Dat idd.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Meeste Fokkers zijn gewoon paupers die uberhaupt wijn of goed eten niet kunnen waarderen en het liefst friet + bier consumeren bij de patatzaak. Mensen die eens per jaar 'uit eten' gaan bij een of ander snitzelrestaurant en dat stuk vet gepaneerd vlees als haute cuisine zien. Dus het verbaast me niks dat dit topic niet aanslaat.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Meeste Fokkers zijn gewoon paupers die uberhaupt wijn of goed eten niet kunnen waarderen en het liefst friet + bier consumeren bij de patatzaak. Mensen die eens per jaar 'uit eten' gaan bij een of ander snitzelrestaurant en dat stuk vet gepaneerd vlees als haute cuisine zien. Dus het verbaast me niks dat dit topic niet aanslaat.
En nu dus wel.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:16 schreef Ouzooo het volgende:
Dat ik nu al naast Beauregard wordt geplaatst, shit. Ik heb nog geen WO of HBO gezegd.
Muscadetquote:Op woensdag 17 december 2008 12:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
MUSKEDET![]()
![]()
Of iets wat daar op lijkt?
quote:
Ach et ging toen wel lekker naar binnenquote:
Ik heb geen punt te maken. Ik zet je in het rijtje neer vanwege je arrogante toon. Ignorance is bliss.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:50 schreef Ouzooo het volgende:
@Fawkes
Zonder waardeoordeel. Wat is je punt...
jammer. maar ja dat zie je vaak bij wat minder intelligente mensen.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:05 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik heb geen punt te maken. Ik zet je in het rijtje neer vanwege je arrogante toon. Ignorance is bliss.
kijk, kijk. nu komen de scheldwoorden bij gebrek aan kennis van ts, argumenten en enige vorm van zelfreflectie.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:12 schreef MouzurX het volgende:
Ts is een flikker, een wijndrinker, een zeiker, zit vol met vooroordelen, kan mooie elektronische muziek niet waarderen en ik zou niet weten wat hij op fok doet, waar al het plebs zit![]()
hoi yvonne
O dan is TS een coole gast die blijkbaar nooit in de trein moet zitten, gezien zijn haat jegens mp3spelers, die een iets bekrompen blik heeft op de wereld, aangezien hij mensen opdeelt in maar 2 groepen, maar dit begrijpbaar is wanneer hij een wijndrinker is die eigenlijk nooit omgaat met het "plebs", waardoor hij eigenlijk niet veel weet van die mensen.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:14 schreef Ouzooo het volgende:
Beetje jammer dat ik toevallig groot voorstander en verzamelaar ben van electro, ambient, IDM en drone.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |