abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64084143
Dat ik nu al naast Beauregard wordt geplaatst, shit. Ik heb nog geen WO of HBO gezegd.
Oh Lord, please help me to keep my big mouth shut until I know what I am talking about.
  woensdag 17 december 2008 @ 12:21:33 #77
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_64084278
TS heeft wel een punt, vind ik. TS zegt niet dat iedereen die lager ontwikkeld is slecht is. Of dat hij zich beter voelt dan anderen. Enkel dat je niet over mensen moet gaan zeiken alleen omdat ze ergens meer verstand van hebben. Terechte klacht!
Laffe huichelaar
pi_64084340
De lekkerste wijn die ik ooit heb gedronken weet ik niet meer precies hoe het heette
Maar het rijmde wel op retteketet
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_64084346
MUSKEDET
Of iets wat daar op lijkt ?
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  woensdag 17 december 2008 @ 12:25:18 #80
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64084413
Ik drink Wicky. Daar kan geen wijntje tegen op!
  woensdag 17 december 2008 @ 12:26:40 #81
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_64084468
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Meeste Fokkers zijn gewoon paupers die uberhaupt wijn of goed eten niet kunnen waarderen en het liefst friet + bier consumeren bij de patatzaak. Mensen die eens per jaar 'uit eten' gaan bij een of ander snitzelrestaurant en dat stuk vet gepaneerd vlees als haute cuisine zien. Dus het verbaast me niks dat dit topic niet aanslaat.
Dat idd.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_64084968
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef Catbert het volgende:

[..]

Meeste Fokkers zijn gewoon paupers die uberhaupt wijn of goed eten niet kunnen waarderen en het liefst friet + bier consumeren bij de patatzaak. Mensen die eens per jaar 'uit eten' gaan bij een of ander snitzelrestaurant en dat stuk vet gepaneerd vlees als haute cuisine zien. Dus het verbaast me niks dat dit topic niet aanslaat.

pi_64085149
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:16 schreef Ouzooo het volgende:
Dat ik nu al naast Beauregard wordt geplaatst, shit. Ik heb nog geen WO of HBO gezegd.
En nu dus wel.
  woensdag 17 december 2008 @ 12:49:58 #84
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_64085188
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
MUSKEDET
Of iets wat daar op lijkt ?
Muscadet

Te zoet
Ok stelletje hokboeren
pi_64085191
@Fawkes

Zonder waardeoordeel. Wat is je punt...
Oh Lord, please help me to keep my big mouth shut until I know what I am talking about.
pi_64085206
Dubbel, fail.
  woensdag 17 december 2008 @ 12:52:04 #87
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_64085246
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:57 schreef RickoKun het volgende:

[..]

VWO- HOMO

HAVO-HBO-uni-hetero die liever bier dan wijn drinkt?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_64085708
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:49 schreef padlarf het volgende:

[..]

Muscadet

Te zoet
Ach et ging toen wel lekker naar binnen
Normaal hou ik helemaal niet van wijn
pi_64085790
Terechte klacht.
pi_64085897
Je punt dat zij die een indruk achterlaten van 'lage klasse', overmatig veel bierdrinken etc. als interesse noemen, maar desondanks denken toch een belangrijke mening te hebben over een onderwerp waar ze niets van afweten, begrijp ik wel. Waar het fout gaat, is dat je OP lijkt te pretenderen dat er slechts twee categorieen bestaan; de lage klasse en de elite. Dit negeert de 'middenklasse' volledig, waar toch wel het grootste deel van de bevolking toe behoort. Misschien beschouw je ook de middenklasse als 'plebs' (vanwege hun grote aantallen), maar dit is nogal een generalisatie (zoals de term 'middenklasse' zelf overigens ook). Om je punt echt duidelijk te maken moet je de situatie genuanceerder brengen. Nu lijkt het alsof je iedereen die niet verstand heeft van wijn (of iets van die richting) meteen onintelligent is. De klassificaties zijn overigens wel vrij dom; ik zie niet hoe het kennen van wijn of het luisteren naar muziek met dure headphones werkelijk intelligentie of kennis aanduidt. Ja, kennis is wel een belangrijke maatstaf voor intelligentie, maar om kennis van wijn of headphones hiervoor als belangrijkste punten te noemen vind ik belachelijk.

Nogmaals, je punt snap ik wel, maar de nuance, die een topic zoals dit juist goed en vooral niet-beledigend/niet-arrogant kan maken, ontbreekt.
pi_64086371
Als ik genuanceerder was geweest heb je nooit een tegenstelling die duidelijk genoeg is om fatsoenlijk over te kunnen discussieren. Nou had ik moeten weten dat dat in eerste instantie al vrij lastig zou zijn op fok, maar het gaat de goede kant op denk ik.

En ik wil dure headphones en wijn niet linken aan intelligentie, maar iemand die moeite doet om het een en ander over iets uit te zoeken is doorgaans rijker aan kennis over dat bepaalde onderwerp. Kunnen ze voor de rest nog wel dom zijn, daar niet van, maar het gaat om het afzeiken van mensen die (naar alle waarschijnlijkheid) meer kennis hebben betreffende een bepaald onderwerp dan degene die op hun afgeeft. Dat klopt toch niet?
  woensdag 17 december 2008 @ 13:58:35 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64087419
nice!

dit topic. mooie eerste ts.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 17 december 2008 @ 14:02:06 #93
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_64087557
Het draait allemaal om verfijning.
pi_64087667
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:50 schreef Ouzooo het volgende:
@Fawkes

Zonder waardeoordeel. Wat is je punt...
Ik heb geen punt te maken. Ik zet je in het rijtje neer vanwege je arrogante toon. Ignorance is bliss.
  woensdag 17 december 2008 @ 14:10:04 #95
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64087828
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:05 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Ik heb geen punt te maken. Ik zet je in het rijtje neer vanwege je arrogante toon. Ignorance is bliss.
jammer. maar ja dat zie je vaak bij wat minder intelligente mensen.
  woensdag 17 december 2008 @ 14:12:10 #96
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_64087893
Sterk topic wel, valide klacht.

Helaas zullen er ongetwijfeld 10, 20 boeren zijn die TS nu de grond in komen boren (tuurlijk jongens ) omdat hij een paar "moeilijke" woorden gebruikt. Hen zou ik graag verwijzen naar de OP.
pi_64087925
Ts is een flikker, een wijndrinker, een zeiker, zit vol met vooroordelen, kan mooie elektronische muziek niet waarderen en ik zou niet weten wat hij op fok doet, waar al het plebs zit

hoi yvonne
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_64087988
Beetje jammer dat ik toevallig groot voorstander en verzamelaar ben van electro, ambient, IDM en drone.
  woensdag 17 december 2008 @ 14:15:18 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_64088004
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:12 schreef MouzurX het volgende:
Ts is een flikker, een wijndrinker, een zeiker, zit vol met vooroordelen, kan mooie elektronische muziek niet waarderen en ik zou niet weten wat hij op fok doet, waar al het plebs zit

hoi yvonne
kijk, kijk. nu komen de scheldwoorden bij gebrek aan kennis van ts, argumenten en enige vorm van zelfreflectie.
pi_64088114
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:14 schreef Ouzooo het volgende:
Beetje jammer dat ik toevallig groot voorstander en verzamelaar ben van electro, ambient, IDM en drone.
O dan is TS een coole gast die blijkbaar nooit in de trein moet zitten, gezien zijn haat jegens mp3spelers, die een iets bekrompen blik heeft op de wereld, aangezien hij mensen opdeelt in maar 2 groepen, maar dit begrijpbaar is wanneer hij een wijndrinker is die eigenlijk nooit omgaat met het "plebs", waardoor hij eigenlijk niet veel weet van die mensen.

Ook is de TT wel goed, maar de OP niet. Wanneer de klacht zou zijn dat sommige mensen trots zijn op hun lage ontwikkeling qua scholing en werk, zou ik het eens zijn.

Tevens nog een klein puntje: wijndrinkers voegen evenveel aan de wereld toe als het vermeende "plebs" , bijna niks dus.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')