vastquote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef Ouzooo het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er zo weinig inhoudelijk op in wordt gegaan.
Los van mijn arrogante gezeik heb ik toch best een punt?
* Koepert met dit overigens wel eensch isquote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef MichielPH het volgende:
Rooie Rinus hard-style remix![]()
Dan kom jij niet uit Groningen..
Verder: terechte klacht! De reacties van de anderen zijn natuurlijk weer heerlijk typerend, en beschrijft goed wat je bedoelt.
Jammer is dat niet iedereen die een wijnkelder laat aanleggen of in-ear's koopt van 300eu er verstand van heeft. Er zijn ook te veel mensen die interessant zitten te doen en die gerechtvaardigd vinden, ómdat dat ze er veel geld voor betaald hebben.
Met die reacties bewijzen ze je punt alleen maar.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef Ouzooo het volgende:
Meeste Fokkers zijn gewoon paupers die uberhaupt wijn of goed eten niet kunnen waarderen en het liefst friet + bier consumeren bij de patatzaak. Mensen die eens per jaar 'uit eten' gaan bij een of ander snitzelrestaurant en dat stuk vet gepaneerd vlees als haute cuisine zien. Dus het verbaast me niks dat dit topic niet aanslaat.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef RickoKun het volgende:Arme TS, eerste topic en dan al zo de grond in geboord worden vanwege je (te) negatieve neerplemping van zinskeuzes en onderwerpen waar de meeste FOK!kers het absoluut niet mee eens zullen zijn.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:11 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Grapje ik heb je topic wel gelezen en geef je deels gelijk, anderzijds kom je namelijk best over als een arrogante pretentieuze zak hooi.
Je hebt een aantal goede punten, maar je brengt het alleen met een te arrogante toon. Mensen happen hier direct op en je zal dus weinig inhoudelijke reacties zien.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef Ouzooo het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef MichielPH het volgende:
Jammer is dat niet iedereen die een wijnkelder laat aanleggen of in-ear's koopt van 300eu er verstand van heeft.
En de gemiddelde bierzuiper reageert überhaupt niet inhoudelijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:51 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Je hebt een aantal goede punten, maar je brengt het alleen met een te arrogante toon. Mensen happen hier direct op en je zal dus weinig inhoudelijke reacties zien.
quote:
open er een topic overquote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef Catbert het volgende:
Ik moet echt eens een keer een KLB topic openen over mensen die zitten te miepen over een pagina tekst. Wel eens een boek gelezen? Tering...
Die liggen nu nog te slapen dus het lijkt mij sterk dat die in dit topic postenquote:En de gemiddelde bierzuiper reageert überhaupt niet inhoudelijk
Oh, oordopjes bedoel jequote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef MichielPH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Trouwens, dan heb je de OP ook niet volledig gelezen, want TS haalt het in eerste instantie aan.
Daar zit je fout. FOK!kers zitten heus wel op iets anders dan bier + friet te wachten. Echter zitten FOK!kers niet te wachten op mensen die met een beleerzaam gezicht een halve minuut aan een wijnglas gaan snuiven om vervolgens tegen de anderen zeggen dat het een X wijntje is met Y nadronk etc.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Meeste Fokkers zijn gewoon paupers die uberhaupt wijn of goed eten niet kunnen waarderen en het liefst friet + bier consumeren bij de patatzaak. Mensen die eens per jaar 'uit eten' gaan bij een of ander snitzelrestaurant en dat stuk vet gepaneerd vlees als haute cuisine zien. Dus het verbaast me niks dat dit topic niet aanslaat.
VWO- HOMOquote:Op woensdag 17 december 2008 11:52 schreef MichielPH het volgende:
[..]
En de gemiddelde bierzuiper reageert überhaupt niet inhoudelijk.
Can't be arsed.quote:
Als iemand een halve minuut aan een wijnglas wil snuiven is dat toch zeker zijn zaak? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat een wildvreemde tegen je aan begint te blaten over z'n wijn, dus last zal je er niet van hebben. En wat ebtreft die termen die gebruikt worden; kun je me uitleggen hoe je op een pauper-verantwoorde manier uit moet gaan leggen hoe een wijn smaakt?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef RickoKun het volgende:
Daar zit je fout. FOK!kers zitten heus wel op iets anders dan bier + friet te wachten. Echter zitten FOK!kers niet te wachten op mensen die met een beleerzaam gezicht een halve minuut aan een wijnglas gaan snuiven om vervolgens tegen de anderen zeggen dat het een X wijntje is met Y nadronk etc.
Ook hebben FOK!kers gewoon geen zin om te gaan pimpen met oordopjes van 300 euro terwijl de kwaliteit t.o.v oordopjes van 30 euro echt niet 10x beter is.
Ik beschouw me niet als 'elite', ben gewoon een HBOer met een redelijk normaal salaris, etc. Maar ik vind de reacties in de trant van "wijndrinkers zijn homo's" gewoon typerend. Wat de boer niet kent da vreet 'ie nie. "Doe maar normaal dan doe je gek genoeg". Bah.quote:Jij behoort zoals TS tot het volk met vooroordelen maar zíchzélf juist als elite beschouwd. Terwijl dit helemaal niet nodig is, meningen verschillen nou eenmaal
quote:
Dat idd.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Meeste Fokkers zijn gewoon paupers die uberhaupt wijn of goed eten niet kunnen waarderen en het liefst friet + bier consumeren bij de patatzaak. Mensen die eens per jaar 'uit eten' gaan bij een of ander snitzelrestaurant en dat stuk vet gepaneerd vlees als haute cuisine zien. Dus het verbaast me niks dat dit topic niet aanslaat.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
En nu dus wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:16 schreef Ouzooo het volgende:
Dat ik nu al naast Beauregard wordt geplaatst, shit. Ik heb nog geen WO of HBO gezegd.
Muscadetquote:Op woensdag 17 december 2008 12:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
MUSKEDET![]()
![]()
Of iets wat daar op lijkt?
quote:
Ach et ging toen wel lekker naar binnenquote:
Ik heb geen punt te maken. Ik zet je in het rijtje neer vanwege je arrogante toon. Ignorance is bliss.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:50 schreef Ouzooo het volgende:
@Fawkes
Zonder waardeoordeel. Wat is je punt...
jammer. maar ja dat zie je vaak bij wat minder intelligente mensen.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:05 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik heb geen punt te maken. Ik zet je in het rijtje neer vanwege je arrogante toon. Ignorance is bliss.
kijk, kijk. nu komen de scheldwoorden bij gebrek aan kennis van ts, argumenten en enige vorm van zelfreflectie.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:12 schreef MouzurX het volgende:
Ts is een flikker, een wijndrinker, een zeiker, zit vol met vooroordelen, kan mooie elektronische muziek niet waarderen en ik zou niet weten wat hij op fok doet, waar al het plebs zit![]()
hoi yvonne
O dan is TS een coole gast die blijkbaar nooit in de trein moet zitten, gezien zijn haat jegens mp3spelers, die een iets bekrompen blik heeft op de wereld, aangezien hij mensen opdeelt in maar 2 groepen, maar dit begrijpbaar is wanneer hij een wijndrinker is die eigenlijk nooit omgaat met het "plebs", waardoor hij eigenlijk niet veel weet van die mensen.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:14 schreef Ouzooo het volgende:
Beetje jammer dat ik toevallig groot voorstander en verzamelaar ben van electro, ambient, IDM en drone.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |